Жапония туралы




Презентация қосу
Жапония
Жапония — күн-шығыс елі. Аумағы жағынан

Жапония Жапонияны Батыс Еуропадағы ең ірі елдермен
және АҚШ-тың штаттарымен салыстыруға
болады. Алайда, ол құрамы мен кескін – келбеті
жағынан олардан мүлде өзгеше. Жапония төрт ірі
және төрт мыңдай ұсақ аралға қоныстанған
аралдар елі.
Астанасы – Токио.
Жапония салыстырмалы түрде табиғи
ресурстарға кедей де, жағалауға бай.
Жапонияның климаты шаруашылық үшін тиімді.
Климаттың қалыптасуына муссондардың ықпалы
зор. Олар жазда мол жауын- шашын әкеліп
қардың көп түсуіне себепші болады. Климаттың
қалыптасуына Куросио жылы ағысы мен Оясио
салқын ағысы әсер етеді. Жапонияның климаты
муссондық теңіздік бола тұрып, солтүстігінде
қоңыржайдан оңтүстігінде тропиктікке дейін
өзгереді. Жапонияда өзендер көп. Бірақ олардың
ұзындығы 300 км- ден аспайды.
Ең ұзын өзен Синано- Хонсю аралында
ұзындығы 367 км
Аумағы
372.6 мың км2. Ірі 4 және 4 мыңдай ұсақ
аралдан құоалған (Хоккайдо, Хонсю, Сикоку,
Кюсю).
ЭГЖ – Еуразия құрлығы мен Тынық
мұхиттың түйіскен жерінде және Азия –
Тынық мұхиты аймағында орналған.
Азияның шығысында орналасқан
географиялық орнына байланысты Жапонияны
«Күншығыс елі» деп атайды. Әкімшіліктік
құрылымы- конституциялық монархия.
Халықы
Халқының саны 125879 мың адам. Жапония бір
ұлтты ел., халықтың 99% - жапондықтар.
Демографиялық жағынан – Жапонияда балалар
өлімінің көрсеткіші ең төмен, ал өмір сүру орта
жасы жоғары көрсеткіштерді көрсетеді.
Дін – синтоизм, буддизм. Жапонияда халық
тығыз қоныстанған: 1 км2 –ге 300-ден астам
адам келеді.Халықтың 76% қалаларда тұрады.
Агломерациялар Токайдо (9 қаладан тұрады).
Өнеркәсібі
1) Материал аз жұмсалатын металл немесе басқа шикізатты көп тұтынатын
өндірістер;
2) Болат қорыту, мұнай химиясы, автомобиль, кеме жасау салалары;
Жапонияда өз минералды шикізат қоры жоқ: мұнай, газ, көмір, қара және түсті
металлургия, бокситтерді сырттан әкеледі.
Қара металлургия – импорттан руда мен көмірді пайдаланады. Болат қорытады 100
млн тоннаға жуық.

Түсті металлургия - алюминий қорытады.
Жапонияда өзен қатынасы мен құбыр тартудан басқа көлік түрлерінің бәре де жақсы
дамыған.
Автомобиль өнеркәсібі халықаралық мамандау саласы, дүние жүзінді 1-ші орын
алады. Жылына 12 млн. автомашина шығарады. Соның 8 млн-ы жеңіл автомобильдер.
Атақты автомобиль маркалары “Тойота”, “Ниссан”, “Хонда”. Кеме жасау да
осыдеңгейде. Радио-электроника, телевизор, робот жасау, электронды-есептеуіш
техника – Жапонияның дүние жүзінде алдыңғы орынды иеленген салаларының бірі.
Ауыл шаруашылығы
Негізгі дәнді дақылы: күріш өсіру, бидай, соя,
көкөніс егіледі.
Ауыл шаруашылығының құрылымы да өзгерді.
Жапония әрқашан да таза егінші ел болатын.
Егістік жердің тең жартысын алып жататын
күріш бұрынғысынша дәнді дақылдардың
ішіндегі жапондардың негізгі наны болып қала
берді. Оңтүстік аралдарда күріштен жылына 2- 3
өнім алады. Шай, цитрус дақылдары, жүзім
Жапонияның көп жерлерінде өсіріледі. Бау –
бақшамен айналысады.
Мал шаруашылығы
Мал шаруашылығынан құс шаруашылығы, шошқа өсіру басым болып
келеді. Сондай-ақ онда інжу-маржан кәсібі дамыған.
Жапондық шаруашылықтың тағы бір дәстүрлі саласы – балықшылы қ.
Елде 3 мыңнан астам балық аулау аймағы бар. Өздері балы қ өсіріп «те ңіз
плантацияларыда» молюска өсіру шаруашылы ғын дамытып отыр.
Көлік
-автомобиль және темір жол көлігі
басты роль атқарды.
-теңіз көлігімен де тасымалданады. Ірі
порттар: Кобе, Нагойя, Йокогама.
Экономикалық дамуы

Ел қысқа мерзім ішінде ғылымда, техникада, білім беруде, өнеркәсіп пен саудада
үлкен жетістіктерге жетіп, қарыштап алға басты. Жапония дүние жүзіндегі ең басты
несие беруші елге айналды. Энергетика, металлургия, автомобиль және кеме жасау,
химия, мұнай-химия, құрылыс өнеркәсібі сияқты базалық салалар импорттық
шикізат арқылы қайта құрылған болатын.
Ғылым электроника, жұмыс техникасы, биотехнология салаларында жетекші орынға
ие болып, дәстүрлі қуат көздерін пайдалануға кірісті. Жапония ғылымды
қаржыландыру үлесі жағынан дамыған елдердің ішінде бірінші орын алады .
Жапония белсенді сауда балансына ие. Дүние жүзінің көптеген елдері жапон
фотоаппаратын, бейне үнтаспаларын, калькуляторын, сағатын, автомобилі мен
мотоциклін сатып алады. Жапония – барлық Азия – Тынық мұхит аймағы елдерінің
басты сауда серігі.
Ал, жолаушылар тасымалдайтын темір жолдарының молдығы жөнінен дүние жүзінде
бірінші орын алады.
Өнері
Жапон өнерінің өзіндік ұлттық ерекшеліктері бар. Т өбесі сабанмен жабыл ған
ағаш құрылыстар Жапон архитектурасыны ң ежелгі ескерткіщтеріне жатады.
Жапон бейнелеу өнерінің ежелгі ескерткіштері неолит д әуіріне саяды.
Жапон музыкасы туралы алғашқы деректер 3 ғ-дан са қтал ған. Ежелгі музыкасы -
кагура. Бұл мифтік сюжетте негізделген ғұрыпты қ би.
Жапон театры тарихында гигаку, бугаку, сингаку, саругаку деп аталатын хала қ
өнерінің бүрлері белгілі орын алды. 19 ғ-дың соғы мен 20 ғ-ды ң басында симпа,
сингэки, синкокучэки сияқты театр өнерінің жа ңа т үрлері пайда болды.
Жапонияда алғашқы кинофильм 1899 жылы түсірілді.

Ұқсас жұмыстар
Соғыс машиналары
Жапонияның сайлау жүйесі
Жапония саяси жағдайы туралы
Қазақстан-Жапония
Қазіргі кезеңдегі Жапония экономикасы
Вашингтон конференциясы
Түрі Еншілес компания
Орыс-Жапон соғысы
Жапония жайлы
Жапония саяси жағдайы
Пәндер