Шек ұғымын оқытуда тарихи мәліметтерді пайдалану әдістемесі


Slide 1

ШЕК ҰҒЫМЫН ОҚЫП ҮЙРЕНУДЕ ТАРИХИ МӘЛІМЕТТЕРДІ ПАЙДАЛАНУ

Slide 2 Slide 3

Шек ұғымының қалыптасу тарихы

Шек терминін Ньютон енгізген.

«Lim» белгілеуі - латынның «Limes»

деген сөзінің қысқарған түрі.

Қазақша аудармасы «меже» немесе «шекара».

Slide 4

И. Ньютон

Д. Бернулли

Эйлер

С. Е. Гурьев

П. А. Рахманов

В. И. Висковотов

Л. Карно

О. Коши

Б. Больцано

Э. Гейне

Slide 5

Интеграл, туынды, функцияны зерттеу үшін шек ұғымы қолданылады.

Егер кез келген саны үшін саны табылып, теңсіздігін қанағаттандыратын барлық х үшін орындалатын болса, онда а саны функциясының х а-ға ұмтылғандағы шегі деп аталады, яғни

Slide 6

Шек ұғымын енгізу ерекшеліктері

Орта білім беретін мектепте шек түсінігін енгізудің төрт қатандық деңгейі айқындалған.

Slide 7

Оқытуда толғандырған әдістемелік ахуал

Ұзақ қалыптасуы

Анықтамадағы кванторлар санының көптігі

Slide 8

Математиканы оқытуда тарихи мағлұматтарды пайдалану әдістемесі Дидактикалық шарттары:

Оқу материалының дәлелдігін күшейте түсу үшін қолдану.

Slide 9

2. Бұл жағдайда тарихи материалдардың елеулі, тартымды жақтарына ғана көңіл бөліп, мартымсыз, маңызды емес жақтарын қарастырмай кеткен жөн. Түсінуге оңай тілмен математиканың осы қарастырып отырған материалдардың пайда болуына және дамуына қандай идеялармен өмірлік қажеттіліктердің әсер еткенін айтып беру керек.

Slide 10

3. Белгілі бір нақты математикалық ұғымды немесе ережені өткенде тарихи материал оқушылардың білімін жалпылап, бір жүйеге келтіріп, бір сарынды абстракциялық баяндауға жол беруге жағдай жасайтын кездерде қолдану өте орынды.

Slide 11

4. Тарихи материал оқушылар меңгеретін материалдың маңыздылығын арттырып және ол материалдың меңгеру барысында оқушылар өздері оқып, біліп отырған материалдан математика ғылымын дамытуға, техника мен технологияны жетілдіруге әсерлерін немесе адамдардың белгілі бір нақты проблеманы шешуге қалай көмектескенін білуге бағытталған болса, ондай тарихи материалдарды жиі қолданған жөн.

Slide 12

5. Тарихи материалдарды қолдануда меңгерілетін материалдардың қисық түсінуіне жол бермейтін болса, немесе бұрын математика ғылымында қолданып келген, бірақ қазіргі кезде жоққа шығарылып, қабылданбай жүрген түсініктерді жоюға көмектесетін болса, онда осыған сәйкес тарихи материалды қолдану өте орынды.

Slide 13

6. Оқу материалдарын оқушылардың толық меңгеруіне, тарихи материалдарды қолданудың оқу процессін жетілдіруге тигізетін әсері зор.

Slide 14

Шек ұғымын оқып үйренудің берік іргетасын қалау

Slide 15

Оқытудың педагогикалық әдістері мен білім ортасы


Ұқсас жұмыстар
Туынды ұғымын оқып үйренуде тарихи мағлұматтарды қолдану
Бастауыш мектепте нумерация ұғымын оқыту әдістемесі: дидактикалық ойындарды қолдану
Кванттық физиканың тарихы және тарихи деректерді орта мектепте физика пәнін оқытуда қолдану әдістемесі
Бастауыш сынып математикасында шама ұғымын және өлшеу дағдыларын оқыту әдістемесі
Геометрияны оқытуда компьютерлік технологияларды қолданудың әдістемесі
Ауылшаруашылық техникасына оқытуда жаңа технологияларды қолдану әдістемесі
Химияны оқытуда ойын технологияларын қолданудың әдістемесі мен тәжірибесі
Бастауыш сыныптарда қазақ тілін оқытуда мазмұнды суреттерді қолдану әдістемесі
Бейіндік оқытуда таңдау курстары арқылы оқушылардың таным белсенділігін арттырудың әдістемесі
Қатысымдық бағыттағы қазақ тілін оқытуда жіктік жалғауын меңгерту әдістемесі
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz