Тәуелсізідігімізді қастерлейік




Презентация қосу
Картова Әлия Шапиғақызы
Павлодар облысының
Шарбақты ауданындағы №3 орта мектептің
қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі
Сабақ эпиграфы:

Туған жерді сүю- парыз,
Сүю үшін білу-парыз,
Қасиетінен ұғу-парыз,
Күзетінде тұру-парыз.
(М.Әлімбаев)
Сабақ барысы:
• 1.Ұйымдастыру кезеңі:
а)Сәлемдесу;
ә)Кезекшімен сұхбат;
Б) Cабаққа даярлық
В)Әнұранды орындау

2.Үй тапсырмасын сұрау:
І топ ІІ топ ІІІ топ
Егеменді Қастерлеу Тәрбиелеу
Барша Сенімділік Ж ұмыс
Жағдай Шаруа А қпарат құралдары

Жаңа сөздерді еске түсіріп,оларды қатыстырып сөйлемдер құру.
Тақырыпқа шығу:

Адасқан әріптерден жаңа сөз тіркесін жасап,тақырыпты ата:
Мақсат қою:
Сабақ мақсаты:
• 1.Білімділік:Қазақстан туралы білімдерін толықтыра
отырып,өз ойын ашық айтуға, сөйлесуге үйрету.
• 2.Дамытушылық:Оқушылардың ой-өрісін дамыту,
сөздік қорларын молайту,логикалық
ойларын,шығармашылық танымдық қабілеттерін
арттыру.
• 3.Тәрбиелік:Тәуелсіздік туын жоғары ұстауға,тіл
байлығын қадірлеуге,патриоттық,адамгершілік
қасиеттерін бойларына сіңіріп,жеке тұлға тәрбиелеу.
Сөздік жұмысы:
Шындық-правда
Аян-известный,явный,ясный
Ақиқат-реальность
Атсалысу-участвовать
Жақындату-приблизить
мұқият-тщательно
отаншыл-патриот
Тәуелсіздігімізді қастерлейік
Біздің халқымыздың жағдайы бүгінгі заман
шындығынада тек өзінің тәуелсіз мемлекеті бар болса ғана
жақсара алатыны- әркімге аян ақиқат.
Ендеше халқына шындап жаны ашитын адам алдымен
өз мемлекеттігін,Конституциясын қадірлейік.Әйтпесе, өз
мемлекетіне жаны ашымайтын,сол жолда нақты іс
атқармайтын адамның халықшыл болып,отаншыл болып
қарық қылмайтыны белгілі . Мұны,әсіресе,ақпарат
құралдары есте ұстауға тиісті. Тәуелсіздігіміз бен
мемлекеттігімізді қастерлеуге, барша халықты тәрбиелеуге
мұқият мән беруге міндетті.
Қазір қолға алынып жатқан шаруаның барлығы- біздің
болашаққа сенімділігіміздің белгісі,өз күшімізге сенімімізді ң
белгісі. ( Нұрсұлтан Назарбаев)
Деңгейлік тапсырмалар:
III деңгей
1.Мәтінді түсініп оқып,сұрақтарға жауап беріңіз.
А)Біздің халқымыздың жағдайы қалай жақсарады?
Ә)Халқына жаны ашитын адам қандай болу керек?
Б)Ақпарат құралдарының міндеті қандай?
II деңгей
1) Мәтінде қарамен жазылған тұрақты сөз тіркестерінің
мағынасын фразеологиялық сөздік арқылы түсіндір.Сол
тұрақты сөз тіркестерінің синонимін тап. 2 сөйлем
құрап,жазыңыз.
2) Тірек сызба арқылы әңгімелеңіз.
3)Жұптасыңмен бірігіп,диалог құрап сөйлесіңіз.Диалогты жат қа
біліңіз.
I деңгей
“Тәуелсіз мемлекетіме қосқан үлесім”-шығарма жазыңыз.
Ақпарат құралдары
Тәуелсізідігімізді Халықты
Мемлекеттігімізді тәрбиелеуге
қастерлеуге
Мән беруге міндетті
Сабақты қорыту:
1.Сұрақтар арқылы:
-Халқымыздың жағдайы жақсаруы үшін не
істеуіміз керек?
Отаншыл адам қандай болуы тиіс?
2.Ойды түйіндеу:

Не білдім? Нені білуім керек?
Бағалау.Үйге
тапсырма:
• Деңгейлік тапсырмаларды аяқтау

• “Тәуелсіздік”, “Отаншыл” тақырып
бойынша сөзжұмбақ
құрастырыңыз.

Ұқсас жұмыстар
Сөйлем мүшесі
ӘНҰРАН – ЕЛДІК ПЕН ЕГЕМЕНДІКТІҢ БЕЛГІСІ
Тәуелсіздік күні арқыны зымыран
ҚАЗАҚСТАН ЖОЛЫ – 2050
ҚАЗАҚСТАН ЖОЛЫ – 2050: БІР МАҚСАТ, БІР МҮДДЕ, БІР БОЛАШАҚ
ҒАЛЫМДАРДЫҢ ЕУРАЗИЛЫҚ ЭКОНОМИКАЛЫҚ КЛУБЫ КАУЫМДАСТЫҒЫ
Атың шықпаса, жер өрте мақалы туралы жер өртеп шығарған атыңның несі мұрат
Елбасының елеулі еңбектері
Мәңгілік өлмейтұғын ән қалдырған
Мұғалімнің сөзі
Пәндер