Сайтқа презентация қосу

Өнімді сапасын басқару жөніндегі Еуропалық тәжірибе

Орындағандар:Жумагазинов А.Е Мұхтарбек А. Кенже А. Нұржанқызы Г.

Өнімді басқарудағы Еуропа тәжірибесі
1871жыл

– Британия парламенті метрикалық жүйелерді міндетті түрде қолданысқа енгізу туралы заңды қабылдау туралы мәселені шешуде 1873 жыл –Британдық жәрдемдесу ассоциаиясы білім дамуына СГС жүйесін енгізді

Сапаны басқарудағы Еуропа тәжірибесі
1947

жыл – ISO ұйымдастыру 1950 жыл – Сауда министрлігі Ходжсон комиссиясы СИ жүйесін енгізуді ұсынды 1962 жыл – ИСО және МЭК құптап СИ жүйесін қабылдады 70-ші жылдары – европалық тұрмыстық техника өндірушілерді япониялық өндірушілер ығыстырды

Сапаны басқарудағы Еуропа тәжірибесі
Ұлтаралық

корпорацияларды құру. Ұлтаралық сауданың дамуы. Өздігінен басқарылатын жұмыс топтарының тәжірибесінің өріс алуы. Өзін-өзі бағалау және бенчмаркинг принциптерін қолдану

Сапаны басқаудағы еуропа тәжірибесі
Европада

бизнесті басқару SQP концепциясын қолдану сияқты

Сапаны басқарудағы Еуропа тәжірибесі
1987 жыл - ISO стандарттары және оның европалық аналогтары EN 29000, EN45000. Сапа - европа елдедерінің бәсекеге қабілеттілік факторын қамтамасыз ету:

Сапаны басқарудағы Еуропа тәжірибесі
Стандарттар

негізінде сапа жүйелерінің бірге енгізілуі ISO 9000, ЕN 29000. Европалық және халықаралық стандарттардың үйлестірілуі. 1985 жыл – СЕ таңбасы бар өнімді маркерлеу

Сапаны басқарудағы Еуропа тәжірибесі
Өнімді

сертификаттау, шиеленістерді шешу тұтынушы талаптарының қанағаттануын қадағалайтын тәуелсіз ұйымдар Европада– TUV Cert, BVGI, DNV, Lloyd Register, BSI сертификациясымен айналысатын жетекші ұйымдар құрылды

Сапаны басқарудағы Еуропа тәжірибесі
Өнім

сапасын бағалап, бақылаған зерттеу лабораторияларының және сотрудниктарының аккредиттеу жүйесі. Өндіріс технологиясы ерекше қатал тексеріске ұшырай бастады.

Сапаны басқарудағы Еуропа тәжірибесі
Сапаны жақсарту жұмыстары бойынша ұйымға қойылатын :
Өнім сапасы тұтынушылар талаптары және үлгіге сәйкестігімен қамтамасыз етіледі; Тауарға сапа ең алғашқы стадияда берілуі керек, өндірілген өнім сапасын тексеру мағынасыз

Сапаны басқарудағы Европа тәжірибесі
Орындаушылардың жауапкершілігі және біліктілігі тауар сапасының кепілі болып табылады; Толық және айқын ерекшеліктің болуы сапалы өндірістік инспекцияны қмтамасыз етеді; тауарды ағымға жіберместен бұрын оның үлгісі толығымен барлық өндіріс жұмысшыларымен толықтай тексеріліп шығу керек.

Сапаны басқарудағы Еуропа тәжірибесі
Британияда дефекттіліктің төрт деңгейін көрсететін дефекттер классификациясы жасалынған :
◦ ◦ ◦ ◦ ақаулы (А); айтарлықтай дефекттері бар(В); аздаған дефекттері бар(С); болмашы дефекттері бар(D).

Сапаны басқарудағы еуропа тәжірибесі
1988жыл

- сапа жүйесінің сертификатау және бойынша европалық комитет 1993 жыл – Сертификация және байқау бойынша Европалық координациялы кеңес

Сапаны басқарудағы Еуропа тәжірибесі
Сапа аумағында саясаттың негізгі мақсаттары :  Ішкі және сыртқы саудада европалық фирмалардың бәсекеге қабілеттілігін арттыру; Бірыңғай сауданың техникалық негізін қамтамасыз ететін инфраструктураның дамуы; Жеткізушілер мен тұтынушылардың серіктестігін арттыру; Еңбектің сапасын және эфеективтілігін арттыру;  Европаның өнеркәсіптік потенциалын көбейту.

Сапаны басқарудағы еуропа тәжірибесі
1988

жылы қыркүйек айында батыс европаның 14 ірі компанияларының президенттері Сапаны басқарудың Европалық фондын құру жөніндегі келісімге өол қойды. (EFQM).

Сапаны басқарудағы еуропа тәжірибесі
EFQM

сапа бойынша Европалық ұйыммен (ЕОК) бірге 1992 жылдан бері үздік фирмаларға берілетін сапа бойынша Европалық сыйлықақы құрды.

Сапаны басқарудағы Еуропа тәжірибесі
Европалық сапа сыйлықақысының мақсаттары: Клиенттердің мұқтаждықтарын қанағаттандыру Қызметкерлер қызығушылықтарын қанағаттандыру Қоғамға әсері

EFQM моделі
Келесі жағдайларда негізделеді:  Клиент әрқашан назарда  Жеткізушілермен серіктестікте болу  Біліктілікті жетілдіру  Процесстер және деректер  Үздіксіз жетілдіру және жаңашылдық  Мақсаттарға жетудегі жүйелілік және басшылық  Өзара жауапкершілік  Нәтижелерді үйлестіру

EFQM моделін қолдану келесілерді болжамдайды
Өзін-өзі бағалаудың шығуының алғашқы себептері болып ең алдымен: Мықты жақтар тізімі, Жетілдіру үшін бағыттар тізімі  модель критерийлері бойынша басқару жүйесінің баллдық бағалауы.

EFQM моделін қолдану келесілерді болжамдайды
Өндірістің

басқарушылық күштілігіне зерттеу және өлшеу жүргізу; Кез-келген ұйымның басқару жүйесінің эффектитілігіне бақылау жүргізу . Сонымен қатар, модель өзін-өзі бағалау жүргізу кезінде көмектесе алады.

RADAR- EFQM жүйесін бағалау циклы
Results

(нәтижелер) Approach (амал) Deployment (өндіріс деңгейлері бойынша амалды күшейту) Assessment and Review (бағалау немесе өзінөзі бағалау) және қайта қарау (жандандыру талпыныстары және қайта қарау үшін анализ).

EFQM критерийі
Басшылы қ 100 балл (10%) Кадрлық саясат 90 балл (9%) Процестер Персонал 140 қызығушылықтарын балл(14%) қанағаттандыру 90 балл (9%) Тұтынушылар мұқтаждықтарын қанағаттандыру 200 балл (20%) Қоғамға әсері 60 балл (6%) Жеткен нәтижеле р 150 балл (15%)

Саясат және стратегия 80 балл (8%)

Ресурстар 90 балл (9%)

Қамдалатын күштер 500 балл (50%)

Нәтижелер 500 балл (50%)

Еуропалық амалдың ерекшеліктері
Сапаны

растау және бағаға қатысты барлық жұмыстарды жүргізуүшін заң шығарушы негізде

Еуропалық амалдың ерекшеліктері
Сетификаттау

процедураларына, ережелері және ұлттық стандарттар талаптарын үйлестіру

Еуропалық амалдың ерекшеліктері
Сапа

бойынша мамандарды тіркеуге, зертханаларды аккредиттеуге, өнімді сертификаттауға және сапа жүйесі бойынша жұмыстар жүргізуге уәкілетті ұлттық ұйымдар жүйесін және аймақтық инфраструктура құру.

Назарларыңызға рахмет!!!


Пән: Сертификаттау, стандарттау



Пәндер
Көмек / Помощь
Арайлым
Біз міндетті түрде жауап береміз!
Мы обязательно ответим!
Жіберу / Отправить


Зарабатывайте вместе с нами

Рахмет!
Хабарлама жіберілді. / Сообщение отправлено.

Сіз үшін аптасына 5 күн жұмыс істейміз.
Жұмыс уақыты 09:00 - 18:00

Мы работаем для Вас 5 дней в неделю.
Время работы 09:00 - 18:00

Email: info@stud.kz

Phone: 777 614 50 20
Жабу / Закрыть

Көмек / Помощь