Мектеп жасына дейінгі балалардың құрылыс ойындары

.Мектеп жасына дейінгі балалардың құрылыс ойындары. 2.Режиссерлік ойын және оның әдістемесі

Ойын- ойға жетелейді.
Ойын дегеніміз- жас ерекшелігіне қарайтын, адамның көңіл күйін көтеретін, ойландыратын үрдіс. Ойын төзімділікті,тапқырлықты, ұқыптылықты,іздемпаздықты, іскерлікті, дүниетаным өрісінің көлемділігінің, көп білуді, сондай- ақ, басқада толып жатқан сапалық қасиеттерді қалыптастыруға үлкен мүмкіндігі бар педагогикалық, тиімді әдістердің бірі.

Сергіту жаттығулары

Бала өмірін ұйымдастыруда ойынның ролі.
Ойын бала үшін- нағыз Тербеледі ағаштар, өмір.Бала өмірінің алғашқы мектепке дейінгі кезеңі оның Алдынан жел еседі. өсіп жетілуіндегі ең жауапты кезең. Бұл кезде баланың ақылКіп-кішкентай ағаштар, ой қабілеті, қасиеттері және эстетикалық сезмдері қызықты, мазмұнды сабақ, еңбек, ойын Біп-биік боп өседі. процесінде жан-жақты калыптасады. “Балабақшада тәрбие беру бағдарламасында” баланың денесі мен психикалық жетілуі, жек басының дамуы үшін ойынның үлкен маңызы бар.

ық, е тұрай н Қане,қа қ. құрайы бер ен ш е ң Үлк ге , шеңбер арқылы күшнді Бала ойын ұрсақ е Т жігерін жаттықтырып, райық. ы ұ қоршаған заттар мен ла қ а н д А п, құбылыстардың ақиқат бұралы е ишілерш сырын ұғынып, еңбек Б ік. дағдысына үйрене е билеи ен Дөңгел бастайды, яғни баланың
ұрпақтық тәрбие жолы тәлімдік ойыннан басталады.

Сюжеттік-ролді ойындардың өзіндік ерекшеліктері.

Оңға арай түзу тұр, Сюжетті -ро лді ойындар мектепке де тән ең сипат т ы о ы нд а р Солға қараййтүзу тұр.п табйінгі балаларға болы олардың өмір ылады және інде елеулі о рын алады. Сюжетті-рол бір адым, Алға қарайді ойынн ь ың ерекшел балалардың ігі сол, оны өздері жасай ды, ол ойын өнерпаздықт қызметі айқы ы жән твр Арта қарайебірчадым. н естовалық с иптта болад Сюжетті ойы ы. ндарға тұрм ыс та қ ыр ы ойындар, өн Жоғары-төмен қарайық, бына қаты дірістік, құры сты лыс табиғи м пайдалнаты атериалдард н ойындар, ы ойын-са Орнымызды табайық.уықтар жата ды.

Орнымыздан тұрайық тұрайық, Бір отырып,бірОлардың тәрбиелік әсері. тұрып Біз тынығып алайық. Алақанды соғайық. Құрылыс ойындардың өзіндік ерекшеліктері.

ің ректін ар іс-ә ны ал Орнымыздан тұрайық, ы-бал гі мазмұ н с ойы ң негіз Қылқаламды лы түрлі ұры қояйық.оны Қ ан түрі, ді алу ларға бір Қолымызды созайық, аған өмір әне со ейнелеу ш қор арда ж терде б Оңға қарай иіліп. ылыст т құ р -әреке ады. Белімізді жазайық. нысты іс табыл ла бай і болып Айналаға қарайық, дейінг де асына сі үшін ж Отырайық,тұрайық. ектеп е тәрбие М аңызы м ден ң зор Бір тынығып алайық,рдың ы алала ойындарын б Тынығып болған соң, лыс бар. құры
Әсем сурет салайық.

Құрылыс ойындары процесінде тәрбиеші балаларды бақылауға, құрылыстардың бір бөлігін басқа бөліктерінен ажыратуға , салыстыруға, ара қатынасын, құрылыс тәсілдерін есінде сақтап, елестеуге, іс-әрекеттің жүйелігіне назар қоюға үйретеді.

Дидактикалық ойындардың педагогикалық құндылығы.
Дидактикалық ойындарда балалардың алдына қандай да бір міндеттер қойылады, оларды шешу үшін назарды жұмылдырудың, ерікті зейін қою, ой-күшін жұмсау, ережені ой елегінен өткізе білу, іс-әрекеттердің жүйелілігі, қиыншылықтарды жою керек болады.

Олар мектеп жасына дейінгібалалардың түсіну және қабылдауҚане,қане тұрайық, қабілетін дамытуға, ұғымдарын қалыптастыруға, Қазақ көмектеседі. білім меңгеруіне үйді құрайық. Бір уықты қолға Дидактикалық ойын алып,

адамгершілік тәрбие Шаңыраққа тағайық міндеттерін шешуге, Оңға-солға бұрылып, балалардың көпшілігін дамытуға көмектеседі. Арқандарды тартайық.

Ережелі қимыл ойындар Қимыл ойындарды алдымен балаға дене тәрбиесін беру құралы. Олар балалардың қозғалып жүгіру, секіру, өрмелеу, лақтыру,қағып алу т.т жаттықтыру дамытуға және жетілдіруге мүмкіндік береді.

Қазақ халқының ұлы ойшылы А.Құнанбаев “Ойын ойнап ән салмай, өсер бала бола ма ”деп айтқандай баланың өмірінде ойын ерекше орын алады.

Ал В.А.Сухомлинскийдің сөзімен айтар болсақ. “Ойынсыз ақыл ойдың қалыпты дамуы да жоқ.” және болуы да мүмкін емес. Ойын дүниеге қарай ашылған үлкен жарық терезе іспетті, ол арқылы баланың рухани сезімі жасампаз өмірімен ұштасып, өзін қоршаған дүние туралы түсінік алады.Ойын дегеніміз- ұшқын, білімге құмарлық пен еліктеудің маздап жанар оты.

Ойын негізінде тәрбиешінің басшылыққа алатын негізгі ұстанымдары:

- Тәрбиеші мен баланың арасындағы педагогикалық әдеп пен ынтымақтастықтың сақталуы; - Тәлім-тәрбие,ұсынылған ойындарды меңгерту,оның бала зердесіне әсер етуі, қабылдауы,есте сақтауы; - Балаларға берілетін тапсырманыңт шектен тыс ауыр болмауы; - тәрбие жұмыстары баланың денсаулығын нығайтуға әсер ететіндей болуы шарт;
- Ойын тәсілдерінің тиімділігі іс-әрекеті жүйелі,мазмұн сабақтастығын сақтай отырып, бірнеше компоненттерін құру.

Ойын арқылы баланың көзқарасы қалыптасады. Кешігі қамқорлық көрсету әлсізді қорғау, ренжітпеу, жолдастарымен ойын барысында бірлесе шешім қадылдау, үлкеді сыйлау, басқа адамның еңбегін бағалай білу дегенді олар күнделікті ойын негізінде сезінеді.

ары анд лағ ша хмет ! ама Т ра

зға ңы


Пән: Педагогика


Пәндер
Көмек / Помощь
Арайлым
Біз міндетті түрде жауап береміз!
Мы обязательно ответим!
Жіберу / Отправить


Зарабатывайте вместе с нами

Рахмет!
Хабарлама жіберілді. / Сообщение отправлено.

Сіз үшін аптасына 5 күн жұмыс істейміз.
Жұмыс уақыты 09:00 - 18:00

Мы работаем для Вас 5 дней в неделю.
Время работы 09:00 - 18:00

Email: info@stud.kz

Phone: 777 614 50 20
Жабу / Закрыть

Көмек / Помощь