Тә рбие ұғ ымы




Презентация қосу
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ
СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ
ЖАРАТЫЛЫСТАНУ-МАТЕМАТИКА ФАКУЛЬТЕТІ

АҚЫРЫБЫ: ТӘРБИЕ ҰҒЫМ

ОРЫНДАҒАН: ТОЛЕУБЕКОВА
Т-413 ТОБЫ

Семей 2015ж
Жоспары:
1.Тәрбиенің мақсаты мен тұлғаны
дамытудың күштері жайлы
«Тәрбие» туралы ұғымды түсіндіру
едагогиканың категориялрымен байла
Тәрбие дегеніміз не?

Тәрбие-арнайы ұйымдастырылған
және саналы жүргізілетін
педагогикалық қызмет.
рбие қалай қалыптасад
МЕКТЕП
АЙНАЛАДАҒЫ ӨЗІН-ӨЗІ
ОРТА
ТӘРБИЕЛЕУ

ОТБАСЫ
ТӘРБИЕ ЖҰМЫСЫНЫҢ МАЗМҰНЫ,
МАҚСАТТАРЫ МЕН МІНДЕТТЕРІ
Мақсаты: Ой-өрісі кең, эстетикалық талғамы
бар,
Өзін-өзі дамыта алатын, талапты да
талантты,
Рухани адамгершілікті қарым-қатынасқа
дайын
Өмір белсенділігі қалыптасқан тұлға
тәрбиелеу
Қоршаған
ортамен
үйлесімділікке
Ұлттық
тәрбиелеу
бүкіләлемдік Адамгершілікті-
рухани- ізгілікті қарым-
адамгершілік қатынасты
құндылықтарға қалыптастыру.
бетбұрыс жасау
Тұлғаға рухани адамгершілік
тірбие беруде қолданылатын амал-тәсілдер

Сергіту
сәті Тыңдайық-
ойланайық

Шаттық
шеңбері
Ойнайық
рб
ие
ні

Патриоттық тәрбие
ң
не
гіз
гі
Рухани- Саяси
ба
адамгершілік құқықтық
ғ
тәрбиесі мәдениет
ы
тт
ар
ы
м
ен
м
од
ул
Есірткі, і
психотроптық Ата-анамен
улы заттарды сабақтастық
қолданудың
алдын-алу
Тәрбие үрдісін
Жақсартатын
3 фактор
Оқушылар
Өзін-өзі
мен
Жетілдіру
Тиімді
Жұмыстар
Кері
ына
байланыс Оқушылар
ұйымдасты
орнату ды оқу
ру
Үрдісіне
Қызу
араластыру
ПАЙДАЛАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР:

1. A.Әбілқасымова р.омарова .мұғалімдердің танымдық
ізденымпаздығын қалыптастыру негіздері. Алматы 2010ж
2. Ж.Б. Қоянбаев, Р.М.Қоянбаев Педагогика.
Университеттер студенттеріне арналған оқу құралы. Астана, 1998
3. «Педагогика» Ж,Әбиев, С.Бабаев А.Құдиярова
4.Ғаламтор желісі: google.kz

Ұқсас жұмыстар
Жеке тұлға туралы түсінік
БЕКІМДІЛІК ТЕОРИЯСЫ
Дарынды балаларды оқыту
Шарт ұғымы,түрлері
Жеке қорғаныс құралдарының материалына қойылатын талаптар
Тәрбие мақсаты
БОЛАШАҚ ОҚЫТУШЫЛАРДЫҢ ЭТНОПЕДАГОГИКАЛЫҚ БІЛІМІНІҢ МАЗМҰНЫ
Оқыту әдістері мен құрал жабдықтары
Кәсіпкерлік негіздері
Мектеп тәрбие жүйесі ретінде
Пәндер