Бауыржан Момышұлы. Қарлығаштың құйрығы неге айыр




Презентация қосу
Бауыржан Момышұлы.
“Қарлығаштың
құйрығы неге айыр?”
Білімділік: Бауыржан момышұлы туралы
мәлімет беру. “Қарлығаштың құйрығы
неге айыр?” ертегісімен таныстыру
Дамытушылық: өз бетінше ізденуге,
ойлау қабілетін арттыруға
ықпал ету, өз ойын еркін жеткізуге баулу.
Тәрбиелік: Бауыржан Момышұлының
шығармасы, өнегелі сөздері арқылы елін,
жерін, халқын сүюге, патриоттық сезімге
тәрбиелеу.
Мен де адаммын жаралған сүйек-еттен,
Арым бар, намысым бар жан тербеткен.
Қазақтың қарапайым бір ұлымын,
Жанымды арым үшін құрбан еткен...
Балаларға айтар тілегім: Отан сүйер ұлан
болыңдар!
Өз Отаныңа лайықты азамат болып өсіңде
(Бауыржан
Момышұлы)
Біріншісі-баласына бесік жырын
айта алмайтын анадан,
Екіншісі-бір-бірімен қазақша
сөйлей алмайтын қазақтан,
Үшіншісі-немересіне ертегі
айтпайтын әжеден.
(Бауыржан Момышұлы)
әділ-справедливый;
құрт-құмырсқа-черви-муравьи;
бақа-шаян-лягушка и скорпион;
тілін біліпті-знал язык (понимал);
жау шабады-наступил враг;
тілек-желание;
менің ұрпақтарым-мое потомство;
жарлық береді-дает распоряжение;
қарлығаш-ласточка;
айта алмайды-не может говорит;
құйрық-хвост.
1. Сүлеймен деген кім?
2. Сүлейменнің патшалығында не
болды?
3. Жаудың беті қалай қайтады?
4. Сүлеймен патша жыланға не деді?
5. Патша қандай жарлық берді?
6. Хабаршылардың жолын не күтеді?
7. Қарлығаш қандай әрекет істейді?
8. Қарлығаш патшаға не дейді?
9. Қарлығаштың сөзі жыланға қалай
әсер етеді?
Сөздер мен сөз тіркесін дұрыс айтып
үйреніңдер:
1. Қарлығаштың құйрығы, Сүлеймен
патша, аспан әлемі, әйгілі, құрт-
құмырсқа, бақа-шаян, балық,
күндердің күнінде, у себелеп,
қайтарған, қалауың, тілек, қарлығаш,
хабаршы, тіліңді көрейінші, ақымақ,
жұлып алады, түгел, тіліп өтеді, айыр
болған.
2. Ертегінің кейіпкерлерін атаңдар.
1. Мәтінге сүйеніп, Сүлеймен патшаға мінездеме
беріңдер.
2. Қарлығаш қандай құс, ол туралы не білесің?
3. Жыланның қандай пайдасы бар?
4. Венн диаграммасы.
қарлыға маса
ш

Ассоциация әдісі:
жылан
5. Ертегіні қалай атауға болады?

6. Сөздер мен сөз тіркесін қазақ тіліне
аудар:
Жил-был, справедливый, умный, знал
язык, змея, кровь, пусть будет по-
твоему, дает распоряжение,
определите, ласточка, ждет.

7. “Қарлығаштың құйрығы неге айыр?”
шығармасын ауыз әдебеитінің қай
түріне жатқызар едіңдер?
1. Ертегіге жоспар құрып, жоспар бойынша
мазмұнын айтыңдар.
2. Кластер құру.

Аты- Туған Туған Қызметі Шығарм Дүниеден
жөні жылы жері алары кеткен
жылы
Бауыржан 1910 Жамбыл Мұғалім, “Ұшқан 1982
Момыш жылы облысы, жазушы, ұя”, жылы,
ұлы 24 Жуалы әскери “Офицер тамыз
желтоқ ауданы, қайраткер күнделі айында
Көлбас- гі”,
сан
тау “Арты
ауылында мызда
Москва”
Білемін Үйрендім Білгім келеді
Б. Момышұлы туралы
реферат жазу.
“Қарлығаштың
құйрығы неге айыр”
ертегісін мазмұндау.

Ұқсас жұмыстар
Қазіргі мультфильмдердің бала өміріндегі рөлі
Қарлығаш әулие
Блум таксономиясы негізінде қазақ ауыз әдебиеті саласы бойынша мультимедиялық көрнекіліктер әзірлеу
Нұрғиса Тілендиев өмірбаяны
Қазақстанның астанасы болған қалаларды ата
Жақсылық пен жамандық ертегісі
Бауыржан Момышұлы немересі Ержанмен бірге 1974 жыл
Бауыржан Момышұлы өмірі мен шығармашылығы
Қадірін білмеппіз ғой тірі кезде, Деп жылар сорлы қазақ мен өлгенде
Бауыржан Момышұлы туралы ақпарат
Пәндер