БІЛІМ БЕРУ МАЗМҰНЫН ЖАҢАРТУ ЖОЛДАРЫ



12 жылдық
білім
моделі


БІЛІМ БЕРУ МАЗМҰНЫН ЖАҢАРТУ ЖОЛДАРЫ







ӨЗГЕРТУ ҚЫЗМЕТІ


12 ЖЫЛДЫҚ
ОҚЫТУ

11-12-сыныптардағы бейіналды оқыту
Инварианттық бөлімі
Вариативтік бөлімі
Базистік компонент
Бейіндік компонент
Математика, тарих,
қазақ тілі мен әдебиеті, орыс тілі мен әдебиеті, шетел тілдері,
дене шынықтыру, өзін-өзі тану, информатика, қоғамтану, жаратылыстану.
Әлеуметтік-гуманитарлық бағыт
Жаратылыстану-математи-
калық бағыт
Технология-
лық бағыт
Элективтік курс. Қолданбалы арнаулы курс
«Шығармашылық және зерттеу қызметінің негізі»

11-12-сынып оқушыларының аудиториялық оқу жүктемесінің жиыны рұқсат етілетін жүктеменің 36 сағатынан аспауы тиісті.

Бейіндік оқытуды ұйымдастыру формалары
Мектепшілік бейіндендіру
Аймақтық ресурстық орталық
Кешкі және сырттай оқитын мектептер
Серверлік орталықтар
монобейінді мектеп,,
полибейінді мектеп,,
бейіндік сыныптар жалпы білім беретін мектептерде, гимназияларда, дарынды балаларға арналған мамандандырылған мектептерде
бұл форманы жүзеге асыруда жалпы орта білім беретін бірнеше ұйымдар, материалдық-техникалық және кадрлық әлеуеті жеткілікті сол аймақтың қуатты бір білім беру ұйымының айналасына біріктіріледі
бейіндік мектептерде, ресурстық орталықтар базасында, ЖОО, ОблБАИ, бұл форманы ұйымдастыруға құқығы бар ұйымдар жанынан ашылады.
ақпараттық және қашықтықтан оқыту теориялары элементтері арқылы бейіндік оқытуды жүзеге асыруға мүмкіндік туғызады.





Мамандарға қазіргі жағдайдағы талапты еңбек нарығын қалыптастыру
Проблеманы өз бетімен шеше білу
Командада бірге әрекет ете білу
Дұрыс мақсат қоя білу
Тиімді жолмен жете білу (инициативность)
Білім деңгейін арттыруға талпыну қабілеті
Жеке жауапкершілік
Міндеттілік
Коммуникабельдік

Қазақстан мектептерінде бейіндік оқытудың жаңа кезеңі
2008 жылдан бастап 12 жылдық оқытуға көшу
Оқушының өзін - өзі азаматтық және кәсіби саналы анықтауын жүзеге асыру
Жалпы білім беру мектебінің жоғарғы сатысындағы бейіндік оқыту мына бойынша ұйымдастырылады:
- әлеуметтік-гуманитарлық;
- жаратылыстану-математика;
- технология бағыттары

11-12 сыныптардағы білім беру процесін ұйымдастыру принциптері
Білім беру процесінде тұлғалық - бағдарлы, әрекеттік, құзыреттік және денсаулық сақтау тәсілдерін жүзеге асыру;
Мұғалім мен оқушы арасындағы ынтымақтастық пен өзара байланысты мақсатты ұйымдастыру;
Оқушының өзіндік әрекетінің бейіндік бағытына қатысты өзін - өзі анықтауы;
Оқу әрекеті формаларын дараландыру, оқушының оқытудың белсенді тәсілдерін тұрақты қолданатын өнімді және өнімсіз әрекетіне сәйкестендіру;
Оқушының зерттеушлік дағдыларын қалыптастыруға бағдарлау, оқу жобаларын негізгі құзыреттіліктерді қалыптастыру мен дамытуға жеткен нәтижелерді көрсету тәсілі ретінде міндетті түрде орындау.
Оқушының өзінің оқу әрекеті мен оның нәтижелерін тұрақты өзіндік талдау мен өзіндік бағалауға жағдай жасау;
Білім беру мазмұнының жоғарғы сынып оқушыларының өзін - өзі таныту және кәсіби өзін - өзі анықтау құралы ретінде вариативтілігі, саралануы және практикалық бағыттылығы.

Оқыту процесін ұйымдастыру мен нәтижелерін бағалаудың құралы мен формалары
Қазіргі таңдағы педагогикалық және ақпараттық технология
Оқу процесінің модулін оқушының жеке білім алу траекториясын қалыптастыруды қамтамасыз ететін оқу бағдарламаларының құрылымдық негізнде құру
Оқушының орта жоғары кәсіби білім алуға икемделуіне қажетті, зерттеушілік және оқу - жобалау білігін игеру мен дамыту мүмкіндігін туғызатын жобалау тәсілі
Оқушының жеке пәндер бойынша білімін диагностикалау ғана емес, оның алынған нәтижелерді өзіндік талдауы, өзіндік бағалауы, қортынды жасау, жеке білім алу траекториясының ерекшелігі байқалатын оқу жетістіктерін бағалау әдістері (портфолио, жобаның тұсау кесері)
Мектеп оқушыларының оқу жетістіктерін мұғалім мен оқушының түзету жұмыстары негізнде мониторинг жүргізу
Жасөспірімнің жасына біршама сәкес білім беру процесін ұйымдастыру формалары: лекция, семинар сабақтары, әңгімелесу, практикум, сынақ, оқу - зерттеушілік, жобалау - шеберлік, топтық және жеке оқу сабақтары, кеңес алу

Жаңа базистік оқу жоспары (БОЖ)
Оқытуды белгіленген бағыттары шеңбернде бейіндер бойынша саралау инвариативтік бөліктің бейіндік компонентінің мазмұны, сондай - ақ вариативтік және тұлғалық - бағдарлы бөліктері негізінде жүзеге асырылады БОЖ негізінде әрбір білім беру салаларынан үш оқу курстары:
- базалық блім беру;
- бейіндік;
- элективтік (арнайы курс) .

Портфолио - белгілі бір уақыт арасындағы оқушылардың жетістіктерін бағалау, жинақтау, белгілеу тәсілі
Портфолио бұл оқушының бар ынтасының, күш жігерінің, дамуының, жетістіктерінің, оқушы шығармашылығының, нәтижелерінің коллекциясы.
Портфолио жүйелі түрде әдейілеп ұйымдастырылған, мұғалімнің де, оқушының да біліміне, дағдысына және қарым-қатынасына мониторинг жүргізу үшін қажетті фактілер жинағы.

Портфолио мақсаты:
Оқушының дамуы жолын оқу қызметінің нәтижесімен дәлелдеу
Портфолио миссиясы:
Оқушы бойындағы барлық қабілетті көрсете білу

Портфолио нені көздейді?
Оқушының қандай да бір пән немесе тақырып бойынша білмегенін емес, оның біліктілігін, дағдысын паш ете білуді;
Сандық сапалық бағаларының кіріктірілуін;
Басымдықты бағадан өздік бағаға аударуды көздейді.

Портфолио құрамы
Портфолио иесінің өзіндік мақсаты
Портфолио мазмұны
Болашаққа болжамы

Портфолио - бағалаудың жаңа тиімді формасы ретінде
Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын тұрақты түрде сақтау;
Оқушылардың белсенділігін, өз бетімен жұмыс жасау қабілетін, өз бетімен оқу мүмкіндіктерін арттыру;
Өз-өзін бағалау дағдысының дамыту міндеттерін шешеді.

- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz