Дипломдық жұмыстар


Тақырып
Макарон зауытының өндірістік желілерін автоматтандыруды зерттеу
Макарон тағам құндылығы
Макроэкономикалық үрдістер
Мал - мүліктерін ысырап еткендерге ешнәрсе бермеңдер
Мал азығын байыту мақсатында ашытқы биомассасы негізінде жаңа жемдік қоспа алу
Мал азығын байыту мақсатында ашытқы биомассасы негізінде жаңа жемдік қоспа алу туралы
Мал азығын консервілеуде қолданылатын бактериялы ашытқылаодың түрлері
Мал азығының химиялық құрамы
Мал азықтарының жіктелімі
Мал азықтарының қосымша көздері
Мал азықтық бетегелердің қолданылуы
Мал азықтық дақылдарының жалпы теориялық зерттеулері
Мал жаю әдістері
Мал шаруашылығы өнімдері
Мал шаруашылығында эмбриондарды трансплантациялау әдісін пайдалану
Мал шаруашылығының ірі саласы - жылқы шаруашылығы
Мал ұрлығы үшін қылмыстық жауаптылықтың теориялық проблемасын кешенді түрде зерттеу, мал ұрлығына байланысты қылмыстық заңдарды жетілдіру бағытында ұсыныстар жасау, зерттеліп отырған проблемаға байланысты қылмыстық заңды теориялық және практикалық тұрғыда қолданудың бірегей жолын іздестіріп, оны дамытуға мүмкін болатын жағдайларды көрсету
Малайзияның этносаяси құрылымының қалыптасуы және этносаралық жағдайы
Малдардың аусыл ауруынан сақтау
Малдардың тұқымын асылдандыру
Мамандандырылған құрылыстық басқару «Фрайз» кәсіпорнының шаруашылық және экономикалық көрсеткіштерін талдау
Мамандар бөлімінің ақпараттық деректері
Мамандар бөлімінің басқару жұмыстарының қызметі
Мамандар бөлімінің менеджерінің ақпараттық жүйесін тұрғызу
Мамандық бағдар берудің психологиялық негіздері
Манихей жазба ескерткіштеріндегі есім сөз таптарының жасалуы
Мао Цзедун Қытайдың мемлекеттік және саяси қайраткері
Мао Цзэдун
Марганец және оның қосылыстары тақырыбын интегративті әдіспен оқыту
Маргиналдық әдебиеттің аударылу ерекшелігі
Маринаттауға арналған қызанақтың сорттарына қысқаша сипаттама
Маркетинг және тілдің прагматикалық аспектілері
Маркетинг мәні, мазмұны және эволюциясы
Маркетинг түрлері
Маркетинг функциялары
Маркетинг қызметінің саласы
Маркетинг қызметіндегі тауар саясатының теориялық және әдістемелік мәселелерін зерттеу, нан және нан өнімдерін шығаратын кәсіпорындарда маркетингтік қызметті талдау және оны жетілдіру жолдарын қарастыру
Маркетинг өнімнің бәсекеге қабілеттілігіне қол жеткізудің кешенді жүйесі ретінде
Маркетинг өткізу тұжырымдамасы
Маркетинг- өнімнің бәсеке қабілеттігіне жетудің кешенді жүйесі
Маркетингті жоспарлаудың мәні мен мазмұны
Маркетингтің жалпы сипаттамасы
Маркетингтің негізгі принциптері өндіру, сату мен тұтынушы қажеттілігін анықтау
Маркетингтегі ақпарат жүйесін тұрғызу
Маркетингтегі ақпараттық жүйені тұрғызу
Маркетингтегі баға құрудың теориялық негіздері
Маркетингтегі жарнама
Марксизм және өмір философиясы
Марқакөл мемлекеттік табиғи қорығының табиғат қорғау ісіндегі рөлі
Марқакөл мемлекеттік қорығы - облыстың Күршім ауданындағы мемлекеттік қорық
Пәндер