Дін тәрбие бастауы туралы ақпарат




Презентация қосу
СӨ
Ж Орындаған: Өзгерисхан.Н
Тексерген: Жакпарова.Г.А.
Топ: Е-415
Ислам діні - әлемдік
діндер ішіндегі ең
кең тараған қасиетті
дін. Ол Араб
түбегінде VII
ғасырда пайда
болды. Ислам дінінің
негізін салған –
Мұхаммед ибн
Абдулла ибн Әбді
Мүтәліб ибн Хашим
Қасиетті кітабын Құран
деп атаймыз. Ол
мұсылмандар ұғымында
тура жол көрсетуші
қасиетті кітап Құранда
144 сүре бар. Оның ең
қысқа сүресі 3 аяттан
тұратын «Кәусар», ал ең
ұзағы 286 аяттан
тұратын «Бақара» сүресі.
Діни ұғым бойынша Алла бар, ол
біреу және бәрі соның қолында.
Алладан басқа табиғат
құбылыстарына, қолдан жасалған
мүсіндерге, рухтарға табынуға,
сыйынуға болмайды. Діннің басты
негізі және мұсылмандықтың кілті
– «Лә иләһа илла Аллаһ,
Мұхаммад расул Аллаһ», яғни
мағынасы «Алладан басқа тәңір
жоқ, Мұхаммед оның елшісі» деген
сөйлемде жинақталған.
Аллаға сеніп,
Мұхаммедтің
үмбеті екенін
мойындау

күніне
Жарлығ
бес рет
намаз 5 парыз а зекет
беру
оқу.

Рамазан
Қажылыққ
айында отыз
а Меккеге
күн ораза
бару.
ұстау
Адамзат тарихында дінсіз мәдениет болмаған. Алғашқы
қоғамдық құрылымнан бері қарайғы уақытта пайда болған
мәдениеттердің барлығы да діни сенім негізінде қалыптасқан.
Ал, сенім жүйесі ең жоғары деңгейдегі имани, фәлсәфи негіздерді
қамтитын ислам діні осы дінге қосылған халықтардың
мәдениетіне орасан зор ықпал жасаған, түбегейлі өзіндік
қалыпқа салған...
Дін адамдардың іс-әрекеттеріне бірінші дәрежеде ықпал
жасайтын құдірет. Ислам діні мәдениеттің негізгі салаларымен
шұғылданады да егжей-тегжейде адамға таңдау еркі береді.
Мәселен, исламият адамдардың киінуі мәселесінде негізгі
қағидаларды белгілейді, бірақ дәл қандай киім үлгісін киюге
араласпайды. Ислам діні адамдардың халал та ғамдарды жеуін
сұрайды, бірақ тамақты дайындау және қабылдау салтына
араласпайды. Мәселен, Қытайдағы мұсылмандар ағаш
таяқшамен, Еуропадағы мұсылмандар қасықпен, араб
елдеріндегі мұсылмандар қолымен тамақ іше алады. Негізгі
мәселе, халал, яғни рұқсат етілген таза тағамдарды жеу.
Мұхаммед пайғамбар үйреткен
ережелер.
1. Ашуды тежеп ұста. Туыстардың қияңқы
қылықтарын кешір.
2. Бір - біріңе кек сақтама. Біріңді - бірің
қызғанба. Біріңді - бірің мазақтама.
3. Өзара аңдыспа. Басқаның сенімін алдама.
4. Досыңды сыртынан жамандама
5. Ұрлық жасама.
6. Заңсыз іске араласпа.
7. Мұқтаждық үшін берген қарыздан өсім
алма.
8. Біреудің осалдығын дабырлатпа.
9. Хайуанаттарға қатігездік жасама т. б.
Ислам мен оның өкімет билігі құрылымдарымен ара
қатынасын байыптау Қазақстандағы дін мен азаматтық
қоғам мәселесін қарастырғанда қажет
болады. Қазақстан Республикасының ата заңы
— Конституциясы бойынша дін мемлекеттен алшақ
бөлінген, ол дегеніміз жоғарыда аталғандардың
әрқайсысы өз алдына өзінің қызметтерін атқарады әрі
бір-біріне кедергі етпейді деген сөз. Біздің
республикамыздың азаматтарының қандай дінді ұстанам
деуі, яғни, ар-ождан еріктілігі Қазақстан
Республикасының Конституциясына, Азаматтық
Кодексіне, «Қазақстан Республикасының діни
бірлестіктер және дін тұту еркіндігі туралы» Заңдарына
негізделеді.
Дін – рухани мәдениеттің бөлігі әрі дүниетанымның тарихи нысаны.
Ғылым мәдениеттің, демек діннің де шығуын әртүрлі түсіндіреді. Бізге
мәлім, дін бірнеше элементтерден тұрады. Солардың бірі – діни
ғұрыптар. Кейбір ғалымдар әлемдік мәдениет осы ғұрыптардан бастау
алған деген пікірге ден қояды. Екінші біреулер мәдениеттің алғаш қы
нысаны мифология деген пікірді ұстанып, оған мынадай дәлелдер
келтіреді: алғашқы қауымдық құрылыста тұрпайы наным-сенімдер
пайда болды, оның белгілі нормалары, тілі мен көркемдік тәсілдері пайда
болды; осылардан бастапқы қауымдық синкреттік дүниетаным түрі
қалыптасты; адам санасы жетілген сайын мифология
трансформацияланып, сана мен рухани мәденит салалары бөлініп, жеке
жетіле бастады: көркемөнер, дін, адамшылық нормалары орны қты; дін
пайда болып, әлеуметтік құбылыс ретінде қалыптаспас бұрын бастапқы
қауымдық мифологияның құрамында және сонымен ажырамас
қатынаста діни нанымдар дамып жетілді. Міне, осы тезиске сүйене
отырып, ғылым дүниетанымның және табиғат пен әлеуметтік дүниені
танудың тарихи қалыптасқан алғашқы нысаны мифология болды деген
біржақты тұжырымға келеді.

Ұқсас жұмыстар
Оқушының отбасымен танысу
Адамның діни сеніміне құрмет оның таңдауына құрмет ретінде туралы ақпарат
Білім беру мекемелерін басқарудың құрлымы
Дін-тәрбие бастауы
Дін – рухани мәдениеттің бөлігі ретінде
Дін жайлы түсінік
Дін туралы түсінік
Ғылымдар тізбегі немесе Ғылымдар классификациясы, Алмагеске қосымша кітабы
Канттың таным
Христиан дінінің тармақтары
Пәндер