Жай бөлшектер

5 сынып математика

6.02.2009 ж. Сынып жұмысы

Жай бөлшектер
Математика пәнінің мұғалімі: Досанова М. Т.

Сабақ мақсаты: Білімділік: Өтілген тақырыптарды қайталау және жүйелеу. Жай бөлшектер және оларға амалдар қолдану дағдыларын қалыптастыру. Жай бөлшектерге қолданылатын амалдарды қайталау. Жай бөлшектерге байланысты тарихи құжаттармен таныстыру. Біліктерін логикалық оймен іске асыра білу. Дамытушылық: Ойлау қабілеттерін, өз беттерімен жұмыс жасауын дамыту, математикаға деген қызығушылығын арттыру. Тәрбиелік: Алған білімдеріне жауапкершілікпен қарауға, өз мүмкіндігіне сенуге, үлкен жетістікке ұмтылуға үйрету.

көрсетеді 2. Бөлшектерді ең кіші ортақ бөлімге қалай келтіреді 3. Бөлімдері бірдей бөлшектерді қалай қосады 4. Аралас сандарды азайту амалы қалай орындалады 5. Бөлшектер қалай көбейтіледі 6. Натурал санды бөлшек санға қалай көбейтеміз

7. Аралас сандар қалай көбейтіледі 8. Өзара кері сандар деп қандай сандарды атайды 9. Санның бөлігін қалай табады 10. Бөлшекті бөлшекке бөлу қалай орындалады 11. Аралас сандарды бөлу амалы қалай орындалады 12. Натурал сандарды бөлшекке бөлу қалай орындалады

Жай бөлшектер

Дұрыс бөлшек алымы < бөлімі

<1

Бұрыс бөлшек немесе Бұрыс бөлшек алымы > бөлімі алымы = бөлімі

>1 =1

Ауызша есептер:

1 1+ ; 2 2 1 − ; 3 3

2 1 2 +1 ; 3 3 4 3 2 −1 ; 5 5

3 + 6; 8 1 2 − 1; 4

2 + 3; 5 2 1− ; 3

Кітаппен жұмыс: №907.

1)

2 3 5 ⋅ ⋅ ; 5 4 6

2)

1 24 5 ⋅ ⋅ ; 2 25 12

№908

1)

1 2 1 3 : ⋅ ; 3 3 5

2)

1 5 2 3 ⋅ : ; 5 8 7

Бөлшектерді жазып және оқып шығыңдар:

Алымы Бөлімі Жазылуы

Алымы Бөлімі Жазылуы

Алымы Бөлімі Жазылуы

Бөлшек түрінде жазып және оқып шығыңдар:

Алымы Бөлімі Жазылуы

Алымы Бөлімі Жазылуы

Алымы Бөлімі Жазылуы

Тест тапсырмалары. Амалдарды орындаңдар: 6 3 5 7 5 1. А) − + ; Б) ; В) 1; 13 13 13 13 13

8 Г) . 13

5 3 − 2. 6 4 4 5 2 + 2 −1 3. 5 27 9 3 5 4. 23⋅ 46 25 45 : 5. 36 32

А) 1;

1 Б) 12 ;

9 ; Г) 15 . В) 12 24

3 7 1 13 ; Б) 6 ; В) 6 ; Г) 5 . А) 5 27 27 27 27 1 А) 2 2 ; 5 ; А) 12 3 Б) 4 ; 1 1 В) 2 3 ; Г) 1 2 .

11 40 100 ; В) ; Г) . Б) 2 32 81 107

Логикалық жаттығу. 1. Жыл он екі айдың ішінде 30 және 31 сандары ауысып отырады. Ал 28 және 29 сандары қай айда кездеседі 2. Қосарланып жегілген ат-арбамен Самат 8 шақырым жол жүрді. Оның әр аты неше шақырым жол жүрді 3. Ағаш үстінде 100 торғай отырды. Аңшы 5 торғайды атып алды. Торғайдың қаншасы қалды

Тірек кесте. Бөлшектерді қысқарту арқылы биылғы жылдың қазақша атауын кестеде табамыз.
9 и 12 1 3 16 ы 20 3 4 4 р 8 4 5 3 с 9 1 2

“Бағытпен жалғастыр” ойыны.
5 ; 3 8 ; 8

Бірлік бөлшек Ең кіші жай сан Жұп цифр Дұрыс бөлшек Тақ цифр Аралас сан Бұрыс бөлшек

1 ; 5

5 ; 6

2 3 ; 5

Оқулықпен жұмыс.
№910. Туристтер межелеген жерге дейінгі қашықтықтың жартысын тас жолмен,

жолмен жүрді. Туристтер жолдың қандай бөлігін қара жолмен жүрді

1 -ін орман ішімен, қалғанын қара 3

1 2

1 3

№919 есеп.
Квадраттың қабырғасы табыңдар.

à à Ð = 4à

1 3 2

см . Оның периметрін

Теңдеуді шешіңдер: А тобы Б тобы В тобы

11 5 11 − õ = 7 48 16

2 1 3 õ− = ⋅ 9 6 5

5 11 õ+ = 6 19 38

“Кім жылдам ” ойыны 12 мен 8-дің ЕКОЕ-ін , ЕҮОБ-ін табыңдар. 6 мен 9-дың ЕКОЕ-ін , ЕҮОБ-ін табыңдар.

Сөзжұмбақ шешу:
1. Алымы бөліміне тең немесе алымы бөлімінен үлкен бөлшек. 2. Бөлшек сызығының астындағы сан. 3. Бөлшек сызығының үстіндегі сан. 4. О нүктесінен бірдей қашықтықтағы нүктелерден құралған тұйық сызық. 5. Ең кіші жай сан. 6. Координаталық сәуледегі таңдап алынған кесінді.

Тарихи мәліметтер
Атау Бөлшек сызығы, бөлшек Алым, бөлім Уақыты ХІІ Ұлты Итальян Тегі Леонардо Пизанский Максим Плануд Архимед

ХІІ Б.з.д. 287-212

Грек Грек

m n
Бөлшек туралы толық мәлімет

ХХ

Орта Азия математигі

Әл-Хорезми

Үйге тапсырма: №912, №917.


Пән: Педагогика


Пәндер
Көмек / Помощь
Арайлым
Біз міндетті түрде жауап береміз!
Мы обязательно ответим!
Жіберу / Отправить


Зарабатывайте вместе с нами

Рахмет!
Хабарлама жіберілді. / Сообщение отправлено.

Сіз үшін аптасына 5 күн жұмыс істейміз.
Жұмыс уақыты 09:00 - 18:00

Мы работаем для Вас 5 дней в неделю.
Время работы 09:00 - 18:00

Email: info@stud.kz

Phone: 777 614 50 20
Жабу / Закрыть

Көмек / Помощь