Сайтқа презентация қосу

Тамақтану

Қазақ Ұлттық С.Ж Асфендияров атындағы Медицина Университеті

Тақырыбы:

Тамақтану

Орындаған:Турмаханова Н 1курс,1175топ. Тексерген:Құрманалиева Ж.Ж.

Тамақтану

Тамақтану
дегеніміз- өмірді,өсіпөнуді, денсаулық пен адамның деген сақтау амалы.

Таматану тәртібі жайлы көптеген теориялар бар. Олардың түрлері; 1.Вегетериандық тамақтану 2.Жеке,басқаларды араластырмайтын тамақтану түрі 3.Төмен калориялық тамақтану түрі 4.Тамақтанудың ашығу теориясы

Тағамның құрамында 650 әр түрлі қосылыстар бар.Олардың ең бастысы;
Белок Май Фосфор Микро және макроэлементтер Йод Калий Натрий Сонымен бірге тағамдық заттар құрамында витаминдер,органикалық қышқылдар,фитонцидтер,крахмал,клетчатка лар бар.

Ұтымды тамақтану-ол клеткалар құрамына қажетті заттар мен ағзаны қамтамасыз ететін қуат ,қимыл және тағы басқа қажеттігін өтейтін заттар алмасуын қажетті деңгейге ұстайтын тағамдарды пайдалану

Дұрыс тамақтанудың 7 принципі бар;

Тама қ ты ң  түр­түрін  қ олдану Салма қ ты бір  қ алыпта са қ тауды ң   қ ажеттігі Рационда холестерин мен майы ілкілдеген заттар  аз болуы керек  Қ ант т ұ тынуды шектеу Жеміске,көкөніске бай және дәнді да қ ылдардан  дайындал ғ ан өнім­ дерден т ұ ратын рацион пайдалы Ара қ  –шарап қ а кө ң ілі ң із түссе ,шамалап  қ ана  тартынып іші ң із Т ұ зды және натрийге бай өнімдерді орнымен  ғ ана  т ұ тыну  қ ажет

  Арты қ  салма қ тан арылу мен 

қ алыпты салма қ ты са қ тауды ң  2  амалы бар;
Бірінші амалы.қимыл белсенділігін үдетіңіз,майды аздап тұтыңыз,арақ-шараптың иісін де искеудің қажеті жоқ,ұнемі жаяу жүріп,лифтермен қабаттарға көтерілмеу керек. Екінші амалы.экологиялық таза деген суды ғана ішу керек ,қантты ,тұзды тамақтарды ішуді тию керек,тамақты әбден шайнап жеу керек, тамақты өзің ішуге дағдылану қажет,

Қ алыпты салма қ ты са қ тауды ң   қ осымша  жа ң а  ұ сыныстары;
 Мал майын азайту

Крахмалы көп өнімдерді  қ олдану Қ ант мөлшерін азайты ң ыз Қ имыл белсенділігін көбейті ң із

Та ғ амны ң  энергиялы қ  ба ғ алы ғ ы (100 г есебімен ал ғ анда ) Бидайдан пісірілген нан­234Ккал Қ ант­410Ккал Макарондар­358Ккал Қ ой еті­132Ккал Спирт ішімдік­730Ккал Ж ұ мырт қ а­124Ккал Капуста­14Ккал Майлы ірімшік­233Ккал Шоколад­590Ккал Сарымса қ ­53Ккал Қ ияр­20Ккал Алма­44­48Ккал Қ аз еті­337Ккал

Пайдаланған әдебиеттер
Питание и здоровье/Под ред.Р.И.Воробьева.Медицина.1990 СаулебековаМ.С.,ИзатуллаеваЕ.А Питание и здоровье.Алматы “Ғылым”,2000 “Валеология”журналы 2005 Валеология Оқу-әдістемелік құрал


Пән: Ет, сүт, шарап өнімдері



Пәндер
Көмек / Помощь
Арайлым
Біз міндетті түрде жауап береміз!
Мы обязательно ответим!
Жіберу / Отправить


Зарабатывайте вместе с нами

Рахмет!
Хабарлама жіберілді. / Сообщение отправлено.

Сіз үшін аптасына 5 күн жұмыс істейміз.
Жұмыс уақыты 09:00 - 18:00

Мы работаем для Вас 5 дней в неделю.
Время работы 09:00 - 18:00

Email: info@stud.kz

Phone: 777 614 50 20
Жабу / Закрыть

Көмек / Помощь