ШЕК ҰҒЫМЫН ОҚЫП ҮЙРЕНУДЕ ТАРИХИ МӘЛІМЕТТЕРДІ ПАЙДАЛАНУ


Презентация қосу



ШЕК ҰҒЫМЫН ОҚЫП ҮЙРЕНУДЕ
ТАРИХИ МӘЛІМЕТТЕРДІ
ПАЙДАЛАНУ
ШЕК ҰҒЫМЫН
ОҚЫП ҮЙРЕНУДЕ
ТАРИХИ
МӘЛІМЕТТЕРДІ
ПАЙДАЛАНУ

ШЕК ҰҒЫМЫН
ШЕК ҰҒЫМЫНА ОҚЫП ҮЙРЕНУДЕ ҚОЛДАНЫЛҒАН
ҚОСЫМША
КІРІСПЕ ЖАЛПЫ ТАРИХИ ҚОРЫТЫНДЫ ӘДЕБИЕТТЕР глоссарий
ТҮСІНІКТЕМЕ МӘЛІМЕТТЕРДІ ТІЗІМІ
ПАЙДАЛАНУ

Математиканы
Шек ұғымының
Оқытуда оқытуда Шек ұғымын
Шек ұғымының орта білім беру Шек ұғымын
толғандырған тарихи оқып үйренудің
қалыптасу тарихы жүйесінде алатын енгізу ерекшеліктері
әдістемелік ахуал мағлұматтарды берік іргетасын қалау
орны және маңызы
пайдалану әдістемесі
Шек ұғымының қалыптасу
тарихы
Шек терминін Ньютон енгізген.
«Lim» белгілеуі – латынның «Limes»
деген сөзінің қысқарған түрі.
Қазақша аудармасы «меже» немесе
«шекара».
Интеграл, туынды, функцияны
зерттеу үшін шек ұғымы
қолданылады.
Егер кез келген саны үшін саны табылып,
теңсіздігін қанағаттандыратын барлық х
үшін орындалатын болса, онда а саны
функциясының х а-ға ұмтылғандағы шегі
деп аталады, яғниlim f ( x) A
x 0
Шек ұғымын енгізу ерекшеліктері

Орта білім беретін мектепте
шек түсінігін енгізудің төрт
қатандық деңгейі
айқындалған.
Оқытуда толғандырған
әдістемелік ахуал

Ұзаққалыптасуы
Анықтамадағы кванторлар
санының көптігі
Математиканы оқытуда тарихи
мағлұматтарды пайдалану
әдістемесі
Дидактикалы қ шарттары:
1.Оқу материалыны ң дәлелдігін күшейте
түсу үшін қолдану.
2. Бұл жағдайда тарихи материалдардың
елеулі, тартымды жақтарына ғана көңіл
бөліп, мартымсыз, маңызды емес
жақтарын қарастырмай кеткен жөн.
Түсінуге оңай тілмен математиканың осы
қарастырып отырған материалдардың
пайда болуына және дамуына қандай
идеялармен өмірлік қажеттіліктердің
әсер еткенін айтып беру керек.
3. Белгілі бір нақты математикалық ұғымды
немесе ережені өткенде тарихи материал
оқушылардың білімін жалпылап, бір
жүйеге келтіріп, бір сарынды
абстракциялық баяндауға жол беруге
жағдай жасайтын кездерде қолдану өте
орынды.
4. Тарихи материал оқушылар меңгеретін
материалдың маңыздылығын арттырып және
ол материалдың меңгеру барысында
оқушылар өздері оқып, біліп отырған
материалдан математика ғылымын дамытуға,
техника мен технологияны жетілдіруге
әсерлерін немесе адамдардың белгілі бір
нақты проблеманы шешуге қалай
көмектескенін білуге бағытталған болса, ондай
тарихи материалдарды жиі қолданған жөн.
5. Тарихи материалдарды қолдануда
меңгерілетін материалдардың қисық
түсінуіне жол бермейтін болса, немесе
бұрын математика ғылымында
қолданып келген, бірақ қазіргі кезде
жоққа шығарылып, қабылданбай жүрген
түсініктерді жоюға көмектесетін болса,
онда осыған сәйкес тарихи материалды
қолдану өте орынды.
6. Оқу материалдарын оқушылардың толық
меңгеруіне, тарихи материалдарды
қолданудың оқу процессін жетілдіруге
тигізетін әсері зор.
Шек ұғымын оқып үйренудің
берік іргетасын қалау
lim n a 1, a 0 sin x
n
lim 1
x 0 x
x 1
1 lim 1 e
lim 1 e 0

x
x x
k
ln(1 ) lim 1 e k
lim 1 x
x
0
x
1 lim
k
k
lim ln
x 0 x 0
Оқытудың педагогикалық әдістері мен білім ортасы

Сөздіктер Тарихи
түсіндірмеле мәліметтер
р Өздігімен
оқ у

Бейімдену
Тестіленетін
жүйелер

Бөлінген
Ғылыми Өз -өзіне білім ортасы
мақалалар

Конференцияла
р, кештер, Көпке
үйірмелер біреу

Топтасып Көпке көп
оқ у

Ұқсас жұмыстар
ТУЫНДЫ ҰҒЫМЫН ОҚЫП ҮЙРЕНУДЕ ТАРИХИ МАҒЛҰМАТТАРДЫ ПАЙДАЛАНУ Ғ
Математиканы оқып үйренуде компьютерді пайдаланудың әдістемелік ерекшеліктері
Заңды тұлға ұғымын қарастыру
СТАТИсКАЛЫҚ мәліметтерді топтау, жинақтау
СТАТИСТИКАЛЫҚ МӘЛІМЕТТЕРДІ ЖИНАҚТАУ, ТОПТАУ
Мәліметтерді шейкер әдісімен сұрыптау
Статистикалық мәліметтерді жинақтау
Статистикалық мәліметтерді жинақтау және топтау
Сырдың тұлғалары тарихи
Тарихи инновациялық жоба
Пәндер

Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор №1 болып табылады.

MasterCard Visa


WhatsApp: 777 614 50 20
Email: info@stud.kz
Көмек / Помощь
Арайлым
Біз міндетті түрде жауап береміз!
Мы обязательно ответим!
Жіберу / Отправить

Рахмет!
Хабарлама жіберілді. / Сообщение отправлено.

Email: info@stud.kz

Phone: 777 614 50 20
Жабу / Закрыть

Көмек / Помощь