Тәрбие сағатының толық нұсқасын даярлау




Презентация қосу
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ
СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТІК
УНИВЕРСИТЕТІ
ЖАРАТЫЛЫСТАНУ-МАТЕМАТИКА ФАКУЛЬТЕТІ
МАТЕМАТИКА ЖӘНЕ МАТЕМАТИКАНЫ ОҚЫТУ ӘДІСТЕМЕСІ


Тәрбие сағатының
Тақырыбы:

Ж
толық нұсқасын даярлау
Орындаған: Виликс Ж.А.
Т-413 тобы

Семей, 2015ж
Тәрбие
сағаты
Тәрбие сағатының
тақырыбы:
Отбасы –
тіршіліктің
тірегі.
Мақсаты:
Бала тәрбиесіндегі отбасының алатын орны
ерекше екенін түсіндіру;
оқушылардың бойында отбасына, отбасы
мүшелеріне деген сүйіспеншілігін арттыру;
оқушыларды әдептілікке, сыпайылыққа
тәрбиелеу.
«Отбасы» құндылығы туралы түсініктерді,
отбасы туралы ұғымдарды кеңейту, өз
ойларын жүйелі түрде жеткізе білуге
Сабақтың әдісі: сұрақ-жауап,
үйрету;
әңгіме, ойындар.
Сабақтың
көрнекілігі: слайд, нақыл
сөздер, мақал — мәтелдер,
суреттер
Міндеттері:
а) Оқушылардың сөздік қорын молайту,
логикалық ойлау қабілеттерін дамыту.
Адамгершілікке тәрбиелеу.
б) Отбасының негізі өмірдің ұйытқысы,
киелі қасиетке ие болу сыры, отбасы
тәлімінің мәні туралы түсініктерді
кеңейту;
в) Отбасы тәрбиесінің мән-маңызын
ашып көрсете отырып, ұлттық салтты,
дәстүрді түсініп, құрметтеуге баулу,
алдағы өмірге даярлау.
Жоспары:
1. Сабақтың барысы
2. Отбасы туралы түсінік
3. Шығармашылық жұмыс
4. Нақыл сөз – білгенге ақыл сөз.
5. Отбасы туралы мақал-мәтелдер
6. Жағдаяттық тапсырмалар
7. Қорытынды
Сабақтың барысы:
Мұғалім: Сәлеметсіздер ме, құрметті балалар! Біз
бүгін керемет бір ғажайып әлемге саяхатқа
барамыз. Қалай ойлайсыздар, ол қандай әлем
болуы мүмкін? Қане, ойланып көріндерші. Ол бір
өзі кішкентай ғана шағын мемлекет. Ал олай
болса, ол мемлекеттің аты «Отбасы» деп аталады.
Қазақстан Республикасы Мемлекет басшысының
«Қазақстан Республикасындағы кәсіптік және өзге
де мерекелер туралы» заңға өзгертулер енгізу
жөніндегі Жарлығына сәйкес, қыркүйек айының
екінші жексенбісі Отбасы күні болып бекітілді.
(Оқушылардың «Менің отбасым» тақырыбына
жазған шығармалары.)
Елбасымыз
Н.Ә.Назарбаев
айтқандай:Отбасы –
отанымыздың
ошағы.Отбасында адам
бойындағы асыл
қасиеттер жарқырай
көрініп, қалыптасады.
Отанға деген ыстық
сезім - жақындарына,
туған - туысқандарына
деген сүйіспеншіліктен
басталады.
Отбасы – адам үшін ең жақын әлеуметтік
орта. Отбасы белгілі дәстүрлердің, жағымды
өнегелердің мұралар мен салт-дәстүрлердің
сақтаушысы. Отбасында бала алғаш рет
өмірмен, қоршаған ортамен танысып, мінез-
құлық нормаларын игереді. Отбасы баланың
азамат болып өсуінің негізі болып табылады.
Отбасының басты қызметі баланы
тәрбиелеу.
Отбасы тәрбиесі – бұл жалпы
тәрбиенің ең басты бөлігі. Ата-ана
және отбасы мүшелері жас нәресте
дүниеге келген күннен бастап, оның
өміріне қамқорлық жасап,
болашағын жоспарлайды және
саналы азамат болып өсуі үшін
қажет жағдай жасайды.
Отбасы адамға бақыт, толық мәнді тыныс – тіршілік
әкеледі. «Үйлену оңай – үй болу қиын» дейді халық
мақалы. Отбасының іргетасы ер азамат пен әйел
адамның ақ неке қиып, отау тігуінен құралады.
Отбасының басты қазығы, алтын діңгегі – бала.
Баланың тәрбиелі жан-жақты болып өсуіне берекелі,
өнегелі, ынтымақты отбасының ықпалы мол. Отбасы
ата мен баланың, келін мен ененің және басқа да
отбасы мүшелерінің жылы қарым-қатынасынан
құрылады. Отбасы берекелі, тату болу үшін
сыйластық, мейірімділік, жанашырлық, бауырмалдық
қасиеттер әр адамның жүрегінен орын алуы керек.
Отбасын құрғанда Адам өмірге ұрпақ әкеліп қана
қоймай, сонымен бірге оған жалпы адамзаттық және
ұлттық құндылықтарды, ата-бабасының салт-
дәстүрін, жас ұрпақтың бойына сіңіртеді. Балаларын
өздерін қоршаған ортаға және қоғамға пайдалы
азамат етіп өсіру – ата-ананың ең маңызды міндеті.
«Отан оттан басталады» дейді халқымыз. Елдің,
ұлттың, жалпыадамзаттың болашағы, даму деңгейі
осы отбасынан басталады.
1-оқушы
О, ата-анам,
Таянышым, тірегім!
Бар бақытты бір басыңа тіледім
Бізді жақсы болса екен деп
қашанда.
Лүпілдейді сенің қамқор
жүрегің!

Ән - «Анашым»
Балаға сіңірген ата-ана еңбегін бала
өмір бойы ақтап бола алмайды. Балаға
деген махаббатқа ешбір махаббат
теңдесе алмайды, ол өле- өлгенше
сусындайтын махаббат.
Ғабиден Мұстафин
Әке шешенің ең үлкен бақыты: баласының
жақсы азамат болып өсуі, одан басқа олар
құдайдан ештеңе тілеейді, сондықтан әке
шешенің осы бақытын баянды ету сол
баланың өзіне байланысты, осыны ерте
сезініп, өзіңде бар барлық қасиетіңді
пайдаланып оқып, ізденіп, еңбектеніп, өзіңді
қалыптастыр. Жалғыз әке шешенің тілегі
мен олардың көксегенің көрсете алмассың.
Мұғалім: Отбасы - адамзат бесігін тербететін ұя болса,
баланың бас ұстазы ата-ана. Отбасыдағы тәлім-
тәрбиенің мақсаты - баланың жасын, жеке ерекшелігін,
психологиялық процестерін ескере отырып,
жарасымды жетілген ұрпақты тәрбиелеу. Көздеген
мақсатқа жету үшін отбасыдағы тәрбие төмендегі
міндеттерді шешеді.
- Отбасыдағы баланың өсуіне, денсаулығына
қамқорлық жасау, тазалығын қалыптастыру.
- Еңбексүйгіштікке баулу, тұрмыстағы, үй
шаруашылығындағы еңбекке құлшынысын артыру,
өзіне-өзі қызмет етуге үйрету.
- Отбасы мүшелерімен тіл табысып, дұрыс қарым-
қатынас жасауға, жас үлкендерді сыйлауға, кішіге
қамқор болуға үйрету.
- Ұқыптылыққа, адамгершілікке, ойшылдыққа
тәрбиелеу.


Әр отбасында ата-ананың орны бөлек.
Бала әкеден ақыл, анадан мейірім
алады. Әке - отбасының асыраушысы,
қамқоршысы, тірегі, ана – отбасының
ұйытқысы. Қай халық болса да, үмітін
ең алдымен ұрпағынан күтеді. Жанған
отын сөндірмей, түтінін түтетіп,
артына ұрпақ қалдыруды көздеген. Ал
тәрбиенің көзі - ата-бабамыздан
қалған ақылда, дана сөздерінде.
Бала деген кім?

мітіміз
ҮҮмітіміз
Болашағымыз Сүйенішіміз

Бал
Ақылшымыз Бауыр етіміз
а

Мұрагеріміз ңң жал Көмекшіміз
ӨӨмірімізді
мірімізді
жалғғасы
асы


Шығармашылық жұмыс
а) Құндылық құнын ұғындар. (карточкамен
жұмыс)
Отбасымда ең сыйлы ______________________________________
Ең қымбатты _____________________________________________
Ең ақылды _______________________________________________
Ең сүйкімді ______________________________________________
Ең құрметті ______________________________________________
Ең құнды ________________________________________________
Ең бағалы ________________________________________________
Ең қажетті _______________________________________________
« Сандық» стратегиясы туралы
тапсырмасын орындайық

1. Не тәтті?
2. Не жұмсақ?
3. Не қатты?
4. Кім жақын?
5. Не қымбат?
1. Не тәтті? ( Ананың сүті тәтті.)
2. Не жұмсақ? ( Ананың қолы)
3. Не қатты? ( Атаның жүрегі
қатты)
4. Кім жақын?
( Тату болса, ағайын жақын,
Ақылшың болса, апайың жақын.
Алдыңа тартқан, адал асын,
Қимас жақын қарындасың.)
5. Не қымбат?
( Алтын ұяң Отан қымбат.
Құт - береке атаң қымбат.
Аймалайтын анаң қымбат.
Бәрінен де ар мен ұят қымбат.)
1. Отбасын кімдер құрайды?
2. Ұл мен қызды жасына қарай қалай
атайды
3. Отбасының әдет - ғұрпы туралы
түсініктеме беру
4. Неке дегенді қалай түсінесің?
5. Отбасының бүкіл міндеті кімдерге
негізделген?
6. « Үлкенге көмек» дегенді қалай
түсінесің
7. Конституцияда отбасына қамқорлық
туралы не айтылған
8. Отбасының ұйтқысы кім?
1. Отбасын кімдер құрайды? ( Ата, апа, ана, әке, аға, қарындас,
әпке, сіңілі, іні.)
2. Ұл мен қызды жасына қарай қалай атайды? ( қарындас,
әпке, сіңілі, аға, іні)
3. Отбасының әдет - ғұрпы туралы түсініктеме беру ( Үлкенді
сыйлау, айтқан ақылдарын тыңдау, үлкендер - кішіге ақылшы,
кішіге - көмекші.
4. Неке дегенді қалай түсінесің? ( Сүйіп қосылған екі адамның
ерікті одағы)
5. Отбасының бүкіл міндеті кімдерге негізделген?( Ата -
анасына)
6. « Үлкенге көмек» дегенді қалай түсінесің? ( Үлкендердің
заттарын көтеріп, айтқандарын істеу керек.)
7. Конституцияда отбасына қамқорлық туралы не айтылған?
( 27 - бабында «Неке мен отбасы, әке мен ана және бала
мемлекеттің қарауында болады деп көрсетілген»).
8. Отбасының ұйтқысы кім? ( Ана)
9. Отбасының басшысы кім? ( Әке)
3-оқушы: Бақытты отбасы - келешек кепілі
Тәрбие - бұл жұмбақ шешімі.
Үйрету үлгі ету өнеге көрсету - әрқашан
үлкендер міндеті.

Мұғалім: Отбасы - адамзаттың алтын ұясы.
Адам баласы шыр етіп дүние есігін
ашқаннан бастап сол ортаға бейімделіп
ықпалына көніп ер жетеді. Бүгінгі қыз –
ертенгі ана, ол шешеге қарап бой түзейді.
Бүгінгі ұл - ертеңгі әке ол әкеге қарап
өседі. Балаға білім тәрбие беруде басты
тұлға ұстаз болса. Оны жалғастыру
демеуші - ата-ана.
1. Отбасы – адамзат бесігін тербеткен бала мен
оның бас ұстазы ата-ана.
2. Ұяда не көрсең ұшқанда соны ілерсің!
3. Өз үйім өлең төсегім. 
4. Інісі бардың тынысы бар,
Ағасы бардың жағасы бар.
5. Атаның көңілі балада,
Баланың көңілі далада.
6. Балалы үй базар,
Баласыз үй қу мазар.
7. Ұлың өссе, ұлы жақсы мен ауылдас бол  
Қызың өссе,қызы жақсымен ауылдас бол.
8. Өз балаңды өскенше бағасың,
Немереңді өлгенше бағасың.
9. Ер бала ата-анаға таяу,
Қыз бала үйге жаққан бояу.
10. Ата тілін алмаған ұлдан без,
Ана тілін алмаған қыздан без.
11. Баланың ұяты әкеге,
Қыздың ұяты шешеге.
Жағдаяттық
тапсырмалар
1. Анашым мен бүгін сабаққа бармай-
ақ қояйыншы, үйге берілген
тапсырманы жаттамап едім, апай
сұраса «ауырып жатыр» деп айта
салыңызшы.
2. Әке, мен бүгін мектептің терезесін
сындырып алдым.
3. Әке, мен бүгін мектепте жарысқа
қатысып, мақтау қағазын алдым.
4. Анашым, мен бүгін сіздің жақсы
көретін құмыраңызды сындырып
алдым.

Мұғалім: Отбасы ордасын
Періштелелер қорғасын.
Тіккен әрбір отауға,
Тәңірім жақсылық жолдасын.
Халқы бар ынтымақты шырақ
еткен,

Тәрбиелі, үлгілі ауыл неткен!
Шағын орда отбасы аталады,
Сыйластық, жақсылықтың
дәнін еккен.
Қорытынды:
Ата-бабамыз балаға қамқорлықты анасының
құрсағында жатқанда, ол дүниеге келмей-ақ
жасаған. Жас нәрестені тек әке-шешесі ғана
емес, ата-әжесі де тәрбиелеп, бойына жақсы
қасиеттер сіңдіре білген. Олар әдептілігімен,
өнерпаздығымен, отбасы мүшелерімен бір-
біріне деген өзара достық қарым-қатынасымен,
ерен енбегімен балаларына үлгі өнеге
көрсеткен. «Бала – біздің болашағымыз» деп
қарауы болашақ ел ұрпағының жақсы азамат
болып өсуіне зор ықпалын тигізері анық. «Бала
нені білсе ұядан, өле-өлгенше соны таныр
қиядан» - дегендей, отбасындағы тәрбие
балаға өмірлік азық болмақ! Сонымен
оқушылар, ата-аналарымызды сыйлап
құрметтейік. Айтқандарын тыңдап ренжітпейік.
ы ң ы
р ла р
а з а е т! ! !
Н а х м
з ға р

Ұқсас жұмыстар
Халық тық педагогиканың тә рбиелік мә ні
Сыныптан тыс тәрбие жұмысын
Сынып жетекшісінің қызметі
Сынып сағаты
Сынып сағаттарын өткізу формалары
Халықтық педагогика
Өнер құдіреті мәңгілік
Модульдың Сағат Сынып сағатының түрі мен мазмұны Уақыты құрылымы саны
Сынып жетекшісі қызметін ұйымдастыру
Жаңа дәуірдің кемел келбеті
Пәндер