ЖАҢАШЫЛ-ПЕДАГОГТАРДЫҢ КӨЗҚАРАСТАРЫ




Презентация қосу
Қазақстан Республикасының Білім және Ғылым министрлігі
Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университеті

ЖАҢАШЫЛ-ПЕДАГОГТАРДЫҢ
КӨЗҚАРАСТАРЫ
Орындаған:Мусабаева Б.С.
П-227
Ресейлік жаңашыл-
педагогтардың жүйесі
Шалва Александрович Негізгі зерттеу идеясы Менің ой-пікірім
Амонашвили
«Педагогикадағы ізгілік мәні білім беру Әрбір оқу орнының оқу үдерісінде ізгілік
үрдісінде нәтижеге жеткізетін парадигмасы жоғары маңызға ие. Себебі,
мақсат-міндеттермен ғана емес, білім беру үдерісіне қатысуылардың бойында
сонымен қатар мақсатқа жетудің сүйіспеншілік пен мейірімділік,
әдістерімен де шығармашылық пен жаңашылдық, сезімталдық
түсіндіріледі. Ізгілік педагогикасында пен парасаттылық, оптимизм және
мақсатқа жетудің әдістері ретінде төзімділік, батылдық пен адалдық, ұяңдық пен
білім алушыға педагогикалық мамандықтың ұлылығын
күнделікті жағымды әсер қалдыратын, сезіну секілді кәсіби іс-әрекетке қажетті жоғары
оның тұлғасын қалыптастыратын, адамгершілік қасиеттерін мақсатты
еркін таңдау дамытатын үлкен игілік болып табылады. Сондықтан
мүмкіндігін беретін, ынтымақтастыққа жоғары оқу орнында кәсіби этикалық
шақыратын қарым-қатынас білімдер; сенімдер мен қағидалар; іс-әрекеттегі
қолданылады» адамгершілік мотивтер; өз іс-әрекетіне
«мұғалім-оқушы» жүйесінде жауапкершілік, ар-ұят, борыш сезімдері
педагогикалық ынтымақтастық идеясы қалыптастырылу қажет.
Игор Павлович Негізгі зерттеу идеясы Менің ой-пікірім
Волков
Жаңа материалды «ірі Озат мұғалімдер баланы құрметтеу идеясын іске
блоктар» арқылы меңгеру; асырып, бейімділікке қарай жұмыс беріп,
Оза отырып оқыту идеясы оқушының жеке мүмкіндіктерін дамытып, сабақта
(сабақтың бастапқы да қабілетіне қарай жеке тапсырмалар беріп,
бірнеше минутының сабақ қарапайым оқыту тәсілдерін қолданып,
барысында меңгерілетін оқушыларға сабақ бергізіп, олардың шамалы болса
ұғымдарға арналуы); да табысын, шығармашылығын мадақтайды.
Даму деңгейі әр түрлі Басып тастау ма, әлде диалог па? Мұғалімдерге
балаларды қосымша балалар өздерінің естігендерін, өсек-аяңдарды,
сабақсыз, кез келген әзілдерді айтып келеді. Дәстүр бойынша мұғалім
«теңеусіз», ата-аналардың оларды қайтарып тастайды. Себебі мүғалім өзіне
көмегінсіз бірге оқытып, келетін сөзден қорқады. Егер мұғалім оқушыға ол
білім беру міндеті. сөздердің дұрыс-бұрыстығын айтпаса, онда оқушы
өз пікірін өзгертпейді. Оқушыларды әлеуметтік
және саяси жағынан өсіретін демократиялық
диалог және мұғалімнің өзгені өз сөзіне сендіре
білуі.береді.
Виктор Федорович Негізгі зерттеу идеясы Менің ой-пікірім
Шаталов

√ оқу материалы блок-схема Тірек формалары әр түрлі, бірақ жалпы
қолданыла отырылып максимальды принцип айқын көрсетілген: ең нашар
түрде нақты, қисынды түсіндіріледі, оқушы тақтада тұрып еркін жауап
олар оқу материалының логикалық береді. Ол сабақ қарқының бұзбайды,
байланысын бейнелейді; оның тірек болуы қажет. Тірек бұл кесте
√ оқушылар ойда сақтап отырған түріндегі көрнекі құралдар емес, ол
блок-схеманы тірек ете отырып ережелердің, әңгімелердің жол
сұраққа жауап береді; көрсеткіші. Әрбір оқушы түрлі тірек
√ үйде алғашында сабақта шешілген формаларын өзінің жауабында
есептер (жаттығулар) орындалады, пайдаланады. Мысалы: ереженің жол
нәтижесінде тіпті оқу деңгейі көрсеткіші, есептер шығару тәсілдер
«төмен», бірақ оқуға ниеттері бар тағы басқа.
оқушылардың өзі нәтижеге жетпек;
√ оқушы білімін бағалау тақырыпты
әрбір оқушы меңгергеннен кейін
жүзеге асырылады.
Софья Николаевна Негізгі зерттеу идеясы Менің ой-пікірім
Лысенкова
Жаңашыл педагог С. Лысенкова Сонымен, қайта құру жағдайында әрбір
қазіргі кездегі бір күрделі мұғалімнің жаңа идеялармен, оқыту мен
мәселенің басын ашты. Ол: тәрбиенің озат теориясы және
√ жаңа материалды «ірі практикасымен қарулануы тұлғаның
блоктар» арқылы меңгеру; сапасың жобалай және анықтай білуге
√ оза отырып оқыту идеясы мүмкіндік береді. Осының негізінде
(сабақтың бастапқы бірнеше мұғалім баланың бойына жақсы
минутының сабақ барысында қасиеттерді егеді, дүниеге көзқарасын,
меңгерілетін ұғымдарға мінез-құлықтың нормасын
арналуы); қалыптастырады, болашақ өмірге, еңбекке,
√ даму деңгейі әр түрлі мамандықты саналы түрде таңдап ала
балаларды қосымша сабақсыз, білуге даярлайды.
кез келген «теңеусіз», ата-
аналардың көмегінсіз бірге
оқытып, білім беру міндеті.
Евгении Николаевич Негізгі зерттеу идеясы Менің ой-пікірім
Ильин
√ әдебиет сабағы әрбір оқушыға Бұл жаңашыл педагог жасөспірімге өз
адам болу тәлімін беретін өнер күшіне сенуге көмектесіп, оның ең
және адамгершілік-этикалық курсы; жақсы қасиеттерін ашуға ықпалын
√ адамды адам етіп қалыптастыру тигізеді, оны ізгілік пен азаматтылықтың
үрдісі, ол жай ғана жұмыс емес, биік шыңына жетелейді.
қарым-қатынас үйлесімділігі, жай
ғана оқытып-үйрету сабағы емес,
тұғыры биік өнер, ол сабақ
кестесіндегі сағаттар саны емес,
нағыз өмір.
Қазақстандық жаңашыл-
педагогтардың жүйесі.
Нұрғалиев Құмаш – қаһармандық, азаматтық,
батылдық үлгісі. Екінші дүниежүзілік соғысына
қатысқан ол 19 жасында I топ мүгедегі болып
қалған. Рига түбіндегі шайқаста екі аяғы мен сол
қолынан айырылған ол өмір сүруге ғана емес, өз
өмірін, қабілетін, дарынын жас ұрпаққа білім
беруге арнауға бекінген. Оны білім саласындағы
«Қазақтың Мересьеві» деп атайды. Ол өзінің туған
жері Боран ауылындағы мектепті қырық жылдан
астам уақыт басқарған (1957-1988). 1975 жылы
мектеп КСРО Халық шаруашылығы жетістіктері
көрмесіне, ал 1980 жылы Қазақстанның ХШЖҚ
қатынасып, мектеп III орын алып, медалмен
марапатталды. Қазір мектеп «Құмаш Нұрғалиевтың
мектеп-гимназиясы» деп аталады.
Нұрғалиев Құмаш – Ленин ордені иегері, КСРО
және Қазақ КСР-інің білім беру озаты,
Қазақстанның еңбегі сіңген мұғалімі, КСРО халық
мұғалімі.
Нұртазина Рафиқа Бекенқызы –
Қазақстанның халық мұғалімі,
Еңбек Ері, педагогика
ғылымдарының кандидаты, әдіскер-
ғалым, қоғам қайраткері әрі
жазушы. Ол 240 ғылыми және оқу-
әдістемелік еңбектің, соның ішінде
қазақ тілінде оқытатын мектептерге
арналған 15 оқулық пен оқу
құралының авторы болып табылады.
Ол Қазақстандағы ең танымал орыс
тілінің мұғалімі.
Бітібаева Қанипа Омарғалиқызы - Өскемен
қаласындағы Жамбыл атындағы гимназия-
интернаттың қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімі,
КСРО мемлекеттік сыйлық иегері, Қазақ КСР-
нің және КСРО білім беру ісінің озаты, Н. К.
Крупская атындағы медаль иегері Бітібаева
Қанипа 60 ғылыми-педагогикалық мақала, 13
кітаптың, соның ішінде қазақ әдебиетін
оқыту әдістемесі бойынша 2 оқулықтың
авторы, ол 4000 дидактикалық материал, 300
көрнекі құрал әзірлеген. Қанипа
Омарғалиқызының сабақтары –
ынтымақтастық педагогикасы. Оның
сабағында әрбір оқушы өзін тұлға деп
сезінеді. Бұл жаңашыл педагог үшін
ынтымақтастық педагогикасы адамгершілік
педагогикасы болып табылады
Ысқақов Архимед Мыңбайұлы –
Қазақстан Республикасының
халыққа білім беру ісіне еңбегі
сіңген қызметкер, «Тарлан»
сыйлығының иегері, авторлық
мектеп директоры. Ысқақов
Архимедтің авторлық мектебі
мақсаты – еңбек және қызықты оқу
үрдісі мен оқушылардың жеке
қабілеттерін, бейімдерін, қызығуын
дамыту арқылы үйлесімді және
қоғамда белсенді тұлғаны
қалыптастыру.
Пайдаланған әдебиеттер тізімі:
1.Қазақ әдебиеті. Энциклопедиялық анықтамалық. —
Алматы: «Аруна Ltd.» ЖШС, 2010 жыл.ISBN 9965-26-
096-6
2.Бержанов Қ., Мусин Б. Педагогика тарихы. А., 1984,
212-228 беттер.
3.Титов В.А. Педагогика начальной школы. Конспект
лекций. М., 2003, С 14-16.
4.Джуринский А.Н. История педагогики.
5.Мұсаева С.А., Бегалиев Т.Б. Жас ерекшелік
педагогикасы. Астана, 2006,146-149б.

Ұқсас жұмыстар
Тәрбие жұмыстары бағытында озық педагогикалық тәжірибені зерттеу және жинақтап қорытындылау
Жаңашыл педагог қызметі, идеялары
Оқыту әдісі мен тәсілі
ҮЙРЕТУ ТЕОРИЯСЫ
Психология пәнінің теориялық және методологиялық негізі, ғылыми негізі
ЖОҒАРЫ МЕКТЕП ДИДАКТИКАСЫ
Оқыту әдісі туралы ақпарат
Оқытудың заңдылықтары
Жүйенің қызметін анықтайтын мақсаттар міндеттер
Қазақ ағартушыларының философиясындағы қоғамдық прогресс теориясы
Пәндер