Сюжеттік-рольдік ойындар




Презентация қосу
Қазақстан Республикасының Білім және Ғылым министрлігі
Семей мемлекеттік Шәкәрім атындағы университеті
Педагогика факультеті

Тақырыбы: Сюжеттік-рольдік ойындар

Орындаған: П-223топ студенті
Секенова Ә.С.
Тексерген: Кулмышова Н.А

2015 ж
ТЕХНОЛОГИЯ- бұл жасалған жағдайда оптимальді
іс-әрекеттер тәсілі (А.М. КУШНИР)
сюжеттік
рөлдік ойындар ойындар

Ойын дегеніміз- халықтың баланы
әдептілікке,
сауаттылыққа баулитын құралдың бірі.

дидактикалық ойын Қимыл-қозғалыс
ойындар
Мектепке дейінгі ересек жастағы
балалардың арақатынасын
қалыптастыруда сюжеттік-рольдік
Зерттеу мақсаты
ойынды қолдануды тоериялық
негіздеу және экспериментті
дәлелдеу

Мектепке дейінгі ересек жастағы
Зерттеу объектісі балалардың арақатынасынының
қалыптасу процесі

Сюжетті рольдік ойын мектепке
дейінгі ересек жастағы
Зерттеу пәні балалардың арақатынасын
қалыптастыру құралы ретінде
Сюжеттік-рольдік ойында балалардың өзара
қарым-қатынасының дұрыс қалыптасуы жеке
тұлға дамуының маңызды құралы болып
Гипотеза мына шарттарға байланысты табылады:

Сюжеттік-рольдік ойынның
педагогикалық процесте
жүйелі қолдану

Балаларда белгілі ойын
дағдылары дәрежесінің болуы

Зерттеу тақырыбы бойынша психологиялық,
педагогикалық, әдістемелік әдебиетті зерттеу және
сараптама жасау

Зерттеу
Мектепке дейінгі ересек жастағы балаларды ң
міндеттері
өзара қарым-қатынасының ерекшеліктерін
қарастыру

Сюжеттік-рольдік ойында балалардың өзара
қарым-қатынасының қалыптасуын зерттеу
Сипатты
(Констатирующий)-
Сюжеттік-рольдік ойында
балалардың өзара қарым-
қатынасының қалыптасу
дәрежесін бағалау
мақсатында
Қалыптасушы -
Сюжеттік-рольдік ойын
Эксперименттік
арқылы балалардың өзара
жұмыс 3 кезеңде қарым-қатынасының
өтеді: қалыптасу дәрежесін
көтеру мақсатында

Қадағалаушы —
жағдайдың өзгеруіне
байланысты анықтау
Сюжеттік-рольдік ойын
Мектеп жасына дейінгі
арқылы балалардың өзара
балалар көңіл бөле, достық
қарым-қатынасының
қарым-қатынас, қамқорлық,
қалыптасуы сұрағы
сыпайылық көрсете білулері
керек
Эксперименттік
жұмыстың
Балаға өз құрдастарымен барысында
қарым-қатынас жасауға балалардың өзара
көмектесетін қарапайым қарым-қатынасының
қарым-қатынас Қорытынды қалыптасуында оң
мәдениетін баулу қажет динамика байқалады

МДҰ мен отбасында
Біз ұсынып отырған мектепке дейінгі ересек
жорамал сюжеттік-рольдік жастағы балалармен
ойынды жүйелі қолдануда жұмыс жасауда
балалардың өзара қарым- жұмыстың нәтижелері
қатынасының дұрыс мен материалдарын
қалыптасуы анықтайды қолдануыға болады.

Для правки
структуры
щелкните
мышью
Второй
Для правки
уровень
структуры
структуры
щелкните
мышью

Третий
уровень
Второй
Спасибо за внимание!
Назарларыңызға рахмет!!!

Ұқсас жұмыстар
Қазақ халық ойындарының жіктемесі балалардың жас
Ойынның педагогикалық мәні МЖД балалардың драммалау ойыны
Балалардың сөздік қорларын молайту, ойынға деген қызығушылығын арттыру
МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ БАЛАЛАРДЫҢ СЮЖЕТТІК - РОЛЬДІК
Ойнаушының өзіне таңдаған рөлдері
Мектеп жасына дейінгі балалардың құрылыс ойындары. Режиссерлік ойын
Тірі материяның өлі материядан, жоғары формалардың төмен формалардан айырмашылығы - белсенділікте
Қазіргі заман талабына сай ойын түрлерін сабақ барысында қолдана білуді үйрету
Балалардың дәрігер мамандығы жайлы білімдерін кеңейту
Тренинг ждүргізуші
Пәндер