Математиканы оқып үйренуде компьютерді пайдаланудың әдістемелік ерекшеліктері


Презентация қосу




Математиканы оқып
үйренуде компьютерді
пайдаланудың
әдістемелік
ерекшеліктері
Тақырыптың өзектілігі
Оқушының қазіргі сұранысына сай өзінің өмірлік іс-
әрекетінде дербес компьютердің құралдарын қажетті
деңгейде пайдалана алатындай жан-жа қты дамы ған
дара тұлға ретінде тәрбиелеу.
Жаппай компьютерлік сауаттылық мәселелерін шешу,
яғни оқушыларға информатика мен
коммуникациялық техниканың құралдарын пайдалану
дағдыларын қалыптастыру.
Оқушының шығармашылық
қабілетін,эксперименталды іскерлігін дамыту.
Оқу - тәрбие үрдісінің барлық деңгейін
жетілдіру,тиімділігі мен сапасын жоғарлату
мақсатында компьютерді жекелеген пәндерде оқыту
құралы ретінде пайдалану.
Жұмыс мақсаты
Қоғамды ақпараттандырудың қазіргі
жағдайында тұлғаны тәрбиелеу мен
дамыту және оқушының өз бетімен
білім алу біліктілігін қалыптастыру;
Математикалық есептердің мәнінде
немесе математикалық модельдермен
сипатталатын әдістер мен
құбылыстарды модельдеу
Міндеттер
– оқыту үрдісінде кері байланысты
қамтамасыз ету;
– даралап оқыту үрдісін жүзеге асыру;
– компьютердің графикалық мүмкіндіктерін
пайдаланып жаңа сабақты түрлендірудің
көрнекілігін арттыру;
– қажетті ақпаратты іздеуге байланысты
тапсырмалар;
– оқушыларға ақпараттық процестердің
мәнін ашып көрсету;
Математика пәндерінің мұғалімдері
білуі қажет:
әр түрлі объектілерді кескіндеуді,оны салып тұрғызуды дисплей
бетінде іске асыру және олардың динамикалық елестетілуін;
есептеу процесін,ақпаратты іздеу ж ұмыстарын,сонымен қатар
мәліметтерді жинау,өңдеу жұмыстарын автоматтандыру ж әне
көрсетілген оқытылған объектілер,құбылыстар,процестер
туралы мәлімет жинау;
математиканы оқытуда ақпараттық технологияларды
қолдануды қосымша оқытуды жүзеге асыру;
оқушылардың білім деңгейін бағалауға қойылатын негізгі
критерийлер;
қолданушының білімін,дайындығын бағалауға арналған
компьютерлік тестік және диагностикалық әдістерді қолдана
білу;
Тиімді технологиялар
Презентациялар технологиясы.
Қосымша сабақтар.
Оқыту.
Компьютерлік модельдермен жұмыс
істеу.
Мультимедиа.
Ғылыми жаңалық

Екінші ретті беттерді
компьютерде модельдеу.
Сфера, Цилиндр, Конус

2 2 2 2
1) ( x y z ) R
2 2 2
2) x y R
2 2 2
x y z
3)
2 2 0
a b c
Эллипсоид, Гиперболоид,
Параболоид
1) x2
y 2
z 2

2 2 1
a b c
2 2 2
2)
x y z
2 2 1
a b c

x2 y2
3) 2 z
p g
Matlab бағдарламасы
Matlab-ты қолдану дегеніміз:
Математикалық есептеулер;
Алгоритімдерді құру;
Үлгілеу;
Деректерді талдау,зерттеу,көрсету;
Ғылыми және инженерлік графика;
Графикалық интерфейспен қоса
қосымшаларды құру;
Екі айнымалыдан тәуелді
функциялардың графиктері
Эллипсоидтың мөлдір каркастық беті,оның
тор түйіндерінің координаттарынан құралған
матрицасы және функциясының мәндері.
>>u=[-2*pi:0.1*pi:2*pi]';
>> v=[-2*pi:0.1*pi:2*pi];
>> X=cos(u)*cos(v);
>> Y=0.7*cos(u)*sin(v);
>> Z=0.8*sin(u)*ones(size(v));
>> surf(X,Y,Z)
>> colorbar
Эллипсоидтың мөлдір каркастық беті
Көңіл қойып

тыңдағандарыңызға рахмет!

Ұқсас жұмыстар
ШЕК ҰҒЫМЫН ОҚЫП ҮЙРЕНУДЕ ТАРИХИ МӘЛІМЕТТЕРДІ ПАЙДАЛАНУ
ТУЫНДЫ ҰҒЫМЫН ОҚЫП ҮЙРЕНУДЕ ТАРИХИ МАҒЛҰМАТТАРДЫ ПАЙДАЛАНУ
ТУЫНДЫ ҰҒЫМЫН ОҚЫП ҮЙРЕНУДЕ ТАРИХИ МАҒЛҰМАТТАРДЫ ПАЙДАЛАНУ Ғ
Математиканы оқытудың мақсаттары
Ғали Бегалиевтің әдістемелік мұралары
Компьютерді архитектурасы
Балабақшадағы әдістемелік жұмыстың формасы
Әдістемелік бірлестіктің мақсаты:
Математиканы тереңдетіп оқытудағы туындының алгебралық қолданылуы
Сынып жетекшілерге әдістемелік көмек
Пәндер
Көмек / Помощь
Арайлым
Біз міндетті түрде жауап береміз!
Мы обязательно ответим!
Жіберу / Отправить

Рахмет!
Хабарлама жіберілді. / Сообщение отправлено.

Email: info@stud.kz

Phone: 777 614 50 20
Жабу / Закрыть

Көмек / Помощь