Сайтқа презентация қосу

ШЕК ҰҒЫМЫН ОҚЫП ҮЙРЕНУДЕ ТАРИХИ МӘЛІМЕТТЕРДІ ПАЙДАЛАНУ

ШЕК ҰҒЫМЫН ОҚЫП ҮЙРЕНУДЕ ТАРИХИ МӘЛІМЕТТЕРДІ ПАЙДАЛАНУ

ШЕК ҰҒЫМЫН ОҚЫП ҮЙРЕНУДЕ ТАРИХИ МӘЛІМЕТТЕРДІ ПАЙДАЛАНУ

КІРІСПЕ

ШЕК ҰҒЫМЫНА ЖАЛПЫ ТҮСІНІКТЕМЕ

ШЕК ҰҒЫМЫН ОҚЫП ҮЙРЕНУДЕ ТАРИХИ МӘЛІМЕТТЕРДІ ПАЙДАЛАНУ

ҚОРЫТЫНДЫ

ҚОЛДАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР ТІЗІМІ

глоссарий

ҚОСЫМША

Шек ұғымының қалыптасу тарихы

Шек ұғымының орта білім беру жүйесінде алатын орны және маңызы

Шек ұғымын енгізу ерекшеліктері

Оқытуда толғандырған әдістемелік ахуал

Математиканы оқытуда Шек ұғымын тарихи оқып үйренудің мағлұматтарды берік іргетасын қалау пайдалану әдістемесі

Шек ұғымының қалыптасу тарихы
Шек терминін Ньютон енгізген. «Lim» белгілеуі – латынның «Limes» деген сөзінің қысқарған түрі. Қазақша аудармасы «меже» немесе «шекара».

Интеграл, туынды, функцияны зерттеу үшін шек ұғымы қолданылады.
Егер кез келген саны үшін саны табылып, теңсіздігін қанағаттандыратын барлық х үшін орындалатын болса, онда а саны функциясының х а-ға ұмтылғандағы шегі деп аталады, яғни lim f ( x) = A
x →0

Шек ұғымын енгізу ерекшеліктері

Орта білім беретін мектепте шек түсінігін енгізудің төрт қатандық деңгейі айқындалған.

Оқытуда толғандырған әдістемелік ахуал

қалыптасуы Анықтамадағы кванторлар санының көптігі

Ұзақ

Математиканы оқытуда тарихи мағлұматтарды пайдалану әдістемесі Дидактикалық шарттары:
1.Оқу материалының дәлелдігін күшейте түсу үшін қолдану.

2. Бұл жағдайда тарихи материалдардың елеулі, тартымды жақтарына ғана көңіл бөліп, мартымсыз, маңызды емес жақтарын қарастырмай кеткен жөн. Түсінуге оңай тілмен математиканың осы қарастырып отырған материалдардың пайда болуына және дамуына қандай идеялармен өмірлік қажеттіліктердің әсер еткенін айтып беру керек.

3. Белгілі бір нақты математикалық ұғымды немесе ережені өткенде тарихи материал оқушылардың білімін жалпылап, бір жүйеге келтіріп, бір сарынды абстракциялық баяндауға жол беруге жағдай жасайтын кездерде қолдану өте орынды.

4. Тарихи материал оқушылар меңгеретін материалдың маңыздылығын арттырып және ол материалдың меңгеру барысында оқушылар өздері оқып, біліп отырған материалдан математика ғылымын дамытуға, техника мен технологияны жетілдіруге әсерлерін немесе адамдардың белгілі бір нақты проблеманы шешуге қалай көмектескенін білуге бағытталған болса, ондай тарихи материалдарды жиі қолданған жөн.

5. Тарихи материалдарды қолдануда меңгерілетін материалдардың қисық түсінуіне жол бермейтін болса, немесе бұрын математика ғылымында қолданып келген, бірақ қазіргі кезде жоққа шығарылып, қабылданбай жүрген түсініктерді жоюға көмектесетін болса, онда осыған сәйкес тарихи материалды қолдану өте орынды.

6. Оқу материалдарын оқушылардың толық меңгеруіне, тарихи материалдарды қолданудың оқу процессін жетілдіруге тигізетін әсері зор.

Шек ұғымын оқып үйренудің берік іргетасын қалау
n→∞

lim n a = 1, a > 0
 1 lim 1 +  = e x →∞ x  ln(1 + α ) lim =1 α →0 α
x

sin x lim =1 x →0 x
α →0

lim(1 + α ) = e
 k lim1 +  = e k x →∞  x
x

1 α

α −1 lim = ln α x →0 x
x

α →0

(1 + α ) lim
α

k

−1

=k

Оқытудың педагогикалық әдістері мен білім ортасы
Сөздіктер түсіндірмеле р Тарихи мәліметтер Өздігімен оқу Бейімдену

Тестіленетін жүйелер

Ғылыми мақалалар

Өз -өзіне

Бөлінген білім ортасы

Конференцияла р, кештер, үйірмелер

Көпке біреу

Топтасып оқу

Көпке көп


Пән: Педагогика



Пәндер
Көмек / Помощь
Арайлым
Біз міндетті түрде жауап береміз!
Мы обязательно ответим!
Жіберу / Отправить


Зарабатывайте вместе с нами

Рахмет!
Хабарлама жіберілді. / Сообщение отправлено.

Сіз үшін аптасына 5 күн жұмыс істейміз.
Жұмыс уақыты 09:00 - 18:00

Мы работаем для Вас 5 дней в неделю.
Время работы 09:00 - 18:00

Email: info@stud.kz

Phone: 777 614 50 20
Жабу / Закрыть

Көмек / Помощь