Сайтқа презентация қосу

Әлеуметтікпедагогтарға арналған көмекшіқұрал

Әлеуметтік педагогтарға арналған көмекші құрал
Кәмелетке толмағандар мен жүргізілетін жекеленген алдын-алу жұмыстары әлеуметтік – педагогикалық технология ретінде

Әлеуметтік педагогтың атқаратын қызметі.
Қызметке қажетті құжаттар: Стратегиялық жоспар. Жүргізілген жұмыстарды тіркеу журналы. Сабаққа ену дәптері. Жанұяға диагностикалық карта жасақтау. Оқушы тұлғасының психо-педогогикалық мінездемесі. Ықшам ауданға сипаттама жасау. Ата-аналармен жұмыс папкасы. Оқушылармен жұмыс папкасы. Педагогикалық ұжыммен жұмыс папкасы. Жетім балалар мен ата-ана қамқорынсыз қалған балалармен жұмыс папкасы...

Мектептерде әлеуметтік қызметті ұйымдастыру өзектілігі мен уақтылығы
жеке тұлғаныі дамуына қолайлы жағдай
жасау; шығармашылық қабілетті дамыту; бала тәрбиесіне жауапты адамдардың (атаана, оның орнындағы адамдар т.б.); жауапкертшілікті күшейту; оқуға жағымды мотивация қалыптастыру;
анықтау.

тұлғалық және әлеуметтік дамудың бұзылу себептерін

Әлеуметтік қызмет мақсаты
Мектеп әкімшілігі мен педагогикалық ұжымда оқыту
мен тәрбие процесінде оқушы тұлғасын дамытуға әлеуметтік жағдай жасау; Педагогтар мен ата-аналарға бала тәрбиесіне ықпал ету және оларды өзара көмек , толеранттылық, мейірімділік, жауапкершілік және өз-өздеріне сенімділік, әлеуметтік өзара қатынастарында белсенділік қабілеттері принциптерін басқа адамның еркіндігі мен құқығына нұқсан келтірмей қалыптастыру

ІІІ. Қызмет міндеттері: (Баланың жас ерекшелігі даму сатыларында.)
Бала өмірінің әр кездерінде және жанұяда, әлеуметтік ортада
жеке тұлғаның және интелектуалдылық дамуына ықпал ету; Білім ошағында әлеуметтік-психо-педагогикалық ахуал үйлесімділігін қалыптастыру; Қолайсыз жанұяларда әлеуметтік-психо-педагогикалық ахуал үйлесімділігін қалыптастыруға ықпал ету; Үзіліссіз білім мен тәрбие процесінің сабақтастығына педагогикалық жағдай жасау; Мұғалімдер қызметін әлеуметтану саласы бойынша ғылымиәдістемелік материалдармен қамтамасыз ету; Оқушыларда дезадаптация құбылыстарының пайда болуын анықтап, тұлғалық даму тренингін жасақтау.

Әлеуметтік-педагогикалық қызмет құрылымы
Мектеп директоры
Сынып жетекшінің секциясы
Реабилитациялық педагогикалық – психологиялық жұмыс орталығы

Дене шынықтыру пәні мұғалімдері

Әлеуметтік педагог

Директордың тәрбие жөніндегі орынбасары

Мектеп медбикесі Сынып ата-аналар комитеті

Жалпы мектепішілік ата-аналар комитеті

Ұйымдастырушы шаралары
1. Сыныптың әлеуметтік паспортын жасау 2. “Қиын” балаларға мінездеме жасау 3. Қиын жағдайда өмір сүріп жатқан балаларды анықтау 4. Ата-аналар жиналысын өткізу 5. “Ерекше назардағы” балаларға картотека жасау 6. Демалыс және үйірме жұмыстарын ұйымдастыру 7. Құқық қорғау органдарымен байланыс орнату 8. “Қиын” балалардың жазғы демалысын ұйымдастыру

Балалармен жұмыс
1.Сабаққа қатысуын қадағалау 2.Сабақ үлгерімін бақылау 3.Оқушыларды секциялар мен үйірмелер жұмысына тарту 4. Ағарту әңгімелерін жүргізу 5. Баланы бақылау мақсатында сабаққа қатысу 6. Психологтан немесе дәрігерден кеңес алуға бағыттау 7. Психодиагностика жүргізу 8. Әрі қарай алуына жүргізу 9. Даулы жағдайларды талдау

Ата-аналармен жұмыс
1. “Ерекше назардағы” балалардың үйлеріне бару; 2. Ата-аналарға кеңес беру; 3. Ағарту кеңестерінің жұмыстарына балалар мен ата-аналарын шақыру; 4. Ата-аналар жиналысында баяндама жасау; 5. Бала тәрбиесі мен қарым-қатынасты жақсарту жайында ата-аналар үшін ұсыныстар дайындау;

Педагогикалық ұжыммен жұмыс
1. Пән мұғалімдерімен қажетті ақпараттармен 2. 3. 4. 5.
алмасу Диагностика қорытындысы бойынша кеңес беру; “Ерекше назардағы” балалрмен жұмыс істеуге нұсқаулар беру; Аталған тақырыпта педкеңестер мен жиналыстарда баяндама жасау; Педагогтардың “қиын” балалармен жұмыс істеу дағдылары мен біліктіліктеріне арналған іскерлік ойындар, семинар-практикумдар өткізу.

Сыныптағы оқушының әлеуметтену картасы:
1 Оқушының аты-жөні Әлеумет (социум) 2 Отбас ы 3 Қиын кезде 4 5 6 Ересек адам Бізді Асанов Марат Тоқмырзаев Қайрат Жайлауова Сәуле 7 Таңдау Кедергі Дос

Біз

Жасөспірімдердің мінез құлығын алдын алудың негізгі әдістері
Әлеуметтік педагогтың оқушыға оңалту кезеңін өткізу

Жасөспірімге сәттілік жағдайын жасау Келешек өмірлік ұмтылыстарды қалыптастыру

Әлеуметтік педагогпен психологтың кеңесі

Еңбек тағдырымен байланысқан іс-әрекет Жасөспірімдердің өзара қатынас жасау. Сенімділік пен құрмет.

2005-2006 оқу жылына арналған әлеуметтік қызмет жұмыс жоспары. (30 мамыр мен 4 маусым аралығында (2005 жылы)әлеуметтік педагогтардың білім жетілдіру курсының тыңдаушыларының жасақтаған жоспар үлгісі).

1. Әлеуметтік қызметтің негізгі бағыттары Жанұяның тіршілік ортасын зерттеу. Жұмыс мазмұны А) Ықшам ауданға сипаттама Б)Жанұяға диагностикалық карта жасау В)Оқушыға психо-пед-мінездеме Өту мерзімі Қыркүйек Жауаптылар Әлеуметтік педагог, сынып жетекшілер. Күтілетін нәтижесі, мақсаты Ықшам ауд. Инфрақұрылымын анықтау. Жанұяны зерттеп, көмек қажет ететіндерін анықтау. Оқушы тұлғасын зерттеу.

Г)Ата-аналармен жиналыс, конф.,семинар.,жеке жұм. Ұйымдастыру. Д)Жанұя микроклиматын анықтау. 2. Әлеуметтік педагог және оқушы. А)Оқушыларға сабаққа ену. Б)Мінез-құлқын зерттеу.

Жыл бойы

Ата-ана жауапкершілігін арттыру.

Жыл бойы Ақпан

Әлеуметтік педагог, сынып жетекшілер.

Оқушы тұлғасын зерттеу.

В)Оқушының қабілеті мен қызығушылықтарын анықтау. Г)1,4,9 сыныптардың бейімделу үрдісін бақылау. 3. Әлеуметтік педагог және ұжым. А)Пед. Кеңестерде Б)Сынып жетекшілер семинарында. В)Бірлестік отырыстарында
Г)Консилиумдарда т.б. шараларда әртүрлі тақырыптарды дәрістер, тренингтер т.б. өткізу.

Ата-ана жауапкершілігін арттыру.

Қараша

Желтоқсан Қараша Жыл бойы

Әлеуметтік педагог, сынып жетекшілер.

Мұғалімдерге зерттеу қортындыларымен таныстыра отырып, бірлесіп шешімге келуге шақыру.

Әлеуметтік педагог және

А)Ауыл әкімшілігімен байланысып аз қамтылған жанұя балалары, Б)Олар туралы құжаттарды реттеу. В)Жалпыға бірдей міндетті оқу қорынан көмек ұйымдастыр. -ыстық тамақ; -киім-кешек т.б. Г)Мектептен тыс мекемелермен жұмыс. -спорт мектебі; -саз мектебі; -мәдени ұйымдармен байланыс т.б.

Жыл бойы

Әлеуметтік педагог, сынып жетекшілер.

Аз қамтылған жанұяларға көмектесу т.б.

Мемлекеттік қоғамдық ұйымдар мен мекемелер.

Психологиялық – физиологиялық денсаулық сақтау жұмыстары.

А)Үйірме жұмыстарына балаларды қатынастыру; -ауру себептерін анықтау; -ата-аналармен жұмыс; -бағдарламалар құрастыру т.б.

Желтоқса н Қараша Жыл бойы

Мұғалімдер, медбике, әлеуметтік педагог, сынып жетекшілер.

Дені сау, білімді тұлға қалыптастыру.

Профилактикалық қызмет.

А)Ересектер қатігездігінен балаларды заңға сәйкес қорғау.

желтоқса н

Құқық қорғау органдары қызметкерлері, әлеуметтік педагог, сынып жетекшілер.

Дені сау, білімді тұлға қалыптастыру.


Пән: Педагогика



Пәндер
Көмек / Помощь
Арайлым
Біз міндетті түрде жауап береміз!
Мы обязательно ответим!
Жіберу / Отправить


Зарабатывайте вместе с нами

Рахмет!
Хабарлама жіберілді. / Сообщение отправлено.

Сіз үшін аптасына 5 күн жұмыс істейміз.
Жұмыс уақыты 09:00 - 18:00

Мы работаем для Вас 5 дней в неделю.
Время работы 09:00 - 18:00

Email: info@stud.kz

Phone: 777 614 50 20
Жабу / Закрыть

Көмек / Помощь