Мектеп тәрбие жүйесі ретінде



Тақырыбы: Мектеп тәрбие жүйесі ретінде
Орындаған: Қрымбай Б. С
Тексерген: Тұрғанбаева Б. Ш

Тәрбие - мақсатқа бағытталған тұлға бойында көзқарастар мен сенімдер, қасиеттер мен құндылықтар, мінез-құлық нормаларын қалыптастыру процесі.
Тәрбие - мақсатты, арнайы ұйымдастырылған жан-жақты үйлесімді дамыған тұлғаны қалыптастыру процесі.


Мектептегі тәрбие жұмысының үлгісі
Өзекті мәселе:
Ұлттық және әлемдік тәрбие арқылы және
тұлғаның шығармашылық қабілетін дамыту
Мақсаты:
Жоғары адамгершілік
принциптерді қалыптастыру
Оқуға, білімге, ғылымға ұмтылған, көп
мәдениетті меңгерген тұлға тәрбиелеу
Сынып жетекшілерімен
Ұстаздармен
Тәрбие жұмысы
Оқу үрдісінде
тәрбиелеу
Ұжымдық қарым-
Қатынаста тәрбиелеу
Сабақтан тыс кездегі
тәрбие
Тәрбие кеңесі
Жүргізілетін жұмыстар
Сынып жетекшілерімен
Қыздар, ұлдар
арасындағы жұмыс
Ата - аналармен
Мұражаймен
Сынып жетекшілер
семинары
Жиын-кеңестер,
Мерекелер, мәдени-
шаралар
Тәрбие кеңесі
арқылы
Оқырмандар
қауымы
Кітапханашымен

Мектептегі тәрбие жұмысының құрылымы
Т
Ә
Р
Б
И
Е
Ж
Ұ
М
Ы
С
Ы
Сабақтан және мектептен тыс жұмыстар
Тәрбие берудің жаңа технологияларын қолданып,
Оқыту мазмұнының, түрлерінің, әдістерінің тәрбиелік
әлеуетін жоғарылату;
Ойын технологияларын қолдану;
Пәнаралық сабақтар өткізу;
Сабақтарды мектеп және қала мұражайлары мен кітапханаларда өткізу
Қарым-қатынас
Ұжымдық шығармашылық іс-шаралар өткізу
Дәстүрлі мектепішілік мерекелер өткізу;
Қала кітапханаларымен сыныптан тыс байланысты кеңейту;
Сынып, мектеп деңгейінде өзін-өзі басқару жүйесін дамыту
Сабақ
Оқушылардың бейресми қатынасын ұйымдастыру;
Сынып сағаттар, әдеби кештер өткізу;
Бірлескен мектепішілік іс-шаралар өткізу: КВН, спорттық іс-шаралар;
Сабақтан және мектептен тыс жұмыстар
Ұжымдық шығармашылық іс-шаралар өткізу
Дәстүрлі мектепішілік мерекелер өткізу;
Қала кітапханаларымен сыныптан тыс байланысты кеңейту;
Сынып, мектеп деңгейінде өзін-өзі басқару жүйесін дамыту

Т
Ә
Р
Б
И
Е
Ж
Ұ
М
Ы
С
Ы
Жанұя
Ата - аналарды мектептің оқу-тәрбие жұмысына қатыстыру;
Ата - аналарды психологиялық-педагогикалық салауаттандыру;
Ата - аналар оқуын өткізу;
Ата - аналарды мектепішілік мерекелереге қатыстыру
Қоғам
Қоғамдық іс-шаралар өткізу: спорттық сайыстар, әскери байқаулар;
Сауықтыру лагерьлерінің жұмысын ұйымдастыру;
Қоғамға пайда еңбекті ұйымдастыру

Педагогикалық процесс қызметі етуші жүйе ретінде

Тәрбие принциптері



Тәрбие процесі
Тәрбие процесі-жеке адам мен балалар ұжымын әлеуметтік тұрғыдан қалыптастыруда, оларды, өмірге дайындап, қоғамда өз орнын таба білуге үйретіп, әрбір әрекетімен, қызметімен қоғамға пайда келтіруде, өз жеке басына қанағаттанған сезіммен қарауға тәрбиелеу.
Тәрбие процесінің құрылысы өз ерекшеліктеріне байланысты алдына айқын мақсаттар қойып, тәрбие мазмұның соған негіздеп, оларды іс-жүзіне асыруда тәрбиенің формалары мен әдіс-тәсілдерін, объективтік мүмкіндіктерін сонымен қатар ең соңында жеткен жетістіктерідің қорытындысын белгілейді.
Тәрбие процйесінің екі жақтылық функциясының мәні -педагогтің белгілі мақсат пен жасаған педагогикалық ықпалы, табиғи түрде, оқушының өмірі мен іс-әрекеттерінің үйлесуі қажет.

Тәрбие процесінің ерекшеліктері
Тәрбие процесі-жеке тұғаны қалыптастыруды мақсатқа бағытталған үрдіс.
Тәрбие процесі-тәрбиеші мен тәрбиеленушінің тиімді өзара іс-әрекеті (ынтықмастығы) .
Тәрбие процесінің көп факторларлығы объективтік және субъективті.
Тәрбие процесінің ұзақтылығы тікелей емес тәрбие ықпалы кезеңінен нәтижеден алыстау мен сипатталады.

Тәрбиенің мақсатқа бағытталған ықпалдары

Тәрбие процесінің мәні

Тәрбие заңдылықтарын процессінің қарама-қайшылықтары

Американ педагогы Эдвард Торндайк : «Тәрбие жалпы алғанда адамда басқа адамдарға деген мейірімділікті, игілікті және таза ләззат алуға ұмтылысты дамыту қажет», - деп айтты.
Тәрбие мақсатының мәселесі педагогикалық
ойлар тарихында

МЕКТЕП ҰЖЫМЫ
Біздің елімізде қазірі қоғамның маңызды ұясы - мектеп ұжымы баланы дамытуда және қалыптастыруда үлкен роль атқарады.
Мектептегі оқушылар ұжымы - бұл
іс-әрекетімен (оқу, еңбек т. б) бірігіп топтасқан балалардың мақсатқа бағытталған тұрақты бірлестігі.

Сынып жетекшісінің негізгі қызметі
Сынып жетекшісі қызметінің мазмұны оқушылардың белгілі топтарында педагогикалық үрдіске жетекшілік ету функциясымен анықталады.
Сынып жетекшісі оқушылардың әртүрлі іс-әрекетін ұйымдастырады: танымдық, еңбек, эстетикалық, сонымен бірге оқушылардың еркін қарым-қатынасы оқушылардың дем алу бөлігі болып табылады.
Сынып жетекшісінің қызметінде бақылау және түзету қызметін жүйелі және сауатты жүзеге асыру тәрбиелік, ұйымдастырушылық және дамытушылық мәні зор, тәрбиелік үрдістің тиімділігін арттырады.

Сынып жетекшісі жұмысын жоспарлау
Мақсаты сынып жетекшісінің тәрбиелік іс-әрекеттің мақсатын қатысушылармен бірге қарастыру болып табылады. Оқушылардың жас деңгейлеріне байланысты және сынып ұжымының қалыптасу деңгейі сынып жетекшісінің бұл үрдісте қатысу бөлігі өзгереді.
Мақсат логикасы сынып жетекшісінің қызметін жоспарлау үрдісінде көрінеді. Тәрбие жұмысын жоспарлау - бұл сынып жетекшісінің өзіне және сынып ұжымын іс-әрекетті тиімді ұйымдастыруға көмек көрсету.

Тыңдағандарыңызға
рахмет!
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz