Мұғалімнің жеке тұлғасы-оның кәсіби қызметінің негізгі өзегі туралы ақпарат




«Еліміздің ертеңі бүгінгі ұрпақтың қолында, ал ұрпақтың тағдыры ұстаздың қолында»
Н. Ә. Назарбаев
.

Мақсаты:
Шығармашыл, қабілетті кәсіби өсу жолындағы тұлғаны қалыптастыру.
Сапалы оқытуды жетілдірудің үздіксіз болуын қамтамасыз ету.
Педагогикалық- психологиялық қолдау көрсету арқылы жеке тұлғаны тәрбиелеу.

Бастауыш сынып мұғалімдерінің кәсіптік құзырлығын қалыптастыра отырып, олардың кәсіптік деңгейінің өсуіне жағдай жасау.
Білім беру мен тәрбие жүйесіндегі жаңашыл әдіс - тәсілдерді, оқыту құралдарын, жаңа педагогикалық және білім беру
технологияларын ізденуге және қолдануға әдістендіру.
Мұғалімнің кәсіптік жетістіктерін ескеру, бағалы тәжірибесін қолдай отырып,
ұстаздар ұжымының практикалық жұмысына қолдануға ұсыну.
Оқушының жеке тұлғалық дамуына, яғни оның өзін - өзі тануға және
өзіндік өсуі бағытында мұғалімнің кәсіптік құзырлығын,
шеберлігінің өсуін қалыптастыру.
Оқушылардың жалпы білім мен дағды сапасын көтеру
бағытында сабақтың құрылымдық сапасын көтеру.
МІНДЕТТЕРІ:

Педагог - тәрбие беру басымдылықтарының негізгі жолсерігі. Тәрбие үрдісінің ақырғы нәтижесі оның кәсіби-тұлғалық қасиеттеріне байланысты. Мейірімділік, кішіпейілділік ортасы, педагогикалық қолдауды күшейту, балаларға белсенді сенім арту - бала тұлғасының адамгершілік-рухани қалыптасуының негізін қалаушы жағдайлар. Тәрбиеленушілерге жүргізілген сауалнамалардың нәтижесі бойынша олар, ең алдымен, басқа адамдардың бойында мейрімділік, сүйе алу қасиеттерін бағалайды. Достық, адалдық, ақ жүректік, қайырымдылық, көпшілдік, адамдарға құрмет сезімі, жауапкершілік, өзін-өзі құрметтеу сезімі де маңызды болып табылады. Әрбіп педагог өзінің оқушыларының қандай болғанын тілесе, өзі де сондай болуы тиіс. Бұл кәсіби іс-әрекетте құзыретті әдісті іске асыруға мүмкіндік береді
Педагогтың жеке тұлғасы


Енді осыған сәйкес ХХІ ғасыр мұғаліміне қойылатын талаптарға тоқтала кетейік:

Мұғалімнің алға қойған мақсат пирамидасы

Мұғалімнің нақты қызметтері


Педагог тұлғаның Ұстанымдары:
өз-өзіне сенім - бұл өмірдің негізі;
педагогтың әсері саналы стратегиялық мақсатқа бағынуы тиіс;
кәсіби рефлексия, өзін-өзі тану және өзін-өзі дамытуға қабілеті;
балалардың өзін-өзі көрсетулерінің алуан түрлілігіне дене және сөз реакцияларының вариативтілігімен жауап беру қабілеті;
психологиялық-педагогикалық білімдерді меңгеруі, оқушылардың жеке ерекшеліктерін ескеру;
а жарқындылық және балалармен қарым-қатынас жасаудың табиғи дарыны, жан жүрегімен қызмет етуге дайындылығы.

Мұғалімінің этикасы:
педагог өзін-өзі тануға, өзін-өзі жеңуге және өзін-өзін өзгертуге дайын және қабілетті болуы керек;
баланы сөзсіз қабылдау;
баланың тұлғасын және өмірлік тәжірибесін құрметтеу;
Өзінің іс-әрекетін құпиялыққа негіздеу;
кез-келген жағдайда баланы жақтау, қорғау, өйткені баланың үлкендерге қарағанда қателесу құқығы бар;
жылы, шынайы өзара қарым-қатынастың дамуына ықпал ету;
баланың сеніміне мұқият қарау. Балалардың құпияларын сақтай алу;
балалар мен әріптестеріне мейірімді, сабырлы, шынайы бола білу;
ашық көзқараспен қарап, күлімсіреуді, мақтауды, қолдауды, жылы сөздерді, ақыл айтуды пайдалану;
баланың мәселені ұғынып, жағдайдан шығу үшін лайықты жолдарды іздеуі үшін жағдайлар жасау;
баланың қайталанбас бірегейлігін мойындау, оның өзекті және ықтималды мүмкіншіліктерін ашуға ықпал ету;
сезімдерді көрсету мен тәрбиешінің мінез-құлқында шынайылықты, ашықтықты, адалдықты сақтау;
тыңдау және мән беру, көру және бақылау қабілеті, бағаламай, сынамай, тек өзінің көзқарасы түрғысынан (мұғалімнің емес) түсіне алу;

= әдістемелік құзыреттілік + басқарушылық құзыреттілік + зерттеушілік құзыреттілік + қатынастық құзыреттілік + білім беру құзыреттілігі + ақпараттық + әлеуметтік құзыреттілік
Мұғалімнің
кәсіби мәдениеті

Болу
керек
Білу
керек
Үйрену
керек
Кәсіптік құзырлықтың
жеткілікті деңгейі
Білім берудің жаңа мазмұны,
қазіргі парадигмасы
Білім беру және басқару
технологияларының әртүрлігі

Іс -әрекеттің приоритеті
Талантты
педагогтарға,
дарынды балаларға
кепілдік беру.
Дарынды оқушылардың,
талантты педагогтардың
өсуіне ғылыми -
әдістемелік көмек көрсету.
Бәсекеге қабілетті
шығармашыл
тұлғаның тәрбиесіне
бірлесе әрекет жасау.

Мәдени жинақылық
Жеке- тұлғалық бағыт
Білім берудің мазмұны мен түрлерін еркін таңдау
Өзектілік
Ғылымилық
Жүйелілік
Шығармашылық мінез-құлық
Іс- әрекеттің ұстанымдары

Мақсаты: Типтік “ортаға бейімделген” тұлғаны дамытудағы негізгі әсерлердің мазмұнын анықтау
Диагностикалық
іс- әрекет

Мақсаты: Жеке тұлғаны дамытудағы білім беру ортаның стратегияларын анықтау
Жобалау
іс- әрекеті

Мақсаты: -ортаның сапасын өзгерту; -кәсіби- педагогикалық ортаның потенциалын көтеру.
Өзгертушілік
іс- әрекеті

- “Педагогикалық шеберхана” - “Кіріктірілген технология” - Сын тұрғысын ойлау мен жазу арқылы дамыту - Модульдік технология - Ақпараттық технологиялар
Оқу үрдісінің озық технологиялары

Мұғалімдердің ізденушілігі
“Озық технологиялар” кафедрасы
Мақсаты: Педагогика ғылымындағы озық технологиялармен танысып, олардың тиімділігін анықтау.
Озық технологиялар арқылы оқушылардың жетістіктерін артыруға мүмкіндік туғызу.

“Озық технологиялар” кафедрасының міндеттері:
-озық технологияларды меңгеру арқылы мұғалімнің шеберлігін арттыру;
-оқу-әдістемелік материлдар қорын жинақтау;
-озық технологияларды оқу үрдісіне енгізу;
- Оқыту мен тәрбиенің сапасын көтеруге ықпал жасау

Дидактикалық сабақ ортасы.
Оқу үрдісіндегі сыныптық - сабақтық жүйені жетілдірудің түрлері мен әдістері:
Мәселелі оқыту
Дәстүрден тыс түрлері
Озық технологиялар
Сабақтың дидактикалық жабдықталуы

-Педагогикалық кадрлардың білім беру мен біліктілік деңгейін көтеру.
-Қалалық сайыстардағы жоғары көрсеткіштер.
-Бастауыш буын оқушыларының жеке тұлғасын дамытудағы мүмкіндіктерді кеңейту.
-Мұғалімнің кәсіби шеберлігін көтерудегі білікті ортаны құру.
- Оқушылардың білім сапасын көтеру.
Нәтижелігі:

- педагогикалық құбылыстарды элементтер құрамына енгізу;
- педагогикалық құбылыстың әр қайсысын педагогикалық үрдістің барлық құрауыштарымен өзара қарым-қатынасқа байланыстыру;
- қарастырылып отырған құбылыстың ойлау қисынында психология-педагогикалық теорияларды, идеяларды, заңдылық тұжырымдарын табу;
- педагогикалық құбылысқа дұрыс дигностика жасау;
- негізгі педагогикалық міндетті белгілеп, оның оңтайлы шешімдерін анықтау;
-педагогиканың
мақсаттары мен міндеттерінің қозғалмалылығы
- педагогикалық мақсатқа жету тәсілдерін іріктеу;
-ауытқушылықтардың мүмкіндігін және керек емес құбылыстардың нәтижесін болжау;
- педагогикалық үрдістің сатыларын анықтау;
- уақытты бөлу;
- оқушылармен бірге өмір іскерлігінің тәсілдерін жоспарлау;
- мақсат пен мазмұнды нақты педагогикалық міндетке аудару;
- оқушылар іс-әрекетінің
мазмұнын іріктеу және міндеттерін анықтау барысында олардың қажеттіліктері мен қызығушылықтарын, материалдық базалық мүмкіндіктерін, өзінің тәжірибесі мен жеке ісінің сапасын ескеру;
-педагогикалық үрдістің әр сатысына арналған міндеттің кешенін анықтау;
- қойылған міндеттерге іс-әрекеттің түрін анықтау және ортақ шығармашылық істің жүйесін жоспарлау;
- кемшіліктерді түзету және шығармашылық күш пен дарындылық қабілеттерді дамыту мақсатында оқушылардың жеке жұмысын жоспарлау;
- педагогикалық үрдістің әдіс-тәсілдерін, нысандарын таңдау, мазмұнды іріктеу;
- оқушылардың тәртібіндегі кері қылықтарды болдырмауын және олардың ынталану белсенділігін жоспарлау ;
- тұлғаның даму ортасын ұйымдастыру тәсілдерін және олардың ата-аналармен, қоршаған ортамен байланысын жоспаралау;
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz