ТУЫНДЫ ҰҒЫМЫН ОҚЫП ҮЙРЕНУДЕ ТАРИХИ МАҒЛҰМАТТАРДЫ ПАЙДАЛАНУ

ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ ҒЫЛЫМ ЖӘНЕ БІЛІМ МИНИСТРЛІГІ С. АМАНЖОЛОВ АТЫНДАҒЫ ШЫҒЫС ҚАЗАҚСТАН МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ

Курстық жұмыс
Тақырыбы: ТУЫНДЫ ҰҒЫМЫН ОҚЫП ҮЙРЕНУДЕ

ТАРИХИ МАҒЛҰМАТТАРДЫ ПАЙДАЛАНУ
Ғылыми жетекшісі аға оқытушы А.Н. Сакигожина Орындаған 3 ”Е” тобының студенті Ж.Р. Едильбаева Өскемен, 2007

ТАҚЫРЫПТЫҢ ӨЗЕКТІЛІГІ:


математика оқыту барысында оқушылардың қай тақырыпты меңгеруге қиналатындығын анықтаудың маңызы зор. Оқушы қандай да бір тақырыпты өз дәрежесіне меңгере алмаса, соның салдарынан келесі өтілетін материалды түсінбей қалуы мүмкін. Туынды тақырыбын меңгеру және оны басқа ғылымдармен байланысын көре алудың маңызы зор.

Оқыту процесінде оқушының санасына ғылыми теориялардың негізін қалаумен және оның туынды ұғымының қалыптастыру; Туынды және оның қолданылу әдістері мен идеяларын толық және терең түсінетін, оқушылардың қиындықтары әртүрлі есептерді шығару қабілеттерін дамытуға кепілдік беретін білімдер, іскерліктер мен дағдылардың жоғары деңгейіне қамтамасыз ету; Алынған білімдерді теориялық және тәжірибелік мәселелерді шешуге қолдана білу; Оқушыларды туынды және оның қолданылуын оқып үйренуде тарихи мағлұматтарды пайдалану, бұл ұғымды меңгеру арқылы ойлау қабілеттерін дамыту, тиімді жақтарын көре алу, пәнге деген қызығушылығын арттыру болып табылады.

 

 

КІРІСПЕ 1 МАТЕМАТИКАЛЫҚ ҰҒЫМҒА ЖАЛПЫ ТҮСІНІКТЕМЕ ТҮСІНІКТЕМЕ

1.1 Математикалық ұғымдарды енгізудегі тарихи мағлұматтарды тиімді пайдалану 2 ТУЫНДЫ ҰҒЫМЫН ЖӘНЕ ОНЫҢ ҚОЛДАНЫЛУЫН ОҚЫП ҮЙРЕНУДЕ ТАРИХИ МӘЛІМЕТТЕРДІ ПАЙДАЛАНУ

2.1 Туынды ұғымын пайдалануда тарихи мағлұматтарды қолдану 2.2 Туындыны оқыту әдістемесі 2.3 Туындыға қолданылатын теоремалар және туындының тәжірибеде қолданылуы ҚОРЫТЫНДЫ ҚОЛДАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР ҚОСЫМША ГЛОССАРИЙ

Ұғымның шығу тарихы туралы жалпы түсінік болу қажет.  Ұғымды нақты анықтап, қажет кезде пайдалана білу керек.  Әрбір ұғымның анықтамасын біле отырып, оның жеке қасиеттерін, түрлерін ажырату, яғни елеулі белгілерін айқын нақты анықтау.


Туынды тарихынан:
Туындылар және олардың функцияларды зерттеуде қолданылуы қарастырылатын математиканың бөлімі дифференциалдық есептеу деп аталады. «Туынды» термині derivee деген француз сөзінің қазақша сөзбе сөз аудармасы, оны 1797 ж. Жозеф Луи Лагранж (1736 - 1813) енгізген, қазіргі кездегі , белгілеулерін де сол енгізген-ді. И. Ньютон функцияның туындысын флюксия деп, ал функцияның өзін флюента деп атаған. Г. Лейбниц дифференциалдық қатынас туралы айтқан және туындыны dy/dx түрінде белгілеген.

Қорытынды




Сонымен, қорыта келгенде туынды ұғымын оқушыларға меңгертіп, оқып үйрету олардың білім сапасының жоғарлауына, пәнге қызығушылығының артуына және ғылыми көзқарастарының қалыптасуына қолайлы жағдай туғызады, осы алған білімдеріне талдау жасау арқылы оны тәжірибеде де қолдана білу. Курстық жұмыста туынды тақырыбын неге оқытатындықтың себебі математикалық талдау жасау және тарихымен байланыстыра оқыту арқылы айқындалды. Бұл тақырыптар ашылып, курстық жұмыстың мақсатына жетілді.


Пән: Педагогика


Пәндер
Көмек / Помощь
Арайлым
Біз міндетті түрде жауап береміз!
Мы обязательно ответим!
Жіберу / Отправить


Зарабатывайте вместе с нами

Рахмет!
Хабарлама жіберілді. / Сообщение отправлено.

Сіз үшін аптасына 5 күн жұмыс істейміз.
Жұмыс уақыты 09:00 - 18:00

Мы работаем для Вас 5 дней в неделю.
Время работы 09:00 - 18:00

Email: info@stud.kz

Phone: 777 614 50 20
Жабу / Закрыть

Көмек / Помощь