ЭКОНОМИКАЛЫҚ КӨРСЕТКІШТЕР

ЭКОНОМИКАЛЫҚ КӨРСЕТКІШТЕР.

Орындаған: Султанғазиева Қ.Е. Тексерген: Габдуллина Л.Б.

Семей, 2015

2012 ЖЫЛЫ ҚАЗАҚСТАН ЭКОНОМИКАСЫ ӨСУДІҢ ОҢ ҚАРҚЫНЫН САҚТАДЫ

ИНФЛЯЦИЯ

Инфляция компоненттерінің 2011-2012 жж. желтоқсанда өзгеруі

ӘЛЕУМЕТТІК САЛА
2012 жылы халықтың орташа жан басына шаққандағы нақты ақшалай табысы номиналды мәнінде 618,3 мың теңгені құрап, 6,8 %-ға өсті.

Нақты жалақы 6,9%-ға өсіп, нақты орташа айлық номиналды жалақы 101,0 мың теңгеге ұлғайды.

Экономикалық белсенді халық санының өсуі кезінде 2012 жылғы желтоқсанда жұмыссыздық деңгейі 5,3%-да қалыптасты (2011 ж.-5,4%).

ӘЛЕМДІК ЭКОНОМИКАДАҒЫ НЕГІЗГІ ПРОБЛЕМАЛАР

Еуроаймақтағы дағдарыс ЖІӨ өсу қарқынының төмендеуі −қалыпты рецессия (ЖІӨ -0.6% 2012 жылдың IV тоқсаны); −Еуропалық комиссия Еуроаймақ экономикасының өсу болжамын төмендетті; −2013 жылы блок экономикасы 0.3%ға қысқарады (алдында өсу 0.1%-ға жоспарланған болатын). Мемлекеттік борыштың қиын ахуалы −мемлекеттік борыштың жоғары деңгейі (90% ЖІӨ III тоқсанда); −Еуропалық комиссия борыштың 2013 жылдың соңына қарай 95.1%-ға дейін өсуін болжамдайды. Жұмыссыздықтың жоғары деңгейі (желтоқсанда 11.7% ) −Грецияда жұмыссыздықтың деңгейі 2013 жылы 27%-ды құрайды; −Испанияда жұмыссыздар үлесі 26.9%-ды құрайды.

АҚШ-тағы фискалдық қиыншылықтар Экономика өсуінің бәсеңдеген қарқыны −ЖІӨ-нің IV тоқсанда теріс өсуі (IVтоқсанда - 0.1% ); −АҚШ ЖІӨ-нің өсу болжамын ХВҚ 2013 жылы 2%-ға дейін төмендетті. Тұрақтандырылған, бірақ әлі де жұмыссыздықтың жоғары деңгейі (7.9%). 2013 жылғы наурыздағы амалсыз фискалдық қысқартулар (фискалдық үзіліс).

Қытайдағы өсудің баяулауы ЖІӨ-нің 13 жыл ішіндегі ең төмен көрсеткіші (7.8%). Дамыған елдер тарапынан сұраныстың төмендеуі (70% экспорт). Ішкі сұраныстың өсіп келе жатқан рөлі. Қаржылық ырықтандыру және йен бағамының күшеюі (2005 жылдан бастап 23%-ға өсуі). Экспорттың бәсекеге қабілеттілігінің әлсіреуі. Экспортты Оңтүстік Шығыс Азия елдеріне қарай қайта бағдарлау (20%-ға өсу).

ӘЛЕМДІК ЭКОНОМИКАДАҒЫ НЕГІЗГІ ПРОБЛЕМАЛАР

Әлемдік экономика жаһандық қаржы дағдарысы басталғаннан кейін төрт жыл өткен соң да орнықсыз болып қалуда, ал экономиканың өсуі дамыған елдерде бұрынғыдай болмашы. ХВҚ-ның болжамы бойынша 2013 жылы әлемдік өсу 3.5% деңгейінде күтілуде. Әлемдік экономиканы қалпына келтіру бойынша негізгі тәуекелдер мыналарды жалғастыруда: −Еуроаймақтағы дағдарыс; −АҚШ-тағы фискалдық белгісіздік; −Қытай экономикасының баяулауы

ШИКІЗАТ ТАУАРЛАРЫНА ӘЛЕМДІК БАҒАНЫҢ СЕРПІНІ

2013 ЖЫЛҒЫ ҚАҢТАРДАҒЫ ЭКОНОМИКА ДАМУЫНЫҢ ҚОРЫТЫНДЫЛАРЫ

2013 жылғы қаңтарда экономика өсуінің бәсеңдеу үрдісі сақталды. Өңдеу өнеркәсібі 0,8%-ға төмендеді, себебі қара металлургия өндірісі 30,3%-ға төмендеді. Негізгі себеп сыртқы сұраныстың қысқаруы болды. 8

ОРТА МЕРЗІМДІ КЕЗЕҢГЕ АРНАЛҒАН ҚАЗАҚСТАН ДАМУЫНЫҢ НЕГІЗГІ ПАРАМЕТРЛЕРІ

Орта мерзімді перспективада өсудің негізгі көзі өңдеу және өндіру өнеркәсіптеріндегі өсу, сондай-ақ экономикадағы ішкі тұтынудың тұрақты өсуі болып қалады.

ҮКІМЕТТІҢ ДАҒДАРЫСҚА ҚАРСЫ ҚАДАМДЫҚ ЖОСПАРЫ
ҚР Үкіметті әлемдік экономикадағы дағдарыс процестерінің елеулі ушығуы жағдайына байланысты Тұрақты макроэкономикалық жағдайды қамтамасыз ету және экономиканың өсуін сақтау үшін дағдарысқа қарсы қадамдық жоспарды бекітті.

Пессимистік сценарий 1

Пессимистік сценарий 2

борышқа қызмет көрсету құнының күрт жоғарылауы арқылы егемен борыш дағдарысының тереңдеуі сипатталады. 2013 жылы мұнай бағасы баррелі үшін 80 долларға дейін төмендейді және 2014 – 2015 жылдары осы деңгейде тұрақталады.

Еуроаймақтағы

елдерде дағдарыс құбылыстарының ушығуын болжайды. Шикізат нарығында 2008 жылғыдай бағаның түсуі ықтимал. Мұнай бағасы барреліне 60 АҚШ долларына дейін, металдарға ағымдағы деңгейден 40%-ға төмендейді.

Дамыған

БЮДЖЕТ САЯСАТЫНЫҢ ТЕҢГЕРІМДІЛІГІН ҚАМТАМАСЫЗ ЕТУ ЖӘНЕ МЕМЛЕКЕТТІК ШЫҒЫСТАРДЫҢ ТИІМДІЛІГІН АРТТЫРУ
Бюджет саясатының мақсаттары макроэкономикалық тұрақтылықты қамтамасыз ету; экономика өсуінің орнықтылығын қамтамасыз ету; халықтың әл-ауқаты деңгейін қолдау; бюджет қаражатын пайдаланудың тиімділігін арттыру.

Бюджет саясатын қалыптастыру ЖІӨ-ге қатысты тапшылықтың азаюы Квазимемлекеттік сектор борышының өсуін бақылау

Мемлекеттік борышты біркелкі деңгейде қолдау Мемлекеттік қаржы тұрақтылығын қамтамасыз ету

Ұлттық қор қаражатын шекті қолдану

Ұлттық қорда мұнай қорларын жинақтау

САЛЫҚ САЯСАТЫН ТИІМДІ ЖҮРГІЗУ БАҒЫТТАРЫ

Салық жеңілдіктерін тексеру

Салық жеңілдіктерінің тиімділігін арттыру

Экономиканың шикізат емес секторлары мен инновациялардың дамуын ынталандыру

Ауыл шаруашылығына салық салуды реформалау, жер салығын ұлғайту

Жерді қолданудың тиімділігін арттыру

Төмен рентабельді және шығынды кен орындары үшін ПҚӨС төмен мөлшерлемелері бойынша ұсыныстар дайындау

Тау-кен металлургия компанияларының дамуын қолдау

ЭКОНОМИКАЛЫҚ ӨСУДІ ЭКОНОМИКА СЕКТОРЛАРЫН ҚОЛДАУ АРҚЫЛЫ ҚАМТАМАСЫЗ ЕТУ
Экономика салаларының дамуы −үдемелі индустриялық-инновациялық даму жөніндегі 2013-2014 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламаны, Индустрияландыру картасының инвестициялық жобаларын және АӨК даму бағдарламасын іске асыру. Инфрақұ рылымды дамыту −автомобиль жолдарының құрылысы; −елді мекендерді газбен жабдықтау; −өңірлерде электр- және жылуэнергетикалық инфрақұрылымдарды дамыту; −энергетика объектілерін және көлік инфрақұрылымын салу, жолаушылар вагондарының паркін жаңарту. Тұ рғ ын ү й-коммуналдық шаруашылығ ы жә не құ рылыс − 2012-2020 жылдарға арналған «Қолжетімді тұрғын үй-2020» бағдарламасын іске асыру арқылы халықтың өмір сүру жағдайын жақсарту; − 2011-2020 жылдарға арналған Қазақстан Республикасының тұрғын үйкоммуналдық шаруашылығын жаңғырту бағдарламасы; − 2013-2015 жылдары құрылысты және мемлекеттік коммуналдық тұрғын үй қорынан тұрғын үй сатып алуды қосымша қаржыландыру ұсынылады; − 2011-2020 жылдарға арналған «Ақбұлақ» бағдарламасын іске асыру.

ИНВЕСТИЦИЯЛАР ТАРТУ – ЭКОНОМИКАЛЫҚ ӨСУДІҢ БАСТЫ ФАКТОРЫ Экономиканың шикізат емес секторларына инвестициялар мақсатында қолайлы инвестициялық ахуал қалыптастыру:
тарту

− ЭЫДҰ стандарттарын енгізу; − «Бірыңғай терезе» бойынша көрсетілетін қызметтер тізбесін кеңейту; *Әлемде егемендік − Инвесторлар үшін заңнамадан кепілдіктерді деңгейде инвестициялар қамтамасыз ету; үшін күрес күшеюде. 100 астам ел инвестициялар - Инвестициялар көздерін әртараптандыру.

МЖӘ-нің заңнамалық және институционалдық негізін дамыту:
− «МЖӘ туралы» жаңа заң: инвесторлармен қатынастардың ұзақ мерзімдлігі

тарту қатысты.

бағдарламсына

мен тұрақтылығына кепілдікті, МЖӘ қаржылық тетіктерін кеңейтуді және жеке сектордың мемлекетпен өзара іс-қимылының ашықтығын қамтамасыз етеді
− МЖӘ бойынша «бірыңғай терезе»; − МЖӘ даму жобаларын және басым салаларды айқындау.

Жекешелендірудің 2-ші кезеңін жүргізу. Қазақстан шикізат емес секторда жаңа инвестициялық хаб болуға тиіс

ДАҒДАРЫСҚА ҚАРСЫ ДЕН ҚОЮ ЖОЛ КАРТАСЫНЫҢ НЕГІЗГІ БАҒЫТТАРЫ

Мемлекет басшысының 2013 жылғы 23 қаңтарда Қазақстан Республикасы Үкiметiнің кеңейтілген отырысында берілген тапсырмасын орындау мақсатында әзірленуде:
Үш ауысымды, апаттық мектептер және денсаулық сақтау объектілері, басқа әлеуметтік объектiлер проблемаларын шешуге бағытталған әлеуметтік объектілер құрылысын басым қаржыландыру; Экономиканың нақты секторларындағы өз бетінше жұмыспен айналысатын халықты жұмысқа орналастыру және Жұмыспен қамту 2020 бағдарламасын іске асыру тиiмдiлiгiн арттыру; Заңсыз сыртқы көші-қонға қарсы әрекет ету және бақылау бойынша жұмысты күшейту мен жүйелік шаралар қабылдау; Экономиканың өсуін және халықтың жұмыспен қамтылуын қамтамасыз ететін басым бағыттарға қаражатты қайта бөлумен мемлекеттік бюджет шығыстарын оңтайландыру.

2013-2015 жылдарға арналған республикалық бюджетте жұмыспен қамтуға ықпал ететін іс шараларға 2013 жылы - 1,2 трлн. тг., 2014 жылы - 1,2 трлн. тг., 2015 жылы – 931,3 млрд. тг. көзделген

БАРЛЫҒЫ Жұмыспен камту 2020 бағдарламасы 2010-2014 жылдарға арналған «Балапан» бағдарламасы Оқу және ғылым объектілерінің құрылысы және реконструкциясы Қазақстандағы онкологиялық көмекті дамытудың 2012 - 2016 жылдарға арналған бағдарламасы Денсаулық сақтау объектілерінің құрылысы «Қолжетімді тұрғын үй – 2020 бағдарламасы» Қазақстан Республикасының тұрғын үй-коммуналдық шаруашылығын жаңғыртудың 2011 - 2020 жылдарға арналған бағдарламасы 2011-2020 жылдарға арналған «Ақ бұлақ» бағдарламасы Инвестицияларды тарту, арнайы экономикалық аймақтарды дамыту «Бизнестің жол картасы 2020» бағдарламасы «Өнірлерді дамыту бағдарламасы» Моноқалаларды дамытудың 2012-2020 жылдарға арналған бағдарламасы Өңірлерде электр және жылу энергетикалық инфрақұрылымдарды дамыту Көлік инфрақұрылымын дамыту Елді мекендерді газбен жабдықтау ҚР-да құрылыс индустриясын және құрылыс материалдары өндірісін дамыту жөніндегі 2010 - 2014 жылдарға арналған бағдарламасы Бәсекелестік қабілеттілігін және ұттық экономиканың тұрақтылығын қамтамасыз ету үшін «Самұрық-Қазына» ҰӘҚ» АҚ жарғы капиталын ұлғайту («Самұрық-Қазына» жобалары)

2013 жыл 1 193,4 94,7 46,2 59,0 29,3 65,6 157,2 29,9 104,4 12,8 37,3 29,5 34,1 82,3 366,2 16,0 6,5 22,4

2014 жыл 1 197,5 100,6 45,7 58,6 26,5 87,4 184,5 32,9 63,9 20,7 35,0 21,0 37,8 55,7 388,3 13,6 6,0 19,3

2015 жыл 931,3 98,7 44,7 54,8 47,7 63,0 172,4 30,6 52,2 15,7 34,3 21,0 48,3 52,3 182,0 13,6 0 0

ЖҰМЫСПЕН ҚАМТУ 2020 БАҒДАРЛАМАСЫ ШЕҢБЕРIНДЕ 20132015 ЖЫЛДАРЫ 300 МЫҢНАН АСТАМ АДАМДЫ ЖҰМЫСҚА ТАРТУ ЖОСПАРЛАНУДА

2013 жыл адам млн. саны теңге Барлығы Оқыту және жұмысқа орналастыруға жәрдемдесу (1-бағыт) Ауылдағы кәсiпкерлiктiң дамуына жәрдемдесу (2-бағыт) Еңбек ресурстарының ұтқырлығын арттыру (3-бағыт) Ауылдық елді мекендерді дамыту (4-бағыт) Халықты жұмыспен қамту орталықтары 112 708 94 740,6

2014 жыл адам млн. саны теңге 116 991 100 588,8

2015 жыл адам млн. саны теңге 109 038 98 670,7

88 294

18 582,8

89 688

20 908,1

80 529

20 089,0

8 548

19 282,0

10 007

23 562,9

11 318

27 392,5

1 954

1 585,0

3 963

3 001,6

5 005

3 811,8

11 932 1 980

52 378,9 2 911,9

11 353 1 980

50 099,8 3 016,3

10 206 1 980

44 272,8 3 104,6

ӨЗ БЕТІНШЕ ЖҰМЫСПЕН АЙНАЛЫСАТЫН ХАЛЫҚТЫ ЖҰМЫСҚА ОРНАЛАСТЫРУ ЖӘНЕ ЖҰМЫСПЕН ҚАМТУ 2020 БАҒДАРЛАМАСЫН ІСКЕ АСЫРУ ТИІМДІЛІГІН АРТТЫРУ

Жұмыссыздық деңгейiнiң өсуiн тежеу және азаматтардың жұмыспен қамтылуын қамтамасыз ету шаралары Қосымша жұмыс орындарын құру бойынша жобаларды іске асыру - әлеуметтік-мәдени объектілерде күрделі және ағымдағы жөндеу жұмыстарын жүргізу; - жергілікті маңызы бар жолдарда күрделі және ағымдағы жөндеу жұмыстарын жүргізу ; - тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық объектілерін реконструкциялау, күрделі және ағымдағы жөндеу жұмыстарын жүргізу ; - абаттандыру . Жеке қосалқы шаруашылықта жұмыс істейтіндер қатарынан өз бетінше жұмыспен айналысатын азаматтар үшін ақылы жұмыс орындарын құру. Кепілдік қамтамасыз етудің жеткілікті көлемі жоқ, табысы аз азаматтардың микрокредит алуларына мүмкіндік беру.

ЗАҢСЫЗ СЫРТҚЫ КӨШІ-ҚОНҒА ҚАРСЫ ӘРЕКЕТ ЕТУ ЖӘНЕ БАҚЫЛАУ БОЙЫНША ЖҮЙЕЛIК ШАРАЛАРДЫ ҚАБЫЛДАУ ЖӘНЕ ЖҰМЫСТЫ КҮШЕЙТУ Жүйелік шаралар және көші-қонды бақылау бойынша жұмысты күшейту Ағымдағы ахуалды талдау және Қазақстан Республикасында сыртқы көші-қон саласындағы проблемаларды анықтау; Көші-қонды бақылау аясында тексерулерді жүзеге асыру тәртібінің өзгеруі бөлігінде «Мемлекеттік бақылау және қадағалау туралы» Қазақстан Республикасының Заңына өзгерістер енгізу ; «Қазақстан Республикасының кейбір заңнамалық актілеріне өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы» заң жобасын қабылдау арқылы елге еңбек көші-қонушыларының келуі үшін негіздерді реттеу бойынша нормаларды қабылдау; Көші-қон проблемаларын шешу жөніндегі Кешенді жоспарды әзірлеу және Қазақстан Республикасының Үкiметiне енгiзу; IІМ-нiң көші-қон полициясының ақпараттық жүйесін әзірлеу және пайдалануға енгiзу.

МАКРОЭКОНОМИКАЛЫҚ ЖӘНЕ ҚАРЖЫ ТҰРАҚТЫЛЫҒЫН ҚАМТАМАСЫЗ ЕТУ
Ішкі валюта нарығындағы тұрақтылықты қамтамасыз ету капиталдың кетуін шектеу және ішкі нарықта (қажет болған жағдайда) шетелдік валюта ұсынысын арттыру; ішкі валюта нарығында алып-сатарлық операцияларды шектеу. Банк секторының тұрақтылығы банк секторы тәуекелдерінің ағымдағы бейінін есепке ала отырып капитал және өтімділік талаптарын қайта қарау арқылы ЕДБ өтімділігін қолдау; ЕДБ қарыз портфелінің сапасын реттеу; банктерді ішкі қорландыру көздерінің тұрақтылығын арттыру. Квазимемлекеттік сектордың қаржы тұрақтылығын қолдау квазимемлекеттік сектор субъектілері шығарған еурооблигацияларды алдын ала өтеуді ұйымдастырудың орындылығын қарау; акционерге дивиденд төлеудің төмендеуін көздейтін ұлттық компаниялар мен басқарушы холдингтерге қатысты дивидендтік саясатты қайта қарау; ұлттық компаниялар мен басқарушы холдингтердің аппаратты ұстау, бонустар, күрделі шығыстарға шығындарды шектеу; ішкі борыш мониторингі жүйесін және квазимемлекеттік сектор ұйымдарының қаржы тұрақтылығының негізгі көрсеткіштерін сақтау тетігін құру.

БАНК СЕКТОРЫНЫҢ ЖАҒДАЙЫ

2013 жылғы 1 қаңтардағы жағдай бойынша жоғары өтімді активтердің өлшемі 2 434,6 млрд. теңгені немесе ЕДБ жиынтық активтерден 17,5% құрады, жылдың басана қарағанда 251,6 млрд. теңге немесе 9,4%-ға азайды. Пруденциалдық нормалардың орындалуына қарамастан, провизиялардың барабар көлемі қалыптастырылған ЕДБ қатарында үмітсіз активтердің үлесі жоғары деңгейде қалады.

Үш банктің қарыздарды қайта құрылымдауы процесінің аяқталуы ЕДБ-ға жеткілікті капитал көлемін қамтамасыз ете отырып сыртқы міндеттемелердің көлемін төмендеіуге мүмкіндік берді.

СЫРТҚЫ ҚАРЫЗДЫҢ ЖАҒДАЙЫ
2012 жылғы 30 қыркүйекте Қазакстан Республикасының жалпы сыртқы қарызы 134,9 млрд. АҚШ долл. құрады, оның ішінде 65,8 млрд. долл. межфирмалық берешекке, 14,0 млрд. долл. банктердің сыртқы қарызына және 5,1 млрд. долл. мемлекеттік сектордың сыртқы қарызын құрайды. Жалпы 2012 жылғы 3 тоқсанда Қазақстанның ЖСБ 2,4 млрд. долл. артты. Бұл ретте, осы ұлғаю межфирмалық берешекті қоса алғанда басқа секторлардың сыртқы карызының өсуімен байланысты болғанын атап өткен жөн, ал кезеңдегі экономиканың басқа секторларының сыртқы берешегі елеулі түрде өзгермеді.

Кеңейтілген айқындауда мемлекеттік сектордың сыртқы қарызы 30,6 млрд. АҚШ долл. құрады. "Самұрық-Қазына" ұлттық әл-ауқат қоры" АҚ компаниясының сыртқы міндеттемелері 21,5 млрд. АҚШ долл. құрады. Орта мерзімді перспективада Қордың сыртқы қарызын болжамдық өтеу 2013 жылы 3,46 млрд. долл., 2014 жылы – 1,82 млрд. долл., 2015 жылы – 3,91 млрд. долл. құрайды.

ӘЛЕУМЕТТІК ТҰРАҚТЫЛЫҚТЫ ҚАМТАМАСЫЗ ЕТУ ЖӘНЕ ЖҰМЫСПЕН ҚАМТУДЫ ҚОЛДАУ

Әлеуметтік қамтамасыз ету Халыққа төлем төлеу бойынша мемлекеттің әлеуметтік міндеттемелері толық көлемде қаржыландырылатын болады. Атаулы әлеуметтік көмек және 18 жасқа дейінгі балаларға мемлекеттік жәрдемақы төлеуге республикалық бюджеттен қосымша қаржыландыру бөлу. Жұмыссыздықтың өсуiне жол бермеу Экономика өсуінің баяулауы кезеңінде Жұмыспен қамту 2020 бағдарламасы жұмыспен қамтуды қолдаудың негізгі құралы болады. Әлеуметтік саланы жаңғырту бойынша іс-шараларды іске асыру Жұмыссыз халық санының неғұрлым елеулі өсуі жағдайында әлеуметтік республикалық бюджеттен трансферттер есебінен әлеуметтік жұмыс орындарын, жастар практикасын, қоғамдық ақылы жұмыстарды, кәсіби даярлауды, қайта даярлауды және біліктілікті арттыруды ұйымдастыру бойынша қосымша шараларды қабылдау болжанады.

ЖЕДЕЛ МОНИТОРИНГ ЖҮЙЕСІ
ЭКОНОМИКАЛЫҚ САЯСАТ ЖӨНІНДЕГІ КЕҢЕС СЕЛЕКТОРЛЫҚ ЖИНАЛЫС

ҮКІМЕТ

АНЫҚТАЛҒАН ПРОБЛЕМАЛАР БОЙЫНША НЕГІЗДЕЛГЕН ТАЛДАУ

ЭКОНОМИКАЛЫҚ КӨРСЕТКІШТЕРДІ МОНИТОРИНГІЛЕУ ЖӘНЕ МОДЕЛЬДЕУ ЖҮЙЕСІ
ДЕРЕКТЕРДІ КӨРСЕТУ (оның ішінде электрондық карталар түрінде) ДЕРЕКТЕРДІ ТАЛДАУ ДЕРЕКТЕРДІ САҚТАУ

Ақпаратты автоматты түрде жинау

ҚМ, ҰБ, КНА, МГМ, СА, НК МФ, ТК МФ, МТСЗН, «КТЖ» ҰК» АҚ, «KEGOC» АҚ

14 өңір және 2 республикалық маңызы бар қала

ЭКОНОМИКАНЫҢ ПРОБЛЕМАЛЫҚ АЙМАҚТАРЫН СӘЙКЕСТЕНДІРУ ЖӘНЕ ОЛАРДЫ ЖОЮ ҮШІН МАКРОЭКОНОМИКАЛЫҚ КӨРСЕТКІШТЕРДІҢ «ШЕКТІ» МӘНДЕРІ ӘЗІРЛЕНДІ
Кө рсеткіш ЖЭӨ өсуі Ө лшем бірлігі, кезең %, ай сайын Нақ ты мә ні Тә уекел аймағ ы Төмен Қалыпты Жоғары Төмен Қалыпты Жоғары Төмен Қалыпты Жоғары Төмен Қалыпты Жоғары Төмен Қалыпты Жоғары Төмен Қалыпты Жоғары

Шекті мә ндер >7 5-7 <5 >5 3-5 <3 + 0 > 110 80-110 < 80 + 0 <8 8-20 > 20

АВҚ жағдайы

ЕТМ-ге АВҚ қатынасы, тоқсан сайын %, тоқсан сайын

ЖЭӨ-ге РБ тапшылық/профицит қатынасы Мұнайдың бағасы Республикалық бюджеттің табысы Жылдық инфляция

АҚШ долл. /баррель, ай сайын %, алдыңғы жылғы ұқсас кезеңге %, ай сайын %, алдынғы жылғы ұқсас айға

Дағдарысқа қарсы жоспарды іске асыру экономиканың т әуекел айма ғына кіру кезе ңінде басталатын болады, бұл индикаторлардың көрсеткіштерін негізге ала отырып ай қындалатын болады 25

Назарларыңызға рахмет!


Пән: Экономика


Пәндер
Көмек / Помощь
Арайлым
Біз міндетті түрде жауап береміз!
Мы обязательно ответим!
Жіберу / Отправить


Зарабатывайте вместе с нами

Рахмет!
Хабарлама жіберілді. / Сообщение отправлено.

Сіз үшін аптасына 5 күн жұмыс істейміз.
Жұмыс уақыты 09:00 - 18:00

Мы работаем для Вас 5 дней в неделю.
Время работы 09:00 - 18:00

Email: info@stud.kz

Phone: 777 614 50 20
Жабу / Закрыть

Көмек / Помощь