Педагог мамандарды даярлауда ақпараттық құзырлықты қалыптастырудың дидактикалық мүмкіндіктері
Презентация қосу
Педагог мамандарды
даярлауда ақпараттық
құзырлықты
қалыптастырудың
дидактикалық
мүмкіндіктері
Қоғамды ақпараттар жағдайында
үздіксіз білім беру жүйесі мыналарға
сүйенеді:
білім берудің сапасын арттыру, даму
қарқынын күшейту және дербестендіру
есебінен қоғам мүшелерінің ой-өрісінің
даму деңгейін көтеру;
өз бетінше білім алу мүмкіндіктерін
кеңейту және міндетті емес білім беру
жүйесінде қоғам мүшелерінің өз
мамандықтарын қайта өзгерте алатындай
жағдай туғызу.
Бағыт беруді ақпараттандырудың
негізгі бағыттары:
методологиясын жетілдірумен стратегиялық
мазмұнын таңдау;
әдістерімен формаларын ұйымдастыру;
қоғамды ақпараттандырудың қазіргі
жағдайында тұлғаны тәрбиелеу мен дамыту;
оқытудың әдістемелік жүйесін жасау;
педагог мамандардың инттелектуалдық
потенциялын дамытуға бағыттау;
өз бетімен білім алу біліктілігін қалыптастыру;
информациялық-оқу, эксперименттік-зерттеу
қызметінің өз бетімен түрлі іс-әрекеттерін
жүзеге асыру;
тестілік, диагностикалық бақылау әдістерімен
білім деңгейін бағалау.
Білім беру жүйесінің негізгі міндеттері
біртұтас телекомуникациялық желіні
құру және дамыту арқылы шешіледі.
Олар:
ақпараттық мәдениетті ұйымдастыру мен
жеделдету процесін жоғары деңгейге жеткізу;
жасалынған және дамып келе жатқан
телекоммуникациялық желілерді біртұтас
бүкіләлемдік информациялық кеңістікте
интеграциялау;
біртұтас ақпараттық кеңістікте әртүрлі
деңгейдегі ақпараттармен алмасуды
қамтамасыз ету;
білім беруді дербестендіруді қамтамасыз ету,
дистанциялық оқытуға мүмкіндік жасау.
Ақпараттық-коммуникациялық
технологияны қолдану саласы бойынша
педагог мамандардың біліктілігін
арттыратын курстарды ұйымдастыру
кезеңдері ЖАҢА АҚПАРАТТЫҚ ТЕХНОЛОГИЯНЫ ҚОЛДАНУ
САЛАСЫНА ДАЙЫНДАУ
ЭЛЕКТРОНДЫҚ ОҚУЛЫҚТАРДЫ,
МУЛЬТИМЕДИЯЛЫҚ ПРОГРАММАЛАРДЫ ҚОЛДАНУ
САЛАСЫНА ДАЙЫНДАУ
АҚПАРАТТЫҚ-КОММУНИКАЦИЯЛЫҚ
ТЕХНОЛОГИЯНЫ ҚОЛДАНУ САЛАСЫ БОЙЫНША
ШЫҒАРМАШЫЛЫҚПЕН ЖҰМЫС ЖАСАУҒА
ДАЙЫНДАУ
ИНТЕРНЕТ-ТЕХНОЛОГИЯМЕН ЖҰМЫС ЖАСАУҒА ДАЙЫНДАУ
Педагог мамандардың құзырлық қалыптастыру
деңгейлерi
Пәндiк Бейiмделген
Аналитикалық бақылау
Ынталық/психологиялық
Ұйымдастырушылық Жобалық
Коммуникативтiк
Ғылыми-iзденiстiк
Негiзгi ұғымдар
Мемлекеттiк ақпараттық саясат – ақпараттық қоғам
жағдайында түрлi қызмет салаларын ақпараттандыру және
бiртұтас әлемдiк ақпараттық кеңiстiкке енудi қалыптастыруға
бағытталған құжаттардың мемлекеттiк органдарда бекiтiлiп,
жүзеге асыру механизмдерiн реттеу.
Бiлiм берудi ақпараттандыру - бiлiм беру саласының
теориясы мен практикасына жаңа ақпараттық технологияны
жан-жақты пайдалану және оқыту мен тәрибелеудiң
психологиялық-педагогикалық мақсаттарын жүзеге
асыратындай жағдайда оның мүмкiндiктерiн қолдану процесi.
Ақпараттық кеңiстiк - белгiлi бiр ереже мен қағидаға
негiзделiп ақпараттық субъектiлердiң өзара әрекетiн
және ақпараттық тұтынушылардың қызметiн толығымен
қанағаттандыруды қамтамасыз ететiн ақпараттық
ресурстар мен жүйелер және телекоммуникациялық
жүйелер мен желiлердiң жиынтығы.
Гипермәтiн – басқа мәтiндермен байланысты жүзеге асыру
мәтiнi.
Ақпараттық ресурстар – ақпараттық жүйелердегi
жекелеген құжаттардың немесе құжаттар жиынтығы
(кiтапханалардағы, архивтердегi, деректер қорындағы және
басқа да ақпараттық жүйелердегi).
Ақпараттық жүйе - ақпараттық процестердi жүзеге
асыратын ақпараттық технологиядағы реттелген құжаттар
мен бiрнеше құжаттар жиынтығы.
Ақпараттық процестер – ақпаратты жинау, өңдеу, алу,
сақтау, iздеу және тарату процестерi.
Ақпараттық орта – ақпараттық процестермен қарым-
қатынас кезiнде пайда болатын ақпараттық ресурстар мен
жүйелердiң жиынтығы.
Ақпараттық процестер субъектiсi – ақпараттық ресурстар
иегерi және меншiгi ретiнде ақпараттық процестерге
қатысушы жеке және заңды тұлғалар, ақпаратты
қолданушылар, басқарудың инфрақұрылымына қатысушылар.
Ақпараттық процестер объектiсi – ақпараттық ресурстар
мен жүйелер, технологиялар мен оларды қамтамасыз ету
құралдары.
WWW (World Wide Web) – гипермәтiн құрылғысы көмегiмен
мультимедиялық құрылғыларға өту мүмкiндiгi мен iздеу
навигациялар жүйесi.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz