Оқу мен жазу арқылы сын тұрғысынан ойлауды дамыту технологиясын пайдалану


Slide 1

Оқу мен жазу арқылы сын тұрғысынан ойлауды дамыту технологиясын пайдалану

Slide 2

«Еліміздің ертеңі бүгінгі жас ұрпақтың қолында, ал жас ұрпақтың тағдыры ұстаздардың қолында».

Н. Ә. Назарбаев

Slide 3

Біз бүкіл еліміз бойынша

әлемдік стандарттар деңгейінде

сапалы білім беру қызметін

көрсетуге қол жеткізуіміз керек.

Н. Ә. Назарбаев

Біз бүкіл еліміз бойынша

әлемдік стандарттар деңгейінде

сапалы білім беру қызметін

көрсетуге қол жеткізуіміз керек.

Біз бүкіл еліміз бойынша

әлемдік стандарттар деңгейінде

сапалы білім беру қызметін

көрсетуге қол жеткізуіміз керек.

Slide 4

Студенттің білім сапасын арттыруда оқытушы бала дамуының мынадай негізгі белгілерін басшылыққа алады:

дербестік;

проблемалық ситуация;

шығармашылық таным әрекеті;

диалектикалық ойлауы;

жеке, дара жұмыстар жүргізу.

Slide 5

Сабақта қолданылатын оқытудың инновациялық технологиялары

Slide 6

Сын тұрғысынан ойлау технологиясының оқушылардың құзыреттілігін қалыптастырудағы болжамды нәтижесі

Күтілетін нәтиже

Оқушыларға пән бойынша әртүрлі жаңа технологияларды қолдану негізінде жүйелі жан-жақты терең білім беріледі, пәнге қызығушылықтары артады, шығармашылықпен жұмыс істеуге ынталанады, ізденуге, өз жұмысының нәтижесін көруге асығады, құзыреттілігі қалыптасады.

Slide 7

Сын тұрғысынан ойлау

Белгілі бір идеяларды қабылдай отырып, оның неге қатысты екендігін зерттеу, салыстыру, сол идеяларға қарсы көзқарастарды тепе-теңдікте ұстап зерттеу, оларға сеніммен қарау;

өз алдына сұрақтарға жауап іздеп, жан-жақты пікірлесіп, талдау жасап отыру.

бала санасын сол тақырыпқа байланысты ояту, ой шақыру, ойын тұжырымдау, қасындағы балармен пікірлесу, топтасу.

Slide 8

СТО (сын тұрғысынан ойлау)

- оқу мен жазуды дамыту бағдарламасы. Студентті оқытушымен, курстастарымен еркін сөйлесуге, пікір таластыруға, бір-бірінің ойын тыңдауға, құрметтеуге, өзекті мәселені шешу жолдарын іздей отырып, қиындықты жеңуге көмектесетін бағдарлама.

Slide 9

Оқу мен жазу арқылы сын тұрғысынан ойлауды дамытудың ерекшелігі

оқытудың тиімділігін, сапасын арттыруда «оқу мен жазу арқылы сын тұрғысынан ойлау» бағдарламасының стратегияларын ұтымды пайдалану.

Slide 10

Ойлау үрдісі жазу кезінде көрінеді, демек оқытушы үшін қол жетерлік. Жазып жатқан адам әр кезде белсенді. Ол әр уақытта өзіндік ойлайды да, өзінде бар білімнің барлығын қолдана алады. Ол өзінің айтқандарын нақтылай түсу үшін дұрыс дәлелдер келтіре біледі. Жақсы жазба жұмысы белгілі бір мәселені шешудің жолын іздеуді қамтып, одан шығу жолын оқырманға ұсынады.

Slide 11

Мұғалім - сабақ үрдісін ұйымдастырушы, бағыттаушы адам рөлінде. Шешім табылған кезде әркім оның дұрыстығын өзінше дәлелдей білуге үйретіледі. Әр оқушыға өз ойын білдіріп, пікір айтуға мүмкіндік беріледі, жауаптар тыңдалады. Әрине, жауаптар барлық жағдайда дұрыс бола бермес. Дегенмен, әр бала жасаған еңбегінің нәтижесін бөлісіп, дәлелдеуге талпыныс жасайды, жеке тәжірибесін қорытындылауға үйренеді.

Slide 12

оқытушы

бағыттаушы адам

бақылаушы

өз ойын білдіріп, пікір айтуға мүмкіндік беру

сабақ үрдісін ұйымдастырушы

Slide 13 Slide 14

Қызығушылықты ояту

үйрену процесі - бұрынғы білетін және жаңа білімді ұштастырудан тұрады;

Үйренуші жаңа ұғымдарды, өзінің бұрынғы білімін жаңа ақпаратпен толықтырады, кеңейте түседі;

Қарастырылғалы отырған мәселе жайлы не біледі, не айта алатындығын анықтайды;

Үйренушінің белсенділігін арттыру.

Slide 15

Мағынаны тану

Үйренуші жаңа ақпаратпен танысады;

Тақырып бойынша жұмыс істейді;

Тапсырмалар орындайды.

Slide 16

Ой - толғаныс

Өзіне және өзгеге сын көзбен қарап, баға беруге үйретеді;

Бір - бірімен әсерлі түрде ой алмастырады;

Айтылған ойды қортындылайды.

Slide 17

Оқуды ұғынуды қалай ұйымдастырады

Notes: Выводы на эту тему только на основе тестов не сделаешь

Slide 18

СТО дамыту технологиясының стратегиялары (1) :

Ой қозғау;

Ойлан - жұптас - бөліс;

2спикер

1спикер

3спикер

Slide 19

«INSERT - түртіп алу»

V

+

-

?

Мен бұны білемін

Мен үшін жаңа ақпарат

пікірмен келіспеймін

қызықтыбілгім келеді

Slide 20

«INSERT» стратегиясы («түртіп алу») (2)

белгілер

Негізгі сөздер

+

-

?

Slide 21

Кластер (3)

Slide 22

мысал

Slide 23

Кесте: «білемін - білгім келеді - білдім (БББ) » (4)

Б

білемін?

Б

Білгім келеді?

Б

білдім?

Біз пайдаланатын ақпараттық категориялар

(негізгі сөздер)

Біз дерек алатын, дерек алуға тиісті ақпараттар

(қайдан білдік) ?

Slide 24

Еркін жазба (5)

Өткелі отырған тақырып туралы не біледі немесе өткен материалдан не түйді?

Slide 25

Кең ауқымды дәріс - (6)

тақырып мазмұнының оқытушы тарапынан толықтай ашылуы

Slide 26

«Қос жазба күнделігі» (7)

Тақырыптан үзінді аласыз,

Толғандырды,

Назарымды аударды, қызықтырды

Комментарий (түсініктеме) :

неліктен?

Тақырып

Тақырып

Slide 27

Торлы талқылау (8)

Иә - жақтаймын

Жоқ - қарсымын

Slide 28

Венн диаграммасы (9)

Slide 29

Концептуальды кесте (10)

Сипаттама кәсібі

Тұрақты жұмыс

Жалақы деңгейі

поблемалар

перспектива

оқытушы

дәрігер

милиция

Slide 30

Эссе (11)

бір тақырыпша бойынша жазу.

Тақырып: Тәуелсіз демократиялы, зайырлы және құқықтық мемлекет.

Тақырыпша: зайырлы мемлекет дегеніміз не?

Slide 31

R A F T (12)

R - бұл тақырыпты жазған автор

А-аудитория

(үкіметке, әкімге)

F - форма (баяндама, арыз, хат)

Т - тақырып

Slide 32

Кері байланыс парағы (13)

Не үйрендіңіз?

Сұрақ

Ұсыныс

Slide 33

Алынатын нәтиже

1. Студент бойында сенімділік пайда болады.

2. Ізденуге ұмтылады.

3. Сабаққа барлық студент жұмыла кіріседі.

4. Оқытушы тек бағыт береді.

5. Студент тақырыпты өздігінен түсінеді.

Slide 34

EV - қызығушылықты ояту

RL - мағынаны тану

RF - ой-толғаныс

1

2

3

Ойлан-жұптас-бөліс

Ойлан-жұптас-бөліс

INSERT

Еркін жазба

Еркін жазба


Ұқсас жұмыстар
Сын тұрғысынан ойлау технологиясын бастауышта пайдаланудың қазіргі жағдайы
ОҚЫТУДА ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАРДЫ ҚОЛДАНУ
Сыни тұрғыдан ойлау технологиясы және оның стратегиялары
Сын тұрғысынан ойлау стратегиясы
БАСКЕТБОЛ ТАРИХЫНАН
СЫН ТҰРҒЫСЫНАН ОЙЛАУ ТЕХНОЛОГИЯСЫ ТУРАЛЫ
Сыни ойлау технологиясы
Проблемалық оқыту және сын тұрғысынан ойлау технологиясы
Сыни тұрғысынан ойлау арқылы оқушылардың шығармашылық қабілетін дамыту
Ойлау
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz