“Ақпаратты қорғау” пәні бойынша электрондық оқулық әзірлеу




Презентация қосу
Курстық жұмыстың тақырыбы:

“Ақпаратты қорғау” пәні
бойынша электрондық
оқулық әзірлеу

Ғылыми жетекші: А. К. Нугуманова
Орындаған: Ж. Нуркасимова
Курстық жұмыстың мақсаты

Білім беру жүйесіндегі жаңа
технологияның бірі – электронды
оқулықтың тиімділігін ашып көрсету.
Пәннің оқу материалын түсіндірудің
дидактикалық мүмкіндіктерін
арттыру және оқыту әдістемелерін
жетілдіру негізінде электронды
оқулық әзірлеу.
Осы мақсатқа қол жеткізу үшін
төмендегілер қарастырылды:
1. ЭЛЕКТРОНДЫ ОҚУЛЫҚТЫҢ СИПАТТАМАЛАРЫ
1.1.Электронды оқулық құру құралдарының
жіктелуі
1.2.Электронды оқулықтың артықшылықтары
мен кемшіліктері
2. ЭЛЕКТРОНДЫ ОҚУЛЫҚҚА ҚОЙЫЛАТЫН ТАЛАПТАР
2.1 Электронды оқулық мазмұнына қойылатын талаптар
2.2 Электронды оқулықтың материалды-техникалық
базасына қойылатын талаптар
3. ЭЛЕКТРОНДЫ ОҚУЛЫҚТЫҢ ҚҰРЫЛЫМЫ
3.1 Электронды оқулық құруда бағдарламалық
құралдар таңдау (Front Page)
3.2 “Ақпаратты қорғау” пәні бойынша электронды
оқулық әзірлеу
Өзектілігі
Қазіргі кезде білім беруді ақпараттандыру
үрдісінің жүргізілуіне байланысты жаңа
ақпараттық технологияны жүзеге асырудағы
өзекті мәселенің бірі – электронды оқулықтар
әзірлеу. Ал оларды оқыту үрдісінде қолдану –
сапалы білім берудің құралы болып табылады.
Сондықтан қазіргі ақпараттандыру қоғамында
электронды оқу құралдарын пайдаланбай алға
жылжу мүмкін емес.
Электронды оқулық құру құралдары

1. Дәстүрлі алгоритмдік тілдер

2. Жалпыға міндеттелген құралдар

3. Мультимедиа құралдары

4. Гипермәтін және гипермедиа құралдары.
Электронды оқулықтың жетістіктері

• Шұғыл кері байланысты қамтамасыз етеді

• Тиісті ақпаратты тез табуға көмектеседі

• Уақытты үнемдеуге мүмкіндік береді

• Қысқа мәтіндермен қатар көрсетеді,
әңгімелейді, жобалайды

• Әрбір студентке қатынас жасауға мүмкіндік беріп,
олардың өз бетінше білім алуын қамтамасыз етеді

• Белгілі бір бөлім бойынша білімді тексеруге мүмкіндік
туады
Электронды оқулықтың кемшілігі:

Ақпаратты қабылдау үшін арналған дисплейдің

физиологиясының төмендігі және оның
бағасының

кітапқа қарағанда жоғарылығы
Курстық жұмыстың мазмұнына
“Электрондық оқулыққа қойылатын
талаптар” деп аталатын 3-ші бөлім енгіздім.
Ол бөлімде электрондық оқулық
мазмұнының толықтығына және
электронды оқулықты көрнекілеуге
қойылатын талаптар, дизайнды-
эргономикалық талаптар, электронды
оқулықтың материалды-техникалық
базасына қойылатын талаптар толығымен
қамтылған.
Дизайнды-эргономикалық талаптарға тоқталатын
болсам:
-Ақпараттық тығыздылық
-Бейнематериалдардың қажеттілігі
-Аудиоматериалдардың шектеулілігі
-Графикалық объектілердің орналасуы
-Мәтінді бағдарламалы аппараттық оқытылуы
-Түсті ассоциацияның тұрақтылығы
Дисплей экранында орналасқан мәтінді қабылдау процесіне
көптеген факторлар әсер етеді:
- мәтіндік зона ені
- мәтінді тегістеу тәсілі
- оның экран бетінде орналасуы
- қаріп өлшемі, таңбасы
Электронды оқулықтың құрылымы

Инвариативтік Вариативтік
бөлім бөлім

•Титульдік бет • Тесттер
• Аннотация • Анықтама
•Тақырыбы • Көмек
• Дыбыс, видео,
• Бағыттауыш
анимация
• Мазмұны • Глоссарий
•Тапсырмалар • Және т.б.
• Қолданылған әдебиеттер
Бүгінгі күні бағдарлаушыларға WEB-беттерді
құру үшін жүздеген әртүрлі бағдарламалар
бар екені белгілі. Солардың ішінде HTML
редакторы, графикалық пакеттер және
осылардың ішіндегі ең мықтысы – Front Page
бағдарламасы болып табылады.
Электрондық оқулықтың сыртқы беті
Электрондық оқулықтың
мазмұны
Бақылау сұрақтары
Түсініктеме

Ұқсас жұмыстар
Зерттеу мақсаты - Ақпаратты қорғау электронды оқулығын өңдеу және құру
Инновация терминіне анықтама
"Электронды қызмет түрлері. Электронды құжат айналымы. Электронды оқулықтар дайындау."
"Электронды қызмет түрлері. Электронды құжат айналымы
Электронды қызмет түрлері. Электронды Кұжат айналымы. Электронды оқулықтар дайындау туралы ақпарат
Электронды құжат айналымы. Электронды оқулықтар дайындау туралы ақпарат
Қазіргі оқушы
АҚПАРАТТЫ ҚОРҒАУДЫҢ МАТЕМАТИКАЛЫҚ ӘДІСТЕРІ
Ақпараттық құзіреттілік
Қазақстан Республикасының Электрондық үкіметі
Пәндер