Paulig кофесінің тарихы

Кофе
Paulig кофесінің тарихы





PAULIG КОМПАНИЯСЫНЫҢ ТАРИХЫ 1876 жылы басталды, Любек Густав Паулигтің неміс қаласынан Финляндияға көшіп келгенінен соң, бес жылдан кейін өз ісінің негізін қалады. ФИНЛЯНДИЯЛЫҚ ҰЛЫ ГЕРЦОГ шетел іскерлеріне кең мүмкіндік ашқан бірқатар реформалар дайындады. Либерализмнің әсерінен мемлекет тарапынан жеке кәсіпкерлерді бақылаудың бәсеңдеп кетуі, елді жаңашаландыруға септігін тигізді. Ауылдық аймақтарда тұрған адамдар, сатып алу үшін қала бармайтын да болды, себебі сауда тұрғылықты жерлерде дүкеншелер ашуға рұқсат берді. АЗЫҚ – ТҮЛІК ӨНЕРКӘСІБІ пайда болды, сондықтан азық-түліктің үлкен бөлігі өндірілмей, шикі зат түрінде сатылды.



ГУСТАВ ПАУЛИГ тұз, кофе, специи, бидай дәндері, портвейн және коньяк сияқты тауарларды тасымалдады. ЖАРНАМАЛЫҚ ХАБАРЛАМА күнделікті газет беттерінде: «Колониялды тауарлардың кең таңдауы. Жеткізіп беру мүмкіндігі. Офисі Фабианинкатуда, 10 үй» АЛДЫҢҒЫ ОН ЖЫЛДА кәсіпорын Хельсинкидегі Фабианинкатуда жалға алынған тұрғын жайларда, кейіннен Похеспланадида орналасты. XIX ғасырдың ең соңында компания Этелорантуға, XX ғасырдың басында Катаяноккуға орналасады.



ГУСТАВ ПАУЛИГ аз уақыттың ішінде белгілі кәсіпкер болып танылды. Өзінің сауда бизнесінен басқа, ял сондай-ақ кеме қатынасының компанияларына қызығушылық танытты. Сонымен қатар, ол Германияның вице-консулы ретінде қызметте тіркеулі болатын, сондай-ақ Хельсинкидің қалалық кеңесіне енген. ГУСТАВ ПАУЛИГТІҢ ӨЛІМІНЕН КЕЙІН 1907 жылы іс жесір қалған әйелі Берте Паулигке ауысты. ОРАУЫШ ЖӘНЕ PAULIG САУДА МАРКАСЫН NISSEN КОФЕЙНЯСЫНЫҢ ЖҮЙЕСІ БОЙЫНША ЖАСАУ. 1904 жылы Paulig компаниясы азық – түлік өндірісіне кірісу арқылы өз қызметін кеңейтеді. Хельсинки Катаянокка ауданының қоймасында кофені қуыру бойынша өндіріс басталады.





АМЕРИКАНДЫҚ ДЖОН АРБАКЛЬ ХІХ ғасырдың соңында кофені қуыру бойынша өнеркәсіп технологиясын өңдеп шығарады. Бұған дейін кофе тек жасыл күйінде ғана сатылатын, сатып алушылар қуыруды үйлерінде жүзеге асыратын. Густав Паулиг сондай-ақ өз кофелерінің үлкен бөлігін жасыл дән түрінде тасымалдады және тек 1926 жылы ғана Финляндияда қуырылған кофенің сатылымы жасыл кофеден асып түсті. ГУСТАВ ПАУЛИГ қуырылған кофелерді дүкендерге 5килограмдық орауышта тасымалдайтын болды. Бұл орауыштарға Густав Паулигтің өзі ойлап тапқан латын тигерасын түрінде “Р” таңбасы басылған болатын, нәтижесінде ол Paulig компанииясындаға сапалылықтың символы болып қала берді. 1924 жылы, дүкен иесі Мариехамменің өтініші бойынша Paulig алғаш рет кофені бөлшек сауда бағасымен тасымалдай бастады.

 Бұндай

кофе аз уақыт ішінде тұтынушылар арасында танымал болды. Paulig кофесінің ізінше бөлшек сауда бағасымен специи және шай да орауышпен сатыла бастады.

Густав Паулиг «Егер де біз сапамен ымыраға келетін болсақ, сіз біздің фабриканың есігін біржолата жабасыз” деп бекітті. 1929 ЖЫЛЫ PAULIG алғаш рет Juhla и Juhla Mokka және әр түрлі шатырлы брендттерді шығарушы болған Presidentti маркалы кофе жіберді. Екі жылдан соң дүкендердің сөрелерінде ұнтақталған кофе пайда болды. Өнімнің орауышында алғаш рет оның өндірілген күні көрсетілді.





МҮМКІНДІГІНШЕ КӨП тұтынушылар өздеріне сапалы кофе алуы үшін, 1909 жылы Paulig компаниясы кофейнялары мен Nissen кофе дүкендерінің жүйесін ала бастады. Жақын арада бұл кофейнялар Хельсинки тұрғындарының арасында кеңінен танымал боды және барлық Финляндия бойынша ашыла бастады. ҰЛТТЫҚ САУДА ЖҮЙЕСІ Paulig компанисының өнімін барлық елге таралуына көмегін тигізді. Алғашқы аймақтық офис 1903 жылы Тампереде ашылған болатын, жүйенің өзі ХХ ғасырдың 30 жылдары Финляндияда құрылған. 1911 ЖЫЛЫ PAULIG Сатамакату ғимаратының кешені орналасқан, офис пен қуыру цехын бірлестіре орналастырған хельсинскилық Катаянокка ауданына көшті. 1919 жылдан 1947 жылға дейін компанияны Эдвард Паулиг ұлы Густава және Берты басқарды.



Сол кездерде Paulig компаниясы азық-түлік нарығында алға шықты және жоғарғы деңгейден орын тепті. ЕКІНШІ ӘЛЕМ СОҒЫСЫ КЕЗІНДЕ Paulig компаниясы азық-түлік индустриясындағы жаңа саланы ашты: қатырылған азық-түліктер. Кофе өнімі 1946 жылы жасыл кофенің жетіспеушілігінен уақытша тоқтатылды. 1950 жылы Paulig компаниясы тауарларының жарнамасында, Паула атты қыз пайда боды. Ұлттық киім киген,жарнама компаниясының кейіпкері кофе құмғанынан кофе құяды. Жақын арады Пауланы барлық Финляндия таныды. ҰЛТТЫҚ КИІМДЕГІ ҚЫЗ Paulig кофесінің орауышында, ХХ жүз жылдық ғасырдың ортасында керемет танымал болды - тәуелсіз жас сұлулардың сен кезеңі. Оның пайда болу тарихы жай ғана.



Финляндияда алғашқа сауда көрмесінде 1920 жылы Paulig кофесін ұлттық киімдегі қыздар сатқан болатын. 50-ші жылдары Эдварда Паулигтің ұлы, Хенрик, жаңашаланған Америкаға жаңаша Паула сияқты қызды Paulig кофесінің символы ретінде енгізді. 12 қыз «Жыл Пауласы» тұтынушыларға буклеттердің «Паула әңгімелейді» парағы арқылы жүгінетін болды. ШАИ ЖӘНЕ ТҰЗДЫҚТАР Paulig компаниясының өнімдерінің арасында маңызды орын ала бастады. 1966 жылы шайымен қоса ыңғайла орауыштар пайда болды. Бұл кездері Финляндияда тағам дайындау үшін түрлі тұздықтарды пайдалану әдетке айналды. ҒИМАРАТТЫҢ ЕСКІ КЕШЕНІ Катаянокка ауданыны дамып жатқан компаниялар үшін тар бола бастады, сондықтан 1968 жылы қуыру цехы да, орауыш бойынша зауыт та Вуосаари ауданындағы жаңа, заманға сай тұрғын жайға көшті. Жаңа өндірістің ашылу салтанатында Финляндия президенті Урхо Калеви Кекконен қатысты.





1970 ЖЫЛДАРЫ Paulig компаниясы бизнесті дамыту үшін жаңа жолдар іздейді. Компания көтерме сауданы тоқтатады және азық-түлік өнімін дамытуды қолға алады. 1971 жылдан 1995 жылға дейін компания сондай-ақ теңіз қатынастары бизнесімен айналысады. ХЕНРИК ПАУЛИГ соңғы тұтынушымен байланыс жасау бойынша қызмет құрады және 1971 жылы «Паула» тұтынушы бөлімі ашылды. «Паула» тұтынушы бөлімінің қызметі шұғыл телефон желісімен шектелмеді, сатып алушыларға сыйлық, тілек және ұсыныс хаттарын өңдеу, таратумен таратумен айналысты. Бұл қызмет кофе әзірлеу тәсілдерінің жиынтығы шығарды және түрлі тақырыпта кештер өткізді. «Паула» қызметінің қыздары дүкендер мен кафелерде кофе әзірлеудің тәсілдері жайында әңгімелейді. 1980 ЖЫЛЫ кофе мәдениетін көтеру және тарату үшін құрылған Paulig кофе институты ашылады. 1982 ЖЫДЫ компанияның БАРЛЫҚ ҚЫЗМЕТКЕРЛЕРІ Вуосаари ауданындағы жаңа офиске көшеді.



Жаңашаландырудың НӘТИЖЕСІНДЕ ВУОСААРИ кофені қуыру және оны орау бойынша жаңа технологиялар енгізіледі. КОМПАНИЯНЫҢ ХАЛЫҚАРАЛЫҚ нарыққа шығуы Великобританиядан басталды, онда Paulig Appleton Machin & Smiles Ltd компаниясын шығарды және оны Paulig U.K. Ltd. ауыстырды. БҰЛ КЕДЕ Paulig КОМПАНИЯСЫ мұздатылған өнімдермен айналысуды тоқтатып 1987 жылы кофе мен тұздық өндірісін тасымалдауды қайта қолға алды. 90-шы жылдары Paulig компаниясында глобализация болады. Вуосаари ауданы біртіндеп дамыған инфраструктурасы бар ірі қала ауданына айналады. 90-шы жылдардың басында Paulig компаниясы Nordfalks AB швед компаниясымен және даттық Danske Krydderier A/S компаниясымен бірлесе отырып тұздық өндірісі бойынша Nordic spices alliance /Сол түстік альянс/ құрады. Альянс тұздықтары Santa Maria маркасымен шығарыла бастады.



Бұндай серіктестік глобализациядық даму үрдісіне септігін тигізді. Бүгінгі күнде, солтүстік аймақ елдерінен басқа, Santa Maria маркалы өнім Балтии, Ресей және орталық Еуропа елдерінде сатылады. Кеңес үкіметі құлдырағаннан кейін Балтии елдерінде нарық ашылды, Paulig компаниясы алғаш компаниялардың бірі болып, өзінің бұрынғы серіктестерімен сауда қатынастарын жаңғыртты. 1993 жылы Сауэда, Таллин маңында тұздық өндірісі бойынша зауыт және қуырыу цехы ашылды. Ресейде Paulig компаиясы сауда өкілдерін Мәскеу мен СанктПетербургте ашты. Компанияның жаңа тұздықтары және жаңа өнімдер аспаздарды қызықтырады және қазіргі заманға сай тағам дайындау бағытын құрады. Santa Maria Tex Mex и Spicy World Финляндияға жаңа дәм жаңалықтарын әкелді.



Жаңа кәсіпорындарды шоғардандыру және үлестіру даттық OSCAR маркалы кеспе, сорпа және соустарымен толықтырыла отырып, сондай – ақ Lihel Oy компаниясымен өндірілген азық – түлік өнімдерінің индустриясымен қатар, тұздықтың ауқымын кеңейтті. Тұздық өндірумен ғана маманданып жүрген Эстония, Сауэдағы зауыт мүмкіндіктері айтарлықтай кеңіді. Кофе әлемі де, сәнді дүкендер, кафелер және ресторандар да дамып жаңа бағыт ала бастады. Үшінші мыңжылдыңтың басталуының құрметіне Paulig компаниясы кофе индустриясының жаңа кейіпкерін - баристті ұсынды. Жаңа шешімдер денсаулыққа пайдалы өнімдерді тасымалдаумен қатар, тұздықтарды өндіру және сату саласынан табылды. Teriaka Oy компаниясы өзінің холестеринге енген Diminicol ® ингредиентін халықаралық деңгейге жылжыта бастады.



Жаңа мыңжылдықтың басында Paulig компаниясы Fuchs Gewürze GmbH & Co неміс кәсіпорнын ала отырып, тұздықтар нарығының ұстанымын күшейтуге кезекті қадам жасады. Бірнеше жылдан соң ғана бұл үлес 25% құрады. Бірлесе иелік ету Paulig's Nordic alliance орталық – еуропа нарығында тұрақты күйге ие болды. Santa Maria AB копаниясының капиталдағы үлесі сондай -ақ 70% дейін өсті. Балтия және ресей елдерінің аймағында тұздық, этникалық өнімдер және кофе сату экономиканың дамуына қарай ұлғайуда. Өнеркәсіптік өндірістің маңыздылығы Балтия және Ресей нарығында жүзеге асырыуда және әсіресе норвегияның Ingredia AS компаниясының акцияларын сатып алғаннан кейін, сондай – ақ Сауэ зауытында жаңа өнеркәсіптік алыптарды іске қосқан соң өсті.



Қуыру аймақтарын дамыту бойынша жоспар ойдағыдай жүзеге асырылды. Конмпаияның инвестиция туралы шешімдеріне сәйкес 2006 жылдың қаңтарында қуыру цехтарының жаңа көлемдері пайда болды. 130 жылдың ішінде бакалея сатушы шағын компания халықаралық сауда маркасына айналды. Paulig үнемі өнімжәне қызмет ассортименттерін кеңейтерліктей бизнестің дамуының жаңа бағыттарын іздеді, тұтынушылардың тілегіне құлақ асты және эксперименттер мен инновациялар үшін ашық болды. Компанияның өсуі мен өндірісі көлемінің ұлғайуына қарамастан, оның қызметінің негізгі мақсаты өзгеріссіз қалды: тұтынушылардың сұраныстарына жоғарғы сапалы тауарлар ұсыну.

Кофе қайнатқыш машиналар

Кофе және ингредиенттер Paulig кофесі

Сүтпен кофе


Стиль тазалығы мен тыс. қатаңдығын бағалайсыз ба Қара мен ақ үндестігінің классикасы үнемі керемет көрінеді!

Мұзды мокко


Мұзды кофені араптар сахарада ойлап тапқан деп ойлайсыз ба Оларға мұз қайдан келсін ! Ол Ресейдің қарлы кеңістігінде пайда болды – бұнда сұлулық пен орыс қысының аязы үйлескен.

Саяхат дәмі


Жаңа елдер, экзотикалық әсер және эмоциялар, өзге халықтардың тұрмысы мен мәдениетіне сүйсінудің ұмытылмас кездері, бұның бәрі әдеттегі шыны аяқтағы шынайы кофенің ерекше дәмін жеткізеді.

Жаңалық дәмі


Американы ашуға болады, кофе оралымын да ашуға болады – жаңалық дәмі тек ішкі толықсумен ғана анықталады! Шапшаңырақ!

Latte Art


Тірі өрнектің судыраған әсемдігі – сүт қара кофенің төңірегінде тек бірнеше секундта қана өрнек құрады. “Байқап” үлгердіңіз бе

Art of taste


Сіз көркемділік пен дәлдікті бағалайсыз ба, әсіресе олар ортақ үрдісте байқалса Бұл сапалар тек кофе әзірлеуде ғана үйлеспейді, алайда сіз ғана оның осылай екенін көрсете аласыз.


Пән: Ет, сүт, шарап өнімдері


Пәндер
Көмек / Помощь
Арайлым
Біз міндетті түрде жауап береміз!
Мы обязательно ответим!
Жіберу / Отправить


Зарабатывайте вместе с нами

Рахмет!
Хабарлама жіберілді. / Сообщение отправлено.

Сіз үшін аптасына 5 күн жұмыс істейміз.
Жұмыс уақыты 09:00 - 18:00

Мы работаем для Вас 5 дней в неделю.
Время работы 09:00 - 18:00

Email: info@stud.kz

Phone: 777 614 50 20
Жабу / Закрыть

Көмек / Помощь