ЭКОНОМИКАЛЫҚ КӨРСЕТКІШТЕР


Презентация қосу



ЭКОНОМИКАЛЫҚ КӨРСЕТКІШТЕР.

Орындаған: Султанғазиева Қ.Е.
Тексерген: Габдуллина Л.Б.

Семей, 2015
2012 ЖЫЛЫ ҚАЗАҚСТАН ЭКОНОМИКАСЫ ӨСУДІҢ
ОҢ ҚАРҚЫНЫН САҚТАДЫ

ИНФЛЯЦИЯ

Инфляция компоненттерінің 2011-2012 жж. желтоқсанда
өзгеруі

ӘЛЕУМЕТТІК САЛА

2012 жылы халықтың орташа
жан басына шаққандағы нақты
ақшалай табысы номиналды
мәнінде 618,3 мың теңгені құрап,
6,8 %-ға өсті.

Нақты жалақы 6,9%-ға өсіп,
нақты орташа айлық номиналды
жалақы 101,0 мың теңгеге ұлғайды.

Экономикалық белсенді халық
санының өсуі кезінде 2012 жылғы
желтоқсанда жұмыссыздық
деңгейі 5,3%-да қалыптасты
(2011 ж.-5,4%).

ӘЛЕМДІК ЭКОНОМИКАДАҒЫ НЕГІЗГІ ПРОБЛЕМАЛАР

Еуроаймақтағы дағдарыс АҚШ-тағы фискалдық Қытайдағы өсудің баяулауы
қиыншылықтар
• ЖІӨ өсу қарқынының төмендеуі •ЖІӨ-нің 13 жыл ішіндегі ең
−қалыпты рецессия (ЖІӨ -0.6% 2012 •Экономика өсуінің бәсеңдеген төмен көрсеткіші (7.8%).
жылдың IV тоқсаны); қарқыны
−Еуропалық комиссия Еуроаймақ −ЖІӨ-нің IV тоқсанда теріс өсуі (IV- •Дамыған елдер тарапынан
экономикасының өсу болжамын тоқсанда - 0.1% ); сұраныстың төмендеуі (70%
төмендетті; −АҚШ ЖІӨ-нің өсу болжамын ХВҚ экспорт).
−2013 жылы блок экономикасы 0.3%-
2013 жылы 2%-ға дейін төмендетті.
ға қысқарады (алдында өсу 0.1%-ға •Ішкі сұраныстың өсіп келе
жоспарланған болатын). • Тұрақтандырылған, бірақ әлі де жатқан рөлі.
жұмыссыздықтың жоғары
• Мемлекеттік борыштың қиын деңгейі (7.9%). •Қаржылық ырықтандыру және
ахуалы йен бағамының күшеюі
−мемлекеттік борыштың жоғары •2013 жылғы наурыздағы амалсыз •(2005 жылдан бастап 23%-ға
деңгейі (90% ЖІӨ III тоқсанда); фискалдық қысқартулар өсуі).
−Еуропалық комиссия борыштың
(фискалдық үзіліс).
2013 жылдың соңына қарай 95.1%- •Экспорттың бәсекеге
ға дейін өсуін болжамдайды. қабілеттілігінің әлсіреуі.

•Жұмыссыздықтың жоғары • Экспортты Оңтүстік Шығыс
деңгейі Азия елдеріне қарай қайта
(желтоқсанда 11.7% ) бағдарлау (20%-ға өсу).
−Грецияда жұмыссыздықтың деңгейі
2013 жылы 27%-ды құрайды;
−Испанияда жұмыссыздар үлесі
26.9%-ды құрайды.

ӘЛЕМДІК ЭКОНОМИКАДАҒЫ НЕГІЗГІ ПРОБЛЕМАЛАР

• Әлемдік экономика жаһандық қаржы
дағдарысы басталғаннан кейін төрт
жыл өткен соң да орнықсыз болып
қалуда, ал экономиканың өсуі дамыған
елдерде бұрынғыдай болмашы.

• ХВҚ-ның болжамы бойынша 2013 жылы
әлемдік өсу 3.5% деңгейінде күтілуде.

• Әлемдік экономиканы қалпына келтіру
бойынша негізгі тәуекелдер мыналарды
жалғастыруда:
−Еуроаймақтағы дағдарыс;
−АҚШ-тағы фискалдық белгісіздік;
−Қытай экономикасының баяулауы

ШИКІЗАТ ТАУАРЛАРЫНА ӘЛЕМДІК БАҒАНЫҢ СЕРПІНІ

2013 ЖЫЛҒЫ ҚАҢТАРДАҒЫ ЭКОНОМИКА ДАМУЫНЫҢ
ҚОРЫТЫНДЫЛАРЫ

2013 жылғы қаңтарда экономика өсуінің бәсеңдеу үрдісі сақталды. Өңдеу өнеркәсібі 0,8%-ға төмендеді, себебі
қара металлургия өндірісі 30,3%-ға төмендеді. Негізгі себеп сыртқы сұраныстың қысқаруы болды.

ОРТА МЕРЗІМДІ КЕЗЕҢГЕ АРНАЛҒАН ҚАЗАҚСТАН ДАМУЫНЫҢ
НЕГІЗГІ ПАРАМЕТРЛЕРІ

Орта мерзімді перспективада өсудің негізгі көзі өңдеу және өндіру өнерк әсіптеріндегі өсу,
сондай-ақ экономикадағы ішкі тұтынудың т ұрақты өсуі болып қалады.

ҮКІМЕТТІҢ ДАҒДАРЫСҚА ҚАРСЫ ҚАДАМДЫҚ
ЖОСПАРЫ
ҚР Үкіметті әлемдік экономикадағы дағдарыс процестерінің елеулі ушығуы
жағдайына байланысты Тұрақты макроэкономикалық жағдайды қамтамасыз
ету және экономиканың өсуін сақтау үшін дағдарысқа қарсы қадамдық
жоспарды бекітті.

Пессимистік сценарий 1 Пессимистік сценарий 2

•Еуроаймақтағы борышқа қызмет көрсету •Дамыған елдерде дағдарыс
құнының күрт жоғарылауы арқылы егемен құбылыстарының ушығуын болжайды.
борыш дағдарысының тереңдеуі Шикізат нарығында 2008 жылғыдай бағаны ң
сипатталады. 2013 жылы мұнай бағасы түсуі ықтимал. Мұнай бағасы барреліне 60
баррелі үшін 80 долларға дейін төмендейді АҚШ долларына дейін, металдарға
және 2014 – 2015 жылдары осы де ңгейде ағымдағы деңгейден 40%-ға төмендейді.
тұрақталады.
БЮДЖЕТ САЯСАТЫНЫҢ ТЕҢГЕРІМДІЛІГІН ҚАМТАМАСЫЗ ЕТУ
ЖӘНЕ МЕМЛЕКЕТТІК ШЫҒЫСТАРДЫҢ ТИІМДІЛІГІН АРТТЫРУ

• макроэкономикалық тұрақтылықты қамтамасыз
ету;
Бюджет саясатының • экономика өсуінің орнықтылығын қамтамасыз
мақсаттары ету;
• халықтың әл-ауқаты деңгейін қолдау;
• бюджет қаражатын пайдаланудың тиімділігін
арттыру.

Бюджет саясатын қалыптастыру

ЖІӨ-ге қатысты тапшылықтың
Мемлекеттік борышты біркелкі
азаюы
деңгейде қолдау

Мемлекеттік қаржы
Квазимемлекеттік сектор
тұрақтылығын қамтамасыз ету
борышының өсуін бақылау

Ұлттық қор қаражатын шекті Ұлттық қорда мұнай қорларын
қолдану жинақтау

САЛЫҚ САЯСАТЫН ТИІМДІ ЖҮРГІЗУ БАҒЫТТАРЫ

Экономиканың шикізат
Салық жеңілдіктерін Салық жеңілдіктерінің емес секторлары мен
тексеру тиімділігін арттыру инновациялардың
дамуын ынталандыру

Ауыл шаруашылығына салық салуды реформалау, жер Жерді қолданудың
салығын ұлғайту тиімділігін арттыру

Төмен рентабельді және шығынды кен орындары үшін Тау-кен металлургия
ПҚӨС төмен мөлшерлемелері бойынша ұсыныстар компанияларының
дайындау дамуын қолдау

ЭКОНОМИКАЛЫҚ ӨСУДІ ЭКОНОМИКА СЕКТОРЛАРЫН
ҚОЛДАУ АРҚЫЛЫ ҚАМТАМАСЫЗ ЕТУ

• Экономика салаларының дамуы
−үдемелі индустриялық-инновациялық даму жөніндегі 2013-2014
жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламаны, Индустрияландыру
картасының инвестициялық жобаларын және АӨК даму бағдарламасын
іске асыру.
• Инфрақұрылымды дамыту
−автомобиль жолдарының құрылысы;
−елді мекендерді газбен жабдықтау;
−өңірлерде электр- және жылуэнергетикалық инфрақұрылымдарды
дамыту;
−энергетика объектілерін және көлік инфрақұрылымын салу,
жолаушылар вагондарының паркін жаңарту.
• Тұрғын үй-коммуналдық шаруашылығы және құрылыс
− 2012-2020 жылдарға арналған «Қолжетімді тұрғын үй-2020»
бағдарламасын іске асыру арқылы халықтың өмір сүру жағдайын
жақсарту;
− 2011-2020 жылдарға арналған Қазақстан Республикасының тұрғын үй-
коммуналдық шаруашылығын жаңғырту бағдарламасы;
− 2013-2015 жылдары құрылысты және мемлекеттік коммуналдық
тұрғын үй қорынан тұрғын үй сатып алуды қосымша қаржыландыру
ұсынылады;
− 2011-2020 жылдарға арналған «Ақбұлақ» бағдарламасын іске асыру.

ИНВЕСТИЦИЯЛАР ТАРТУ – ЭКОНОМИКАЛЫҚ ӨСУДІҢ БАСТЫ
ФАКТОРЫ

• Экономиканың шикізат емес секторларына инвестициялар тарту
мақсатында қолайлы инвестициялық ахуал қалыптастыру:
− ЭЫДҰ стандарттарын енгізу;
− «Бірыңғай терезе» бойынша көрсетілетін қызметтер
тізбесін кеңейту;
*Әлемде егемендік
− Инвесторлар үшін заңнамадан кепілдіктерді деңгейде
қамтамасыз ету; инвестициялар үшін
- Инвестициялар көздерін әртараптандыру. күрес күшеюде. 100
астам ел
инвестициялар тарту
• МЖӘ-нің заңнамалық және институционалдық негізін дамыту:
бағдарламсына
қатысты.
− «МЖӘ туралы» жаңа заң: инвесторлармен қатынастарды ң ұзақ мерзімдлігі
мен тұрақтылығына кепілдікті, МЖӘ қаржылық тетіктерін кеңейтуді және
жеке сектордың мемлекетпен өзара іс-қимылының ашықтығын қамтамасыз
етеді
− МЖӘ бойынша «бірыңғай терезе»;
− МЖӘ даму жобаларын және басым салаларды айқындау.
• Жекешелендірудің 2-ші кезеңін жүргізу.

Қазақстан шикізат емес секторда жаңа инвестициялық хаб
болуға тиіс
ДАҒДАРЫСҚА ҚАРСЫ ДЕН ҚОЮ ЖОЛ КАРТАСЫНЫҢ
НЕГІЗГІ БАҒЫТТАРЫ

Мемлекет басшысының 2013 жылғы 23 қаңтарда Қазақстан
Республикасы Үкiметiнің кеңейтілген отырысында берілген
тапсырмасын орындау мақсатында әзірленуде:
•Үш ауысымды, апаттық мектептер және денсаулық сақтау объектілері,
басқа әлеуметтік объектiлер проблемаларын шешуге бағытталған
әлеуметтік объектілер құрылысын басым қаржыландыру;

•Экономиканың нақты секторларындағы өз бетінше жұмыспен
айналысатын халықты жұмысқа орналастыру және Жұмыспен қамту
2020 бағдарламасын іске асыру тиiмдiлiгiн арттыру;

•Заңсыз сыртқы көші-қонға қарсы әрекет ету және бақылау бойынша
жұмысты күшейту мен жүйелік шаралар қабылдау;

• Экономиканың өсуін және халықтың жұмыспен қамтылуын
қамтамасыз ететін басым бағыттарға қаражатты қайта бөлумен
мемлекеттік бюджет шығыстарын оңтайландыру.

2013-2015 жылдарға арналған республикалық бюджетте ж ұмыспен қамту ға ықпал ететін іс
шараларға 2013 жылы - 1,2 трлн. тг., 2014 жылы - 1,2 трлн. тг., 2015 жылы – 931,3 млрд. тг.
көзделген

2013 жыл 2014 жыл 2015 жыл
БАРЛЫҒЫ 1 193,4 1 197,5 931,3
Жұмыспен камту 2020 бағдарламасы 94,7 100,6 98,7
2010-2014 жылдарға арналған «Балапан» ба ғдарламасы 46,2 45,7 44,7
Оқу және ғылым объектілерінің құрылысы және реконструкциясы 59,0 58,6 54,8
Қазақстандағы онкологиялық көмекті дамытудың 2012 - 2016 жылдар ға
29,3 26,5 47,7
арналған бағдарламасы
Денсаулық сақтау объектілерінің құрылысы 65,6 87,4 63,0
«Қолжетімді тұрғын үй – 2020 бағдарламасы» 157,2 184,5 172,4
Қазақстан Республикасының тұрғын үй-коммуналдық шаруашылығын
29,9 32,9 30,6
жаңғыртудың 2011 - 2020 жылдарға арналған бағдарламасы
2011-2020 жылдарға арналған «Ақ бұлақ» бағдарламасы 104,4 63,9 52,2
Инвестицияларды тарту, арнайы экономикалық аймақтарды дамыту 12,8 20,7 15,7
«Бизнестің жол картасы 2020» бағдарламасы 37,3 35,0 34,3
«Өнірлерді дамыту бағдарламасы» 29,5 21,0 21,0
Моноқалаларды дамытудың 2012-2020 жылдарға арнал ған ба ғдарламасы 34,1 37,8 48,3
Өңірлерде электр және жылу энергетикалық инфра құрылымдарды дамыту 82,3 55,7 52,3
Көлік инфрақұрылымын дамыту 366,2 388,3 182,0
Елді мекендерді газбен жабдықтау 16,0 13,6 13,6
ҚР-да құрылыс индустриясын және құрылыс материалдары өндірісін дамыту
6,5 6,0 0
жөніндегі 2010 - 2014 жылдарға арналған бағдарламасы
Бәсекелестік қабілеттілігін және ұттық экономиканың тұрақтылығын
қамтамасыз ету үшін «Самұрық-Қазына» ҰӘҚ» АҚ жарғы капиталын ұлғайту 22,4 19,3 0
(«Самұрық-Қазына» жобалары)

ЖҰМЫСПЕН ҚАМТУ 2020 БАҒДАРЛАМАСЫ ШЕҢБЕРIНДЕ 2013-
2015 ЖЫЛДАРЫ 300 МЫҢНАН АСТАМ АДАМДЫ ЖҰМЫСҚА
ТАРТУ ЖОСПАРЛАНУДА

2013 жыл 2014 жыл 2015 жыл
адам млн. адам млн. адам млн.
саны теңге саны теңге саны теңге

Барлығы 112 708 94 740,6 116 991 100 588,8 109 038 98 670,7

Оқыту және жұмысқа орналастыруға
жәрдемдесу 88 294 18 582,8 89 688 20 908,1 80 529 20 089,0
(1-бағыт)

Ауылдағы кәсiпкерлiктiң дамуына
8 548 19 282,0 10 007 23 562,9 11 318 27 392,5
жәрдемдесу (2-бағыт)

Еңбек ресурстарының ұтқырлығын арттыру
1 954 1 585,0 3 963 3 001,6 5 005 3 811,8
(3-бағыт)

Ауылдық елді мекендерді дамыту
11 932 52 378,9 11 353 50 099,8 10 206 44 272,8
(4-бағыт)

Халықты жұмыспен қамту орталықтары 1 980 2 911,9 1 980 3 016,3 1 980 3 104,6

ӨЗ БЕТІНШЕ ЖҰМЫСПЕН АЙНАЛЫСАТЫН ХАЛЫҚТЫ ЖҰМЫСҚА
ОРНАЛАСТЫРУ ЖӘНЕ ЖҰМЫСПЕН ҚАМТУ 2020 БАҒДАРЛАМАСЫН ІСКЕ
АСЫРУ ТИІМДІЛІГІН АРТТЫРУ

Жұмыссыздық деңгейiнiң өсуiн тежеу және азаматтардың
жұмыспен қамтылуын қамтамасыз ету шаралары
•Қосымша жұмыс орындарын құру бойынша жобаларды іске асыру
- әлеуметтік-мәдени объектілерде күрделі және ағымдағы
жөндеу жұмыстарын жүргізу;
- жергілікті маңызы бар жолдарда күрделі және ағымдағы
жөндеу жұмыстарын жүргізу ;
- тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық объектілерін
реконструкциялау, күрделі және ағымдағы жөндеу жұмыстарын
жүргізу ;
- абаттандыру .
• Жеке қосалқы шаруашылықта жұмыс істейтіндер қатарынан өз
бетінше жұмыспен айналысатын азаматтар үшін ақылы жұмыс
орындарын құру.

•Кепілдік қамтамасыз етудің жеткілікті көлемі жоқ, табысы аз
азаматтардың микрокредит алуларына мүмкіндік беру.
ЗАҢСЫЗ СЫРТҚЫ КӨШІ-ҚОНҒА ҚАРСЫ ӘРЕКЕТ ЕТУ ЖӘНЕ
БАҚЫЛАУ БОЙЫНША ЖҮЙЕЛIК ШАРАЛАРДЫ ҚАБЫЛДАУ ЖӘНЕ
ЖҰМЫСТЫ КҮШЕЙТУ

Жүйелік шаралар және көші-қонды бақылау бойынша
жұмысты күшейту

•Ағымдағы ахуалды талдау және Қазақстан Республикасында
сыртқы көші-қон саласындағы проблемаларды анықтау;
•Көші-қонды бақылау аясында тексерулерді жүзеге асыру тәртібінің
өзгеруі бөлігінде «Мемлекеттік бақылау және қадағалау туралы»
Қазақстан Республикасының Заңына өзгерістер енгізу ;
•«Қазақстан Республикасының кейбір заңнамалық актілеріне
өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы» заң жобасын қабылдау
арқылы елге еңбек көші-қонушыларының келуі үшін негіздерді реттеу
бойынша нормаларды қабылдау;
•Көші-қон проблемаларын шешу жөніндегі Кешенді жоспарды әзірлеу
және Қазақстан Республикасының Үкiметiне енгiзу;
•IІМ-нiң көші-қон полициясының ақпараттық жүйесін әзірлеу және
пайдалануға енгiзу.

МАКРОЭКОНОМИКАЛЫҚ ЖӘНЕ ҚАРЖЫ ТҰРАҚТЫЛЫҒЫН
ҚАМТАМАСЫЗ ЕТУ
Ішкі валюта нарығындағы тұрақтылықты қамтамасыз ету
•капиталдың кетуін шектеу және ішкі нарықта (қажет болған жағдайда) шетелдік
валюта ұсынысын арттыру;
•ішкі валюта нарығында алып-сатарлық операцияларды шектеу.

Банк секторының тұрақтылығы
•банк секторы тәуекелдерінің ағымдағы бейінін есепке ала отырып капитал және
өтімділік талаптарын қайта қарау арқылы ЕДБ өтімділігін қолдау;
•ЕДБ қарыз портфелінің сапасын реттеу;
•банктерді ішкі қорландыру көздерінің тұрақтылығын арттыру.

Квазимемлекеттік сектордың қаржы тұрақтылығын қолдау
•квазимемлекеттік сектор субъектілері шығарған еурооблигацияларды алдын ала
өтеуді ұйымдастырудың орындылығын қарау;
•акционерге дивиденд төлеудің төмендеуін көздейтін ұлттық компаниялар мен
басқарушы холдингтерге қатысты дивидендтік саясатты қайта қарау;
•ұлттық компаниялар мен басқарушы холдингтердің аппаратты ұстау, бонустар,
күрделі шығыстарға шығындарды шектеу;
•ішкі борыш мониторингі жүйесін және квазимемлекеттік сектор ұйымдарының
қаржы тұрақтылығының негізгі көрсеткіштерін сақтау тетігін құру.

БАНК СЕКТОРЫНЫҢ ЖАҒДАЙЫ

Үш банктің қарыздарды қайта құрылымдауы
2013 жылғы 1 қаңтардағы жағдай бойынша процесінің аяқталуы ЕДБ-ға жеткілікті капитал
жоғары өтімді активтердің өлшемі 2 434,6 млрд. көлемін қамтамасыз ете отырып сыртқы
теңгені немесе ЕДБ жиынтық активтерден 17,5% міндеттемелердің көлемін төмендеіуге мүмкіндік
құрады, жылдың басана қарағанда 251,6 млрд. берді.
теңге немесе 9,4%-ға азайды.

Пруденциалдық нормалардың орындалуына
қарамастан, провизиялардың барабар көлемі
қалыптастырылған ЕДБ қатарында үмітсіз
активтердің үлесі жоғары деңгейде қалады.

СЫРТҚЫ ҚАРЫЗДЫҢ ЖАҒДАЙЫ

2012 жылғы 30 қыркүйекте Қазакстан
Республикасының жалпы сыртқы қарызы
134,9 млрд. АҚШ долл. құрады, оның ішінде
65,8 млрд. долл. межфирмалық берешекке,
14,0 млрд. долл. банктердің сыртқы
қарызына және 5,1 млрд. долл. мемлекеттік
сектордың сыртқы қарызын құрайды. Жалпы
2012 жылғы 3 тоқсанда Қазақстанның ЖСБ
2,4 млрд. долл. артты. Бұл ретте, осы ұлғаю
межфирмалық берешекті қоса алғанда басқа
секторлардың сыртқы карызының өсуімен
байланысты болғанын атап өткен жөн, ал
кезеңдегі экономиканың басқа
секторларының сыртқы берешегі елеулі
түрде өзгермеді.

Кеңейтілген айқындауда мемлекеттік
сектордың сыртқы қарызы 30,6 млрд. АҚШ
долл. құрады. "Самұрық-Қазына" ұлттық әл-
ауқат қоры" АҚ компаниясының сыртқы
міндеттемелері 21,5 млрд. АҚШ долл.
құрады.
Орта мерзімді перспективада Қордың сыртқы
қарызын болжамдық өтеу 2013 жылы 3,46
млрд. долл., 2014 жылы – 1,82 млрд. долл.,
2015 жылы – 3,91 млрд. долл. құрайды.

ӘЛЕУМЕТТІК ТҰРАҚТЫЛЫҚТЫ ҚАМТАМАСЫЗ ЕТУ ЖӘНЕ ЖҰМЫСПЕН
ҚАМТУДЫ ҚОЛДАУ

• Әлеуметтік қамтамасыз ету
Халыққа төлем төлеу бойынша мемлекеттің әлеуметтік
міндеттемелері толық көлемде қаржыландырылатын болады.
Атаулы әлеуметтік көмек және 18 жасқа дейінгі балаларға
мемлекеттік жәрдемақы төлеуге республикалық бюджеттен қосымша
қаржыландыру бөлу.

• Жұмыссыздықтың өсуiне жол бермеу
Экономика өсуінің баяулауы кезеңінде Жұмыспен қамту 2020
бағдарламасы жұмыспен қамтуды қолдаудың негізгі құралы болады.

• Әлеуметтік саланы жаңғырту бойынша іс-шараларды іске асыру
Жұмыссыз халық санының неғұрлым елеулі өсуі жағдайында
әлеуметтік республикалық бюджеттен трансферттер есебінен
әлеуметтік жұмыс орындарын, жастар практикасын, қоғамдық ақылы
жұмыстарды, кәсіби даярлауды, қайта даярлауды және біліктілікті
арттыруды ұйымдастыру бойынша қосымша шараларды қабылдау
болжанады.

ЖЕДЕЛ МОНИТОРИНГ ЖҮЙЕСІ

ЭКОНОМИКАЛЫҚ СЕЛЕКТОРЛЫҚ
САЯСАТ ҮКІМЕТ ЖИНАЛЫС
ЖӨНІНДЕГІ КЕҢЕС

АНЫҚТАЛҒАН ПРОБЛЕМАЛАР БОЙЫНША НЕГІЗДЕЛГЕН ТАЛДАУ

ЭКОНОМИКАЛЫҚ КӨРСЕТКІШТЕРДІ МОНИТОРИНГІЛЕУ ЖӘНЕ МОДЕЛЬДЕУ ЖҮЙЕСІ

ДЕРЕКТЕРДІ КӨРСЕТУ (оның ішінде электрондық карталар түрінде)

ДЕРЕКТЕРДІ ТАЛДАУ

ДЕРЕКТЕРДІ САҚТАУ

Ақпаратты автоматты түрде жинау

ҚМ, ҰБ, КНА, МГМ, СА, НК МФ, ТК МФ, МТСЗН, 14 өңір және 2 республикалық
«КТЖ» ҰК» АҚ, «KEGOC» АҚ маңызы бар қала

ЭКОНОМИКАНЫҢ ПРОБЛЕМАЛЫҚ АЙМАҚТАРЫН СӘЙКЕСТЕНДІРУ
ЖӘНЕ ОЛАРДЫ ЖОЮ
ҮШІН МАКРОЭКОНОМИКАЛЫҚ КӨРСЕТКІШТЕРДІҢ «ШЕКТІ» МӘНДЕРІ
ӘЗІРЛЕНДІ
Көрсеткіш Өлшем бірлігі, Нақты Тәуекел Шекті
кезең мәні аймағы  мәндер
ЖЭӨ өсуі %, ай сайын   Төмен >7
Қалыпты 5-7
Жоғары <5
АВҚ жағдайы ЕТМ-ге АВҚ қатынасы,   Төмен >5
тоқсан сайын Қалыпты 3-5
Жоғары <3
ЖЭӨ-ге %, тоқсан сайын   Төмен +
РБ тапшылық/профицит Қалыпты 0
қатынасы Жоғары -
АҚШ долл. /баррель,   Төмен > 110
Мұнайдың бағасы ай сайын Қалыпты 80-110
Жоғары < 80
%, алдыңғы жылғы   Төмен +
Республикалық
бюджеттің табысы ұқсас кезеңге %, ай Қалыпты 0
сайын Жоғары -
%, алдынғы жылғы   Төмен <8
Жылдық инфляция ұқсас айға Қалыпты 8-20
Жоғары > 20

Дағдарысқа қарсы жоспарды іске асыру экономиканың тәуекел аймағына кіру
кезеңінде басталатын болады, бұл индикаторлардың көрсеткіштерін негізге ала
отырып айқындалатын болады 25
Назарларыңызға рахмет!



Пәндер

Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор №1 болып табылады.

Байланыс

Qazaqstan
Phone: 777 614 50 20
WhatsApp: 777 614 50 20
Email: info@stud.kz
Көмек / Помощь
Арайлым
Біз міндетті түрде жауап береміз!
Мы обязательно ответим!
Жіберу / Отправить

Рахмет!
Хабарлама жіберілді. / Сообщение отправлено.

Email: info@stud.kz

Phone: 777 614 50 20
Жабу / Закрыть

Көмек / Помощь