Оқушылардың бисермен жұмыс істеудегі шеберлігін арттырып, білімін жүйелеу




Презентация қосу
Оқушылардың бисермен жұмыс істеудегі
шеберлігін арттырып, білімін жүйелеу
Білімділік:
Оқушылардың бисер
тоқудағы білімін Дамытушылық:
жүйелендіру, шеберлік Өз бетінше жұмыс істеуге,
деңгейін арттыру арқылы ынта –ықыласын,
әсемдік пен сұлулықты шығармашылық
бағалай білуге үйрету. қиялын дамыту.

Т рбиелілік: ә
О ушыларды эстетикалы тал амын
т рбиелеу, тияна тылы де гейін
к теруге баулу. ө
Көрнекілігі
Бисерден тоқылған дайын бұйымдар, технологиялық карта,
суреттер, бисерлер, моншақтар, леска, №11 ине, қайшы, жібек жіп,
интерактивті тақта, компьютер.

Пәнаралық байланыс:
Математика, тарих, химия, сызу, геометрия, ағылшын тілі.

Пайдаланылған әдебиеттер:

1) Сделай сам №2/ 1992. Забытое искусство. Э.Н.Литвинец.
2) Модные вещи своими руками. Авт.сост.Т.В.Жаркевич
Минск Харвест 2009
3) Чудесные мгновение. Кулон сумочки. Авт.М.Твердоступова
изд. ЗАО: «Астерля» Москва №10 ,12 1999
4) Интернет материалдары
І Ұйымдастыру
ІІ. Өткен тақырыпты пысықтау.
ІІІ. Сергіту сәті
ІҮ. Сарамандық жұмыс
V. «Моншақ» сөзжұмбағын шешу.
VІ. Қорытындылау. Жұмыстарын
бағалау
VII.Үй тапсырмасы
Na2O CaO*2SiO2
CaO K2O *2SiO2
AI2O3(Мn, Au, Co, Fe)-
рубин,сапфир,аметист
PbO *Co*2SiO2 -
лағыл,хрусталь
Алақан-алқаның ортаңғы негізгі бөлігі
тақтасы
Аяқ – алқаның салпыншағы
Тойнақ –алқаның екі ұшын біріктіретін
топса
Алқаны қандай материалдан жасағанына байланысты:
лағыл (рубин), маржан (коралл), меруерт (жемчуг)
алқалар деп атайды.
Алқа –мойынға тағылатын сә ндік бұ йым. моншақ
неолит дәуірінде тастан, сүйектен, қол дәуірінде –
металдан жасалған. Ежелгі мысырда, орта ғасырларда
Венецияда, Русьте, Орта Азияда шыныдан жасалған.
Бисермен сә ндік бұ йымдар: алқа, сырға, білезік,
тұмарша тоқуға болады.
Тап –тап, тап жорға,
Табаны жоқ боз жорға.
Желіп кетсе жеткізбес,
Жерге түссе таптырмас
(ине, игла, needle)
Басы екеу, аяғы да екеу

(қайшы, ножница, scissors)
Ине өткен жерден - ......... өтер

(жіп, нитка, sting)
Әйнектен, інжу-маржаннан жасалатын
түрлі түсті ұсақ моншақты қалай
атайды?
(сумоншақ, бисер, beads)
1. Бүгінгі сабақта тоқылатын тұмаршаның аты.
2. Су моншақты ең көп шығаратын ел.
3. Әйнекті тұңғыш ойлап тапқан ел.
4. Шашқа тағатын әшекей зат.
5. Алқаның екі ұшын бекітетін топса
6. Мойынға тағатын әшекей бұйым.

м е р у е р т

ж а п о н и я

ф и н и к и я

ш а ш б а у

т о й н а қ

а л қ а
«Меруерт» алқа тұмаршасын бисермен тоқу.
І. Жұмыс ережесін еске түсірейік
Қауіпсіздік ережелері:
Қайшыны жолдасыңа үшкір ұшымен берме
Қайшыны арнаулы қобдишаға сақтау керек.
Инені жұмыс істегенде оймақ киген дұрыс
Инені киімге қыстыруға болмайды.
Инені тістеп ауызға салуға болмайды.
Тот басқан инемен жұмыс жасауға болмайды.
Моншақтар шашылып кетпес үшін оларды бөлек жайпақ ыдыстарда
немесе қорапшаларда ұстаған жөн.
Бисермен бұйым тоқу кезінде бисерлер домалап шашылып кетпес
үшін, бисерді түкті матаның үстіне төккен дұрыс.
ІІ. Жұмыстың реті
Алқа тоқу технологиясы
Нұсқау карта бойынша жұмыс жасау.
Ү. «Моншақ сөз жұмбағы»
1. Бүгінгі сабақта тоқылатын тұмаршаның
аты.
2. Су моншақты ең көп шығаратын ел.
3. Әйнекті тұңғыш ойлап тапқан ел.
4. Шашқа тағатын әшекей зат.
5. Алқаның екі ұшын бекітетін топса
6. Мойынға тағатын әшекей бұйым.
Бисермен шығармашылық жұмыс жасау
арқылы өмірге қандай дайындық алдық:
Алқа тоқуды үйрендік
Моншақ түрлерін ажырата алатын
болдық
Моншақтың қолданатын орынын білдік
Алқаны өзі дайындап ақшасын үнемдеуді.
Базардағы алқа мен өзі жасаған алқаны
салыстыра отырып, таңдай білу қабілеті
жоғарылады.
Шеберлікке үйренді.
Өзіне -өзі қызмет етуді үйренді
Байқағыштық қабілеті артты.
Алқа тұмаршаны
бисермен тоқуды
жалғастыру.

Ұқсас жұмыстар
Сәнді қолданбалы өнерінің шебер мектебі”
Сумоншақпен кестелеу
Математикалық сауаттылық - өмір сүрудің негізгі компоненттері
Сабақ барысында мұғалім үлгерімі төмен оқушылармен жекелей жұмысты қалай жүзеге асыратынын зерттеу
Бисерден гүл тоқу
Топтардағы оқыту
Жалпы білім беретін мектептегі информатика пәнін оқыту құрылымы
Сабақтың типтері
Тақырып бойынша педагогикалық тәжірибеге сараптама жасау және оны меңгерумен қатар, оқушылардың оқу белсендігін арттыру жолдарын қарастыру
Су моншақпен жұмыс Сәндік-қолданбалы өнер элементтері негізінде көркемдік қолөнерінің эстетикалық тәрбиелік мәні
Пәндер