Мақтарал гуманитарлық-экономикалық және агробизнес колледжінің Тракторлар және автомобильдер пәні бойынша интербелсенді оқыту технологиясын жобалау


Slide 1

Дипломдық жұмыс

Мақтарал гуманитарлық-экономикалық және агробизнес колледжі жағдайында “Тракторлар және автомобильдер” пәнінен “Интербелсенді әдістері арқылы оқыту технологиясын жобалау”

Ғылыми жетекшісі: Аманбаева Э. А.

Slide 2

Мақтарал гуманитарлық-экономикалық және агробизнес колледжіңің мамандықтар тізімі:

4402002 Ауыл шаруашылығын механикаландыру

4406002 Фермерлік шаруашылықты ұйымдастыру және жүргізу

4432002 Ауылшаруашылығын автоматтандыру және электрлендіру

0501002 Ветеринария

1704002 Мелиорация және жерді қорғау

4402002 Талшықты материалдарды алғашқы өңдеу

0705002 Экономика, бухгалтерлік есеп және аудит

0318002 Технология

3005002 Тасымалдауды ұйымдастыру және көлік қозғалысын басқару

4104002 Иіру өндірісінің технологиясы

Slide 3

55 оқу дәрісханасы

18 оқу-зертханасы

5 токарлық ағаш шеберханасы

5 дәнекерлеу, машина-трактор жөндеу, жанармай насосы аппаратын жөндейтін шеберхана

275 орындық оқу залы

360 орындық мәжіліс залы

1 спорт залы

1 типтік стадион

спорт алаңы

демалыс саяжайы

медициналық пункт

асхана

Мақтарал гуманитарлық-экономикалық және агробизнес колледжінің материалдық-техникалық базасы

Slide 4

Интербелсенді оқыту технологиясы-деп нәтижесінде оқу әрекеті барысында олардың өзара мотивациялық, интеллектуалдық, эмоциялық және басқада жақтарынан жетістіктерге жетуді сезіну ситуациясын тудыра алатын, оқушыларға педагогикалық әсерлі танымдық қарым-қатынас құруға кепілдік беретін, мұғалім мен оқушының іс-әрекетін оқу ойындары түрінде ұйымдастыру тәсілдерін айтамыз.

Slide 5

Интербелсенді оқыту технологиясына:

Жұптасып жұмыс істеу

Ротациялық (ауыспалы) үштік

Шағын топтармен жұмыс

Аяқталмаған сөйлем

Есептеу ағашы

Өз атынан сот

Азаматтық тыңдау

Рөлдік ойын

Өз позицияңды ұстан

Дискуссия

Дебаттар жатады

Slide 6

Құрылымдық логикалық талдау дегеніміз - оқу элементтерін және олардың дәрежелерін байланыстыратын, қарым қатынасын анықтау. Оқу материалының логикалық құрылымында байланыстар мен ұсыныстар өздігінен болмайды, олар оқу элементтерінің арасындағы қатынастарды анықтайды.

Оқытушының сабаққа дайындалу жұмысы келесі элементтерден тұрады:

Оқу материалдарын жүйелеп оқу, үйрену

Материалдық техникалық жабдықтарын дайындау

Жаттығулар жүйесін анықтау

Көрнекі құралдар мен ТОҚ анықтау

Пән аралық байланысты анықтау

Slide 7

Блок нөмірі

Негізгі оқу элементтері және негізгімен бірге оқылатын басқа оқу элементтері

I

1. Салқындату жүйесі туралы түсінік

II

2. Салқындату жүйесінің жұмыс істеу принциптері

III

3. Салқындату жүйесі жылуды тасымалдайтын материалдың түріне қарай: 3. 1. ауамен 3. 2. сұйықпен

3. 2. сұйықпен салқындату жүйесінің құрылысы:

а - радиатор, б - желдеткіш, в - термостат, г - термометр,

д - двигательдің су тысы, е - су тарататын канал, ж - блок,

з - су насосы, и - жалғағыш шланга, к - ағызу шүмегі.

4. Салқындату жүйесі жұмыс істейді:

а - кіші айналымда, б - үлкен айналымда.

IY

5. Салқындату жүйесінің құрылым ерекшеліктері

Y

6. Салқындату жүйесінің жұмыс істеу көрсеткіштері

YI

7. Салқындату жүйесін күту және техникалық қызмет көрсету.

Тақырыптың оқу элементтерінің спецификасы

Slide 8

Блок нөмірі

Негізгі оқу элементтері және негізгімен бірге оқылатын басқа оқу элементтер

I

II

III

IY

Y

YI

Тақырыптың оқу элементтерінің спецификациясы


Ұқсас жұмыстар
Интербелсенді оқыту: қағидалары, ұйымдастыруы және әдістері
Интербелсенді оқыту әдістері мен технологиялары
Діни экстремизм мен терроризмнің алдын алу мақсатында қоғамдық-гуманитарлық пәндерді оқытудың тиімді технологиясын әзірлеу
Сабақта жобалау-бағдарлау технологиясын қолдану арқылы оқушылардың білімін жетілдіру
Әлеуметтанудың объектісі мен пәні, әдіснамасы және гуманитарлық білім жүйесіндегі орны
Педагогикалық ұстаным: физикада деңгейлеп оқыту технологиясын қолдану
Орта кәсіптік білім беру жүйесіндегі интербелсенді оқыту әдістерінің ерекшеліктері
Агробизнес пен агроөнеркәсіптік кешен: анықтама, құрылым және даму мақсаттары
2011-2012 оқу жылына арналған Қызылорда көпсалалы гуманитарлық-техникалық колледжінің 20-топқа арналған тәрбие жоспары
1-сыныпқа арналған жаңартылған оқу мазмұны мен интербелсенді тұлғалық-бағдарланған оқыту әдістері
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz