Сайтқа презентация қосу

Қына –ерекше тірі ағза

Сабақтың тақырыбы: Қына –ерекше тірі ағза. Сабақтың мақсаты: а)Саңырауқұлақтардың түрлері, құрылысы ,маңызы,пайдасы мен зияны туралы алған білімдерін пысықтау;Қыналардың құрылысы ерекше ағзалар екенін дәлелдеу, “табиғи индикатор” деп аталатынын түсіндіру. ә) Оқушылардың ойлау қабілеті мен зейін, түйсіктерін қалыптастыру, топпен, шығармашылықпен жұмыс істеге баулу. б) Оқушыларды ұйымшылдыққа, іздемпаздыққа, тапқырлыққа , табиғатты қорғауға тәрбиелеу. Сабақтың түрі: Әдіс тәсілдері: Көрнекілігі: Аралас сабақ “Ой ашар”, “Хроникалық кесте“, “Түртіп алу” “Биологиялық диктант”, “Венн диаграммасы” Өсімдік кеппешөптері, слайд суреттері, слайд тапсырмалар. Пәнаралық байланыс: Қазақ тілі, география, экология,зоология .

7 сынып. Биология пәні

І.Қызығушылықты ояту ІІ.Мағынаны тану. Ү. Үйге тапсырма

Сабақтың құрылымы

ІҮ. Оқушыны бағалау.

ІІІ.Толғаныс сәті

І. Қызығушылықты ояту.

м геТ снө ш а аіб луж ыср ус қң ұра лаы

Жоғарғы сатылы қалпақшалы саңырауқұлақтар

Үй тапсырмасы бойынша “Ой-ашар”

“Саңырауқұлақтар”
Жеуг е жар саңы амды жә н рауқ ұлақ е улы тар

Паразит саңырауқұлақтар.

Хроникалық кесте
Жеуге жарамды саңырауқұлақтар “Өсімдік етінің” Құрамы.
Саңырауқұлақтың өсімдікке және жануарға тән белгісін ата

“Микология, микориза,симбиоз” –деген терминдерге анықтама бер

Қалпақшалы саңырауқұлақтың құрылыс ерекшелігі

Саңырауқұлақтар

Спора,спорангий, конидий,зооспора деген не

Зең саңырауқұлақтарының медицинадағы пайдасы

Ашытқы саңырауқұлағының екінші атауын түсіндір

Саңырауқұлақ жасушасының құрылысын ата.

“Биологиялық диктант ”
1. Арамқұлақ саңырауқұлағының маңына өскен өсімдіктердің тамырын жіпшумақтары өсірмей,шеңбер түзеді,оны “.......................”-деп атайды. 2.Саңырауқұлақтардың басым көпшілігінің жіпшелері перделермен бөлінген .................................... болып келеді. 3. ....................... -күнделікті тұрмыста көп кездесетін, біржасушалы түссіз жіпшумағы бар саңырауқұлақ. 4. ................................ жіпшумақтарының шоғыры көкшіл- жасыл түсті, ал .................................... жіпшумақтарының шоғыры сарғыш- жасыл түсті болады. 5.Қалпақшалы саңырауқұлақтардың жемісті денесі ............................. және ...................................... тұрады. 6.Саңырауқұлақтың көбею сызбанұсқасы: .............................................--- ................---..................----........................ .---........................-----..............................................................

Қажетті сөздер: пісіп жетілген қалпақшалы саңырауқұлақ, жемісті дене,
жіпшумақ, жіпшелер,споралар,қалпақша астындағы спорангий,түбіртек,қалпақша,аспергилл,пеницилл, мукор,біржасушалы, мыстан сақинасы.

**
Білемін

-Мен үшін жаңалық

Түсінбедім

+ Қосатыным бар

Қыналардың құрылысы

Қыналар денесі екі құрамбөліктен құралған -(саңырауқұлақ пен балдыр),селбесіп тіршілік ететін ағзалар тобы. Жер шарында 26 мыңға жуық түрі бар, қыналарды зерттейтін ғылым – лихенология деп аталады.

Пішіндеріне қарай: 1. Ағаштың діңіне, тасқа жабысып өсетін қаспақ тәрізді . 2.Орманда ағаш діңінде, түбірінде, жерде өсетін жапырақ тәрізді 3.Қарағайлы орманда өсетін бұта тәрізді қыналар.

Қыналар табиғатта басқа өсімдіктерге қолайсыз , құнарсыз жерлерде өседі. Тастың үстінде, шөл-шөлейтті жерлерде, тундрада,орманды тундарыда, орманда тіршілік етеді. Антарктидада-350 түрі бар.

Жаңа тақырыпты бекіту сұрақтары: Қыналардың денесі неден тұрады Қыналарды зерттейтін ғылым қалай аталады Қыналардың қандай түрлері бар Қыналар қалай көбейеді Қыналар неліктен “табиғи индикаторлар ”деп аталған Қыналардың табиғаттағы маңызы қандай Қыналардың адам өмірінде пайдасы бар ма


Пән: Биология



Пәндер
Көмек / Помощь
Арайлым
Біз міндетті түрде жауап береміз!
Мы обязательно ответим!
Жіберу / Отправить


Зарабатывайте вместе с нами

Рахмет!
Хабарлама жіберілді. / Сообщение отправлено.

Сіз үшін аптасына 5 күн жұмыс істейміз.
Жұмыс уақыты 09:00 - 18:00

Мы работаем для Вас 5 дней в неделю.
Время работы 09:00 - 18:00

Email: info@stud.kz

Phone: 777 614 50 20
Жабу / Закрыть

Көмек / Помощь