Психиканың түрлі кезеңмен дамуы концепциясының авторы




Презентация қосу
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ
МИНИСТРЛІГІ СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ
МЕМЕЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ

СӨЖ

Орындаған: Мухтарова А.Р
Тексерген: Кулмышева
Н.А.
Ж.Пиаже 1921-1922 жж.
Психиканың түрлі кезеңмен
дамуы концепциясының
авторы. "Генетикалық
эпистемология" ілімін
жасаушы.
Француз тілінде аударылған
еңбегінде «баланы оқытсаң
да, оқытпасаң да
психикасының дамуына,
ақыл-ойының өріс алуына
ықпалын тигізбейді» деді.
Көрнекті чехтың ұлы педагогы
Ян Амос Коменский (1592-
1670ж) балаларды сезім
ерекшеліктеріне байланысты
оқыту жүйесін құру керектігі
туралы ең алғаш өз пікірін
ұсынып, мектепке дейінгі
тәрбиенің алғашқы жүйесін
жасады. Осы негізде «Ұлы
дидактика», «Суретті көрнекі
әлем» еңбектері шықты.
Балалар психологиясының пайда
болуы мен бала психикасының
даму заңдылықтарын зерттеу
биология ғылымының жүйесіне
енген үлкен бір жаңалық
болды.XIX ғ. Чарлз Дарвиннің
жасаған эволюциялық ілімі аса
маңызды кезең болды. Адам
соған сәйкес органикалық
дүниенің дамуының тұтас
жүйесіне енді.
XIX ғасырдың соңы XX ғасырдың бас кезінде шетел
психологтары В.Штерн, Э.Мейман, А.Бине, К.Коффка, К.Бюллер,
т.б өз еңбектерінде балалар психологиясы туралы мәселелерді
қорытындылап, негізгі бағыттарға қысқаша талдау жасады.
Революциядан кейінгі қайта өрлеу жылдарында диалектикалық
материализм негізінде де бала психикасының дамуы туралы
Ресейде эксперименталдық балалар психологиясы ерекше
қарқынмен жұмыс жасады. Атап айтар болсақ, А.Ф.Лазурский,
А.П.Нечаев, И.Кросногорский, В.М.Бехтерев,
Н.М.Шеловановтардың физиологиялық зерттеулері соның
дәлелі.
Балалар тіл
байлығын дамытуда
пайдаланатын ойын
түрлерін төмендегідей
жүйелеуге болады:

Қимыл-
Мазмұнды қозғалыс Дидактикал Рөлді-
бейнелі ойындары: ық ойындар: сюжетті
ойын: ақ серек, көк заттардың ойындар: Спорттық Құрылыс
отбасы, серек, ұшты- түсін анықта, адамгершілік ойындар: ойындары:
балабақша, ұшты, орныңды тап, тәрбиесі футбол, лото және
мектеп, аңшылар, ойлан тап, тақырыбына воллейбол, басқа
аурухана, сиқырлы ұзын-қысқа, оқылған теннис, конструкторл
ұшқыштар, таяқ, жаяу жоғары ертегі, хоккей, арды
мұнайшылар, көкпар, төмен, дүкен, әңгімелерді баскетбол; пайдалану;
темір жол, соқыр теке, көршілер, рөлдерге
теңізшілер; жырадағы аралар, бөле отырып
қасқыр. телеграф; орындау.
Балалардың дидактикалық ойын барысында
есте сақтау, көру, сезіну, қабылдау, ойлау,
сөйлеу үдерістері дамып, заттарды пішініне,
түсіне, көлеміне қарай іріктеуге, әр түрлі
қимылдарды орындауға үйренеді.
Ауызша ойналатын дидактикалық
ойындарда сұрақ, өтініш келісімді білдіретін
дауыс ырғақтарына еліктеу қабілеттері
жетіледі. Ертегі немесе әңгіменің мазмұны
бойынша бөлек-бөлек суреттерді
пайдаланғанда оларды белгілі бір тәртіппен
жинау, топтастыру үшін тапқырлық,
байқағыштық, зеректілік көрсетеді.
Құрылыс ойынында әдемі
ғимараттар құрылысын
жасап, оның бояуларының бір-
бірімен келісімді болуын
жоспарлайды, қадағалайды.
Құрылыс
материалдарының пішіні, түсі
бойынша симметриялы
орналастырып, оларды көлемі
(кең-тар), биіктігі (биік-аласа)
бойынша салыстырады. Ойын
барысында шығармашылық
танытып, жаңа мазмұн
ойластырып, белсенділік
көрсетеді.

Ұқсас жұмыстар
Пиаже Жан (1896-1980) - Швейцария психологі
Ж.Пиаже 1921-1922 жж.  Психиканың түрлі кезеңмен дамуы концепциясының авторы
Оқытуға зерттеу жүргізу
СӨЖ
Бала психикасының дамуына әсер етуші факторлар. Ойын түрлеріне сипаттама
Жас ерекшелік психологиясы
Ж.Пиаже және оның мектебі
ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ЖӘНЕ ЖАС
Адам психикасы және Психология гылымының даму тарихы
Маслоудың өзі иерархилық қатарға коймай
Пәндер