Математиканы оқып үйренуде компьютерді пайдаланудың әдістемелік ерекшеліктері
Презентация қосу
Математиканы оқып
үйренуде компьютерді
пайдаланудың
әдістемелік
ерекшеліктері
Тақырыптың өзектілігі
Оқушының қазіргі сұранысына сай өзінің өмірлік іс-
әрекетінде дербес компьютердің құралдарын қажетті
деңгейде пайдалана алатындай жан-жа қты дамы ған
дара тұлға ретінде тәрбиелеу.
Жаппай компьютерлік сауаттылық мәселелерін шешу,
яғни оқушыларға информатика мен
коммуникациялық техниканың құралдарын пайдалану
дағдыларын қалыптастыру.
Оқушының шығармашылық
қабілетін,эксперименталды іскерлігін дамыту.
Оқу - тәрбие үрдісінің барлық деңгейін
жетілдіру,тиімділігі мен сапасын жоғарлату
мақсатында компьютерді жекелеген пәндерде оқыту
құралы ретінде пайдалану.
Жұмыс мақсаты
Қоғамды ақпараттандырудың қазіргі
жағдайында тұлғаны тәрбиелеу мен
дамыту және оқушының өз бетімен
білім алу біліктілігін қалыптастыру;
Математикалық есептердің мәнінде
немесе математикалық модельдермен
сипатталатын әдістер мен
құбылыстарды модельдеу
Міндеттер
– оқыту үрдісінде кері байланысты
қамтамасыз ету;
– даралап оқыту үрдісін жүзеге асыру;
– компьютердің графикалық мүмкіндіктерін
пайдаланып жаңа сабақты түрлендірудің
көрнекілігін арттыру;
– қажетті ақпаратты іздеуге байланысты
тапсырмалар;
– оқушыларға ақпараттық процестердің
мәнін ашып көрсету;
Математика пәндерінің мұғалімдері
білуі қажет:
әр түрлі объектілерді кескіндеуді,оны салып тұрғызуды дисплей
бетінде іске асыру және олардың динамикалық елестетілуін;
есептеу процесін,ақпаратты іздеу ж ұмыстарын,сонымен қатар
мәліметтерді жинау,өңдеу жұмыстарын автоматтандыру ж әне
көрсетілген оқытылған объектілер,құбылыстар,процестер
туралы мәлімет жинау;
математиканы оқытуда ақпараттық технологияларды
қолдануды қосымша оқытуды жүзеге асыру;
оқушылардың білім деңгейін бағалауға қойылатын негізгі
критерийлер;
қолданушының білімін,дайындығын бағалауға арналған
компьютерлік тестік және диагностикалық әдістерді қолдана
білу;
Тиімді технологиялар
Презентациялар технологиясы.
Қосымша сабақтар.
Оқыту.
Компьютерлік модельдермен жұмыс
істеу.
Мультимедиа.
Ғылыми жаңалық
Екінші ретті беттерді
компьютерде модельдеу.
Сфера, Цилиндр, Конус
2 2 2 2
1) ( x y z ) R
2 2 2
2) x y R
2 2 2
x y z
3)
2 2 0
a b c
Эллипсоид, Гиперболоид,
Параболоид
1) x2
y 2
z 2
2 2 1
a b c
2 2 2
2)
x y z
2 2 1
a b c
x2 y2
3) 2 z
p g
Matlab бағдарламасы
Matlab-ты қолдану дегеніміз:
Математикалық есептеулер;
Алгоритімдерді құру;
Үлгілеу;
Деректерді талдау,зерттеу,көрсету;
Ғылыми және инженерлік графика;
Графикалық интерфейспен қоса
қосымшаларды құру;
Екі айнымалыдан тәуелді
функциялардың графиктері
Эллипсоидтың мөлдір каркастық беті,оның
тор түйіндерінің координаттарынан құралған
матрицасы және функциясының мәндері.
>>u=[-2*pi:0.1*pi:2*pi]';
>> v=[-2*pi:0.1*pi:2*pi];
>> X=cos(u)*cos(v);
>> Y=0.7*cos(u)*sin(v);
>> Z=0.8*sin(u)*ones(size(v));
>> surf(X,Y,Z)
>> colorbar
Эллипсоидтың мөлдір каркастық беті
Көңіл қойып
тыңдағандарыңызға рахмет!
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz