Өнімді сапасын басқару жөніндегі Еуропалық тәжірибе


Slide 1

Орындағандар:Жумагазинов А. Е

Мұхтарбек А.

Кенже А.

Нұржанқызы Г.

Slide 2

Өнімді басқарудағы Еуропа тәжірибесі

1871жыл - Британия парламенті метрикалық жүйелерді міндетті түрде қолданысқа енгізу туралы заңды қабылдау туралы мәселені шешуде

1873 жыл -Британдық жәрдемдесу ассоциаиясы білім дамуына СГС жүйесін енгізді

Slide 3

Сапаны басқарудағы Еуропа тәжірибесі

1947 жыл - ISO ұйымдастыру

1950 жыл - Сауда министрлігі Ходжсон комиссиясы СИ жүйесін енгізуді ұсынды

1962 жыл - ИСО және МЭК құптап СИ жүйесін қабылдады

70-ші жылдары - европалық тұрмыстық техника өндірушілерді япониялық өндірушілер ығыстырды

Slide 4

Сапаны басқарудағы Еуропа тәжірибесі

Ұлтаралық корпорацияларды құру.

Ұлтаралық сауданың дамуы.

Өздігінен басқарылатын жұмыс топтарының тәжірибесінің өріс алуы.

Өзін-өзі бағалау және бенчмаркинг принциптерін қолдану

Slide 5

Сапаны басқаудағы еуропа тәжірибесі

Европада бизнесті басқару SQP концепциясын қолдану сияқты

Slide 6

Сапаны басқарудағы Еуропа тәжірибесі

1987 жыл - ISO стандарттары және оның европалық аналогтары EN 29000, EN45000.

Сапа - европа елдедерінің бәсекеге қабілеттілік факторын қамтамасыз ету:

Slide 7

Сапаны басқарудағы Еуропа тәжірибесі

Стандарттар негізінде сапа жүйелерінің бірге енгізілуі

ISO 9000, ЕN 29000.

Европалық және халықаралық стандарттардың үйлестірілуі.

1985 жыл - СЕ таңбасы бар өнімді маркерлеу

Slide 8

Сапаны басқарудағы Еуропа тәжірибесі

Өнімді сертификаттау, шиеленістерді шешу тұтынушы талаптарының қанағаттануын қадағалайтын тәуелсіз ұйымдар

Европада- TUV Cert, BVGI, DNV, Lloyd Register, BSI сертификациясымен айналысатын жетекші ұйымдар құрылды

Slide 9

Сапаны басқарудағы Еуропа тәжірибесі

Өнім сапасын бағалап, бақылаған зерттеу лабораторияларының және сотрудниктарының аккредиттеу жүйесі.

Өндіріс технологиясы ерекше қатал тексеріске ұшырай бастады.

Slide 10

Сапаны басқарудағы Еуропа тәжірибесі

Сапаны жақсарту жұмыстары бойынша ұйымға қойылатын :

Өнім сапасы тұтынушылар талаптары және үлгіге сәйкестігімен қамтамасыз етіледі;

Тауарға сапа ең алғашқы стадияда берілуі керек, өндірілген өнім сапасын тексеру мағынасыз

Slide 11

Сапаны басқарудағы Европа тәжірибесі

Орындаушылардың жауапкершілігі және біліктілігі тауар сапасының кепілі болып табылады;

Толық және айқын ерекшеліктің болуы сапалы өндірістік инспекцияны қмтамасыз етеді;

тауарды ағымға жіберместен бұрын оның үлгісі толығымен барлық өндіріс жұмысшыларымен толықтай тексеріліп шығу керек.

Slide 12

Сапаны басқарудағы Еуропа тәжірибесі

Британияда дефекттіліктің төрт деңгейін көрсететін дефекттер классификациясы жасалынған :

ақаулы (А) ;

айтарлықтай дефекттері бар(В) ;

аздаған дефекттері бар(С) ;

болмашы дефекттері бар(D) .

Slide 13

Сапаны басқарудағы еуропа тәжірибесі

1988жыл - сапа жүйесінің сертификатау және бойынша европалық комитет

1993 жыл - Сертификация және байқау бойынша Европалық координациялы кеңес

Slide 14

Сапаны басқарудағы Еуропа тәжірибесі

Сапа аумағында саясаттың негізгі мақсаттары :

Ішкі және сыртқы саудада европалық фирмалардың бәсекеге қабілеттілігін арттыру;

Бірыңғай сауданың техникалық негізін қамтамасыз ететін инфраструктураның дамуы;

Жеткізушілер мен тұтынушылардың серіктестігін арттыру;

Еңбектің сапасын және эфеективтілігін арттыру;

Европаның өнеркәсіптік потенциалын көбейту.

Slide 15

Сапаны басқарудағы еуропа тәжірибесі

1988 жылы қыркүйек айында батыс европаның 14 ірі компанияларының президенттері Сапаны басқарудың Европалық фондын құру жөніндегі келісімге өол қойды. (EFQM) .

Slide 16

Сапаны басқарудағы еуропа тәжірибесі

EFQM сапа бойынша Европалық ұйыммен (ЕОК) бірге 1992 жылдан бері үздік фирмаларға берілетін сапа бойынша Европалық сыйлықақы құрды.

Slide 17

Сапаны басқарудағы Еуропа тәжірибесі

Европалық сапа сыйлықақысының мақсаттары:

Клиенттердің мұқтаждықтарын қанағаттандыру

Қызметкерлер қызығушылықтарын қанағаттандыру

Қоғамға әсері

Slide 18

EFQM моделі

Келесі жағдайларда негізделеді:

Клиент әрқашан назарда

Жеткізушілермен серіктестікте болу

Біліктілікті жетілдіру

Процесстер және деректер

Үздіксіз жетілдіру және жаңашылдық

Мақсаттарға жетудегі жүйелілік және басшылық

Өзара жауапкершілік

Нәтижелерді үйлестіру

Slide 19

EFQM моделін қолдану келесілерді болжамдайды

Өзін-өзі бағалаудың шығуының алғашқы себептері болып ең алдымен:

Мықты жақтар тізімі,

Жетілдіру үшін бағыттар тізімі

модель критерийлері бойынша басқару жүйесінің баллдық бағалауы.

Slide 20

EFQM моделін қолдану келесілерді болжамдайды

Өндірістің басқарушылық күштілігіне зерттеу және өлшеу жүргізу;

Кез-келген ұйымның басқару жүйесінің эффектитілігіне бақылау жүргізу .

Сонымен қатар, модель өзін-өзі бағалау жүргізу кезінде көмектесе алады.

Slide 21

RADAR- EFQM жүйесін бағалау циклы

Results (нәтижелер)

Approach (амал)

Deployment (өндіріс деңгейлері бойынша амалды күшейту)

Assessment and Review (бағалау немесе өзін-өзі бағалау) және қайта қарау (жандандыру талпыныстары және қайта қарау үшін анализ) .

Slide 22

EFQM критерийі

Басшылық

100 балл (10%)

Кадрлық саясат 90 балл (9%)

Процестер 140 балл(14%)

Персонал қызығушылықтарын қанағаттандыру 90 балл (9%)

Жеткен нәтижелер 150 балл (15%)

Саясат және стратегия 80 балл (8%)

Тұтынушылар мұқтаждықтарын қанағаттандыру 200 балл (20%)

Ресурстар 90 балл (9%)

Қоғамға әсері 60 балл (6%)

Қамдалатын күштер 500 балл (50%)

Нәтижелер 500 балл (50%)

Slide 23

Еуропалық амалдың ерекшеліктері

Сапаны растау және бағаға қатысты барлық жұмыстарды жүргізуүшін заң шығарушы негізде

Slide 24

Еуропалық амалдың ерекшеліктері

Сетификаттау процедураларына, ережелері және ұлттық стандарттар талаптарын үйлестіру

Slide 25

Еуропалық амалдың ерекшеліктері

Сапа бойынша мамандарды тіркеуге, зертханаларды аккредиттеуге, өнімді сертификаттауға және сапа жүйесі бойынша жұмыстар жүргізуге уәкілетті ұлттық ұйымдар жүйесін және аймақтық инфраструктура құру.

Slide 26

Назарларыңызға рахмет!!!


Ұқсас жұмыстар
Өнім сапасын басқару жөніндегі Жапонияның тәжірибесі
:Өнім сапасын арттырудың шетелдік тәжірибес
Қазақстан Республикасында дәрілік заттарды өндіру
Сапаны басқару
Сапаны бақылау
Дәрілік препараттар жазбасының құрамын нормалау
Қазақстан республикасындағы техникалық реттеу жүйесі және сертификаттау ережелерін бұзғаньі үшін жауапкершілік
Қоршаған ортаны бақылаудың халықаралық бірлестігі
Сапа менеджмент жүйесінің халықаралық стандарты
БАСҚАРУ СТИЛІ АҚШ ЖАПОНИЯ
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz