Педагогтың кәсіби өзін-өзі тануы мен өзіндік дамуы жайлы ақпарат




Елбасы Н. Ә. Назарбаев “Қазақстан 2050: стратегиясы қалыптасқан мемлекеттің жаңа саяси бағыты” атты Жолдауында мектепке дейінгі білім беру жүйесіне 3 нақты тапсырма берген болатын, олар:
Мектеп жасына дейінгі тәрбие мен білім беруге оқытудың қазіргі заманғы әдістемелерін енгізу;
Балаларды мектепке дейінгі білім беру мен қамту мәселелеріне қатысты жүйелі ұсыныстарды егжей-тегжейлі әзірлеу;
Мектеп жасына дейінгі білім беру деңгейінде үш тілді оқытуды жаппай енгізуді қамтамасыз ету;

Мемлекеттік білім беру стандартына сәйкес белгіленген құзіреттіліктер жүйесі бойынша анықталған педагог моделі
Гностикалық құзіреттілік
Арнайы құзіреттілік
Коммуникативтік құзіреттілік
Педагогикалық-құрастырушылық құзіреттілік
Ән салып би билейді, қуыршақ театрын ұйымдастыра алады
Тәрбиелеу мен оқыту технологияларын біледі. Педагогикалық үдерісті жобалай және жоспарлай алады.
Баланың тұлғалық дамуының бағыттарын жобалай алады.
Баланың жеке, жас, тұлғалық ерекшеліктерін, жанұясын зерттей біледі.
Ұйымдастырушылық -басқарушылық құзіреттілік
Балалар арасында өзара жағымды қарым-қатынас қалыптастырады. Баламен, топпен, ата-аналармен педагогикалық мақсатқа сай қарым-қатынасты орната біледі.
Баланың білім алуы мен дамуы үшін қолайлы ортаны қалыптастыра біледі. Серіктестерімен, ата-аналармен өзара байланысты іс-әрекетті үйлестіре алады.

Жаңа формация
педагогтың кәсіби
даму моделі
Кәсіби біліктілігін
өзіндік дамыту көздері
Дамытудың
сапалық белгілері
Дамыту
құндылықтары
Дамытуға
қажеттілік
Ақпараттық-
коммуникативтік
технологиялар
Қауымдастық
Иновациалық
технологиялары
Дамуды
бағалау
НӘТИЖЕ

Өзінің іс-тәжірибесіне педагогикалық-психологиялық талдай жасауы.
Озық іс-тәжірибелерді оқып үйренуі
Ғылыми әдебиеттермен қарулануы
Әріптестер арасында әдіс алмасуы
Тәрбиеленушілермен, ата-аналары мен бірлесіп, мәселелерді шеше білу құзіреттілігі

Білімін жинақтау
Басты мәселені таңдай білу
Жаңа идеяларды, тиімді әдістерді табуы, тануы, таныта білуі.
Ой-өрістің ұшқырлығы
Құнды мәліметті қажетті сәтте педагогикалық ортада ұсына білуі
Шеберлік тұлғалық құзіреттілігі
Қарым-қатынас мәдениеті

1. Проблеманы өз бетінше шеше білуі
2. Өз әрекеттерін үйлестіре білу
3. Дұрыс мақсат қоя білу
4. Бірлесе әрекет ету
5. Тәуекелшілдік
6. Бастамашылдық
7. Білім деңгейін арттыруға талпыныс
8. Өз еңбегі нәтижесін талдай және жинақтай білуі

Педагогтың бос уақытының болуы
Материалдық база
-нормативтік құқықтық заңнамалардың жинақталуы
-кітапхананың оқу әдістемелік қоры
-интернет желісіне қосылуы т. б.
Моральдық -психологиялық ахуал
Жұмыс нәтижесін бағалау, көтермелеу, насихаттау, марапаттау
Материалдық қолдау, тұрақты қамқорлық жасау

Кәсіби біліктілікті дамытудың бірден- бір жолы оқытудың жаңа технологияларын игеру.
Ақпараттық технология

Оқыту технологияларын жүзеге
асыру жолдары
Авторлық технологиялар бойынша міндетті білім сатысынан өту.
Оқыту мен тәрбие үрдісіне енгізу
Жыл сайын жұмыс нәтижесін шығарып, мониторинг жасау
Аудандық семинарларда талқылап, педагогикалық оқу, конференциялар арқылы тәжірибе алмасу
Оқыту технологияларының түрлері бойынша шығармашылық орта қалыптастыру

Интернет ресурстары
Мультимедия
Интерактивті тақта мүмкіндіктері

Педагогтың кәсіби дамуын бағалау рейтингісі
Р/с
Бағалау өлшемдері
Балдық жүйе
1
Оқу бағдарламасы
Күнтізбелік жоспар, ұйымдастырылған оқу- іс әрекетінің жоспарларының талапқа сай жазылуы
5
2
Өз біліктілігін арттыру нәтижелері
Білім сатысынан өтуі, оны іс-тәжірибеге ендіру нәтижесі
Ғылыми-әдістемелік ізденіс жұмыстары, нәтижесі
Педагогикалық, әдістемелік кеңестерде іс-тәжірибесімен бөлісуі
Компьютерлік сауаттылығы
Өзінің және өзге тәрбиешінің сабағына психологиялық-педагогикалық талдау жасай білуі
10
3
Тәрбиешілер шығармашылығы
Жекелеген бағдарламалар
Әдістемелік нұсқаулық, дидактикалық материалдары
- Оқулық, оқу құралдарын дайындауы
- Ақпараттық-коммуникативті технологияны игеру
- Кәсіби байқауларға (республикалық, облыстық) қатысуы
10

1- деңгей. Баса назар аударуды қажет ететін кәсіби дамуы әлсіз педагог.
- Мен не істей аламын ?
- Қолымнан не келеді ?
2 - деңгей. Жұмыс стилі қалыптасқан педагог.
Қалай жақсы істеуге болады? Қандай әдіс-тәсілдер, құралдар жоғары нәтиже береді?
3 - деңгей. Шығармашылықпен жұмыс істейтін педагог.
Мен кімді қалыптастырамын ?
Менің қызметімнің нәтижесі не береді?
4 - деңгей. Зерттеуші педагог.

Кәсіби біліктілігі жоғары педагогтың төлқұжаты
Фамилиясы
Аты
Тегі
Туған күні, айы, жылы
Ұлты
Білімі\қайда, қашан, қандай мамандық бойынша\
Санаты
Қызмет орны
Біліктілік арттыру курсында болуы\қайда, қашан, курстың тақырыбы, сағат саны\
Өзіндік білім көтеру тақырыбы
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz