Сайтқа презентация қосу

Педагогтың кәсіби өзін-өзі тануы мен өзіндік дамуы

Елбасы Н.Ә.Назарбаев “Қазақстан 2050: стратегиясы қалыптасқан мемлекеттің жаңа саяси бағыты” атты Жолдауында мектепке дейінгі білім беру жүйесіне 3 нақты тапсырма берген болатын, олар: жасына дейінгі тәрбие мен білім беруге оқытудың қазіргі заманғы әдістемелерін енгізу; мектепке дейінгі білім беру мен қамту мәселелеріне қатысты жүйелі ұсыныстарды егжей-тегжейлі әзірлеу; жасына дейінгі білім беру деңгейінде үш тілді оқытуды жаппай енгізуді қамтамасыз ету;
3.Мектеп 2.Балаларды 1.Мектеп

Мемлекеттік білім беру стандартына сәйкес белгіленген құзіреттіліктер жүйесі бойынша анықталған педагог моделі

Гностикалық құзіреттілік

Баланың жеке, жас,тұлғалық ерекшеліктерін, жанұясын зерттей біледі.

Арнайы құзіреттілік Педагогикалыққұрастырушылық құзіреттілік Коммуникативтік құзіреттілік

Ән салып би билейді,қуыршақ театрын ұйымдастыра алады

Тәрбиелеу мен оқыту технологияларын біледі. Педагогикалық үдерісті жобалай және жоспарлай алады. Баланың тұлғалық дамуының бағыттарын жобалай алады.

Балалар арасында өзара жағымды қарым-қатынас қалыптастырады. Баламен,топпен, ата-аналармен педагогикалық мақсатқа сай қарым-қатынасты орната біледі.

Ұйымдастырушылық – басқарушылық құзіреттілік

Баланың білім алуы мен дамуы үшін қолайлы ортаны қалыптастыра біледі. Серіктестерімен, ата-аналармен өзара байланысты іс-әрекетті үйлестіре алады.

ту мы Да

Ал ғы

Кәсіби біліктілігін өзіндік дамыту көздері

Иновациалық технологиялары

Дамытудың сапалық белгілері Жаңа формация педагогтың кәсіби даму моделі Дамыту құндылықтары

Ақпараттықкоммуникативтік технологиялар

Қауымдастық

Ж олд ар ы

тт ар Ш ы ар

Дамытуға қажеттілік

Дамуды бағалау

НӘТИЖЕ

1.

Өзінің іс-тәжірибесіне педагогикалықпсихологиялық талдай жасауы. Озық іс-тәжірибелерді оқып үйренуі Ғылыми әдебиеттермен қарулануы Әріптестер арасында әдіс алмасуы Тәрбиеленушілермен, ата-аналары мен бірлесіп, мәселелерді шеше білу құзіреттілігі

2. 3. 4. 5.

1. Білімін ж инақт ау

Теориялық Педагогикалық Психологиялық Әдіснамалық

2. Бас т ы  мә с е ле ні т аңдай б ілу 3. Жаңа иде ялар ды , т иімді ә діс т е р ді  т аб у ы , т ану ы , т аны т а б ілу і. 4. Ой­ө р іс т ің  ұшқы р лы ғы 5. Құнды  мә ліме т т і қаж т т і с ә т т е   е пе даг о г икалы қ о р т ада ұс ы на б ілу і 6. Ш б е р лік т ұлғалы қ құзір е т т іліг і е 7. Қар ы м­қат ы нас  мә де ние т і

1. Проблеманы өз бетінше шеше білуі 2. Өз әрекеттерін үйлестіре білу 3. Дұрыс мақсат қоя білу 4. Бірлесе әрекет ету 5. Тәуекелшілдік 6. Бастамашылдық 7. Білім деңгейін арттыруға талпыныс 8. Өз еңбегі нәтижесін талдай және жинақтай білуі

1. 2.

Педагогтың бос уақытының болуы Материалдық база
-нормативтік құқықтық заңнамалардың жинақталуы -кітапхананың оқу әдістемелік қоры -интернет желісіне қосылуы т.б.

3. 4.

Моральдық –психологиялық ахуал Жұмыс нәтижесін бағалау, көтермелеу, насихаттау, марапаттау Материалдық қолдау, тұрақты қамқорлық жасау

5.

Кәсіби біліктілікті дамытудың бірден- бір жолы оқытудың жаңа технологияларын игеру.
Иновациялық технологиялары

Дамыта оқыту

“Тәй-тәй” технология сы Монтесори

Ақпараттық технология

технологи ясы

Оқыту технологияларын жүзеге асыру жолдары
1. Авторлық технологиялар бойынша міндетті білім сатысынан өту. 2. Оқыту мен тәрбие үрдісіне енгізу 3. Жыл сайын жұмыс нәтижесін шығарып, мониторинг жасау 4. Аудандық семинарларда талқылап, педагогикалық оқу, конференциялар арқылы тәжірибе алмасу 5. Оқыту технологияларының түрлері бойынша шығармашылық орта қалыптастыру

Ақпараттықкоммуникативтік технология

1. Интернет ресурстары 2. Мультимедия 3. Интерактивті тақта мүмкіндіктері

Педагогтың кәсіби дамуын бағалау рейтингісі ______________________________________________________ Р/с 1 Бағалау өлшемдері Оқу бағдарламасы Күнтізбелік жоспар, ұйымдастырылған оқу- іс әрекетінің жоспарларының талапқа сай жазылуы Өз біліктілігін арттыру нәтижелері -Білім сатысынан өтуі, оны іс-тәжірибеге ендіру нәтижесі -Ғылыми-әдістемелік ізденіс жұмыстары, нәтижесі -Педагогикалық, әдістемелік кеңестерде істәжірибесімен бөлісуі -Компьютерлік сауаттылығы -Өзінің және өзге тәрбиешінің сабағына психологиялық-педагогикалық талдау жасай білуі Тәрбиешілер шығармашылығы -Жекелеген бағдарламалар -Әдістемелік нұсқаулық, дидактикалық материалдары - Оқулық, оқу құралдарын дайындауы - Ақпараттық-коммуникативті технологияны игеру - Кәсіби байқауларға (республикалық, облыстық) қатысуы 5 10 Балдық жүйе

1- деңгей. Баса назар аударуды қажет ететін кәсіби дамуы әлсіз педагог. - Мен не істей аламын - Қолымнан не келеді 2 – деңгей. Жұмыс стилі қалыптасқан педагог. Қалай жақсы істеуге болады Қандай әдістәсілдер ,құралдар жоғары нәтиже береді 3 - деңгей. Шығармашылықпен жұмыс істейтін педагог. Мен кімді қалыптастырамын Менің қызметімнің нәтижесі не береді 4 – деңгей. Зерттеуші педагог.

Кәсіби біліктілігі жоғары педагогтың төлқұжаты
Фамилиясы---------------------------------------------------------------Аты-------------------------------------------------------------------------Фото Тегі------------------------------------------------------------------------Туған күні,айы,жылы-----------------------------------------------Ұлты---------------------------------------------------------------------Білімі\қайда,қашан,қандай мамандық бойынша\----------------------------------------------------------------------Санаты-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Қызмет орны------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Біліктілік арттыру курсында болуы\қайда,қашан,курстың тақырыбы,сағат саны\-----------------------------Өзіндік білім көтеру тақырыбы-------------------------------------------------------------------------------------------Формасы----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Авторы------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Негізгі идеясы----------------------------------------------------------------------------------------------------------------Тәжірибе жүргізудің бастамасы------------------------------------------------------------------------------------------Тәжірибе жүргізу нысаны\балабақша\-------------------------------------------------------------------------------Қолдану кезеңдері\дайындық,қолдану,енгізу,тарату\-----------------------------------------------------------------

1. Тиімді жаңашыл әдіс-тәсілдерді кең көлемде қолдану арқылы білім сапасы артады. 2. Педагогтың үздіксіз ізденісі, шығармашылығы қалыптасады. 3. Озат тәжірибе жинақталады. 4. Педагогтың кәсіптік деңгейін сараптау арқылы кәсіби құзіреттілігі артады 5. Педагогтың ізденісі арқылы тәрбиеленушінің тұлғалық компоненті ерекшеленеді. 6. Педагогикалық ұжымда жаңашыл, кәсіби біліктілігі жоғары топ қалыптасу арқылы сыртқы ортамен байланыс нығаяды. 7. Мұғалімнің педагогикалық қызметінде теңгермешілік жойылады.

Күтілетін нәтиже: Қазақстан
Республикасының әлеуметтік және саяси өміріне белсене қатысуға дайын, мектепке дейінгі ұйымдарда оқу – тәрбие әрекетін тиімді ұйымдастыра алатын,бәсекеге қабілетті, кәсіби потенциалы жоғары, құзіретті маман қалыптасады.


Пән: Педагогика



Пәндер
Көмек / Помощь
Арайлым
Біз міндетті түрде жауап береміз!
Мы обязательно ответим!
Жіберу / Отправить


Зарабатывайте вместе с нами

Рахмет!
Хабарлама жіберілді. / Сообщение отправлено.

Сіз үшін аптасына 5 күн жұмыс істейміз.
Жұмыс уақыты 09:00 - 18:00

Мы работаем для Вас 5 дней в неделю.
Время работы 09:00 - 18:00

Email: info@stud.kz

Phone: 777 614 50 20
Жабу / Закрыть

Көмек / Помощь