Сайтқа презентация қосу

«Сесиль Лупан жүйесі бойынша мектепке дейінгі балаларды оқуға үйрету»

«Сесиль Лупан жүйесі бойынша  мектепке дейінгі балаларды оқуға  үйрету»

Орындаған:  3 курс П­223:

Әдістеменің негізгі принципі — оқыту ата-анаға және балаға қуаныш сезімін әкелу керек. Сесиль Лупан (Cecile B. Loupan) Сесиль Лупан әдістемесі ата-аналарға баланың жеке ерекшеліктерін, қызығушылықтарын, бейімділіктерін толығымен ескере отырып, үйлесімді және жан-жақты дамытуға көмектеді.

өзінің екі қызын тәрбиелеу тәжірибесі ерте дамудың негізіне кірген әдістемесі бүкіл әлемге танымал қылған, әлемге ең танымал ана.

Сесиль Лупан — “Өз балаңа сен” кітабының авторы. Автор ұсынып отырған негізгі ой балалар қамқорлықпен көңіл бөлуді талап етпейді, оларға тек ата-анасы бере алатын қызығушылықпен көңіл бөлуді қажет етеді деп түйінделеді.

Сесиль Лупан «Бала — бұл толтыруды қажет ететін құман, жағуды қажет ететін от» деп түсіндірді.

Ол балаларға тәжірибелер өткізбеді, балабақшаларда, мед.ұйымдарда жұмыс істемеді, тек өзінің екі қызын сүйіспеншілікпен тәрбиелеп, келесідей баланың даму әдістемесін сынға алып, оларды бейімделуге әкелді.

Сесиль Лупан әдістемесі тәрбиелеудің барлық сұрақтарын шешуге үміткер емес, «данышпанды өсіру» рецептерінен тұрмайды. Оның мақсаты — баланың туылуынан бастап, өз баласына керемет әлем ашқысы келетін ата-аналарге кеңес беру.

Сесиль Лупан әдістемесінің пайда болуы

Шын мәнінде Сесиль Лупан әдістемесі бойынша баланы дамыту ерекшелігі Лупан әдісі балаларды Доман бойынша оқыту әрекетінен шыққан, бірақ Глена Доманнан қарағанда онда бәрі жекелей алынған, ол баладағы ерте даму әдістемесін ондағы қызығушылықтың пайда болуымен байланыстырады. Лупанның «Өз балаңа сен» атты кітабы бойынша үйде еш қорықпастан дайындауға болады.

Сесиль Лупан әдістемесінің негізгі қағидалары

Балаларды кез келген оқыту қызықты ойынға ұқсауы керек, оны бала жалықпай тұрып аяқтаған абзал.

Әдістеменің негізгі принципі — оқыту ата-анаға және балаға қуаныш сезімін әкелу керек.

Сесиль Лупан атааналарды балаға барлық нарселерді ол түсінбейтініне қарамастан айтып беруге шақырады.

Ол сенімді: білім түсінуден бастау алады.

  Оның әдістемесінің  негізін ән айту, өлең­ дермен және көрнекі  әрі жарқын сызба ма­ териалдармен жұмыс  құрайды.

Оның әдістері жақсы сезім шараларымен өзгеше екендігі белгіленген. Оның оқытуы бойынша балаға көп қиын сөздер беруге болмайды, бірақ тұрмыста балаға көрнекілік үшін әр түрлі көп сөздер қажет.

   Сесиль Лупан өзінің  баланың ерте дамуы  туралы жеке  «стра­ тегиюясын» жасап  шығарған. Оның не­ гізгі бекіткені: «Бала­ ға күнделікті міндетті  оқыту бағдарламасы  керек емес».

Автордың ұсыныстары

Баланың тілі даму үшін оған кітап оқып беру маңызды. Әдістеме авторы балаға қиын ертегілер мен мысалдар оқып, түсіндіруді ұсынады.

Әріптер мен цифраларды оңай үйрену үшін әріппен бірге әріптің үстіне сурет салып қою керек. Мысалы, «К» әріпінің үстіне көбелек салып қою.

   Баланы оқыту қызықты  ойынға ұқсауы тиіс.    Оқу сияқты маңызды  процесске де көңілді  қарауға болады.

   Сесиль Лупан әріптің  атауын қандай да бір  сәйкес келетін бала­ лар әнінің ырғағымен  әндетуді ұсынады.  Және жақын арада  бала әліпбиді есіне  сақтап алады.

   Кейін «дауысты және  дауыссыз» әріптердің  әні айтылады. Оқуға  бала сөйлей бастағанда  үйреткен дұрыс.

   Лупан баланың әр  мағыналы сөзін  қағаз бетіне үлкен  әріптермен жазып  отыру керек.

    Заттардың атауын  карточкаларға жазып,  бөлмеге орналасты­ руға болады. 

Шынымен де тапқыр ой!
Лупанның айтуынша, "біздің балаға жасай алатын сыйдың бірі оқуға қызығушылығын арттыру, оқу бұл — мәдениеттің негізі ғой. Сондықтан оны бала басты рөлде ойнайтындай, қызықты оқу іс-әрекетіне айналдыруымыз керек". Бұл мақсат үшін бөлек кітаптар жасалады. Бала қарапайым сөздерді оңай оқыған кезде, бірақ кітаптағы мәтіндерді әлі оқи алмағанда оқытудың бастапқы этапында қолдануға болады. Тіпті үлкен қаріптегі әліппелер балаларға арналмаған. Біріншіден, сөзді үлкен қылып жазу керек, екіншіден оқу балада эмоционалды жауап тудыру керек. Осы кезде көмекке баланың және сүйікті ойыншықтарының фотосуреттері бар қолдан жасалған кітаптар көмекке келеді. Алдымен бұл фотосуретке сәйкес қарапайым қолтаңбалар: "Маша ұйықтап жатыр", "Мен көлікпен ойынап жатырмын" және т.б. Қандай бала осындай өзі туралы керемет кітапты оқудан бас тартады Кейін хайуанаттар паркіне саяхат немесе Туған күнмен құттықтау, тіпті бала және оның ойыншықтары туралы ертегі әңгіме ойлап тауып кітап жасауға болады.

Әдістеменің оң және теріс жақтары
Артықшылықтары
- С.Лупан әдістемесі – бұл мамандардан догмалар емес, аналар құпиясы; - С.Лупан балаларға оқытуды, тарихты, музыканы үйретудің белгілі бағдарламаларын ұсынады; - Әдістеме баланың белгілі бір ғылымға бейімділігін, басым жақтарын дамыту қажеттілігін есепке ала отырып үйлесімді дамытуға бағытталған; - Әдістеме ана мен баланың физикалық жіне психоэмоционалды қарым-қатынасын дағы маңыздылықты атап өтеді. Кемшіліктері: - Кітапта С.Лупан ата-аналар қолдай бермейтін емшектегі баланы жүзі мен сүңгуге үйретуге басты назар аударған; - С.Лупан әдістемесі өзінің жеке тәжірибесінде қыздарын тәрбиелеуде негізделген және кез келген балаға толығымен қолданыла алмайды. - Әдістемеде баланың жас ерекшелігі бойынша ұсыныстар мен жаттығулардың біліктілігі жоқ. Сондықтан С.Лупанның әдістемесінің негізінде Сіздің балаңызға сәйкес келетін жеке бағдарлама құру қажет.

Қолдан жасалған кітаптардан басқа Лупанда оқуды түрлендірудің көп қызықты ойлары бар: Жазбалар-тосын сыйлар, Кезекпен оқу, Ойын туралы түрлі ойындар. Сесиль Лупанның айтуынша, «Өз балаңа сен» кітабында келтірілген ұсыныстарға сөзсіз ерудің қажеті жоқ. Әр бала — жеке тұлға. Белгілі балаға ненің қажет, ненің қажет емес екенін түсіну керек. Сесиль Лупанның кеңестері ата-аналардың өз баласының дамуы әдістемесін жасап, бұл ата-аналардың бойында жігер мен қиялды оятады.

Қорыта айтқанда, егер сіз өз балаңыз құлшыныспен оқу мен жазуды үйренсін, көп білуге ұмтылсын, өзі үшін әлемді қуанышпен ашсын десеңіз Сесиль Лупан әдістемесі сізге керектісі! Сесиль Лупан бойынша оқыту – оның көмегімен бала жаңа білім ала алатын процесс. Сесиль Лупанның әдістемедегі негізгі ойы келесіде қорытындыланады: Бала үшін ең жақсы педагог ата-ана.

Назарларыңызға рахмет !!!


Пән: Педагогика



Пәндер
Көмек / Помощь
Арайлым
Біз міндетті түрде жауап береміз!
Мы обязательно ответим!
Жіберу / Отправить


Зарабатывайте вместе с нами

Рахмет!
Хабарлама жіберілді. / Сообщение отправлено.

Сіз үшін аптасына 5 күн жұмыс істейміз.
Жұмыс уақыты 09:00 - 18:00

Мы работаем для Вас 5 дней в неделю.
Время работы 09:00 - 18:00

Email: info@stud.kz

Phone: 777 614 50 20
Жабу / Закрыть

Көмек / Помощь