Сайтқа презентация қосу

Квадрат теңсіздіктерді шешуде оқушылардың математикалық сауаттылығын арттыру жолдары

Ғылыми жетекші: Сакигожина А.Н. Конференцияға қатысушы: Шагиева А.Ш. (4

Е тобы)

Конференция тақырыбы:

Квадрат теңсіздіктерді шешуде оқушылардың математикалық сауаттылығын арттыру жолдары

Тақырыптың мақсаты: математиканы оқып үйренуге ынтасы төмен оқушылармен жұмыс жасау жолдарын қарастыру

Сабақтың нәтижелі болуының шарттары:
Білімді тек есте сақтап қалмау керек, оны
тәжірибеде, теорияда іске асыра білу керек; Білімді бекітудің әр түрлі формаларын қолдану керек; Жаңа материалдардың негізгі идеяларын қайта айтып бере алу керек; Негізгі ұғымдардың түйінді мәселелерін бөліп ала білу, оны нақтылау; Оқушылар белсенділігін дамыту.

жекелеген мұғалімдердің сабақтарының сапасыздығы, жаңа материалды толық түсіндіре алмауы, бекіту жұмысының әлсіз жүруі, оқушы білімін есепке алудың болмауы, мұғалімнің тиісті дәрежеде талап етпеуі; үй тапсырмасын орындау жұмысын дұрыс ойластырмау және тыңғылықты тексерудің болмауы; жеке жұмыстың болмауы, танымдық қызығушылығын дамыта алмау; мектепте үлгермеушіліктің алдын алу жөнінде жүйелі жұмыстың болмауы; тәрбие жұмысындағы олқылықтар оқушылардың тәртібінің төмендегі, өз міндеттерін саналы түрде түсінбеуі, мектеп әкімшілігі тарапынан тәртіп бұзушыларға уақтылы және тиісті шара қолданбауы; бағалаудағы біржақтылық; оқыту мен тәрбие үрдісінде сабақтастықтың болмауы; сабақ босату, оқушының ауырып қалуы; берілетін тапсырмалардың тым қиын немесе тым оңай болуында.

Алға қойған міндеттер:
Оқытуды оқушының дамуына бағыттай ұйымдастыру; Оқыту мазмұнына байланысты мақсат пен міндетті
дұрыс қою; Мұғалім мен оқушы арасындағы тең құқылы қарымқатынасты сақтау; Жеке тұлғаның танымдық әрекет иесі болуына күш салу; Тақырыптарға сәйкес қызықты есептерді жиі қолдану; Сабақтарда жаңа технологияларды, оның элементтерін қолдану арқылы түрлендіріп өту; Күрделі есептерді шығаруға машықтандыру.

Оқушыларды оқытуға тәрбиелеу мен жетілдіру бағытындағы мақсаттар

Білімді өз бетінше қабылдау қасиетін ұлғайту

Қисынды ой-тұжырым білігі мен дағдысын, ғылыми ойлау тәлім-тәрбиесін кеңейту

Математиканы оқып-үйренуде кездесетін барлық танымдық бастауларды өз бетінше пайдалануын қалыптастыру

Мұғалім түсіндіруі, кітап оқу, тапсырмаларды орындау, бақылау

Өз бетінше ойлауын, шығармашылық қабілетін арттыру

Топтық жұмыстар

Ұлттық танымдар математика ғылымымен байланысы Зерттеу жұмыстарына баулу Оқушының танымдық қызығушылығын дамыту арқылы шығармашылыққа баулу

Өзіндік жұмыс

Шығармашылық жаттығулар

Танымдық ойындар

Пәнаралық байланыс

Математикалық әдебиетке баулу

Үйірме жұмыстары

Пән айлығы

ax 2 + bx + c < 0 және ax 2 + bx + c > 0 түріндегі теңсіздіктерді квадрат теңсіздіктер деп атайды. 2 x 2 − 3x + 1 > 0 Мысал-1.

1) 1)

1-ші жүйенің шешімі (1;+∞ ). ,2-ші жүйенің шешімі ( − ∞ ;0.5) . Жауабы: x ∈ ( − ∞ ;0.5) ∪ ( 1;+∞ ) .

x1 = 0.5; x2 = 1 2( x − 0.5)( x − 1) > 0  x − 0,5 < 0 x − 0,5 > 0  немесе 2)   x −1< 0 x −1 > 0   x < 0,5  x > 0,5 немесе 2)   x < 1 x > 1

2 x 2 − 3x + 1 = 0

Мысал-2. 2 x − 4 x < 0 2 x( x − 2 ) = 0

x1 = 0, x2 = 2
Аралықтар 2x (x-2) 2x(x-2)
+

(−∞0 ) ;
+
.

(0;2 )
+ + 2

( 2;+∞)
+ + +

0

Жауабы: x ∈( 0;2 )

a a>0

D>0

Шешімі
ax + bx + c > 0

ax 2 + bx + c < 0
ax 2 + bx + c ≥ 0
ax 2 + bx + c ≤ 0

( x ∈ x1 ; x2 )

x ∈( − ∞; x1 )  ( x2 ;+∞)

x ∈ ( − ∞; x1 ]  [ x2 ;+∞)

[x x ∈ 1 ; x2 ]
x ∈ ( − ∞; x1 )  ( x2 ;+∞)

a<0

ax 2 + bx + c > 0

( x ∈ x1 ; x2 )

ax 2 + bx + c < 0

ax + bx + c ≥ 0

ax + bx + c ≤ 0

x ∈ ( − ∞; x1 ]  [ x2 ;+∞)

[ x ∈ x1 ; x2 ]

a a>0

D=0

ax + bx + c > 0
2

ax + bx + c < 0
ax 2 + bx + c ≥ 0

x ∈ ( − ∞; x1 )  ( x2 ;+∞)

Шешімі

ax 2 + bx + c ≤ 0

x∈ Ø x ∈ ( − ∞;+∞) x1 = x2

a<0

ax 2 + bx + c > 0

ax 2 + bx + c < 0

x ∈ ( − ∞; x1 )  ( x2 ;+∞)
x1 = x2
x ∈( −∞ +∞) ;

x∈ Ø

ax 2 + bx + c ≥ 0 2 ax + bx + c ≤ 0

a a>0

D<0

ax + bx + c > 0
2

ax + bx + c < 0
ax 2 + bx + c ≥ 0

x ∈( − ∞;+∞)

Шешімі

ax 2 + bx + c ≤ 0

x∈ Ø x ∈ ( − ∞;+∞ ) x∈ Ø
x ∈ ( − ∞;+∞) x ∈ ( − ∞;+∞)

a<0

ax 2 + bx + c > 0

ax 2 + bx + c < 0

x∈ Ø

ax 2 + bx + c ≥ 0 2 ax + bx + c ≤ 0

x∈ Ø

Квадрат теңсіздікті Excel арқылы шығару
x 2*A1^2-3*A1+1>0
3 2,52 2,08 1,68 1,32 1 0,72 0,48 0,28 0,12 0 -0,08

F(x)>0

-0,5 -0,4 -0,3 -0,2 -0,1 0 0,1 0,2 0,3 0,4 0,5 0,6

ИСТИНА ИСТИНА ИСТИНА ИСТИНА ИСТИНА ИСТИНА ИСТИНА ИСТИНА ИСТИНА ИСТИНА ЛОЖЬ ЛОЖЬ

3,5 3 2,5 2 1,5 1 0,5 0 -1 -0,5 -0,5 0 0,5 1 -0,5 -0,4 -0,3 -0,2 -0,1 0 0,1 0,2 0,3 0,4 0,5 0,6

Таратпа қағаздармен жұмыс
И: К: А: О: Жасырылған сөзді табыңдар: 2х2-3х+1>0 Ф: 2х2-3х+1<0 2х2-4х<0 П: 2х2-4х>0 4х2-1>0 Г: 4х2-1<0 9х2>0 Р: 9х2<0

(2;+∞)

(-∞;0.5) U (1;+∞)

(0.5;1)

(-∞;-1/2) U (1/2;+∞)

(-1/2; 1/2)

(-∞;0) U (0;+∞) x≠0

Шешімі жоқ


Пән: Математика, Геометрия



Пәндер
Көмек / Помощь
Арайлым
Біз міндетті түрде жауап береміз!
Мы обязательно ответим!
Жіберу / Отправить


Зарабатывайте вместе с нами

Рахмет!
Хабарлама жіберілді. / Сообщение отправлено.

Сіз үшін аптасына 5 күн жұмыс істейміз.
Жұмыс уақыты 09:00 - 18:00

Мы работаем для Вас 5 дней в неделю.
Время работы 09:00 - 18:00

Email: info@stud.kz

Phone: 777 614 50 20
Жабу / Закрыть

Көмек / Помощь