Менің Отаным - Қазақстан тәрбие сағаты




Презентация қосу
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ ШӘКӘРІМ
АТЫНДАҒЫ СЕМЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ

СӨЖ
Тақырыбы:Менің Отаным - Қазақстан тәрбие сағаты
Тексерген: Серикова Н
Орындаған:Мұрат К
Т-415у
2015 жыл
Тәрбие сағатының тақырыбы: Менің Отаным - Қазақстан
Мақсаты:
Білімділік: Жас ұрпақты Отанын сүюге, еліміздің рәміздерін
қастерлеуге, бай - қуатты ел екендігін мақтан етуге үйретіп, туған
еліне, жеріне деген сүйіспеншілігін арттырып, махаббат сезімін
ояту;
Дамытушылық: Отанын, туған жерін қорғай білуге, халқымыздың
талантты ақындарының өлеңдері мен ата - бабаларымыздың
өнгеге етіп қалдырған даналық сөздері арқылы оқушыларды
ұлтжандылыққа, атамекенін көздің қарашығындай сақтай білуге,
патриоттық сезімге тәрбиелеу;
Тәрбиелік: Ойларын жүйелі түрде жеткізе білу,
шығармашылықпен жұмыс жасап, мәнерлеп өлең оқып,
мағынасын түсіне білу дағдыларын дамыту.
Көрнекілігі: Елбасы суреті, Қазақстан
Республикасының картасы, рәміздер,
авторларының суреттері, қанатты сөздер,
гүлдер, слайд, Астана және Арал қалаларына
байланысты суреттер.
Әдісі: сұрақ - жауап, әңгімелеу, түсіндірмелі,
көрнекілік
Формасы: тәрбие сағаты
Тәрбие үрдісі: Азаматтық, патриоттық және
полимәдениеттік тәрбие беру.
Сабақтың барысы.
І. Ұйымдастыру кезеңі
Психологиялық дайындық (өзін-өзі тану пәнімен
байланыстыру)
«Шаттық » шеңбер:
Бір шаңырақ астында,
Қазақстанда тұрамыз.
Бірге сайран құрамыз,
Бір үйде біз тұрамыз.
Құт, береке-шаңырақ,
Орын алған ол төрде.
Билігім өз қолымда-
Еркіндігім- Елімнің!
Мұғалім: Біздің Отанымыз-Қазақстан. Мемлекетіміз
тәуелсіздік алғалы Қазақстан Республикасының жетістіктері
өсуде. Осынау жылдарда елдігімізді танытып, еңсемізді
көтерген қаншама ұлы оқиғалар бар. Қазақстан Республикасы
1991 жылы16 желтоқсанда өзінің тәуелсіздігін жариялап,
дербес мемлекет болды. Осы өткен жолдарымызға қарасаақ,
әр жылдың өз шежіресі, сыры, тарихы, қасиеті бар.
Қазақстанды мекендеген барлық халықтардың ұлттық
мәдинетін көркейтіп, бірлігі мен ынтымағын жарастырып
отырған ұлы елміз. Осыған орай «Менің Отаным-Қазақстан!»
атты тәрбие сағатымызды бастаймыз.
Ерболсын; Армысыздар! Қадірлі де ұлағатты ұстаздар.
Қош келіпсіздер бүгінгі тәрбие сағатына,
Бас иіп сәлем бердік баршаңызға.
Жанель: Алдарыңда жауқазындай құлпырған,
Біз алаңсыз балғын шақты балдырған.
Қош келіпсіз бүгінгі тәрбие сағатына,
Би билеп, ән де бүгін шырқалар.
Денис: Елімнің атын айтсам- Қазақстан!
Жерімнің атын айтсам – Қазақстан!
Қойнауы қазынағы толған мекен,
Байлығымды айтсам-Қазақстан!
Жайдаргүл: Қазақстан –бабамнан қалған мұра,
Сенбейсіңбе даламнан бар да сұра.
Ел мен жерді дұшпанға таптатпаған
Батырларым демесем болар күнә.
Нұргиса: Естігенде көк аспанның астында,
Тік тұрындар айтылғанда Әнұран.
Бар қазақтың үніндей шарықта,
Шарықташы, Әнұраным, шарықта!
Оны айтуға, жас ұлан, жлықпа.
ӘНҰРАН орындалады.
 Мұғалім: Балалар, «Отан дегеніміз не?»
1-оқушы: Отан дегеніміз- адамның туып- өскен жері, туған- 
туысқандарымен, жақындарымен, бірге тұратын атамекен. Қазақ 
елінде тұратын адамдардың Отан- ҚР-сы.
2-Оқушы: Біздің Отанымыз-ҚР-ның жері өте кең. Жерінде тау да, 
жазық та, ойпат та, қарат та кездеседі. Үлкен-үлкен көлдер, өзендер 
бар. Республикамыз өсімдікке, жануарларға , қазба байлыққа бай.
3-оқушы:   Осы ҚР-ның жас ұланы екенімді мақтан етем. Оның бай 
тарихын зердеме түйіп, ертеңгі азаматыболу үшін білім аламын, 
еңбек етемін. Кешегі тарих жолында елдің ел болуына қызмет еткен 
халқымыздың асыл ұлдарына ұқсап өсемін.
; 4-оқушы: Отаным менің кең- байтақ, әрі бай.
Онда әр түрлі халықтар тұрады. Олар бір-
бірімен тату, дос. Қазақ халқы ешуақытта
соғыс тілемейді бейбітшілік үшін күреседі.
Мұғалім: Қазақ халқы сөз қадірін білген,
қасиетті сөзді қастерлеп, аузынан тастамай,
өнеге ретінде данышпандығын, өлең
өрнектерімен өрнектеп терең мағыналы сөз
өнері арқылы, өлең-жырымен тәлім-тәрбиесін
зор ойлар айта білген.Қазақтың мақал-
мәтелдерінің айтары- өсиет, ұлағат, тәлім,
парасат.
Ерболсын: Отан деген- атамекен, Отан деген- ту ған жер.
Отан – деген ана, пан,
Қазақстан-туған ел.
Отан- менің ата-анам,
Отан -досым, бауырым,
Отан -өлкем астанам,
Отан- аудан, ауылым.
Маржан:
Отанды біз атамекен,
Деп аялап атаймыз.
Өйткені оны мекен еткен.
Бабамыз бен атамыз.
Отан –деген атамекен,
Отан деген- туған жер.
Отан- ана,
Отан –үлкен
Қазақстан -туған ел.
Тілеу: Отан- атам,
Отан -әкем.
Осы сөзім қатемекен?!
Қате болса,
Неге біздер-
Дейміз оны Атамекен?!
Ерғанат: Отан- әжем,
Отан –анам!
Туған ел деп,
Туған жер деп,
Ол бекерге аталмаған.
Тілек: Атам, әжем, әкем, анам-
Төртеуіде Отан маған.
Төртеуіде ботам дейді,
Ер азамат атан дейді.
Мақтанамын Отанымен,
Отаныма ботамын мен.      

Елжан: Отан дейміз –от жаққан жерімізді,
Отан дейміз- өсірген елімізді.
Отан дейміз – туған жер, атамекен-
Биік тау, ориан, тоғай, көлімізді.
Отан дейміз- кең байтақ астананы,
Жасыл жайлау, жаңа жол, жас қаланы,
Отанның шеті де жоқ, шегі де жоқ,
Ол бірақ өз үйіңнен басталады.
Отан туралы мақал-мәтелер айту.
ІІ. Қазақстан мемлекетінің тарихи даму жолын
айқындайтын өз рәміздері- Елтаңбасы, Туы, Әнұраны
бар.
1-оқушы:
Айнымайды аспаннан
Біздің тудың бояуы.
Оны халық қашан да
Биікке іліп қояды.
Туымызға жас туған
Бір қарамай өтпейді.
Сол көк тудың астында
Көгереміз көктейміз.
2- оқушы: Қатар шапқан қос тұлпар,
Ай акстында қазақ үй.
Қалықтаған жас сұңқар,
Шарықтаған таза күй.
Бұл таңбасы елімнің,
Елдігімнің, белгісі.
3-оқушы: Өзіңдікі- елің де,
Өзіңдікі – жерің де.
Өзіңдікі- өзің еккен бақ,
Тәуелсіздік төрінде!
ІІ. Жүргізуші: Елбасымыз Н.Ә. Назарбаев әрдайым халықпен бірге, ол өз халқына
үлкен қамқорлық көрсетеді.
Қазақстанның атынан өкілдік ететін лауазымды т ұл ға. Мұндай көшбасшымыз бар
біздің болашағымыз айқын.
Тілек:
Әр сөздің астарына осы арады,
Ағайын ой жібере жете қара.
Тәуелсіз Қазақстан тарихында
Тұлғасы Елбасының жеке- дар!
Өмірің судай ағып өзегімен,
Келеді Президенттер кезегімен
«Елбасы- Назарбаев» - егіз ұғым,
Жасайды мәңгі бізге өз еліне.
Балғын: Елбасымыз Н.Ә.Назарбаев 1940 жылы 6 шілдеде Алматы
облысы, Қаскелең ауданының Шамалған ауылында дүниеге
келген.
Ақнұр: 1990 жылы Республикада Президент қызметі белгіленді.
Жоғары Кеңестің сессиясында жабық дауыспен Н.Ә.Назарбаев
Президент болып сайланды.
Жәнібек: 
1994 ЖЫЛЫ 1- ЖЕЛТОҚСАНДА  РЕСПУБЛИКАМЫЗДА БҮКІЛХАЛЫҚТЫҚ 
Президент сайлауы болып өтті.
Қазақстан Республикасының тұңғыш Президенті болып Н.Ә. Назарбаев 
сайланды.
Қазақстан Р-ның тарихында халық алғашқы рет саналы түрде өзінің 
тағдырын сеніп тапсырып, өз басшысын сайлады.
Елжан: 1996 жылы 16 желтоқсан күні біздің еліміз Тәуелсіздігін жариялады. 
Елбасымыз Н.Ә:Назарбаев қазақстан Республикасының Конституциялық 
заңына қол қойды. Қазақ халқының ғасырлар бойы аңсаған арманы жүзеге 
асты.
Маржан:Егеменді болмай ел болмас, тәуелсіз болмай жер болмас- демекші, 
егеменді ел ,тәуелсіз мемлекет болдық. Қазақстан  өзініні ң таби ғи байлы ғына, 
жеріне ие, басқа мемлекеттермен сауда- саттық қарым-қатынас жүргізе 
алады. 
Айдана: 1992 жылы 4 маусымда Президент ҚР-ның Мемлекеттік Туы, 
Елтаңбасы, Әнұраны туралы ҚР-ның заңдарына қол қойды.
Әли: Алтың заңда парасатым, пайымым,
    Алтын Заңда күш-қуатым, жалыным.
Сен қорғайсың,
Бостандық пен құқықты,
Анамдайсың елжіреген жаңа күн.
1995 жылы30 тамыздағы бүкілхалықтық референдумда
Ата Заңымыз қабылданды.
Жанель: Қуаң халқым, күшіне енді «Тіл заңы»
«Сүйінші» деп ақын ұлың жырлады.
Ел елдігі бағаланар тілменен,
Сол арқылы құлпырады гүл бағы.
Адамды мұратқа жеткізер- ана тілі мен ата дәстүрі.
Егеменді Қазақстан елінде ана тілімізге мемлекеттік
мәртебе берілді. Тіл туралы заң қабылданды.
  Туған тілім
Туған тілім-бабам тілі - өз тілім!
Туған тілім- анам тілі - өз тілім!
Туған тілім –далам тілі-өз тілім
Туған тілім- өз тілім!
Туған тілде сыры терең жаным бар,
Туған тілде әнімменен сәнім бар.
Туған тілім тіл болудан қалса егер,
Жүрегімді суырып алыңдар.
Мейрам:
Ақшам шықты өзімнің тұңғыш рет,
Білдім дербес елімнің үлгісі деп,
Бейнеленген хан, ақын, ғалымдарым.
Беттерінен көз тартып тұрды сурет.
1993 жылы 15 қарашада ҚР-ның ұлттық ақшасы-теңге
айналымға енді.
Нұрғиса:
Ұшқыш батыр ағаның,
Өнегесін аламын.
Аспан үстін шоламын,
Мен ғарышкер боламын.
1991жылы қазан айындатұңғыш қазақ ғарышкері-
Тоқтар Әубәкіров ғарышқа самсаған.
Денис:
Ата-бабам арман еткен,
Егеменді Қазақ жерім.
Қуанышың көптен күткен,
Құтты болсын, дарқан елім.
«Сарбаздар» ұлдар әні
1-оқушы: Сыр бойындай баулардан,
Алатаудай таулардан,
Сарыарқадай даламнан,
Теңіз Каспий, Аралдан.
Ұл-қызы бар елімнің,
Жұлдызы бар жерімнің.
Ұлы тойдай ұлы ісім,
Жарлған ер жер үшін,
Сырда сұлу күрішім,
Қырда бидай ырысым.
Жыршы-жырау салтымнан,
Әнші, күйші халқымнан
Сәлем саған, туған ел!
2-оқушы: Туған бақыт таңы алдан,
Таңы нұрдан жаралған,
Байқоңырдан ғарышқа,
Қанат қаққан сан арман.
Қазақ деген даламнан,
Аруақты бабамнан,
Ардагерім әкемнен,
Ақ жаулықты анамнан
Сәлем саған туған ел!

Оқушы: ҚР-да 14 облысқа бөлінген әр облыстың өз
байлығы бар, соған тоқталайық.
1- оқушы.
Алматы- жері жайсаң облыс,
Ақтөбе- өлке ақ тарысы-мол ырыс,
Атырау-мол қазақстан мұнайы,
Жамбыл-жайлау, қазыналы, шұрайлы.
Жезқазған-кен, бұзылмаған қаймағы,
Көкшетау- көп көгілдір көл аймағы.
Қарағанды-қара алтынның қоймасы.
Қостанай-құт қызыл бйдай қамбасы,
Қызылорда-күрішті сыр сағасы,
Орал-көне Ақ Жайықты жағасы.
Өскемен-өр шығыста Алтай аясы,
Павлодар- қара Ертістің саясы,
Семей-аңыз, Шыңғыстаудай қорғанды.
Ақмола- Арқада ыстық алқабы,
Шымкент- ыстық оңтүстігім мақталы.
2-оқушы:
Әсем әуен салдырған,
Сәбилерде алғыр жан.
Бал дәуреннің қызығы,
Есте қалар балдырған.
Қазақ би «Қазақстан» қыздар
Жүргізуші:
Хандардың қайталамай қателерін,
«Ұлт бол деген нығайтып қатарларын».
Мағжан мен Мұхтар, Жүсіпбектің,
Ұмытпа ешқашан да баталарын.
Жүргізуші: Абылай сынды ақылгөй ханы бар қазақта қара қылды қа қ жар ған
үш кемеңгер билері- Төле би, Қазыбек би, Әйтеке билердің шешендік с өз
үлгілерін тыңдайық.
( Билер ортаға шығады) Көрініс
Сұрақ –жауап. Оқушыларды ойын ойнату. «Күннін көзін ашу»
1-оқушы: Әйнегі –күн, шатыры –аспан,
Кең дала ... Төсі толқыған егін.
Көлдері көкке күмістен шашқан,
Қазақстан – республикам менің!
2- оқушы: Абай туған, Сәкен туған,
Құрметті достым, қазақтың жерім,
Қамбаға жылда мол астық құйған,
Қазақстан – республикам менің!
3- оқушы: Төлеген, Мәншүк,
Батырлар шыққан.
Қазақстан –республикам менің!
Орманы-пүліс,
Бұлағы –күміс.
Қазақстан –республикам менің!
Таулары заңғар,
Өзені ырыс,
Қазақстан – республикам менің!

Қадыр Мырза Әлидің «Не үшін» өлеңін түсіндіру.
- Екі көзін не үшін керек?
- Жақсылықты көру үшін.
- Екі қолың не үшін керек?
-Елге көмек беру үшін керек?
- құлақ деген не үшін керек?
-ақыл-кенес тыңдау үшін керек?
- жүрек деген неүшін керек?
- Жауларыңнан қыңбау үшін .
-Тіл мен жағын енүшін керек?
- ақиқат айту үшін керек?
-Ал аяғың?....
- Шетте жүрнсем,
Туған жерге қайту үшін.
Қорытынды: Үш бақытым.
Ең бірінші бақытым- халқым менің,
Соған берем ойымның алтын кеңін.
Ол бар болмаса, мен бармын, қор болмаймын,
Қымбаттырақ алтыннан нарқым менің.
Ал, екінші бақытым-тілім менің,
Жас жүректі тіліммен тілімдедім.
Бақытым бар үшінші –Отан деген.
-Кім мықты? – десе біреу «Отан» дер ем!
(хормен)
Жанель ән «Балалық шақ»
Сабақтың тақырыбы: Ардақта ата-анаңды
Мақсаты;
а) білімділігі; Бала бойына сүйіспеншілікті , жылылықты
ұялату,ата-анасын құрмет тұтып, адал да
парасатты ұл мен қыз болу ға тәрбиелеу;
ә)дамытушылығы; Халқамыздың тәлім- тәрбиесінің ананың
ақ сүтімен, әже өнегесімен,ата ақылымен
берілетіндігін,өзіндік ұлттық қасиетімізді
балалар бойына дарыту.
б) тәрбиелілігі; отбасы мүшелері арасындағы бауырмалдық,
қайырымдылық,достық қарым-қатынасқа тәрбиелеу.
Көрнекілігі: Слайдтар, жадынама, анкета.
Әдісі; Интерактивті технология.
Барысы; І.Ұйымдастыру .
ІІ.Тәрбие сағаты.
Қымбатты ата-ана, ұстаздар!
Біздің борышымыз сіздерді құрметтеу.
Алдамен сүй, ардақты ата-анаңды,
Үлгілі ұрпақ атадан бата алады.
Бар жақсылық балаға бұл ғаламда
Мейірімінен ананың жасалады.
Жырақ жүрген ата-анасын сағынған
Ата-анаға сәлем айтқан ән-жырдан.
Екеуінің қуанышы,тілегі
Әрқашан да бір арнадан табылған.
1.Қой дегенде бар, лақ дегенде жоқ,
Ойда бар, бақта жоқ

2.Рәміздің бірі

3.Еңбек құралы

4.Ең жақын адам

5.Уақытты немен білеміз?

6.Ырыс алды
ынтымақ
Маған да,саған да
Жақын туыс бес адам.
Үш әріптен тұратын
Оңғ а оқы,солға оқы
Өзгермейді еш одан
Бәріде өз жұртың,
Айтады кәне кім атын?
Ей,перзентім! Ойыңа тоқып ал,ата-анаға құрмет,ізет
қылуды мойынға алу ләзім.Себебі баланың түп
негізі ата-ана болып табылады.
Ата-анамды не үшін құрметтеймін дегенді ойыңа
алушы болма.Олар сен үшін өлуге де дайын
тұрады.Сен соны білуің керек.
Сен ата-ананың еңбегін дін жағынан да өтей алмасаң
да ақыл санаңмен,адамгершілікпен өте.Кімде-кім ата-
анасын разы еткен болса, ол жақсы.Алла тағала
оның өмірін ұзартады.
Борыш-ата-анаға ұстаздар мектебіне қызмет
жасап,әкенің еңбегін, ананың ақ сүтін өтеу.

Құретті әке-шеше атыңа кір келтірмеуге ант
етемін!
-Анаңның сүйіп жасайтын жұмысы не?
-Анаңның туған күні қашан?
-Үйдегі адам саны қанша?
-Бауырың неше жаста?
-Үйде ыдысты кім жуады?
-Үйді кім жинастырады?
-Таңертең сені кім оятады?
-Әкеңнің туған күні қашан?
-Балаңыздың туған күні қашан?
-Балаңыздың ең жақын досы кім?
-Балаңыздың оқитын кітап- журналдарын
атаңыз?
-Бос уақытын қалай өткізеді?
-Балаңыздың үйдегі сүйікті ісі?
-Балаңыз қай пәнді жақсы көреді?
-Балаңыздың арманы не?
-Балаға үлгі болатын адам кім?
1.Атаға қарап-...
Анаға қарап-...
2.Ананың көңілі балада,...
3.Ата-ананың қадірін ...
4.Атаның баласы болма ...
жарайсың
5.Баланың жақсысы қызық ...
6.Ұядан не көрсе,...
7.Қарағайға қарап.....
Отбасына қарап ....
Әлпештеп өзіңдей өсірген Айтары мол ғұлама
Нағашы әжеңнің баласы Көп жасаған бұл адам
Төріндежалпиып көсілген Әкесі ол әкеңнің
Бұл күнде жиеннің анасы Ол кім? Білер оны сұраған Ол кім?

Аймалайды күнім деп Атаңның баласы
Мейірімді жүзі күлімдеп Кей кезде таласып
Тәтті-ақ дейді немере Қаласың әжеге
Бал шырындай үнің деп Ол кім? Білгенің асады кәдеге Ол кім?
1.Бақытты отбасы болудың негізгі шартына
нені жатқызар едіңіздер?
2.Бала тәрбиесі үшін отбасы жауапкершілігі
басым ба,әлде мектептің жауапкершілігі басым ба?
3.Баларды өзімшілдік мінездің қалыптасуы неден ?
4.Баланы еркін тәрбиелеген дұрыс па,
қатал тәрбиелеген дұрыс па?
5.Отбасында бос уақытты қалай пайдаланасың?
6.Тәрбие адамның тағдырын шешеді дейді,
сіз қалай ойлайсыз?
1.Тоқсандық қорытындысы бойынша сіздің
балаңыз бір сабақтан үшке кетті делік.Сіздің
іс-әрекетіңіз.
2.Балаңыз мектептен жылап келді”мұғалім
маған ұрысты” деп ... Сіз не істер едіңіз?
3.Бала мен бала мектептен шығып келе
жатқанда бір-бірімен төбелесіп қалды.Ол
бала сіздің балаңыздың өте жақын
жолдасы еді.Сіздің іс-әрекеріңіз.
4.Балаңыз -өте жақсы оқитын бала.Бір күні
сабақтан екі алып,мұғалімнің ескертпесі
күнделікке жазылып келді..Сіз не істер
едіңіз?
Ой- толғаныс.Аналарына
гүл ұсынып, тілектерін
айтады.

- Не тәтті ? Ананың сүті
- Не жұмсақ ? Ананың қолы
- Кім жақын ? Тату болса ағайын жақын,
Бауырмал болса, інің жақын
-Не қымбат ? Алтын ұяң Отаның қымбат,
Құт – береке атаң қымбат.
Аймалайтын анаң қымбат,
Бәрінен де ұят пенен ар қымбат.

Ұқсас жұмыстар
Тәрбие бағыты. Бастауыш сынып
Қазақ тілі мен қазақ әдебиеті пәнінің мұғалімі
Модульдың Сағат Сынып сағатының түрі мен мазмұны Уақыты құрылымы саны
Сынып сағаттарын өткізу формалары
Тәрбие жүйесіндегі модульдік технология
Менің отаным - Қазақстан (эссе)
Тәрбие ошағы - мектеп
"Әркімнің өз жері – мысыр шаһары"
Туған жердей жер болмас
Тәрбие қалыптастыру
Пәндер