Қына –ерекше тірі ағза



7 сынып. Биология пәні
Сабақтың тақырыбы: Қына -ерекше тірі ағза.
Сабақтың мақсаты: а) Саңырауқұлақтардың түрлері,
құрылысы, маңызы, пайдасы мен зияны туралы алған білімдерін пысықтау; Қыналардың құрылысы ерекше ағзалар екенін дәлелдеу, “табиғи индикатор” деп аталатынын түсіндіру.
ә) Оқушылардың ойлау қабілеті мен зейін, түйсіктерін қалыптастыру, топпен, шығармашылықпен жұмыс істеге баулу.
б) Оқушыларды ұйымшылдыққа, іздемпаздыққа, тапқырлыққа, табиғатты қорғауға тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: Аралас сабақ
Әдіс тәсілдері: “Ой ашар”, “Хроникалық кесте“, “Түртіп алу”
“Биологиялық диктант”, “Венн диаграммасы”
Көрнекілігі: Өсімдік кеппешөптері, слайд суреттері, слайд
тапсырмалар.
Пәнаралық байланыс: Қазақ тілі, география, экология, зоология .

ІҮ. Оқушыны бағалау.
ІІІ. Толғаныс сәті
ІІ. Мағынаны тану.
І. Қызығушылықты
ояту
Ү. Үйге тапсырма
Сабақтың
құрылымы

Үй тапсырмасы
бойынша “Ой-ашар”
“Саңырауқұлақтар”
Жоғарғы сатылы қалпақшалы саңырауқұлақтар
Төменгі сатылы біржасушалы
саңырауқұлақтар
Паразит саңырауқұлақтар.
Жеуге жарамды және улы саңырауқұлақтар
І. Қызығушылықты ояту.

Хроникалық кесте
Саңырауқұлақтың
өсімдікке
және жануарға тән
белгісін ата
Ашытқы
саңырауқұлағының
екінші атауын түсіндір
Қалпақшалы
саңырауқұлақтың
құрылыс
ерекшелігі
Спора, спорангий,
конидий, зооспора
деген не?
Жеуге жарамды
саңырауқұлақтар
“Өсімдік етінің”
Құрамы.
Саңырауқұлақ
жасушасының
құрылысын ата.
Саңырау-
құлақтар
“Микология,
микориза, симбиоз”
-деген
терминдерге
анықтама бер
Зең саңырауқұлақ-
тарының
медицинадағы пайдасы

“ Б и о л о г и я л ы қ д и к т а н т ”
1. Арамқұлақ саңырауқұлағының маңына өскен өсімдіктердің тамырын жіпшумақтары өсірмей, шеңбер түзеді, оны “. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ”-деп атайды.
2. Саңырауқұлақтардың басым көпшілігінің жіпшелері перделермен бөлінген . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . болып келеді.
3. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . -күнделікті тұрмыста көп кездесетін, біржасушалы түссіз жіпшумағы бар саңырауқұлақ.
4. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . жіпшумақтарының шоғыры көкшіл- жасыл түсті, ал . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . жіпшумақтарының шоғыры сарғыш- жасыл түсті болады.
5. Қалпақшалы саңырауқұлақтардың жемісті денесі . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . және
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . тұрады.
6. Саңырауқұлақтың көбею сызбанұсқасы: . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . --- . . . . . . . . . . . . . . . . ---. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ---. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Қажетті сөздер: пісіп жетілген қалпақшалы саңырауқұлақ, жемісті дене, жіпшумақ, жіпшелер, споралар, қалпақша астындағы спорангий, түбіртек, қалпақша, аспергилл, пеницилл, мукор, біржасушалы,
мыстан сақинасы.

Қына- ерекше
тірі ағза
Сабақтың тақырыбы:

II . Мағынаны тану бөлімі:
"Түртіп алу стратегиясы "
**
Білемін
--
Мен үшін жаңалық
?
Түсінбедім
+
Қосатыным бар

Қыналар денесі екі құрамбөліктен құралған -(саңырауқұлақ пен балдыр), селбесіп тіршілік ететін ағзалар тобы. Жер шарында
26 мыңға жуық түрі бар, қыналарды зерттейтін ғылым -
лихенология деп аталады.
Қыналардың құрылысы
Міндеттері:

Пішіндеріне қарай:
1. Ағаштың діңіне, тасқа жабысып өсетін қаспақ тәрізді .
2. Орманда ағаш діңінде, түбірінде, жерде өсетін жапырақ тәрізді
3. Қарағайлы орманда өсетін бұта тәрізді қыналар.
Қыналардың пішіндері

Қыналардың көптүрлілігі
Қыналар табиғатта басқа өсімдіктерге қолайсыз, құнарсыз
жерлерде өседі. Тастың үстінде, шөл-шөлейтті жерлерде,
тундрада, орманды тундарыда, орманда тіршілік етеді.
Антарктидада-350 түрі бар.

Жаңа тақырыпты бекіту сұрақтары:
Қыналардың денесі неден тұрады?
Қыналарды зерттейтін ғылым қалай аталады?
Қыналардың қандай түрлері бар?
Қыналар қалай көбейеді?
Қыналар неліктен “табиғи индикаторлар ”деп аталған?
Қыналардың табиғаттағы маңызы қандай?
Қыналардың адам өмірінде пайдасы бар ма?
ІІІ. Толғаныс сәті.

Венн диаграммасы.
Саңырауқұлақтар
Қыналар

Үйге тапсырма:
Қына-ерекше тірі ағзалар.
27 суретті дәптерге салу.
"Біліміңді сына " сұрақтарына жауап беру.
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz