Білім беру ұйымдарында әдістемелік жұмысты басқару




Презентация қосу
Білім беру
ұйымдарында
Басқару қызметі дегеніміз не?

Ю.К.Бабанскийдің «Педагогика» оқу
құралында басқару қызметін, жоспарлау,
ұйымдастыру, ынталандыру, бақылау және
мектептегі педагогикалық процестің нәтижелерін
талдау деп қарастырады.
П.Т.Фроловтың «Жас директорлар мектебі»
оқу құралында педагогикалық талдау,
жоспарлау, ұйымдастыру, бақылау, және
шешімдерін орындау процесін реттеу болып
қарастырылады.
Басқару қызметі дегеніміз не?

Басқару қызметінің
салыстырмалы түрде толық тізімін
ғалымдар бір бірімен байланысты
бірінен кейін бірі келетін әрекеттер
ретінде береді.

Олар: педагогикалық талдау,
мақсат қою және жоспарлау,
ұйымдастыру, бақылау, реттеу,
коррекциялау.
Басқару қызметі дегеніміз не?

Педагогикалық талдауды бірінші
қоюдағы маңыздылығын
В.А.Сухомлинский «Егер бүгінгінің
өткенмен және болашақпен байланысын
тұрақты түрде талдап отырмасақ, онда
бізге жұмыс жасау мүмкін болмайды»
деген.
Басқару қызметі дегеніміз не?

Басқару қызметтерінің
маңыздыларының бірі мақсат қою және
жоспарлау. Басқару ісіндегі жоспарлауды
міндетті түрде мақсат қоюдан бастау
керек. Мақсаттарды тек басшылар ғана
емес мұғалімдер мен оқушылар да
қатысып отырып анықтауға болады.
Қандай болмасын басқару циклі
жоспарлау қызметіне кіретін мақсат
қоюдан және міндеттерді анықтаудан
басталады.
Басқару қызметі дегеніміз не?

Ұйымдастыру- педагогикалық
процестің барлық қатысушыларын
ортақ еңбекке жұмылдыру, жетістікке
жетуді сезіну мен алға жылжуды
ынталандыру, педагогтар мен
оқушылардың санасына және мінез-
құлқына мақсатты ықпал ету.
Басқару қызметі дегеніміз не?

Басқару қызметінің бірі бақылау.
Мектеп жұмысы процесінде оқу
бағдарламаларынан және жоспардан
ауытқушылық кездеседі. Бақылау
осы ауытқулар себептерін, оларды
жою тәсілдерін уақтылы анықтауға
мүмкіндік береді.
Басқару қызметі дегеніміз не?

Қандай жұмысты басқаруда
болмасын оларды реттеп отыруды және
түзетулер енгізіп отыруды қажет етеді.
Бұл міндетті басқарудың реттеу және
коррекциялау қызметтері атқарады.
Бұлай болмаған жағдайда басқару
процесінде бейберекеттік,
келіспеушіліктер және қателіктердің
қайталануы орын алары сөзсіз
Оқу-әдістемелік жұмыс жөніндегі
директордың орынбасарының мектептегі
әдістемелік жұмысты басқарудағы
әрекетінің мазмұны,
міндеттері,формалары.
I. Жалпы ереже.
1. Оқу -әдістемелік жұмысы жөніндегі
орынбасарды жұмысқа тағайындау және міндетінен
босату мектеп директоры тарапынан болады.
2. Оқу -әдістемелік жұмысы жөніндегі
орынбасарының оқу-тәрбие процесінде жоғарғы
кәсіби білімі мен кемінде 5 жыл педагогикалык стажы
болуы керек.
З. Оқу-әдістемелік жұмысы жөніндегі орынбасары
ІІ.Қызметі.
1. Мектепте оқу-әдістемелік
процесін ұйымдастырады, осы
процестің дамуына басшылық
Оқу-әдістемелік жұмысы
жөніндегі орынбасардың қызметтегі
міндеттерін жұмыс мазмұнына
лайықтап төмендегідей сипаттамамен
беруге болады.
2. Мақсаттық-мотивациялық
міндеттер.
Оқу-тәрбие процесін дамыту
мақсатында ағымдық және
Бағалау-бақылау міндет.

Әдістемелік жұмыстарды басқаруды,
Ұйымдастыруылық-орындаушылық
міндет.
Оқу жоспарының, пән
бағдарламаларының орындалуын, кәсіби
6. Бағыттаушы
-коррекциялық міндет.

Берілген оқу жоспары,

Ұқсас жұмыстар
Психологиялық қызметтің мақсаты психологиялық көмек көрсету
Психологиялық сұраныстар журналы
АУЫЛ КВОТАСЫ
Тәрбие жұмысының ерекшеліктері
ҚОЛДАУ ОРТАЛЫҒЫНЫҢ ҚЫЗМЕТІН ҰЙЫМДАСТЫРУ
2011 жылғы 20 желтоқсандағы №528 Бұйрық
Қазіргі Қазақстандағы тәрбие тұжырымдамалары
Ұйым түсінігі және түрлері
Мектеп жасына дейінгі балаларды қарпайым математикаға үйретудегі әдістемелік жетекшілік
Мектепке дейінгі тәрбие және білім беру ұйымдарында инновациялық іс- әрекеттерді қолданудың жаңа бағыттары
Пәндер