Сайтқа презентация қосу

«ХХІ ғасыр педагогының портреті»

Семей қаласының Шәкәрім атындағы Мемлекеттік Университеті Жаратылыстану және Математика Ғылымдары Факультеті Математика Кафедрасы

Орындаған:Спатай Меруерт Т- 411 топ

Жас ерекшеліктер психологиясы психологияның « Адамзат үшін ХХІ ғасыр жаңа басқа салаларымен: ғасыры болмақ, ал осы технологиялардың Жалпы психологиямен жүзеге асырып, өмірге жаңа технологияларды енгізу, игеру және жетілдіру — бүгінгі жас Тұлға психологиясымен ұрпақ, сіздердің еншілеріңіз Ал жас ұрпақтың Әлеуметтік педагогикалық және дифференциялдық тағдыры- ұстаздардың қолында» психологиясымен тығыз байланысты. Жалпы психологияда психикалық қасиеттер –қабылдау, Н.Ә.Назарбаев ойлау, сөйлеу тілі, ес, зейін, қиял зерттеледі.

Білім беру жүйесінде әлемдік деңгейге көтерілуді көздейтін жаңа бағыт қалыптасып отырған қазіргі таңда «мұғалім» деген атаудың орнына «жаңашыл мұғалім», «жаңа тұрпатты мұғалім» деген атауларды қолданғанымыз жөн секілді. Білімін шыңдауға, өзінің кәсіби деңгейін көрсетуге және жиі білімін көтеруге талпынған мұғалім ол тек қана күнделікті өзіне жүктелген сабақты өткізуші ғана емес, ол нағыз еңбек етіп, шығармашылықпен айналысатын жаңашыл ұстаз.

Жаңа формациядағы педагог даярлау барысында төмендегідей қарама-қайшылықтар туындай бастайды: бастайды Кейбір оқытушылардың өзіне қолайлы педагогикалық технологияны пайдалануда қиындықтарға тап болуы; Педагогикалық технологияны оқу-тәрбие үрдісіне енгізуге колледж басшылары тарапынан әдістемелік көмектің жеткіліксіздігі; Ақпараттық-коммуникациялық технологияларды меңгертуге материалдық базаның әлсіздігі; Педагогикалық технология негіздерін болашақ оқытушының жоғары оқу орнында толықтай меңгермеуінен жас маманның педагогикалық технологияның ерекшеліктерін ұға алмауы; Оқытушылардың қысқа арнайы курстардада оқып келген технологияны оқутәрбие үрдісіне ендіруде білім алушының даярлық деңгейін ескермеуі.

Жаңа формация мұғалімі:

Психологиялық зерттеуді 1. Мұғалім білім берудің жаңа құндылықтарына бағытталған, жаңа мектептердің ұйымдастыру әдістері тұжырымдамаларын, тәрбие мен білім берудің балама жүйелерін біледі; білім мазмұнын
құрудың жаңа әдістерін айта алады. 2. Дамыта оқытудың психологиялық-педагогикалық негіздерін біледі.

3. Оқытуды кіріктіру және саралаудың тұжырымдамалық әдістері мен прициптерін, маңыздылығын біледі. 4. Жастық және педагогикалық психология бойынша базалық білімі бар: әр түрлі жас кезеңдеріндегі оқушылардың, ұжымның психологиялық заңдылықтарын және оларды диагностикалауды; педагогикалық өзара әдістер мен тәсілдерді, өздік талдауды ұйымдастыру принциптерін игерген. 5. Құзырлық тұрғысынан ұйымдастыру қарым-қабілеті бар, яғни құрастырушылық, кәсіби, әлеуметтік, жеке тұрмыстық құзырлықтарға ие. 6. Жалпы және кәсіби білім беруді қазіргі модернизациялау арқылы қоғамның талабы мен жеке тұлғаның сұранысын қамтамасыз ете алады.

Кесінділер әдісі - Балалардың айтарлықтай үлкен топтарында нақты әдістемелердің көмегімен дамудың белгілі бір аспектісі, мысалы, ақылпарасаттың даму деңгейі зерттеледі. Нәтижесінде балалардың осы тобына-бір жастағы балаларға немесе бір оқу бағдарламасыбойынша оқытылып жатқан мектеп оқушыларына тән мәліметтер алынады. Салыстырмалы әдіс – Әр топ бойынша мәліметтер өзара салыстырылып, бұд жерде дамудың қандай үрдістері байқалатындығы және олардың немен байланысты екендігі туралы қорытындылар жасалады.

Лонгитюдтік әдісі көбінесе «бойлық зерттеу» деп Жоғары білімді атайды. Бұл жерде сол бір баланың ұзақ уақыт Өз құқығын,бала құқығын қорғай бойына дамуы қадағаланады. Мұндай зерттеу алатын дамудың дәйектірек үрдістерін, «көлденең» Өнерлі кесінділермен қамтылмайтын аралықтардағы Ізденімпаз кішігірімөзгерістерді анықтауға мүмкіндік береді. Ұстаз Әртістік қабілеті жоғары Бақылау – кез келген жастағы балалардың дамуын Жан-жақты зерттеу кезінде қолданыла алатын болса да, кішкентай балалармен жұмыс істеу кезінде Өзін сыйлата білетін,өзгені сыйлай білетін таптырмайтын әдіс. Бақылау күрделі әдіс, оны қолдану бірқатар талаптарға жауап беруі тиіс. Жаңа технологияны жетік меңгерген
Өзге тілдерді білетін

Әділетті

Қорыта айтқанда, балалар жұмысының этикалық аспектін атап өткен жөн. Оған ақыл-ой тұрғысынан заман мұғалімі – рухани дамыған әрі әлеуметтік Қазіргі жеткіліксіз дамыған тұрғыдан есейген, педагогикалық баланың тағдыры байланысты құралдардың барлық түрлерін шебер меңгерген білікті маман, өзін-өзі әрдайым болуы жетілдіруге ұмтылатын шығармашыл тұлға. Ол жоғары мүмкін.Бала интеллектуалдық тұрғыдан білімді шығармашыл тұлғаны қалыптастырып, дамыту үшін жауапты» деген.Мұғалімнің кәсіби білігін сенімді, бірақ педагогикалық шыңдаудың үздіксіздігі оның шығармашылық қабілетінің тұрғыдан қараусыз қалған – жеке педагогтік дамуының кепілі және өзіндік онымен үйінде аз қарым-қатынас тәжірибесінің дамуының алғы шарты болып табылады. жасалған, жеткіліксіз жұмыс жүргізілген, және оның өздігінен сынама тапсырмаларын шешуге шамасы келмейтін болуы мүмкін.

« Адамзат үшін ХХІ ғасыр жаңа технологиялардың ғасыры болмақ, ал осы жаңа технологияларды жүзеге асырып, өмірге енгізу, игеру және жетілдіру — бүгінгі жас ұрпақ, сіздердің еншілеріңіз Ал жас ұрпақтың тағдыры- ұстаздардың қолында»

Н.Ә. Назарбаев


Пән: Педагогика


Пәндер
Көмек / Помощь
Арайлым
Біз міндетті түрде жауап береміз!
Мы обязательно ответим!
Жіберу / Отправить


Зарабатывайте вместе с нами

Рахмет!
Хабарлама жіберілді. / Сообщение отправлено.

Сіз үшін аптасына 5 күн жұмыс істейміз.
Жұмыс уақыты 09:00 - 18:00

Мы работаем для Вас 5 дней в неделю.
Время работы 09:00 - 18:00

Email: info@stud.kz

Phone: 777 614 50 20
Жабу / Закрыть

Көмек / Помощь