БІЛІМ БЕРУ МАЗМҰНЫН ЖАҢАРТУ ЖОЛДАРЫ


Slide 1

12 жылдық

білім

моделі

Slide 2 Slide 3

БІЛІМ БЕРУ МАЗМҰНЫН ЖАҢАРТУ ЖОЛДАРЫ

Slide 4 Slide 5 Slide 6 Slide 7 Slide 8 Slide 9 Slide 10

ӨЗГЕРТУ ҚЫЗМЕТІ

Slide 11 Slide 12

12 ЖЫЛДЫҚ

ОҚЫТУ

Slide 13

11-12-сыныптардағы бейіналды оқыту

Инварианттық бөлімі

Вариативтік бөлімі

Базистік компонент

Бейіндік компонент

Математика, тарих,

қазақ тілі мен әдебиеті, орыс тілі мен әдебиеті, шетел тілдері,

дене шынықтыру, өзін-өзі тану, информатика, қоғамтану, жаратылыстану.

Әлеуметтік-гуманитарлық бағыт

Жаратылыстану-математи-

калық бағыт

Технология-

лық бағыт

Элективтік курс. Қолданбалы арнаулы курс

«Шығармашылық және зерттеу қызметінің негізі»

Slide 14

11-12-сынып оқушыларының аудиториялық оқу жүктемесінің жиыны рұқсат етілетін жүктеменің 36 сағатынан аспауы тиісті.

Slide 15

Бейіндік оқытуды ұйымдастыру формалары

Мектепшілік бейіндендіру

Аймақтық ресурстық орталық

Кешкі және сырттай оқитын мектептер

Серверлік орталықтар

монобейінді мектеп,,

полибейінді мектеп,,

бейіндік сыныптар жалпы білім беретін мектептерде, гимназияларда, дарынды балаларға арналған мамандандырылған мектептерде

бұл форманы жүзеге асыруда жалпы орта білім беретін бірнеше ұйымдар, материалдық-техникалық және кадрлық әлеуеті жеткілікті сол аймақтың қуатты бір білім беру ұйымының айналасына біріктіріледі

бейіндік мектептерде, ресурстық орталықтар базасында, ЖОО, ОблБАИ, бұл форманы ұйымдастыруға құқығы бар ұйымдар жанынан ашылады.

ақпараттық және қашықтықтан оқыту теориялары элементтері арқылы бейіндік оқытуды жүзеге асыруға мүмкіндік туғызады.

Slide 16 Slide 17 Slide 18 Slide 19 Slide 20

Мамандарға қазіргі жағдайдағы талапты еңбек нарығын қалыптастыру

Проблеманы өз бетімен шеше білу

Командада бірге әрекет ете білу

Дұрыс мақсат қоя білу

Тиімді жолмен жете білу (инициативность)

Білім деңгейін арттыруға талпыну қабілеті

Жеке жауапкершілік

Міндеттілік

Коммуникабельдік

Slide 21

Қазақстан мектептерінде бейіндік оқытудың жаңа кезеңі

2008 жылдан бастап 12 жылдық оқытуға көшу

Оқушының өзін - өзі азаматтық және кәсіби саналы анықтауын жүзеге асыру

Жалпы білім беру мектебінің жоғарғы сатысындағы бейіндік оқыту мына бойынша ұйымдастырылады:

- әлеуметтік-гуманитарлық;

- жаратылыстану-математика;

- технология бағыттары

Slide 22

11-12 сыныптардағы білім беру процесін ұйымдастыру принциптері

Білім беру процесінде тұлғалық - бағдарлы, әрекеттік, құзыреттік және денсаулық сақтау тәсілдерін жүзеге асыру;

Мұғалім мен оқушы арасындағы ынтымақтастық пен өзара байланысты мақсатты ұйымдастыру;

Оқушының өзіндік әрекетінің бейіндік бағытына қатысты өзін - өзі анықтауы;

Оқу әрекеті формаларын дараландыру, оқушының оқытудың белсенді тәсілдерін тұрақты қолданатын өнімді және өнімсіз әрекетіне сәйкестендіру;

Оқушының зерттеушлік дағдыларын қалыптастыруға бағдарлау, оқу жобаларын негізгі құзыреттіліктерді қалыптастыру мен дамытуға жеткен нәтижелерді көрсету тәсілі ретінде міндетті түрде орындау.

Оқушының өзінің оқу әрекеті мен оның нәтижелерін тұрақты өзіндік талдау мен өзіндік бағалауға жағдай жасау;

Білім беру мазмұнының жоғарғы сынып оқушыларының өзін - өзі таныту және кәсіби өзін - өзі анықтау құралы ретінде вариативтілігі, саралануы және практикалық бағыттылығы.

Slide 23

Оқыту процесін ұйымдастыру мен нәтижелерін бағалаудың құралы мен формалары

Қазіргі таңдағы педагогикалық және ақпараттық технология

Оқу процесінің модулін оқушының жеке білім алу траекториясын қалыптастыруды қамтамасыз ететін оқу бағдарламаларының құрылымдық негізнде құру

Оқушының орта жоғары кәсіби білім алуға икемделуіне қажетті, зерттеушілік және оқу - жобалау білігін игеру мен дамыту мүмкіндігін туғызатын жобалау тәсілі

Оқушының жеке пәндер бойынша білімін диагностикалау ғана емес, оның алынған нәтижелерді өзіндік талдауы, өзіндік бағалауы, қортынды жасау, жеке білім алу траекториясының ерекшелігі байқалатын оқу жетістіктерін бағалау әдістері (портфолио, жобаның тұсау кесері)

Мектеп оқушыларының оқу жетістіктерін мұғалім мен оқушының түзету жұмыстары негізнде мониторинг жүргізу

Жасөспірімнің жасына біршама сәкес білім беру процесін ұйымдастыру формалары: лекция, семинар сабақтары, әңгімелесу, практикум, сынақ, оқу - зерттеушілік, жобалау - шеберлік, топтық және жеке оқу сабақтары, кеңес алу

Slide 24

Жаңа базистік оқу жоспары (БОЖ)

Оқытуды белгіленген бағыттары шеңбернде бейіндер бойынша саралау инвариативтік бөліктің бейіндік компонентінің мазмұны, сондай - ақ вариативтік және тұлғалық - бағдарлы бөліктері негізінде жүзеге асырылады БОЖ негізінде әрбір білім беру салаларынан үш оқу курстары:

- базалық блім беру;

- бейіндік;

- элективтік (арнайы курс) .

Slide 25

Портфолио - белгілі бір уақыт арасындағы оқушылардың жетістіктерін бағалау, жинақтау, белгілеу тәсілі

Портфолио бұл оқушының бар ынтасының, күш жігерінің, дамуының, жетістіктерінің, оқушы шығармашылығының, нәтижелерінің коллекциясы.

Портфолио жүйелі түрде әдейілеп ұйымдастырылған, мұғалімнің де, оқушының да біліміне, дағдысына және қарым-қатынасына мониторинг жүргізу үшін қажетті фактілер жинағы.

Slide 26

Портфолио мақсаты:

Оқушының дамуы жолын оқу қызметінің нәтижесімен дәлелдеу

Портфолио миссиясы:

Оқушы бойындағы барлық қабілетті көрсете білу

Slide 27

Портфолио нені көздейді?

Оқушының қандай да бір пән немесе тақырып бойынша білмегенін емес, оның біліктілігін, дағдысын паш ете білуді;

Сандық сапалық бағаларының кіріктірілуін;

Басымдықты бағадан өздік бағаға аударуды көздейді.

Slide 28

Портфолио құрамы

Портфолио иесінің өзіндік мақсаты

Портфолио мазмұны

Болашаққа болжамы

Slide 29

Портфолио - бағалаудың жаңа тиімді формасы ретінде

Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын тұрақты түрде сақтау;

Оқушылардың белсенділігін, өз бетімен жұмыс жасау қабілетін, өз бетімен оқу мүмкіндіктерін арттыру;

Өз-өзін бағалау дағдысының дамыту міндеттерін шешеді.

Slide 30
Ұқсас жұмыстар
Функционалдық сауаттылықты дамыту
Білім беру мазмұнын жаңарту жағдайында кітапхананың ақпараттық білім беру ортасын құру және іске асыру
Оқу бағдарламалары
Қазіргі кездегі білім беру парадигмалары, педагогикалық білімнің спецификасы
ЖББОМ КММ
Спиральді оқу бағдарламасы
Білім берудің жаңартылған мазмұны жағдайында Биология пәнінен зертханалық оқу үрдісін ұйымдастыруда басшылыққа алатын инновациялық әдіс - тәсілдер
БІЛІМ МАЗМҰНЫН ЖҮЗЕГЕ АСЫРУ ЖАҒДАЙЫНДАҒЫ БАСТАУЫШ
Білімнің бәсекеге қабілеттілігі
Геометрия бөлімінің бөлімшелері
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz