Оқу мен жазу арқылы сын тұрғысынан ойлауды дамыту технологиясын пайдалану



Оқу мен жазу арқылы сын тұрғысынан ойлауды дамыту технологиясын пайдалану

«Еліміздің ертеңі бүгінгі жас ұрпақтың қолында, ал жас ұрпақтың тағдыры ұстаздардың қолында».
Н. Ә. Назарбаев

Біз бүкіл еліміз бойынша
әлемдік стандарттар деңгейінде
сапалы білім беру қызметін
көрсетуге қол жеткізуіміз керек.
Н. Ә. Назарбаев
Біз бүкіл еліміз бойынша
әлемдік стандарттар деңгейінде
сапалы білім беру қызметін
көрсетуге қол жеткізуіміз керек.
Біз бүкіл еліміз бойынша
әлемдік стандарттар деңгейінде
сапалы білім беру қызметін
көрсетуге қол жеткізуіміз керек.

Студенттің білім сапасын арттыруда оқытушы бала дамуының мынадай негізгі белгілерін басшылыққа алады:
дербестік;
проблемалық ситуация;
шығармашылық таным әрекеті;
диалектикалық ойлауы;
жеке, дара жұмыстар жүргізу.

Сабақта қолданылатын оқытудың инновациялық технологиялары

Сын тұрғысынан ойлау технологиясының оқушылардың құзыреттілігін қалыптастырудағы болжамды нәтижесі
Күтілетін нәтиже
Оқушыларға пән бойынша әртүрлі жаңа технологияларды қолдану негізінде жүйелі жан-жақты терең білім беріледі, пәнге қызығушылықтары артады, шығармашылықпен жұмыс істеуге ынталанады, ізденуге, өз жұмысының нәтижесін көруге асығады, құзыреттілігі қалыптасады.

Сын тұрғысынан ойлау
Белгілі бір идеяларды қабылдай отырып, оның неге қатысты екендігін зерттеу, салыстыру, сол идеяларға қарсы көзқарастарды тепе-теңдікте ұстап зерттеу, оларға сеніммен қарау;
өз алдына сұрақтарға жауап іздеп, жан-жақты пікірлесіп, талдау жасап отыру.
бала санасын сол тақырыпқа байланысты ояту, ой шақыру, ойын тұжырымдау, қасындағы балармен пікірлесу, топтасу.

СТО (сын тұрғысынан ойлау)
- оқу мен жазуды дамыту бағдарламасы. Студентті оқытушымен, курстастарымен еркін сөйлесуге, пікір таластыруға, бір-бірінің ойын тыңдауға, құрметтеуге, өзекті мәселені шешу жолдарын іздей отырып, қиындықты жеңуге көмектесетін бағдарлама.

Оқу мен жазу арқылы сын тұрғысынан ойлауды дамытудың ерекшелігі
оқытудың тиімділігін, сапасын арттыруда «оқу мен жазу арқылы сын тұрғысынан ойлау» бағдарламасының стратегияларын ұтымды пайдалану.

Ойлау үрдісі жазу кезінде көрінеді, демек оқытушы үшін қол жетерлік. Жазып жатқан адам әр кезде белсенді. Ол әр уақытта өзіндік ойлайды да, өзінде бар білімнің барлығын қолдана алады. Ол өзінің айтқандарын нақтылай түсу үшін дұрыс дәлелдер келтіре біледі. Жақсы жазба жұмысы белгілі бір мәселені шешудің жолын іздеуді қамтып, одан шығу жолын оқырманға ұсынады.

Мұғалім - сабақ үрдісін ұйымдастырушы, бағыттаушы адам рөлінде. Шешім табылған кезде әркім оның дұрыстығын өзінше дәлелдей білуге үйретіледі. Әр оқушыға өз ойын білдіріп, пікір айтуға мүмкіндік беріледі, жауаптар тыңдалады. Әрине, жауаптар барлық жағдайда дұрыс бола бермес. Дегенмен, әр бала жасаған еңбегінің нәтижесін бөлісіп, дәлелдеуге талпыныс жасайды, жеке тәжірибесін қорытындылауға үйренеді.

оқытушы
бағыттаушы адам
бақылаушы
өз ойын білдіріп, пікір айтуға мүмкіндік беру
сабақ үрдісін ұйымдастырушы


Қызығушылықты ояту
үйрену процесі - бұрынғы білетін және жаңа білімді ұштастырудан тұрады;
Үйренуші жаңа ұғымдарды, өзінің бұрынғы білімін жаңа ақпаратпен толықтырады, кеңейте түседі;
Қарастырылғалы отырған мәселе жайлы не біледі, не айта алатындығын анықтайды;
Үйренушінің белсенділігін арттыру.

Мағынаны тану
Үйренуші жаңа ақпаратпен танысады;
Тақырып бойынша жұмыс істейді;
Тапсырмалар орындайды.

Ой - толғаныс
Өзіне және өзгеге сын көзбен қарап, баға беруге үйретеді;
Бір - бірімен әсерлі түрде ой алмастырады;
Айтылған ойды қортындылайды.

Оқуды ұғынуды қалай ұйымдастырады
Notes: Выводы на эту тему только на основе тестов не сделаешь

СТО дамыту технологиясының стратегиялары (1) :
Ой қозғау;
Ойлан - жұптас - бөліс;
2спикер
1спикер
3спикер

«INSERT - түртіп алу»
V
+
-
?
Мен бұны білемін
Мен үшін жаңа ақпарат
пікірмен келіспеймін
қызықтыбілгім келеді

«INSERT» стратегиясы («түртіп алу») (2)
белгілер
Негізгі сөздер
+
-
?

Кластер (3)

мысал

Кесте: «білемін - білгім келеді - білдім (БББ) » (4)
Б
білемін?
Б
Білгім келеді?
Б
білдім?
Біз пайдаланатын ақпараттық категориялар
(негізгі сөздер)
Біз дерек алатын, дерек алуға тиісті ақпараттар
(қайдан білдік) ?

Еркін жазба (5)
Өткелі отырған тақырып туралы не біледі немесе өткен материалдан не түйді?

Кең ауқымды дәріс - (6)
тақырып мазмұнының оқытушы тарапынан толықтай ашылуы

«Қос жазба күнделігі» (7)
Тақырыптан үзінді аласыз,
Толғандырды,
Назарымды аударды, қызықтырды
Комментарий (түсініктеме) :
неліктен?
Тақырып
Тақырып

Торлы талқылау (8)
Иә - жақтаймын
Жоқ - қарсымын

Венн диаграммасы (9)

Концептуальды кесте (10)
Сипаттама кәсібі
Тұрақты жұмыс
Жалақы деңгейі
поблемалар
перспектива
оқытушы
дәрігер
милиция

Эссе (11)
бір тақырыпша бойынша жазу.
Тақырып: Тәуелсіз демократиялы, зайырлы және құқықтық мемлекет.
Тақырыпша: зайырлы мемлекет дегеніміз не?

R A F T (12)
R - бұл тақырыпты жазған автор
А-аудитория
(үкіметке, әкімге)
F - форма (баяндама, арыз, хат)
Т - тақырып

Кері байланыс парағы (13)
Не үйрендіңіз?
Сұрақ
Ұсыныс

Алынатын нәтиже
1. Студент бойында сенімділік пайда болады.
2. Ізденуге ұмтылады.
3. Сабаққа барлық студент жұмыла кіріседі.
4. Оқытушы тек бағыт береді.
5. Студент тақырыпты өздігінен түсінеді.

EV - қызығушылықты ояту
RL - мағынаны тану
RF - ой-толғаныс
1
2
3
Ойлан-жұптас-бөліс
Ойлан-жұптас-бөліс
INSERT
Еркін жазба
Еркін жазба
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz