«Сесиль Лупан жүйесі бойынша мектепке дейінгі балаларды оқуға үйрету»


Slide 1

«Сесиль Лупан жүйесі бойынша мектепке дейінгі балаларды оқуға үйрету»

Орындаған:

3 курс П-223:

Секенова Ә. С.

Slide 2

Сесиль Лупан

(Cecile B. Loupan)

Сесиль Лупан әдістемесі

ата-аналарға баланың

жеке ерекшеліктерін, қы-

зығушылықтарын, бейім-

діліктерін толығымен ес-

кере отырып, үйлесімді

және жан-жақты дамыту-

ға көмектеді.

Әдістеменің негізгі

принципі - оқыту

ата-анаға және ба-

лаға қуаныш сезімін

әкелу керек.

өзінің екі қызын

тәрбиелеу тәжі-

рибесі ерте даму-

дың негізіне кірген

әдістемесі бүкіл

әлемге танымал

қылған, әлемге ең

танымал ана.

Slide 3

Сесиль Лупан - “Өз балаңа сен”

кітабының авторы. Автор ұсынып

отырған негізгі ой балалар қамқор-

лықпен көңіл бөлуді талап етпейді,

оларға тек ата-анасы бере алатын

қызығушылықпен көңіл бөлуді қа-

жет етеді деп түйінделеді.

Slide 4

Сесиль Лупан әдістемесі

тәрбиелеудің барлық сұ-

рақтарын шешуге үміткер

емес, «данышпанды өсіру»

рецептерінен тұрмайды.

Оның мақсаты - баланың

туылуынан бастап, өз бала-

сына керемет әлем ашқысы

келетін ата-аналарге кеңес

беру.

Сесиль Лупан «Бала - бұл толтыруды қажет ететін құман,

жағуды қажет ететін от» деп түсіндірді.

Ол балаларға тәжіри-

белер өткізбеді, бала-

бақшаларда, мед. ұйым-

дарда жұмыс істемеді,

тек өзінің екі қызын

сүйіспеншілікпен тәр-

биелеп, келесідей бала-

ның даму әдістемесін

сынға алып, оларды

бейімделуге әкелді.

Slide 5

Сесиль Лупан әдістемесінің пайда болуы

Шын мәнінде Сесиль Лупан әдістемесі бойынша баланы дамыту ерекшелігі Лупан әдісі балаларды Доман бойынша оқыту әрекетінен шыққан, бірақ Глена Доманнан қарағанда онда бәрі жекелей алынған, ол баладағы ерте даму әдістемесін ондағы қызығушылықтың пайда болуымен байланыстырады.

Лупанның «Өз балаңа сен» атты кітабы бойынша үйде еш қорықпастан дайындауға болады.

Slide 6

Сесиль Лупан әдістемесінің негізгі қағидалары

Әдістеменің негізгі

принципі - оқыту

ата-анаға және ба-

лаға қуаныш сезімін

әкелу керек.

Балаларды кез келген

оқыту қызықты ойын-

ға ұқсауы керек, оны

бала жалықпай тұрып

аяқтаған абзал.

Сесиль Лупан ата-

аналарды балаға

барлық нарселерді

ол түсінбейтініне

қарамастан айтып

беруге шақырады.

Ол сенімді: білім

түсінуден бастау

алады.

Slide 7

Сесиль Лупан өзінің

баланың ерте дамуы

туралы жеке «стра-

тегиюясын» жасап

шығарған. Оның не-

гізгі бекіткені: «Бала-

ға күнделікті міндетті

оқыту бағдарламасы

керек емес».

Оның әдістемесінің

негізін ән айту, өлең-

дермен және көрнекі

әрі жарқын сызба ма-

териалдармен жұмыс

құрайды.

Оның әдістері

жақсы сезім

шараларымен

өзгеше екендігі

белгіленген.

Оның оқытуы

бойынша балаға

көп қиын сөздер

беруге болмайды,

бірақ тұрмыста ба-

лаға көрнекілік

үшін әр түрлі көп

сөздер қажет.

Slide 8

Автордың ұсыныстары

Баланың тілі даму үшін

оған кітап оқып беру ма-

ңызды. Әдістеме авторы

балаға қиын ертегілер

мен мысалдар оқып, тү-

сіндіруді ұсынады.

Әріптер мен цифраларды

оңай үйрену үшін әріп-

пен бірге әріптің үстіне

сурет салып қою керек.

Мысалы, «К» әріпінің

үстіне көбелек салып қою.

Slide 9

Баланы оқыту қызықты

ойынға ұқсауы тиіс.

Оқу сияқты маңызды

процесске де көңілді

қарауға болады.

Сесиль Лупан әріптің

атауын қандай да бір

сәйкес келетін бала-

лар әнінің ырғағымен

әндетуді ұсынады.

Және жақын арада

бала әліпбиді есіне

сақтап алады.

Заттардың атауын

карточкаларға жазып,

бөлмеге орналасты-

руға болады.

Лупан баланың әр

мағыналы сөзін

қағаз бетіне үлкен

әріптермен жазып

отыру керек.

Кейін «дауысты және

дауыссыз» әріптердің

әні айтылады. Оқуға

бала сөйлей бастағанда

үйреткен дұрыс.

Slide 10

Шынымен де тапқыр ой!

Лупанның айтуынша, "біздің балаға жасай алатын сыйдың бірі оқуға қызығушылығын арттыру, оқу бұл - мәдениеттің негізі ғой. Сондықтан оны бала басты рөлде ойнайтындай, қызықты оқу іс-әрекетіне айналдыруымыз керек". Бұл мақсат үшін бөлек кітаптар жасалады.

Бала қарапайым сөздерді оңай оқыған кезде, бірақ кітаптағы мәтіндерді әлі оқи алмағанда оқытудың бастапқы этапында қолдануға болады. Тіпті үлкен қаріптегі әліппелер балаларға арналмаған.

Біріншіден, сөзді үлкен қылып жазу керек, екіншіден оқу балада эмоционалды жауап тудыру керек. Осы кезде көмекке баланың және сүйікті ойыншықтарының фотосуреттері бар қолдан жасалған кітаптар көмекке келеді. Алдымен бұл фотосуретке сәйкес қарапайым қолтаңбалар: "Маша ұйықтап жатыр", "Мен көлікпен ойынап жатырмын" және т. б. Қандай бала осындай өзі туралы керемет кітапты оқудан бас тартады? Кейін хайуанаттар паркіне саяхат немесе Туған күнмен құттықтау, тіпті бала және оның ойыншықтары туралы ертегі әңгіме ойлап тауып кітап жасауға болады.

Slide 11

Әдістеменің оң және теріс жақтары

Артықшылықтары - С. Лупан әдістемесі - бұл

мамандардан догмалар емес,

аналар құпиясы;

- С. Лупан балаларға оқытуды,

тарихты, музыканы үйретудің

белгілі бағдарламаларын

ұсынады;

- Әдістеме баланың белгілі

бір ғылымға бейімділігін,

басым жақтарын дамыту қа-

жеттілігін есепке ала отырып

үйлесімді дамытуға бағытталған;

- Әдістеме ана мен баланың

физикалық жіне психоэмо-

ционалды қарым-қатынасын

дағы маңыздылықты

атап өтеді.

Кемшіліктері:

- Кітапта С. Лупан ата-аналар

қолдай бермейтін емшектегі


Ұқсас жұмыстар
Тіл дамыту әдістемесі басқа ғылымдармен байланысы
Кіші мектеп жасындағы балаларды психодиагностикалау ерекшеліктері
Ақпараттық технологиялар
Мектепке дейінгі ұйымда оқыту технологиялар
Мектеп жасына дейінгі балалардың танымдық процестер коррекциясы
Психикалық дамуында кемістігі бар балалар
Инклюзивті оқытудың негізгі қағидалары
Тілдік қанығу мектеп жасына дейінгі балаларға тілді оқытудың тиімді технологиясы ретінде
А.П. Усованың мектепке дейінгі тәрбиеге қосқан үлесі
Балалардың мектепке психологиялық дайындығы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz