Сабақ – оқытуды ұйымдастырудың негізгі түрі




Презентация қосу
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ
СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТІК
УНИВЕРСИТЕТІ ПЕДАГОГИКА ФАКУЛЬТЕТІ
 

Тақырыбы: Сабақ – оқытуды ұйымдастырудың негізгі      
формасы. 

Орындаған: Байкен Қымбат
П-223
Тексерген: Кошкимбаева Р. Х.
   Сабақ  – балабақшада оқытудың
ұйымдастырудың негізгі формасы.
Сабақ

Негізгі бөлім Кіріспе бөлім

Қорытынды бөлім
Сабақ міндеті

Дамытушылық  - қарапайым табиғи дауыспен күш
түсірмей, сазды ән салуға, музыкалық аспаптар мен
ойыншықтардың дауыстарын естуге үйрету.

Білімділік - би қимылдары мен музыкалық ойын
әрекеттерін орындауға ынталандыру.

Тәрбиелік – әр түрлі ойындарға қызығушылығын
арттыру. Музыканың мәнерлеу құралдарын қабылдап,
ажырата білуге үйрету
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің 
     технологиялық картасы
Білім беру саласы: Шығармашылық
Бөлімі: Ән-күй
Тақырыбы: «Білім күні»
Мақсаты: Алғашқы білім күнімен таныстыру. Музыканың
мәнерлеу құралдарын қабылдап, ажырата білуге үйрету. Ән
тыңдау арқылы, ән айту арқылы музыканы сүюге тәрбиелеу.
Методикалық әдіс тәсілі:
Ән тыңдау: Ботбаев Т. «Қазақстан», «Үйрену» әні.
Ән айту: И.Нүсіпбаевтік «Кел балалар күлейік әні» әні
Әуенді қимылды би: «Қосарланып билеу»
Музыкалық дидактикалық ойын: «Сап түзеу» арқылы оңға
және солға жүруді үйрену.
Көрнекілік құралдар: Әнші, ақын, сазгерлер туралы
дайындалған слайд. Кітаптар көрмесі.балаларға арналған ұсақ
сыйлықтар.
Кіріспе бөлім
   Әуенді қимылды би: «Қосарланып 
билеу»
Негізгі бөлім

            1925 жылдың 10-қаңтарында дүниеге келген
Дүнгенбай Ботбайұлының балалық шағы қазіргі
Жамбыл облысының Мерке ауданында өтті. Дүнгенбай
Ботбаев творчествосы ән-романстардан бастап күрделі
вокалды-симфониялық жанрдағы туындыларға дейін
қамтиды. Оның оркестрлік, аспаптық және
спектакльдер мен кинофильмдерге жазған музыкасы
кең тарап, танымалдық алды
Ән тыңдау: Ботбаев Д.  «Үйрену» әні.
Сергіту сәті:Музыкалық дидактикалық ойын.
«Сап түзеу» арқылы оңға және солға жүруді үйрену.
«Кел, балалар күлейік»
Кел, балалар, күлейік,
Күлкіменен түлейік!
Қабақ түйген не керек,
Көңілді боп жүрейік!
Ля-ля-ля-ля
Көңілді боп жүрейік!
Кел, балалар, күлейік!
Күлкіменен түлейік!
Күлкі көңіл ашады,
Күліп өмір сүрейік!
Ля-ля-ля-ля
Күліп өмір сүрейік!
Кел, балалар, күлейік!
Күлкіменен түлейі
Күлкімізге құс қонып
Гүл өссін деп тілейік
Ля-ля-ля-ля
Күліп өмір сүрейік !
Музыкалық аспапта ойнау
Балалар сендер демалыс кезінде қайда 
болдыңдар?

Ауылда
Лагерьде
Демалыс кезінде не істедіңдер?

Су құйдық Жидек тердік Гүлдер тердік Балық ауладық
Сай бойында сары алтын
(Білім)

Сандығым бар өзімнің,
Қолыма алып жүремін.
Ішім ашып ақтарсам,
Өмір сырын білемін
(Кітап)
1 қыркүйек Білім күні
Анамдай асыл мектебім,
Құшағы нұрлы көктемім.
Өмірдің аттап өткелін,
Қойныңда өстім көктедім.
Бағыңда құстай сайрадым,
Қырыңда гүлдей жайнадым.
Сәулетті дархан бесігім,
Тербеліп жүрмін осы күн!
Қорытынды бөлім

- Балалар, сендердің
орындықтарыңның
артында қызықты бір
нәрсе жапсырып қойдым.
- Қараңдаршы, не бар
екен?
- Балалар, осы
жүрекшелерді бүгін не
үйренгендеріңді айтып
тұрып, менің үлкен
сиқырлы жүрегіме
салыңдар. Сендердің
кішкентай жүрекшелерің
тәтті жүрекке айналады.
Балалар, рахмет сендерге.
Сау болыңдар!
Балаларды шеңберге тұрғызып,
оқу іс - әрекетіне белсене
араласқан балаларды мақтап,
мадақтау.
Қол ұстасып тұрайық,
Шеңберді біз құрайық.
Көріскенше күн жақсы
Сау - саламат болайық.
Сау болыңыздар
Күтілетін нәтиже.Әнді жетекшімен бірге айтады.
Біледі: Алғашқы білім күнін, әннің атын және не жайында
екенін біледі.
Түсінігі бар:Ән айту, тыңдау ережелерінен түсінігі бар.
Орындай  алады: Әнге байланысты ырғақ жаттығуларын
жасай алады.

Ұқсас жұмыстар
Дәстүрлі және инновациялық оқыту технологиялар
Оқытуды ұйымдастырудың түрлері
Жаппай жұмысты уйымдастыру
Оқу процесін ұйымдастыру формалары
Сабақ – оқытуды ұйымдастырудың негізгі формасы
Жоғары мектепте оқытуды ұйымдастыру
Биологияны оқыту формалары жүйесіне сипаттама
Кәсіби оқу орнында оқытуды ұйымдастыру формалары
Оқушыларды сыныпқа жас шамаларымен таным қабілеттерібойынша топтастыру
Кіші мектеп жасындағы оқушыларды оқытудың әдістері, мазмұны мен ұйымдастыру формалары
Пәндер