Оқушылармен кәсіби бағдар жұмыс әдістемесі


Презентация қосу




Мақсаты:
- Мамандық таңдауда жауапкершілікті
қалыптастыру.
- Мамандық таңдауына көмектесу, бағыт-бағдар
беру және психологиялық қолдау көрсету.
-мамандық таңдауда жауапкершілікті
қалыптастыру, өз-өзін тану аймағын кеңейту
- мамандық әлемінен ақпараттар алу
-қазіргі заманның тапшы мамандықтарын көрсетіп
сол бағытқа қарай бағыттау.
Міндеті:
• Өзін-өзі тәрбиелеуіне жол ашу;

• Танымдық белсенділігін арттыру;
• Өзінің кәсіби дамуын жобалай
білетін қабілетін дамыту;
• Ой- өрісін кеңейту;
«Отанның болашағы, мемлекеттің келешегі
жастардың қолында, оларың өрісті ойы, өркенді
ісі, табанды тіршілігі тек біліммен ұштасқан
біліктің арқасында биік белестерге жетеді».
Нұрсұлтан Назарбаев
Әзір ас жоқ дүниеде.
Сабақ өзі оқылмайды.
Көйлек өзі тоқылмайды,
Тұқым өзі себілмейді,
Үйлер өзі салынайды,
Кендер өзі табылмайды,
Кітап өзі жазылмайды,
Барлық батыры – біз,
Екі өол мен ақылымыз!
Мамандық алғың келе ме,
Мамандық өзі немене ?
Айналан толған мамандық
Айналан толған өнеге!
• Мамандық– қызметкердің кәсіп шегіндегі қызметінің
нақты саласы. Ол лауазымнан өзгеше түрде белгілі бір
білімді және арнаулы түрде оқып-үйрену немесе жұмыс
тәжірибесін жинақтау барысында алған еңбек машықтарын
талап ететін еңбек қызметінің тегін сипаттайды. Лауазымдық
міндеттердің шеңберін айқындайды. Мамандық қызметкер
еңбегінің бүкіл шеңберін қамтығанда ол кәсіп ұғымына сай
келеді.
• Мамандық - адамнан арнаулы білім, еңбек дағдылары мен
іскерлікті талап ететін еңбек іс-әрекетінің түрі
Әлемде 10 мыңнан аса мамандық бар. Ал оған арнаула
мамандықтар мен басқаша да қосымша маман
түрлерін қосып санағанда 50 мыңнан асады. ол үшін
мамандық әлемін оқып – үйрену керек.

Мамандық алудың 5 баспалдағын жоспарлау керек:
1. Арман (тілек)
2. Көз жеткізу (қажеттілік)
3. Жоспарлау
4. Әрекет
5. Игеру
Мамандық сенің денсаулығың а, физиологиялық жә не
психологиялық кү йің е, білімің нің сапасы мен
дең гейің нің дайындығына байланысты екенін
шығарма. Сондықтан да мамандық таң дар алдында
«Мен жасай аламын ба, қабілеттімін бе?» деген
сұ раққа жауап беру керек.
Мамандық таңдау – адам өміріндегі ең маңызды
қадамдардың бірі. Өйткені адам тағдырының бір
бөлігі таңдаған мамандығымен ұштасып жатады
Мамандықтар тобы.
“Адам- табиғат” (Ботаник, мал дәрігері, )

“Адам- техника” (жүргізуші, инженер,
слесарь)

“Адам- адам” (психолог, дәрігер, режиссер)

“Адам- белгілі жүйе” (библиотекарь,
программист)

“Адам- көркем бейне” (актер, суретші,
Мамандыққа қажет қасиеттер
21 ғасырда ең қажетті мамандықтар
Кеңестер:
1.Ең бірінші оқушы өзіне деген сенімін және өзін – өзі
құрметтей білуі керек.
2. Өзіңіздің шын тідегіңізді аша біліңіз. Өзіңізге сұрақ
қойыңыз: «Шынымен маған не қажет?», «Қайда жұмыс
жасағым келеді?», «Кім болғым келеді?».
3. Мамандық алу және маман болу үшін көп нәрсені
үйренуің керек. мамандықтардың талаптары туралы
білуге, содан соң жеке қасиеттеріңмен сәйкестендіру,
яғни кәсіби жоспар жасау.
(Сіз кіммен араласасыз, соның бәріне мынадай сұрақ
қойыңыз: Ол қайда оқыды? Неге бұл мамандықты
таңдады? Ол мамандық ұнай ма? Ұнаса, неге ұнайды?)
4. Өзіңнің мамандануыңдағы ең басты да түпкі
жетістігіңді анықта. (Қазіргі замандағы
мамандықтардың маңызы не? Кез келген жағдайда
мамандық әлемінде қажетті болу және өмір сүруге не
керек? )
5.Кез келген арманды іске асыра біл.
6. Сізге, мемлекет үшін де, қоғам үшін де – компьютерлік
сауаттылық, тілдер білу және адамдармен тіл табысып, оған
қоса өзіңді жақсы білуің керек.
Бес қадам маңызды жолдағы дұрыс қадам – қоғамда
сіздің қажетті болуыңызға және арманыңыздың
ІІ.«Мен мамандықтар
әлеміндемін»

Оқушылар мамандықтар әлеміне

саяхат жасайды.

“Мамандықтар әлемі”, “Кім болам?”,

“Мамандығым-мақтанышым”

тақырыптарда жаттығулар,

іскерлік ойындар, ұйымдастырылады.
Қызығушылық қайдан пайда болады?
Қызығушылық:
-Сол мамандықты ұнату
-Ата-ана мамандығына еліктеу
-Өмірге көз қарасының болуы

Бейімділік дегенді қалай түсінесіндер?
Биімділік:
-Ата-ана жолын қууы
-Орындау икемділігі
-Мамандыққа деген қызығушылық

Қабілет деген не?
Қабілет:
-Туа біткен талант
-Өзіндік ізденіс
-Үйренуге талпыну
«Жағдаяттық сұрақтар».

1. Сен өзіңе ұнаған мамандықты
таңдадың, бірақ ол мамандыққа
ата-анаң қарсы. Сен ол кезде не
істер едің?
2. Ата-анаң саған бір мамандықты
таңдап берді, бірақ ол мамандық
саған ұнамады. сен ата-анаңның
шешіміне қарсы боласың ба?
IV. «Менің жетістігім»

• Оқушылар өзі таңдаған мамандыққа
сәйкес тереңірек білім білім алуға

мүмкіндік алады;

• өзін-өзі дамыта.
Жұмбақтар шешіңіз.

Білімнің дәнін тереді,
Балаға тәлім береді. (…….)

Адамның жүзін,
Басы мен көзін.
Айнытпай келбетін,
Салатын кім суретін? (…….)

Қалпағы ақ қарасаң,
Дәрігер емес, бірақ ол. (…….)

Өскен шашты жаратпайтын,
Қайшысы бар жалақтайтын. (……..)
Даналық сөздер.
Ата-аналарға   арналған  сауалнама
1.Балаңыздың  ең  қызықты  оқу  пәні _________________________
__________________________________________________________
2.Балаңыз үшін  ең  қиын  оқу  пәні ___________________________
__________________________________________________________
3.Қандай  кәсіби  мамандыққа  балаңыз   икемсіз? _______________
__________________________________________________________
4.Мінез –құлық  ерекшеліктерін  атаңыз? ______________________
__________________________________________________________
5.Балаңыз  не  нәрсеге әуес? _________________________________
__________________________________________________________
6.Балаңыздың  оқу  дәрежесі  қандай? _________________________
__________________________________________________________
7.Балаңыздың  бойынан мына  қасиеттерді  көре  аласыз ба?
   /адал, ұстамды, сабырлы  тәртіпті  т.б./ _______________________
__________________________________________________________
8.Үлкендерге  балаңыздың  көзқарасы  қалай? __________________
__________________________________________________________
9.Балаңызды  қалай  бағалайсыз  немесе  қандай баға  бересіз? ____
__________________________________________________________
10.Балаңыз  мұғалім  берген  тапсырманы  міндетті  түрде орындай
 ма? ______________________________________________________
__________________________________________________________
 
Ата-ананың  аты жөні: ______________________________________
            
Күтілетін нәтижелер:

• Өзі- өзі бағалау, талдау дағдысы
артады;
• Өзінің қызығушылығын, икемділігін,
болшағын сезінеді;
• Болашағына жауакершілігі артады;
• Алдына мақсат қоюға дағдыланады;
• Өзінің қабілеті мен икемділігіне қарай
білім алуға қолы жетеді;
“Болашаққа жол” жобасы алдына

ауқымды мақсат қойып, сол

мақсатқа жетуге жетелейтін,

ішкі сезімін оятып, өзін-өзі

тәрбиелеуге бағыттайды, болашақ мамандыққа

дайындық жасауға

мүмкіндік береді.
Назарларыңызға рахмет

Ұқсас жұмыстар
Үлгерімі төмен оқушылармен жұмыс
Тәрбиесі қиын оқушылармен жүргізілетін жұмыс түрлері
«Тәрбиесі қиын оқушылармен жүргізілетін жұмыс түрлері »
Теореманы логикалық дидактикалық талдау және теоремамен жұмыс істеу әдістемесі
Қиын оқушылармен жүргізілетін жұмыстар
«Педагог-болашақтың кәсібі»
ҚАЗАҚ ТІЛІН ОҚЫТУ ӘДІСТЕМЕСІ
Кәсіби бағдарланған тұлғаның психологиясы
Әлеуметтік жұмыс
Шығармашылық жұмыс
Пәндер
Көмек / Помощь
Арайлым
Біз міндетті түрде жауап береміз!
Мы обязательно ответим!
Жіберу / Отправить

Рахмет!
Хабарлама жіберілді. / Сообщение отправлено.

Email: info@stud.kz

Phone: 777 614 50 20
Жабу / Закрыть

Көмек / Помощь