Рефлекция педагогтың өзін-өзі тануының тетігі ретінде




Презентация қосу
Қазақстан Республикасы Білім және Ғылым Министрлігі
Шәкәрім атындағы Семей Мемлекеттік университеті

СӨЖ №3
Тақырыбы:

Рефлекция педагогтың өзін-өзі
тануының тетігі ретінде

Тексерген: Серикбаева Н.Б.
Орындаған: Бақтыбекова А.Б
Рефлексия - адамды, білімді
дамытудың шарттарының бірі.
Соңдықтан бұл қазіргі кездегі
білім саласындағы көкейтесті
мәселелер қатарына жатады.
Рефлексияның мәні – адамның
өзінің білімін, білімінің негізін,
оларды меңгерудің жолдарын
анықтау.

Шығармашылық рефлексия –
мақсатқа жету нәтижесі, қорытынды
ғана емес, жаңа білім мен жаңа
мақсаттарға бастама бола алады.
Шығармашылық рефлексия –
жекетұлғалық құндылық сапаларын
қалыптастыруда және өзіндік даму
бағытын айқындауда, оқушының жеке
тұлғасын қалыптастыруға бағытталған
шығармашылық іс-әрекетте ішкі жан
дүниесі ресурстары арқылы ой қорытуы.
Қолданылған әдіс пен
құралдардың тиімді не тиімсіз Педагогикалық әрекеттің
болғанына байланысты өзіндік негізгі компонентерін есіне
көзқарасын білдіру түсіруі

Мұғалімнің
рефлексиялық
қызметінің
мақсаты

Педагогикалық
әрекеттің мәнін, алынған Орындалып өткен
нәтиженің «дұрыс» не әрекеттің нәтижесін
«бұрыс» болғанын зерттеу
дәлелдей алу
«Рефлексия – адамның өз істерінің мәнін түсіну, олар
туралы ойлану барысында өзіне өзінің нені, қалай жасағаны
туралы толық және анық есеп беруі немесе өзі әрекет
барысында басшылыққа алған ережелер мен кестелерді
мойындауы не жоққа шығаруы»

Рефлексияның мәні – адамның өзінің білімін,
білімінің негізін, оларды меңгерудің жолдарын
анықтау.

Рефлексия – көп қырлы, кіріккен әрекет. Бұл әрекет
психологиялық тұрғыда адамның психикалық қызметінің
өзгеруіне ықпал етсе, педагогикада мұғалімнің кәсіби
әрекетін жоғары шығармашылық деңгейде жүргізуіне негіз
болады.
Рефлексиялық мәдениеті қалыптасқан адам өзінің
тұлғалық және кәсіби стереотиптерін
шығармашылықпен өзгерте алады.

Бұл мынандай кәсіби мәнді
сапалармен сипатталады.

Өзіндік сана Өзін-өзі бағалау
Өзі-өзі Өзін-өзі іске
ұйымдастыру қосу

Өзін-өзі талдау

Рефлексиялық қабілеті дамыған ұстаз өз
оқушыларында осы сапаны дамытуды, дарытуды әсте
есінен шығармайды.
ОҚУ МАТЕРИАЛЫНЫҢ МАЗМҰНЫНЫҢ
РЕФЛЕКСИЯСЫ

ІС-ӘРЕКЕТ РЕФЛЕКСИЯСЫ

КӨҢІЛ-КҮЙ ЖӘНЕ ЭМОЦИОНАЛДЫҚ
ЖАҒДАЙДЫҢ РЕФЛЕКСИЯСЫ
Рефлексивтік іс-әрекет оқушыға өзіндік талдау кезінде
ғана байқалатын өзіндік жеке дара ерекшеліктерін тануына
мүмкіндік туғызады. Білімді саналы түрде өзіндік қорыту, яғни
рефлексия нәтижесінде ғана жүзеге асады. Рефлексия нәтижесі
дегеніміз – міндеттерді шешу тәсілдерін түсіну. Рефлексияны ң
қай түрі болмасын мақсатпен тікелей байланысты.

Ұқсас жұмыстар
Педагогтың сана - сезімі мен педагогикалық рефлекция
Кәсіби белсенділік
Педагогтың кәсіби өзін-өзі дамытуы
Педагогтың кәсіби өзін өзі тануы мен дамуы
Мемлекеттік білім беру стандартына сәйкес белгіленген құзіреттіліктер жүйесі бойынша анықталған тәрбиеші моделі
Қарым қатынасты меңгеру
Педагогикалық қарым қатынасты ұйымдастыру
Педагогикалық қатынас ерекшелігі
Педагогтың жеке тұлғасы
Өзін­ өзі тану тұлғаның өзін­ өзі жүзеге асыруының шарты ретінде
Пәндер