Педагогика факультетіМузыкалық білім беру кафедрасы




Презентация қосу
ҚАЗАҚСТАН БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ
МИНИСТРЛІГІ
СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ
АТЫНДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ

ПЕДАГОГИКА ФАКУЛЬТЕТІ
МУЗЫКАЛЫҚ БІЛІМ БЕРУ КАФЕДРАСЫ

ОРЫНДАҒАН: ТАБИҒАТ.Б

ТЕКСЕРГЕН: АХМЕТОВА .Т.Ш
МУЗЫКА МҰҒАЛІМДЕРІН
ДАЯРЛАУ САЛАСЫНДА
МУЗЫКАЛЫҚ БІЛІМ БЕРУ
МАМАНДЫҒЫ БОЙЫНША
ОҚЫТЫЛАТЫН
ПӘНДЕРДІҢ БІРІ-
ДИРИЖЕРЛАУ ПӘНІ.
ОНЫҢ МАҚСАТЫ-
БОЛАШАҚ МАМАНДАРҒА
ДИРИЖЕРЛАУ
ТЕХНИКАСЫН МЕҢГЕРТУ,
МЕКТЕП ҚАБЫРҒАСЫНДА
ОҚУШЫЛДАР ХОРЫН
ҰЙЫМДАСТЫРА АЛАТЫН
БІЛІКТІЛІГІ БАУЛУ.
ДИРИЖЕРЛАУ ПӘНІ КҮРДЕЛІ ДЕ
ЖАН-ЖАҚТЫ ПРОЦЕСТІ
ҚАМТИДЫ. ДИРИЖЕР ХОРДЫ
БАСҚАРУШЫ, ЯҒНИ
МУЗЫКАЛЫҚ ШЫҒАРМАНЫ
ДҰРЫС ОРЫНДАТЫП ШЫҒАТЫН
ҮЙІРМЕ ЖЕТЕКШІСІ. ОЛ ӨЗІНІҢ
ҚИМЫЛЫ АРҚЫЛЫ,
ОРЫНДАУШЫҒА ӘСЕР ЕТІП,
СОЛ АРҚЫЛЫ ШЫҒАРМАНЫҢ
ДҰРЫС ОРЫНДАЛУЫН РЕТТЕП
ЖҮРГІЗІП ТҰРАДЫ. ХОР
ЖЕТЕКШІСІ
ОРЫНДАУШЫЛАРҒА БАТЫЛ, ТІК
ҚАРАП, БЕТ-ПІШІНІ АШЫҚ
МИМИКАЛЫҚ ҚОЗҒАЛЫСТАРДЫ
ШЫҒАРМАНЫҢ МАЗМҰНЫНА
САЙ. МЫСАЛЫ (КӨЗБЕН,
ҚАСПЕН, ИЕГПЕН КӨРСЕТУ,
БАСПЕН КӨРСЕТУ)
ПАЙДАЛАНЫП ҚОЛДАНА БІЛУ
КЕРЕК.
ДИРИЖЕР ОРЫНДАЛАТЫН
МУЗЫКА ШЫҒАРМАСЫНЫҢ
ПАРТИТУРАСЫН ЖАТҚА
БІЛІП, БІР ДАУЫСТЫ ЕКІ,
ҮШ, ТӨРТ ДАУЫСТЫ ХОРДЫ
БАСҚАРҒАНДА ОНЫҢ ӘР
ДАУЫСЫН ЖАҚСЫ ЕТІП,
ҚАТЕ ДЫБЫСТАРДЫ ТҮЗЕП,
ОЛАРДЫ ЖЕКЕ ОРЫНДАП
КӨРСЕТЕ БІЛУ КЕРЕК. ОНЫҢ
ЕРНІ ДИКЦИЯЛЫҚ
ЖАҒЫНАН ЖАТТЫҚҚАН,
ЕШБІР ДЫБЫССЫЗ СӨЙЛЕЙ
АЛАТЫН ХАЛЫҚҚА
ДАҒДЫЛАНҒАН, ЕСТУ
СЕЗІМІ ЖАҚСЫ ЖЕТІЛГЕН,
ДАМЫҒАН ДӘРЕЖЕДӘ
БОЛУЫ ӨТЕ МАҢЫЗДЫ.
ДИРИЖЕРЛЫҚ АППАРАТ-ҚОЛ, БАС
(БЕТ ЖӘНЕ КӨЗ), ДЕНЕ (КЕУДЕ МЕН
ИЫҚ), АЯҚ БӨЛІМДЕРІН ҚҰРАЙДЫ.
ҚОЙЫЛЫМ АППАРАТТЫ ОНЫҢ
ТАБИҒАТЫНА ЖӘНЕ БЕЛГІЛІ БІР
ЭСТЕТИКАЛЫҚ ТАЛАПҚА САЙ
САУАТТЫ ТҮРДЕ ИГЕРЕ БІЛУДІ
ҚАМТИДЫ, БАС, КЕУДЕ, АЯҚТЫҚ
ДҰРЫС ҚАЛЫПТА ҚҰРЫЛУЫНАН
ТҰРАДЫ. ХОР ЖЕТЕКШІСІНІҢ ДҰРЫС
ТҰРУ ҚАЛПЫ: ТІК ТҮЗУ ТҰРУ, ИЫҚ КЕҢ
АШЫЛҒАН, КЕУДЕ КӨТЕРІҢКІ, ДЕНЕНІ
ҚЫСПАЙ БОС ЕРКІН, БЫРАҚ ЖИНАҚЫ
ҰСТАУ КЕРЕК. ИЫҚТЫ ӨТЕ ЖОҒАРЫ
КӨТЕРУГЕ БОЛМАЙДЫ, ОЛ АРҚА
ЕТТЕРІНІҢ ҚАТАЮЫНА ЖӘНЕ
ИЫҚТЫҢ ШЫҒЫП КЕТУІНЕ СОНЫМЕН
БІРГЕ ДЕНЕ БІТІМІНІҢ ЕРІКСІЗ,
ЫҢҒАЙСЫЗ ҚАЛЫПҚА КЕЛІП ТҮСУІНЕ
ӘКЕЛІП СОҒАДЫ. ДИРИЖЕР ХОРДЫ
БАСҚАРЫП ТҰРҒАНДА ДЕНЕСІ ЖАН-
ЖАҚҚА ШАЙҚАЛЫП, БҰЛҒАҢДАМАУЫ
КЕРЕК. БҮКІЛ СЫРТҚЫ БОЛМЫСЫ
ЭСТЕТИКАЛЫҚ ЖАҒЫНАН КӨРКЕМ
БОЛУЫ ТИІС.
ЖАЛПЫ БАЛАЛАР ХОРЫМЕН
ЖҰМЫС ЖАСАУДА
“УНИСОНДЫҚ ДЫБЫСТАЛУ”
МАҢЫЗДЫ ОРЫН АЛАДЫ.
ӨЙТКЕНІ ТАЗА УНИСОН
БАЛАЛАР ХОРЫНА ТӘН
ИНТЕРВАЛ ЖӘНЕ ОЛ
КӨПДАУЫСТЫЛЫҚТЫҢ НЕГІЗІН
ҚАЛАЙДЫ.
УНИСОНДЫҚ ДЫБЫСТАЛУДЫ
ЖАСАУ ҮШІН КЕЛЕСІ ЖАТТЫҒУ
ТҮРІН ҚОЛДАНУ ТИІМДІ: “ЛЮ”
ЖӘНЕ”ЛЕ” БУЫНДАРЫН БІР
ДЫБЫС БИІКТІГІНДЕ ӘНДЕТУ
НЕМЕСЕ БЕЛГІЛІ БІР ӘУЕН
ҮЗІНДІЛЕРІН БІР ДАУЫСТА
ОРЫНДАТУ. ОСЫ АТАЛҒАН
ЖАТТЫҒУЛАРДЫҢ КӨЗДЕЙТІН
БАСТЫ МАҚСАТЫ ТАЗА
УНИСОНДЫ ҚАЛЫПТАСТЫРУ,
ДАМЫТУ БОЛЫП ТАБЫЛАДЫ.
БАСТЫҢ ҚАЛПЫ: ДИРИЖЕР
ИЕКТІ СӘЛ КӨТЕРІҢКІ
ДЕҢГЕЙДЕ, КӨЗБЕН ХОРҒА
ҚАРАП, БӘРІН КӨРЕ
АЛАТЫН ЫҢҒАЙЛЫ
ЖАҒДАЙДЫ ТАҢДАП,
БАСТЫ ТҮЗУ, ҚЫСПАЙ
ЕРКІН БҰРА АЛАТЫН
ҚАЛЫПТА ҰСТАУ КЕРЕК.
ХОРДЫ ИГЕРУДЕ МИМИКА
ҮЛКЕН РОЛЬ АТҚАРАДЫ,
КӨРКЕМДІК ОБРАЗДЫ
ЖАСАУҒА КӨМЕКТЕСЕДІ.
СОНДЫҚТАН ДИРИЖЕРДЫҢ
МИМИКАЛЫҚ БЕТ ПІШІНІ
ДАМЫҒАН БОЛУЫ ТИІС.
АППАРАТТЫҢ ДҰРЫС
ҚОЙЫЛУЫ ЖӘНЕ
ТҮРЛІ ЖАТТЫҒУЛАР
ҚОЛДЫҢ БІР ТҰТАС
СЕРПІНДІ,
СОЗЫЛМАЛЫ
ҚОЗҒАЛЫСЫН,
БУЫНДАРДЫҢ
ЕРКІНДІГІН, БІР-
БІРІМЕН
БАЙЛАНЫСТЫЛЫҒЫН
ЖЕТІЛДІРУДІ
КӨЗДЕЙДІ. АЛҒАШҚЫ
САТЫДА БҮКІЛ
ДИРИЖЕРЛЫҚ
АППАРАТТЫ ДҰРЫС
ҚОЮ ҚАЖЕТ, СОСЫН
ДИРИЖЕРЛАУ
ТЕХНИКАСЫН
ПАЙДАЛАНҒАН ӘДЕБИЕТТЕР
 
1.АСАФЬЕВ Б.В. ХОР ӨНЕРІНІҢ НЕГІЗДЕРІ. Л.,1990
2.АНДРЕЕВА Л.М. ХОРМЕН ДИРИЖЕРЛАУ ӘДІСТЕМЕСІ.
М., 1975
3.АНИСИМОВ А.И. ДИРИЖЕР-ХОРМЕЙСТЕР. Л.,1987
4.БЕЗБОРОДОВА Л.А.ДИРИЖИРОВАНИЕ. М.,1990
5.ГУРЕНКО Е.Г. ОРЫНДАУШЫЛЫҚ ӨНЕР. Н.,1985
6.ҚАЗАҚ МӘДЕНИЕТІ-ЭНЦИКЛОПЕДИЯЛЫҚ
АНЫҚТАМА. А.,2005
7.СОКОЛОВ В.Г. ХОРМЕН ЖҰМЫС. М.,1989
8.СТУЛОВА Г.П. ХОР КЛАСЫ. М.,1990
Назарларыңызға рахымет!!!

Ұқсас жұмыстар
УНИВЕРСИТЕТІ ТАРИХ ЖӘНЕ ПЕДАГОГИКА
Еңбектің психологиялық қатынасындағы оқыту аспектерін, еңбек әрекеті процесінің бір қыры
Жоғары мектеп педагогикасының әдіснамасы
Таным білім беру саласы
Педагогикалық шеберлік компоненттері
Оқу әдістері жәні құралжабдықтары
Қазіргі бағалау түрлі нысанда болуы керек жиынтық формативті
ТАРИХ ЖӘНЕ ПЕДАГОГИКА ФАКУЛЬТЕТІ
Пән талабы
Қалыптастырушы мұғалім мен оқушы бағалау бағасыз бағалау қызметін түзету
Пәндер