Майлау жүйесінің ақаулары және оларға техникалық қызмет көрсету

Оқу тобы : 174 Сабақтың тақырыбы: Майлау жүйесінің ақаулары және оларға техникалық қызмет көрсету.
Сабақтың мақсаты : 1.Білімділік. Оқушыларға майлау жүйесі ақаулары және техникалық күтім түрлері мен олардың маңызын түсіндіру. 2.Дамытушылық: ақыл-ойын дамыту, өз бетінше ізденугешешім қабылдауға дағдыландыру. 3.Тәрбиелік: мамандығына қызығушылығын оятып, пәнге сүйіспеншілігін ояту.

Сұрақтар 1.Схемада көрсетілген майлау жүйесі болшектерінің атауын жазу.

Дұрыс жауабы 1-картер, 2- май орны ( нас) , 3редукциялық клапан, 4- май өлш сүңгі,5аралық шестерня, 6- май сүзгісі, 7температур (рад) клапаны, 8- май радиаторы, 9- ағызу клапаны, 10-таратқыш білік, 11-монометр, 12күйенте осі, 13- бас май каналы, 14бұлғақ майының қуысы, 15- иінді білік, 16- май құятын қақп. М-моторлық; 8-10- кинем. тұтқырлығы, мм2С, 1000С ыстықты; Б1-май тобы, 1- карбюр двиг, 2- диз двиг. Шамамен ( 630 рад/ сек) 6000 айн/мин.

2.М-8Б және М-10 Б май маркалары белгілерін жазыңыз. 3.Центрифуганың май қысымы бірқалыпты болғ жаз-з. Ротор жеңілісі қандай мөлшерде болады

Ақаулары 1.Май қысымының жоқтығы.

Себептері 1. Май қысымын көрсеткіш ( манометр) ақаулы. 2.Май насосының білігі сынған. 3.Мотор картерінде май аз. 1.Май өткізгіштерден майдың ағуы. 2.Май қабылдағыштың торы бітелген. 3.Май көрсеткіш ( манометр) ақауы. 1.Картердегі май деңгейі артық құюдан жану камерасына майдың өтуінен 1.Ротор форсункасы мен торының ластанып бітіп қалуы 2.Ротор қақпағы мен түбі арасындағы төсеннің зақымдануы 3.Ротордың осьін айналмай қалуы

Жөндеу тәсілдері 1. Манометрді ауыстыру керек. 2.Білікті ауыстыру керек 3.Майды май өлшеуіш сүңгі үстіңгі белгісіне дейін үстеп құю. 1.Өткізгіштерді тексеріп ақауларды жөндеу керек 2.Май қабылдағыш торын жуып-тазарту. 3.Май қысымын көрсеткішті ауыстыру 1.Артық майды ағызып, өз деңгейін келтіру. 1.Тор мен форсунканы ластан тазарту 2.Төсемді ауыстыру 3.Центрифуганы ауыстыру керек.

2.Қысымның мөлшерден төмен не жоғары болуы.

3.Өтелген газдардағы көгілдір түтін. 4.Май тазарту сүңгісінің жеткіліксіз айналымы

Майлау жүйесіне техникалық қызмет көрсету

Күнделікті ТҚК СМ кейін

№1 ТҚК ТР. 60 мот сағ АВ. 4000 км

№2 ТҚК 240 мот сағ 16000 км

Маусымдық ТҚК Күз – көктем

Орындалатын жұмыстар
1.Май деңгейін өлшеп, қажет болса үстеп құю. 2. Майлау жүйесінен майдың ағуақпайтынын тексеру. 1.Майлау жүйесі приборларымен өткізгіштерінің тығыздығын тексеру қажет болса, ақауды қалпына келтіру. 2.Май сүзілгісінің тұнбасын құйып алып тазарту. 3.Май деңгейін тексеру, үстеп құю. 4.График бойынша майды ауыстыру. 1.Майлау жүйесі приборлары Мен өткізгіштері тығыздығын тексеру, қажет болса ақауды қалпына келтіру. 2.Май сүзгісін тазарту. 3.График бойынша майды ауыстыру. 1.Жылына екі рет мотордың майлау жүйесін жуып, жыл кезеңдеріне сәйкес май сортын ауыстырып отыру керек. 2.Автотракторды қысқа пайдалануға дайындағанда май радиаторын ажыратып қою қажет.

IV. Жаңа сабақты пысықтау. Майлау жүйесі күтімі туралы оқушылардың білімін пысықтап тексеруге арналған тесттер.

1.Жеңіл автомобильдерге № 1 тқ және №8 тқ көрсету кезеңділігі... а) 3000 км, 12000 км; г) 1000км, 5000км б) 3500 км, 14000 км; д) 4000км, 16000 км в) 3000км, 10000км; жауабы : 4000 км , 16000 км 2. Жүк автомобиліне №ТҚ көрсету кезеңділігі... а) 3000км, 12000 ; г) 1000 км , 5000 км б) 3500 км, 14000; д) 4000км, 16000км в) 3000км, 10000 км жауабы: 3000 км, 10000км

3.Маусымдық техникалық қызмет көрсету қай уақытта жүргізіледі а) күз-жаз ; г) күнделікті б) қыс-көктем; д) әр маусымда в) күз-көктем ; жауабы : күз- көктем. 4. Майды ауыстыру ұсынылады: а) қыздырылған моторда г) Бөлшектелген моторда б) жұмыс істеп тұрған моторда д) кез келген температурада в) салқын моторда жауабы: қыздырылған моторда 5. Моторды тоқтатқан соң қалыпты жұмыс істейтін май сүзгісінің роторы айналуын......... тоқтатады. а) 5-6 мин; г) 3-7 мин; б) 2,5 -3 мин; д) 5-7 мин; в) 1-1,5 мин; жауабы: 2,5-3 мин.

6.Автомобильдерге техникалық қызмет көрсету кестесі келесі көрсеткіштерге қарап құрайды: а) тасымалдаған жүгіне қарап; г)жұмыс істеген сағат санына қарап; б) шығындалған отынға қарап; д) автомобильдің шыққан жылына қарап; в) жүрген жолына қарай километрмен жауабы: жүрген жолына қарай километрмен. 7:Қыздырылған мотордың майлау жүйесіндегі майдың қысымы қандай аралықта болуы керек А) 0-0,2 мпа; г) 0,5-0,8 мпа Б) 0,2-0,4 мпа ; д) 0,5-0,7 мпа В) 0,4-0,5 мпа жауабы: 0,2-0,4 мпа

V. Сабақты қорытындылау. 1. Жеке оқушыларды атап өту 2.Оқушыларды бағалау 3.Үйге тапсырма. Оқулықтар : 1. Автомоб-ң құрылысы және пайдал.


Пән: Медицина


Пәндер
Көмек / Помощь
Арайлым
Біз міндетті түрде жауап береміз!
Мы обязательно ответим!
Жіберу / Отправить


Зарабатывайте вместе с нами

Рахмет!
Хабарлама жіберілді. / Сообщение отправлено.

Сіз үшін аптасына 5 күн жұмыс істейміз.
Жұмыс уақыты 09:00 - 18:00

Мы работаем для Вас 5 дней в неделю.
Время работы 09:00 - 18:00

Email: info@stud.kz

Phone: 777 614 50 20
Жабу / Закрыть

Көмек / Помощь