Ғылым таппай мақтанба”

.Білімділік: өлеңді жан­жақты талдау.  Өлеңді оқып, оқушының пікірін,  көзқарасын  қалыптастыру. 2. Дамытушылық: сыни тұрғысынан  ойлауға өзінше ой түйюге  баулу,  танымдық түсініктерін дамыту. 3. Тәрбиелік:  өлеңді сүюге,  адамгершілікке тәрбиелеу.

Сабақтың көрнекілігі:  Абайдың портреті мен шығармалары. Сабақтың түрі: аралас сабақ. Сабақтың әдісі: 
сұрақ­жауап, топтастыру, екі жақты  күнделік.

Болмасаң да ұқсап бақ, Бір ғалымды көрсеңіз Ондай болмақ қайда деп, Айтпа ғылым сүйсеңіз. Абай.

1.Үй тапсырмасын сұрау
1.Абайдың отбасы. 2.Абай Семейде 3.Абай шығармалары. 4.Адамзаттың алыбы. 5.Жаңа сабақтың барысы.

сазгер

ақын

ойшыл
Қазақ жазба  әдебиетінің  негізін  қалаушы
1845 жылы Семей  облысында туған.

Өлеңі  “Қыс”

Абайдың өлеңдерін топтастыру “Әсемпаз болма әрнеге”

“Жаз”, “Көктем” Абай өлеңдері

“Қыс”, “Күз”

“Интернатта оқып жүргенде”

Сабақтың мақсаты :

 өлеңнің идеясын, тақырыбын ашып,   жан­жақты талдау жүргізу. Туған елінің , Шығыс пен батыстың  рухани ой қазыналарынан нәр алып, өз халқын өнер мен ғылымға  жетелеуді  армандады

Абай: Түзетпек едім заманды ,өзімді тым­ақ 

зор тұтып деп өзі аңсаған жаңа заманға лайықты  жас буын ұрпақты тәрбиелеуді қолға алады.                                        Болмасаң да ұқсап бақ,                                        Бір ғалымды қайда деп                                         Ондай болмақ қайда деп                                         Айтпа ғылым сүйсеңіз. деп, бір заманның емес барлық заманның  балаларына өсиет өлеңің жазды

Өлеңді алгоритм бойынша жүргізу Өлеңді түсініп оқу. Түсініксіз сөздермен жұмыс. Бірінші шумағын оқу.Аудармасын беру. Екінші шумағын оқу. Ақынның мақсаты  жастарда зиянды әдеттерге жиіркеніш тудыру,  дұрыс жолды нұсқау. Үшінші шумағын оқу. Ақын адам өмірінде ағартудың маңызын,  білімнің пайдасын ,ғылымның ролін  көрсеткен.

Жаңа сөздермен жұмыс:
Терең ой – разум Рақым – доброта Талап ­ упорство  Еңбек – труд Қанағат – скромность Асыл іс – доброе дело Асық бол – сремись Қашық бол ­ остерегайся

3. Өлеңнің идеясы : Ғылым – үлкен қазына 4. Тақырыбы: Жастарды ғылымға, өнерге шақыру. 5. Өлең құрылысын талдау.                             Ғылым таппай мақтанба 1 шумақ 4 тармақ 7 буын 2 шумақ 8 тармақ 7 буын 3 шумақ 8 тармақ 7 буын

4 шумақ 10 тармақ 7 буын

6. Көркемдегіш тәсілдері. Адам бойындағы бес асыл қасиетті бес асыл іске  теңейді. 7. Әр шумақтағы ой­толғаныс. 1­шумақ. Ғылым таппай мақтанба. 2­ші шумақ. Бес асыл іс. 3­ші шумақ. Ғылым – үлкен қазына. 4­ші шумақ. Сөзіне қарап кісіні ал. 8. Өлеңнің мақсаты: Бес асыл қасиетті бойыңа  дарытпасаң, бес зиянды нәрседен қашық болмасаң  ғылымнан да пайда жоқ. 9. Тірек шумақ. Үшінші шумақ. 10. Пайым. Ғылым­үлкен қазына.

10. Пайым. Ғылым­үлкен қазына. Өлеңнің  идеясын қорытындылайтын мақал­ мәтелдер. 1. Білімдіге дүние жарық,     Білімсіздің күні кәріп. 2. Жердің сәні егін,     Ердің сәні білім. 3. Кітап алтын қазына.  4 Наданмен дос болғанша ,     Кітаппен дос бол. 5. Күш білімде, білім кітапта.

Екі жақты күнделік

Өлең жолы
Ғылым таппай мақтанба, Орын таппай баптанба Болмасаң да ұқсап бақ Бір ғалымды көрсеңіз.

Оқушы пікірі
Адам өмірін босқа өткізбей Ғылым үйрену керек. Ғалым адамнан үлгі алуға Ұмтылу керек.

Бекіту сұрақтары 1.Абай бес асыл іс деп нені айтады. 2.Өлеңнің идеясы не Үйге тапсырма: Өлеңді жаттап келу


Пән: Педагогика


Пәндер
Көмек / Помощь
Арайлым
Біз міндетті түрде жауап береміз!
Мы обязательно ответим!
Жіберу / Отправить


Зарабатывайте вместе с нами

Рахмет!
Хабарлама жіберілді. / Сообщение отправлено.

Сіз үшін аптасына 5 күн жұмыс істейміз.
Жұмыс уақыты 09:00 - 18:00

Мы работаем для Вас 5 дней в неделю.
Время работы 09:00 - 18:00

Email: info@stud.kz

Phone: 777 614 50 20
Жабу / Закрыть

Көмек / Помощь