Мұғалімнің жеке тұлғасы – оның кәсіби қызметінің негізгі өзегі болып табылады




Презентация қосу
Қазақстан Республикасының Білім және Ғылым министрлігі
Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университеті

Мұғалімнің жеке тұлғасы – оның кәсіби
қызметінің негізгі өзегі

Орындаған:Мусабаева Б.С.
П-227
ЖОСПАР:

1. Абай Құнанбайұлының ұстаз жайлы айтқан сөзі
2. Ыбырай Алтынсариннің ұстаз жайлы айтқан
сөзі
3. Ахмет Байтұрсыновтың ұстаз жайлы айтқан сөзі
4. Ш.Амонашвилидің ұстаз жайлы айтқан сөзі
5. Л.Н.Толстойдың ұстаз жайлы айтқан сөзі
6. Я.А.Коменскийдің ұстаз жайлы айтқан сөзі
7. Пайдаланған әдебиеттер
ҚАЗАҚ ҒҰЛАМАЛАРЫНЫҢ ҰСТАЗДАР ЖАЙЛЫ АЙТҚАН
ҰЛАҒАТТЫ СӨЗДЕРІ
Абай Құнанбаев Ұлағатты сөзі Менің ой-пікірім
Қазіргі заманда ғылым мен білім, ақпараттық
технология, техника қаншалықты қарыштап
дамыған сайын, адамның бойындағы рухани-
адамгершілік қасиеттерінің соншалықты
Адамның төмендеп бара жатқанын күнделікті өмірде
адамгершілігі көріп отырмыз.Адамның адамгершілігі-оның
жақсы ұстаздан жоғары қасиеті.Оның негізгі белгілерінің бірі-
болады. өзі үшін ғана емес,ел,қоғам үшін өмір
сүру,адамдық ар-намысты ардақтау,әр уақытта
жақсылық жасауға дайын болу.
Ақылды,мейірімді адам әруақытта өзгенің
жақсылығын бағалағыш келеді.Арлы адам-
ардақты адам.Арымыз таза болса,тарихымыз да
таза. Адам атаулының жақсы қасиеттерінің
тәрбиелеушісі-ұстаз. Демек, ұстаз-адамгершілік
бастамашысы.
Ыбырай Алтынсарин Ұлағатты сөзі Менің ой-пікірім

Егер балалар бірдемені Қай заманда болмасын ұстаз –
түсінбейтін болса, онда білім бастауы, шәкірт
оқытушы оларды кінәлауға тәрбиешісі болған. Заман
тиісті емес, оларға түсіндіре ағымына сай ұстаздың сабақ
алмай отырған өзін кінәлауға беру әдіс-тәсілдері де өзгеріп
тиіс. отырған. Барлық оқушыға
бірдей сабақ түсіндірсе де, әр
баланың қабылдауы әртүрлі.
Сол себепті де, түсінбеген
оқушыға индивидуалды түрде
сабақ түсіндірсе, ұстаздың
жұмысы өз жемісін береді.
Ахмет Байтұрсынов Ұлағатты сөзі Менің ой-пікірім

Мектептің жаны – Ұстаздардың еңбегін тек оқушылар
мұғалім. Мұғалім қандай ғана бағаламаған, олардың алдында
болса, мектеп сондай ұлы жазушыларда бас иген. Ұлы
болмақшы. Яғни, жазушылардың өзі тәлім-тәрбиені
мұғалім білімді болса, ол ұстаздан алған. Яғни, білімді ұстаз
мектептен балалар білікті шәкірт тәрбиелейді. Қай
көбірек білім алып ғасыр болмасын ата-ана балаларын
шықпақшы. Солай тек жақсы ұстаздарға беруге
болған соң, ең әуелі тырысқан. Жақсы ұстаз жылдар
мектепке керегі – білімді, бойғы тәжірибесін оқушыға білім
педагогика, методикадан ретінде беріп, дұрыс жолға түсіреді.
хабардар, жақсы оқыта
білетін мұғалім.
РЕСЕЙ ҒҰЛАМАЛАРЫНЫҢ ҰСТАЗДАР ЖАЙЛЫ АЙТҚАН
ҰЛАҒАТТЫ СӨЗДЕРІ
Шалва Александрович Ұлағатты сөзі Менің ой-пікірім
Амонашвили
«Ұстаз» – құрметті сөз. Ол –
Біз барлық тілдерде Ұстаз деген адамдардың өмірге көзқарасын,
сөз Құдайдан кейінгі барлық бір-біріне деген сый, құрмет
сөздің басы болатынын сезімін қалыптастыратын, білім
ұмытпайық. мен тәрбиенің ұрығын
шашатын, адамгершіліктің
нұрын төгетін адам. Ұлағатты
ұстаздан тәрбие алған адам
жақсы қоғамдық қайраткер,
ұлы тұлға болып өседі, өмірін
дұрыс бағытқа бейімдеп,
көркейтеді.
Л.Н.Толстой Ұлағатты сөзі Менің ой-пікірім

Іске деген сүйіспеншілігі бар Өмірдегі көп мамандықтардың ішінде жан-
мұғалім жақсы мұғалім жақты білімділікті, икемділікті, шеберлікті,
болады.Егер мұғалім шәкіртін ерекше шәкіртжандылықты, мейірімділікті
әкесіндей,шешесіндей сүйетін қажет ететін мамандық та – ұстаздық
болса,ол барлық кітаптарды мамандық. Олай дейтінім, мұғалім еңбегі
оқыған,бірақ іске біріншіден, адамзат қоғамы тарихында
де,шәкірттеріне де жинақталған ғылым негіздерінен білім
сүйіспеншілігі жоқ мұғалімнен беруге тиіс болса, екіншіден, үнемі
тәуір болмақ.Егер мұғалім өз шәкірттерімен қарым-қатынаста болып,
бойында іс пен шәкірттеріне білсем, үйренсем деген бала арманы мен
деген сүйіспеншілікті біріктірген оның сырлы тағдырына басшылық етуді
болса,ол-кемел ұстаз. мойнына алған маман. Бүгінгі ұстаз
шәкіртіне ғылым негіздерінен мәлімет
беріп қана қоймай, оны дүниежүзілік білім,
ақпарат, экономика кеңістігіне шығуға,
яғни қатаң бәсеке жағдайында өмір сүруге
тәрбиелеуі керек.
Ян Амос Коменский Ұлағатты сөзі Менің ой-пікірім

Басқаны үйреткен кісі Ұстаз тарапынан барынша ынталылық пен
қайталау арқылы табандылық қажет. Осындай ұстазға тән мінез-құлық
меңгерген білімдерін ізгілікпен ұштасып, бала жүрегінің төрінен орын
нығайтумен ғана емес, алған жағдайда жас ұрпақтың рухани бай,
пәнге үңілуге адамгершілігі мол, жан-жақты үйлесімді дамыған, елін
мүмкіндік алумен де сүйер абзал азамат болары сөзсіз.
өзін-өзі үйретеді. Жас ұрпақ отбасында, ұжымда, қоғамда бірлесе өмір
Сондықтан да зор сүру жайында үлкендер әлемінен лайықты өнеге
табыстарға жету алады. Мұндай өнегеге нелер жатады? Ең алдымен,
үшін шәкірттеріне адамның өз-өзімен және қоршаған ортамен, атап
өздеріне шәкірттер айтсақ, Әлеммен, өзге тіршілік иелерімен, өз
тауып,оларға күн пейілдерімен, сезімдерімен және іс-әрекеттерімен
сайын өздері үйреніп жарастықта өмір сүруі, өзінің өмірдегі орнын таба
жатқан нәрселерін білуі болып табылады. Осы аталғандардың барлығына
үйретіп отыруды жету үшін ұстаз тәлімі,өсиеті,өнегесі судай қажет.
кеңес қылады.
Пайдаланған әдебиеттер тізімі:
1.Қазақ әдебиеті. Энциклопедиялық анықтамалық. —
Алматы: «Аруна Ltd.» ЖШС, 2010 жыл.ISBN 9965-26-
096-6

Ұқсас жұмыстар
Мұғалім жеке тұлға – оның кәсіби қызметінің негізгі өзегі
Мұғалімнің жеке тұлғасы – оның кәсіби қызметінің өзегі
Мұғалімнің жеке тұлғасы-оның кәсіби қызметінің негізі
Педагогтың тұлғасы және оның кәсіби құзыреттілігі, үздіксіз кәсіби өсуінің факторлары
ПЕДАГОГТЫҢ ТҰЛҒАСЫ ЖӘНЕ ОНЫҢ КӘСІБИ
МҰҒАЛІМНІҢ ЖЕКЕ ТҰЛҒАСЫ
Мұғалімнің жеке тұлғасы оның кәсіби қызметінің негізгі өзегі
Мұғалімнің жеке тұлғасы оның кәсіби қызметінің негізгі өзегі. Педагогикалық еңбектердің көрнекті шеберлері
РЕСЕЙ ҒҰЛАМАЛАРЫНЫҢ ҰСТАЗДАР ЖАЙЛЫ АЙТҚАН ҰЛАҒАТТЫ СӨЗДЕРІ
Әрбір мұғалімнің кәсіби
Пәндер