Мақтарал гуманитарлық-экономикалық және агробизнес колледжі жағдайында “Тракторлар және автомобильдер” пәнінен “Интербелсенді әдістері арқылы оқыту технологиясын жобалау”

Дипломдық жұмыс
Мақтарал гуманитарлық-экономикалық және агробизнес колледжі жағдайында “Тракторлар және автомобильдер” пәнінен “Интербелсенді әдістері арқылы оқыту технологиясын жобалау”

Ғылыми жетекшісі: Аманбаева Э. А.

Мақтарал гуманитарлық-экономикалық және агробизнес колледжіңің мамандықтар тізімі:
4402002 Ауыл шаруашылығын механикаландыру 4406002 Фермерлік шаруашылықты ұйымдастыру және жүргізу 4432002 Ауылшаруашылығын автоматтандыру және электрлендіру 0501002 Ветеринария 1704002 Мелиорация және жерді қорғау 4402002 Талшықты материалдарды алғашқы өңдеу 0705002 Экономика, бухгалтерлік есеп және аудит 0318002 Технология 3005002 Тасымалдауды ұйымдастыру және көлік қозғалысын басқару 4104002 Иіру өндірісінің технологиясы

Мақтарал гуманитарлық-экономикалық және агробизнес колледжінің материалдықтехникалық базасы 55 оқу дәрісханасы 18 оқу-зертханасы 5 токарлық ағаш шеберханасы 5 дәнекерлеу,машина-трактор жөндеу, жанармай насосы аппаратын жөндейтін шеберхана 275 орындық оқу залы 360 орындық мәжіліс залы 1 спорт залы 1 типтік стадион спорт алаңы демалыс саяжайы медициналық пункт асхана

Интербелсенді оқыту технологиясыдеп нәтижесінде оқу әрекеті барысында олардың өзара мотивациялық, интеллектуалдық, эмоциялық және басқада жақтарынан жетістіктерге жетуді сезіну ситуациясын тудыра алатын, оқушыларға педагогикалық әсерлі танымдық қарым-қатынас құруға кепілдік беретін, мұғалім мен оқушының іс-әрекетін оқу ойындары түрінде ұйымдастыру тәсілдерін айтамыз.

Интербелсенді оқыту технологиясына:
Жұптасып жұмыс істеу Ротациялық (ауыспалы) үштік Шағын топтармен жұмыс Аяқталмаған сөйлем Есептеу ағашы Өз атынан сот Азаматтық тыңдау Рөлдік ойын Өз позицияңды ұстан Дискуссия Дебаттар жатады

Құрылымдық логикалық талдау дегеніміз – оқу элементтерін және олардың дәрежелерін байланыстыратын, қарым қатынасын анықтау. Оқу материалының логикалық құрылымында байланыстар мен ұсыныстар өздігінен болмайды, олар оқу элементтерінің арасындағы қатынастарды анықтайды. Оқытушының сабаққа дайындалу жұмысы келесі элементтерден тұрады: 1.Оқу материалдарын жүйелеп оқу, үйрену 2.Материалдық техникалық жабдықтарын дайындау 3.Жаттығулар жүйесін анықтау 4.Көрнекі құралдар мен ТОҚ анықтау 5.Пән аралық байланысты анықтау

Тақырыптың оқу элементтерінің спецификасы
Блок нөмірі I II III Негізгі оқу элементтері және негізгімен бірге оқылатын басқа оқу элементтері 1. Салқындату жүйесі туралы түсінік 2. Салқындату жүйесінің жұмыс істеу принциптері 3. Салқындату жүйесі жылуды тасымалдайтын материалдың түріне қарай: 3.1. ауамен 3.2. сұйықпен 3.2. сұйықпен салқындату жүйесінің құрылысы: а – радиатор, б – желдеткіш, в – термостат, г – термометр, д – двигательдің су тысы, е – су тарататын канал, ж – блок, з – су насосы, и – жалғағыш шланга, к – ағызу шүмегі. 4. Салқындату жүйесі жұмыс істейді: а – кіші айналымда, б – үлкен айналымда. 5. Салқындату жүйесінің құрылым ерекшеліктері 6. Салқындату жүйесінің жұмыс істеу көрсеткіштері 7. Салқындату жүйесін күту және техникалық қызмет көрсету.

 
IY Y YI

Тақырыптың оқу элементтерінің спецификациясы

Блок нөмірі
I

Негізгі оқу элементтері және негізгімен бірге оқылатын басқа оқу элементтер

II III

IY

Y YI


Пән: Автоматтандыру, Техника


Пәндер
Көмек / Помощь
Арайлым
Біз міндетті түрде жауап береміз!
Мы обязательно ответим!
Жіберу / Отправить


Зарабатывайте вместе с нами

Рахмет!
Хабарлама жіберілді. / Сообщение отправлено.

Сіз үшін аптасына 5 күн жұмыс істейміз.
Жұмыс уақыты 09:00 - 18:00

Мы работаем для Вас 5 дней в неделю.
Время работы 09:00 - 18:00

Email: info@stud.kz

Phone: 777 614 50 20
Жабу / Закрыть

Көмек / Помощь