Ойлау
Презентация қосу
Тақырыбы:Ойлау
Орындаған: Бабиева А.Қ.
Ойлау- қоршаған ортадағы заттар
мен құбылыстардың мидағы
жалпылай және жанама
бейнеленуі,ол өте күрделі процесс.
Ойлаудың түрлері
Іс әрекеттік
Нақты бейнелік Логикалық
практикалық
Ұғым дегеніміз Пікір
дегеніміз заттар
зат немесе мен құбылыстар
құбылыстың олардың арасындағы
жалпы,сондай ақ байланыстар мен
мәнді қасиеттерін қатынастар туралы ой.
бейнелейтін ой.
Ой қорытындылары
бірнеше пікірлерден
жаңа бір пікір шығару
тәсілі
Талдау
Біріктіру
Салыстыру
Дерексіздендіру
Нақтылау
Қорыту
«ойдың сыншылдығы – бұл адамның
өзінің және басқалардың ойларын
белсенді бағалау дағдысы, барлық
ұсынылған ережелер мен
қорытындыларды нақты және жан-
жақты тексеру»
(В.Г. Крутецкий)
Ойлауды
дамыту
Біріншікезең – қызығушылықты ояту.
Үйрену процесі – бұрынғы білетін мен жаңа
білімді ұштастырудан тұрады. Үйренуші жаңа
ұғымдарды, түсініктерді өзінің бұрынғы
білімін жаңа ақпаратпен толықтырады,
кеңейте түседі. Сондықтан да сабақ
қарастырғалы тұрған мәселе жайлы оқушы
не біледі, не айта алатындығын анықтаудан
басталады. Осы арқылы ойды қозғау, ояту, ми
қыртысына тітіркенгіш арқылы әсер ету
жүзеге асады. Осы кезеңге қызмет ететін
«Топтау», «Түртіп алу», «Ойлану», «Жұпта
талқылау», «Болжау», «Әлемді шарлау» тағы
басқа деген аттары бар әдістер (стратегиялар)
жинақталған
Қызығушылықты ояту кезеңінің екінші
мақсаты – үйренушінің белсенділігін
арттыру. Өйткені үйрену – еңжарлықтан гөрі
белсенділікті талап ететін іс-әрекет екені
даусыз. Оқушы өз білетінін еске түсіреді,
қағазға жазады, көршісімен бөліседі,
тобында талқылайды. Яғни айту, бөлісу,
ортаға салу арқылы оның ойы аршылады,
тазарады. Осылайша шыңдалған ойлауға
бірте-бірте қадам жасала бастайды. Оқушы
бұл кезеңде жаңа білім жайлы ақпарат жинап,
оны байырғы білімімен ұштастырады.
Ойтолғаныс – бағдарламаның үшінші
кезеңі. Күнделікті оқыту процесінде
оқушының толғанысын ұйымдастыру, өзіне,
басқаға сын көзбен қарау, баға беру назардан
тыс қалып жатады. Одан гөрі, үйге тапсырма
беру, оны түсіндіру, баға қою сияқты
шараларға уақыт жіберіп аламыз. Сын
тұрғысынан ойлауды дамыту бағдарламасында
бұл сабақтағы аса қажетті мәнді, маңызды
әрекет болып табылады.
Қорыта айтқанда, ойлаумен ұштастыра
білім алуды бағыттайтын оқыту
технологиясы - оқу мен жазу арқылы сын
тұрғысынан ойлауды дамыту екендігіне
көзіміз жетті. Өйткені, белгілі
тақырыптағы ойды сын тұрғысынан
қарай отырып, ой-толғау, суреттей алу,
еске түсіру, болжау оқушыны да жаңа бір
әлемнің жаңалығын ашқандай қалыпқа
жеткізеді. Әрі қарай ойын айтуға
ынталандырады.
• С. Бап –Баба. “Психология”-Алматы, 2005.
• Қ.Б. Жарықбаев. “Психология негіздері” –
Алматы,2005.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz