Мектепке дейінгі балалардың ойындағы танымдық белсенділігі




Презентация қосу
Мектепке дейінгі балалардың
ойындағы танымдық
белсенділігі
«Ойын – бала үшін өмірлік тәжірибе» (М. Жұмабаев)
Ойындағы қарым-қатынас –
бұл қажетті негіз, оның
шеберінде баланың сөйлеу
белсенділігі қалыптасып,
жетіледі.

В. А. Сухомлинскийдің сөзімен айтар болсақ,
«Ойынсыз ақыл ойдың қалыпты дамуы жоқ»
және болуы да мүмкін емес. Ойын дүниеге
қарай ашылған үлкен жарық терезе іспетті,
ол арқылы баланың рухани сезімі жасампаз
өмірімен ұштасып, өзін қоршаған дүние тура-
лы түсінік алады. Ойын дегеніміз – ұшқын,
білімге құмарлық пен еліктеудің маздап жанар
оты.
Мектепке дейінгі балалардың
ойындағы танымдық белсенділігі

Ойын арқылы бала айналасындағы Ойын бала тілінің дамуына ықпалын
нәрседен өзіне қызықтысына ықы- тигізіп, таным белсенділігінің дамуы-
ласы ауып, таңдап алады. на жол ашады.

Ойын барысында бала үлкендермен,
Ойын үстінде бала еш нәрсеге
өз құрбыларымен қарым-қатынас
тәуелсіз.Ол өзін еркін ұстайды.
жасайды.
Баланың білуге деген құштар-
лығы, сөйлеуі ойын үстінде қа-
лыптасады.
Тәрбиеші балалармен ойынды
(заттармен, үстел үсті
және сөздік ойын)
үш түрлі етіп
өткізуіне болады.
2) Үстел үсті ойынын
1) Заттармен ойналатын ұйымдастыруда домино,
ойын ойыншықтарды, лото, суреттер қолданы-
табиғи заттарды қолдану лады. Мысалы: «Суретті
арқылы өті леді. Мысалы: құрастыр», «Қандай затқа
«Дәл осындайды тауып ұқсайды?», «Қай сурет ты-
ал», «Салыстыр да, атын ғылды?», «Бір сөзбен ата»,
ата», «Қай ағаштың жапы- 3) сөздік ойын арқылы сөзді «Кім байқағыш», «Қиылған
рағы», «Бірдей ойыншықты орынды қолдана білуге, суреттер», «Ұқсасын тап»,
тап», «Қайсысы көп, қайсысы дұрыс жауап айтуға, сөз «4-ші не артық?», «Есің-
аз», т.б. мағынасын түсінуге, орынды де сақта».
сөйлеуге үйренеді. Мысалы:
«Сөз ойла», «Сөз құра»,
«Жұмбақ ойла», «Жақсы-
жаман», «Жалғастыр»,
«Үш сөз ата».
Ойынды өткізуге қойылатын талаптар
төмендегідей:

Ойынның мақсаты нақты
Ойынды тақырыпқа сәйкес қойып, керекті
алу. көрнекіліктерді балалардың
қызығушылығына сәйкес
дайындау.

Ойнар алдында балаларға жүргізілу Ойынға балалардың
барысын әбден түсіндіру.
барлығын қатыстыру.

Ойын барысында балардың қатысуын
қадағалау, білмеген жерлеріне көмек,
жәрдем беру.
Қорытындылай келе, ойындар балалардың таным белсендігін
жандандыратын, өздігінен ойлауын дамытатын тәсілдердің бірі.
Олар кез - келген оқу материалын қызықты да тартымды қылып,
балалардың көңіл - күйін көтеруге, өздерінің жұмыстарына
қанағаттануға және өтілген тақырыпты жеңіл меңгеруге
көмектеседі. Тақырыпты ашу барысында ойын арқылы дамытуға
арналған тапсырмалар жүйелі қолданылып, ұйымдастырылып
отырса сонда ғана тәрбиешінің тақырып мақсатын ашуына
мүмкіндік береді.
Пайдаланылған әдебиеттер:

http://bilimdiler.kz/ustaz/6137-mektepke-deyingi-balalardyn-oku-is-
areketindegi-oyynnyn-tehnologiyalyk-manyzy.html
Назарларыңызға
рахмет!!!

Ұқсас жұмыстар
Мектепке дейінгі жастағы балалардың танымдық қызығушылық ерекшеліктері
МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ БАЛАЛАРДЫҢ СЮЖЕТТІК - РОЛЬДІК
Дамыту технология Рөлдік технологиясы ойындар
МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ ЖАСТАҒЫ БАЛАЛАР ПСИХОДИАГНОСТИКАСЫ
Балалардың мектепте оқуға психологиялық даярлығы
Білім беру салаларының мазмұнын кіріктіру
Ата аналар жиналыстары
Мектепке дейінгі ұйымда оқыту технологиялар
Алғашқы қадам бағдарламасы
Кіші мектеп жасындағы балаларды психодиагностикалау ерекшеліктері
Пәндер