Кері және тура ережелерді өңдеуді салыстыру


Бұл презентацияның бағасы: 500 теңге
Скачать: бот арқылы


Презентация қосу
Семей қаласының Шәкәрім атындағы
мемлекеттік университеті

2015
Эксперттік жүйелер адамның білімі
мен тәжірибесін және машинаның
жылдамдығын өз бойында сыйыстыра
отырып, қойылған мәселені шешу
мақсатында жүйеге енгізілген
мәліметтердің белгілі бір саны мен
сапасына қатысты шешім қабылдауға
және оны түсіндіруге мүмкіндік береді.
ЭЖ-ні қолдану келесі факторлармен ақталуы
мүмкін:
1. тапсырманы шешу маңызды эффекті алып келуі
мүмкін, мысалы, экономикалық;
2. адам-экспертті қолдану экспертің саны
жетпегендіктен немесе әр түрлі ортада
біруақытта сараптаманы өткізу
қажеттілігінен мүмкін болмайды.
3. ЭЖ-ні қолдану экспертке ақпаратты жіберу
кезінде жіберілмейтін уақыт кезде немесе
ақпарат жоғалту болған жағдайда жөнді
болып есептелінеді
4. ЭЖ-ні қолдану адамға жау болатын айналада
тапсырманы шешу жөнді болып есептеледі.
Ақпараттық жүйенің
Жүйеше дегеніміз - функционалдық бөлшегі
жүйенің анықталған - ол жүйешелер немесе
белгілері бойынша есептер жиыны мен
басқарудың негізгі
бөлінген дербес бөлігін құрайтын
бөлшегі. есептердің жиыны.

Функционалдық
жүйеше–нақты
функциянермен
шектелген.
Ақпараттық
жүйенің (АЖ) бір
бөлігі.
Жүйені құру модулі. Жүйені құру модулі экспертті жүйені
құруға арналған. Бұл компонент ережелер жиынын құрғанда
өте маңызды. Жүйені құру модулінің негізінде екі әдіс
қолданылады: программалаудың алгоритмдік тілдерін қолдану
ЭЖ-дің қабықшаларын қолдану.
ЭЖ-ның қабықшасы. ЭЖ-ның қабықнасы деп белгілі
мәселені шешуге арналған білім базасы қосылған арнайы
процессор. Көп жағдайларда программалау тілдерін
қолданғаннан қарағанда қабықшаны қолданғанда ЭЖ-ны құру
әлде қайда тез және оңай болады. Экономика және бизнесте
барлық ЭЖ-ларды қабықша көмегімен құрады.

Ұқсас жұмыстар
Кері және тура ережелерді өңдеуді салыстыру. Жүйеше дегеніміз не Эвристика көмегімен басқару
Химиялық тепе-теңдік. Жылжымалы немесе динамикалық тепе-теңдік. Тепе-теңдіктің ығысуы
Ғылыми зерттеулердің соңғы нүктелері клиникалық (шынайы) және суррогатты (аралық) ақырлары
Ойлау түсінігі
Физика – ғажайыптар әлемі
Мектеп жасына дейінгі балаларды қарпайым математикаға үйретудегі әдістемелік жетекшілік
ИНТЕРБЕЛСЕНДІ ӘДІСТЕР
Салыстырулар теориясы
Қадағалау басқару функциясы ретінде
Бағалау таксономиясы (Б.Блум)белгілері, сатылары
Пәндер