Халық тық педагогиканың тә рбиелік мә ні




Презентация қосу
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ
СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТІК
УНИВЕРСИТЕТІ
ЖАРАТЫЛЫСТАНУ-МАТЕМАТИКА ФАКУЛЬТЕТІ
МАТЕМАТИКА ЖӘНЕ МАТЕМАТИКАНЫ ОҚЫТУ ӘДІСТЕМЕСІ

Халықтық
Тақырыбы:
педагогиканың тәрбиелік
мәні

ОРЫНДАҒАН:ТӨЛЕУБЕКОВА АЙЖАН
Т-413 ТОБЫ
а ң д ы
т а- а н
қт а а
сү й, арда
ы мен
Ал д
Тәрбие сағатының мақсаты:

а) Бала бойына осы тәрбие сағаты арқылы
сүйіспеншілікті, жылылықты ұялату.

Ата-анасын құрмет тұтып, адал да парасатты
ұл мен қыздары болуға тәрбиелеу.

ә) Ата-ана берген жақсы тәрбиелерін
нәтижелі етуге уағыздау.
Тәрбие сағатының типі: Білім, білік
дағдыларын қалыптастыру.
 
Тәрбие сағатының көрнекілігі:
Тақырып жазылған плакат, ата-ана
туралы мақал-мәтелдер, ұлағатты
сөздер, хадистер, топтастыру әдісі
арқылы ата-анаға тән қасиеттер
жазылған плакат.
Тәрбие сағатының түрі: дөңгелек
үстел
 

Тәрбие сағатының барысы:
 
Ұйымдастыру кезеңі.
Көрнекілік арқылы түсініктеме беру
және тақырыптың барысында кіріспе
сөз сөйлеу, мақсатын түсіндіру.
Енді тәрбие сағатын әрі қарай
оқушылардың өз бетінше өткізуіне
көңіл бөлсек.
Адам жеміске, ата-ана жеміс ағашына ұқсайды.
Жеміс ағашын жақсы қарап күткендей, ата-
анаңды аялап бақсаң, армандарың орындалады.
Әдепті, адал ұл-қыздарың міндеті ата-
аналарының тірісінде көрсеткен қызметімен
бітпейді. Ата-аналарын олар дүниеден
қайтқанда да жиі есіне алады.
Ата-ананы сыйлау  — сәби шағында олар өзіңді
қалай бағып қақса, қартайғанда оларды да
солай алақанға салып, аялап күту керек.
Ата-ананың көңілін еш ренжітуші болма,
олардың жүрегіне қайғы түсіруші болма.
Түн ұйқысын төрт бөлген, түнде бесік таянып,
түнде шошып оянған ананың ақ мейірімін,
ерекше бағаламасаңдар, ол – қорлық.
Ата-анаға байланысты мақал-мәтелдер

Ата-ананың қадірін балалы болғанда білерсің.
Атаның құны, ананың сүті. 
Ата-ананың қарызы,
Ұрпақтың өмірлік парызы.
Жалғыз баласы атқа шапса,
Атасы ауылда тұрып
Тақымын қысады.
 Анаңа ауыр сөз айтпа!
Атыңа ауыр жүк артпа!
Атадан жақсы ұл туса,
Елінің қамын жейді;
Атадан жаман ұл туса,
Елінің малын жейді.
 
«Қарт пен бала әңгімесі» көрініс.
 
Баласы кетіп бара жатқан атасының алдынан шы ғып: Ата, мені де ала кетесіз бе? – дейді.
Балам, мен көрші сыныпта болғалы жат қан «Алдымен с үй, арда қта ата-ана ңды» атты ашы қ
тәрбие сағатына бара жатырмын. Сен әлі жассы ң-дей бергенде, Ата ма ған с ұра қ қойы ңызшы –
деді бала.
Балам, үйдің алтын қазығы кім?
Ата, үйдің алтын қазығы – бала, деді.
Жоқ балам, үйдің алтын қазығы – ана.

Ана ақылды болса, бала дана болады. Ана т әрбиесі – қыз ға үлгі, әке т әрбиесі – ұл ға үлгі. Ана –
ақылшың, әке – қамқоршың, аға – қорғанышың, інің – с үйеніші ң, қарындасы ң – қанаты ң
екенін ұмытпа.
Балам, жоқты бар, ашты то қ ететін кім?
Ата, жоқты бар, ашты то қ ететін мейірімді әке-деді бала.
Жоқ балам, әке қанша мейірімді болса да, ананы ң ж өні б өлек. Ашты то қ, жо қты бар ететін ол –
ана.
Анасыз бала ұйықтамайды, қаты қсыз айран ұйымайды.
Ал балам, өмір сүру не үшін қажет?
Ата, өмір сүру үшін алтын, а қша, мал қажет, — дейді бала.

Жоқ балам, өмір сүру үшін су, от, тұз, қыз, а қыл қажет. Су тіршілікті ң н әрін береді, от өмірге
жалын береді, тұз астың дәмін келтіреді, қыз өмірдің с әнін келтіреді, а қыл өмірді ң м әнін
келтіреді.
Сұрақ қою арқылы,өз
ойын анық жеткізуге даярлау

Адамның ақылы қайда
балаларым, кім айтады екен?

Адамға ақыл беретін кім
балаларым?
Ой толғау сәті
Бала тәрбиесі – бесіктен, —
дейді қазақ. Әрбір ата-ана өз
баласына қазақтың ырым-
тыйым сөздерін айта отырып
тәрбиелейді. Ендеше біздің
оқушыларымыздың ата-
аналарынан естіген ырым-
тыйым сөздеріне құлақ түрсек.
Қорытынды:
Сонымен балалар біз бүгін сендермен
бірге үлкен тақырып аясында ой бөлістік.
Білмегендерімізді бір-бірімізден үйреніп
білдік. Ата-ана ардақтау хақында
айтылған хадистерді оқып талдадық.
Осының барлығы ата-аналардың арқасы.
Ол үшін алдымен ата-анамызды ардақтап,
құрметтеп, сыйлау біздің басты міндетіміз
екенін ұмытпайық.
е т
р а хм
з ғ а
ы ң ы
л а р
з а р
Н а

Ұқсас жұмыстар
ҚАЗАҚ ЭТНОПЕДАГОГИКАСЫ - ҰЛТТЫҚ ТӘРБИЕ НЕГІЗІ
Адамзаттың жаһандық мәселелерінің рухани адамгершілік сипаты
Философтардың философия туралы түсініктері
Эмпатия өзгенің жағдайын сезініп, түсіне білу
Халық педагогикасы мен этнопедагогиканың байланысы
Болашақ шетел тілі пəні мұғалімдерінің шығармашылық қабілетін қалыптастыру
Бастауыш білім беру педагогикасының пәні және оның негізгі ұғымдары
ҚАЗАҚ ЭТНОПЕДАГОГИКАСЫ - ҰЛТТЫҚ ТӘРБИЕ НЕГІЗІ ТУРАЛЫ
Сенім тобы
Мұғалімнің жеке тұлғасы оның кәсіби қызметінің негізгі өзегі
Пәндер