Ғылым таппай мақтанба”


Презентация қосу




1.Білімділік: өлеңді жан-жақты
талдау. Өлеңді оқып, оқушының
пікірін, көзқарасын
қалыптастыру.
2. Дамытушылық: сыни
тұрғысынан ойлауға өзінше ой
түйюге баулу, танымдық
түсініктерін дамыту.
3. Тәрбиелік: өлеңді сүюге,
адамгершілікке тәрбиелеу.
Сабақтың көрнекілігі:
Абайдың портреті мен
шығармалары.
Сабақтың түрі: аралас
сабақ.
Сабақтың әдісі:
сұрақ-жауап, топтастыру, екі
жақты күнделік.
Болмасаң да ұқсап бақ,
Бір ғалымды көрсеңіз
Ондай болмақ қайда деп,
Айтпа ғылым сүйсеңіз.
Абай
1.Үй тапсырмасын сұрау
1.Абайдың отбасы.
2.Абай Семейде
3.Абай шығармалары.
4.Адамзаттың алыбы.
5.Жаңа сабақтың барысы.
сазгер

ақы ойшы
н л
Қазақ
Өлеңі
жазба
“Қыс” әдебиетіні
ң негізін
қалаушы
1845 жылы Семей
облысында туған.
Абайдың өлеңдерін топтастыру

“Әсемпаз болма әрнеге”

“Жаз”, “Көктем”
Абай өлеңдері “Қыс”, “Күз

“Интернатта оқып жүргенде”
Сабақтың мақсаты :
өлеңнің идеясын, тақырыбын ашып,
жан-жақты талдау жүргізу.
Туған елінің , Шығыс пен батыстың
рухани ой қазыналарынан нәр алып,
өз халқын өнер мен ғылымға жетел
армандады
Абай: Түзетпек едім заманды ,өзімді тым-ақ
зор тұтып деп өзі аңсаған жаңа заманға лайы
жас буын ұрпақты тәрбиелеуді қолға алады.

Болмасаң да ұқсап бақ
Бір ғалымды қайда деп
Ондай болмақ қайда д
Айтпа ғылым сүйсеңіз
деп, бір заманның емес барлық заманның
балаларына өсиет өлеңің жазды
Өлеңді алгоритм бойынша жүргізу

Өлеңді түсініп оқу.
Түсініксіз сөздермен жұмыс.
Бірінші шумағын оқу.Аудармасын
беру.
Екінші шумағын оқу. Ақынның
мақсаты жастарда зиянды
әдеттерге жиіркеніш тудыру, дұрыс
жолды нұсқау.
Үшінші шумағын оқу.
Ақын адам өмірінде ағартудың
маңызын, білімнің пайдасын
Жаңа сөздермен жұмыс:
Терең ой – разум
Рақым – доброта
Талап - упорство
Еңбек – труд
Қанағат – скромность
Асыл іс – доброе дело
Асық бол – сремись
Қашық бол - остерегайся
3. Өлеңнің идеясы : Ғылым – үлкен қазына
4. Тақырыбы: Жастарды ғылымға, өнерге ша
5. Өлең құрылысын талдау.
Ғылым таппай мақтанба

1 шумақ 2 шумақ 3 шумақ 4 шумақ
4 тармақ 8 тармақ 8 тармақ 10 тармақ
7 буын 7 буын 7 буын 7 буын
6. Көркемдегіш тәсілдері.
Адам бойындағы бес асыл қасиетті бес
асыл іске теңейді.
7. Әр шумақтағы ой-толғаныс.
1-шумақ. Ғылым таппай мақтанба.
2-ші шумақ. Бес асыл іс.
3-ші шумақ. Ғылым – үлкен қазына.
4-ші шумақ. Сөзіне қарап кісіні ал.
8. Өлеңнің мақсаты: Бес асыл қасиетті
бойыңа дарытпасаң, бес зиянды нәрседен
қашық болмасаң ғылымнан да пайда жоқ.
9. Тірек шумақ. Үшінші шумақ.
10. Пайым. Ғылым-үлкен қазына.
10. Пайым. Ғылым-үлкен
қазына.
Өлеңнің идеясын
қорытындылайтын мақал-
мәтелдер.
1. Білімдіге дүние жарық,
Білімсіздің күні кәріп.
2. Жердің сәні егін,
Ердің сәні білім.
3. Кітап алтын қазына.
4 Наданмен дос болғанша ,
Кітаппен дос бол.
5. Күш білімде, білім кітапта.
Екі жақты күнделік

Өлең жолы Оқушы пікірі
Ғылым таппай Адам өмірін босқа
мақтанба, өткізбей
Орын таппай баптанба Ғылым үйрену керек.

Болмасаң да ұқсап бақ Ғалым адамнан үлгі
алуға
Бір ғалымды көрсеңіз. Ұмтылу керек.
Бекіту сұрақтары
1.Абай бес асыл іс деп нені айтады.
2.Өлеңнің идеясы не?
Үйге тапсырма: Өлеңді жаттап келу

Ұқсас жұмыстар
ҒЫлым академиясы
Физика табиғат туралы ғылым
Физика – табиғатты зерттейтін ғылым
Психология ғылым ретінде
Египеттегі ғылым мен мәдениет
Қазақстан дағы ғылым мен білім
Тіл білімінің әр түрлі ғылым салаларымен байланысы
Физика табиғат туралы ғылым. “Фюзис” – табиғат
Педагогикалық әрекет ғылым және өнер ретінде
17­-18 ғасырлардағы мәдениет пен ғылым
Пәндер
Көмек / Помощь
Арайлым
Біз міндетті түрде жауап береміз!
Мы обязательно ответим!
Жіберу / Отправить

Рахмет!
Хабарлама жіберілді. / Сообщение отправлено.

Email: info@stud.kz

Phone: 777 614 50 20
Жабу / Закрыть

Көмек / Помощь