Музыкалық-педагогикалық әрекет ізденістері


Slide 1

Қазақстан Республикасының Білім және Ғылым министрлігі Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университеті Тақырыбы: Музыкалық-педагогикалық әрекет ізденістері Тексерген:п. ғ. к доцент Султанова Н. К Орындаған:Хавдирал К

Slide 2

« Бастауыш сынып мұғалімдерінің кәсіби құзырлығын, шеберлігін

қалыптастыру негізінде бастауыш буын оқушыларының білім сапасын көтеру. »

Slide 3

Мақсаты:

Шығармашыл, қабілетті кәсіби өсу жолындағы тұлғаны қалыптастыру.

Сапалы оқытуды жетілдірудің үздіксіз болуын қамтамасыз ету.

Педагогикалық- психологиялық қолдау көрсету арқылы жеке тұлғаны тәрбиелеу.

Slide 4

№ 5 “А” бастауыш мектебінің әдістемелік жұмысының блоктық-деңгейдегі құрылымы

Жалпы

мектептік

деңгей

Жеке деңгей

Топтық деңгей

Тұлғалы

бағдарлық

блок

Директордың

ОТЖЖ

орынбасары

ӘБ; кафедра,

Үйірме

жетекшілері

Шебер - мұғалімнің

жеке тұлғасы

Қызметті-

Іскерлікті

блок

Әдістемелік

кеңес

Үрдістік

блок

Ақпарат

Топтық бірлесу

ӘБ

Кафедралар, секциялар

Әдістемелік

Ізденіс

Біліктілікті

жоғарлату

Педагогикалық

инновациялар

Жекеше өзіндік

білім алу

Slide 5 Slide 6

= әдістемелік құзыреттілік + басқарушылық құзыреттілік + зерттеушілік құзыреттілік + қатынастық құзыреттілік + білім беру құзыреттілігі + ақпараттық + әлеуметтік құзыреттілік

Мұғалімнің

кәсіби мәдениеті

Slide 7

Бастауыш сынып мұғалімдерінің кәсіптік құзырлығын қалыптастыра отырып, олардың кәсіптік деңгейінің өсуіне жағдай жасау.

Білім беру мен тәрбие жүйесіндегі жаңашыл әдіс - тәсілдерді, оқыту құралдарын, жаңа педагогикалық және білім беру

технологияларын ізденуге және қолдануға әдістендіру.

Мұғалімнің кәсіптік жетістіктерін ескеру, бағалы тәжірибесін қолдай отырып,

ұстаздар ұжымының практикалық жұмысына қолдануға ұсыну.

Оқушының жеке тұлғалық дамуына, яғни оның өзін - өзі тануға және

өзіндік өсуі бағытында мұғалімнің кәсіптік құзырлығын,

шеберлігінің өсуін қалыптастыру.

Оқушылардың жалпы білім мен дағды сапасын көтеру

бағытында сабақтың құрылымдық сапасын көтеру.

МІНДЕТТЕРІ:

Slide 8

Болу

керек

Білу

керек

Үйрену

керек

Кәсіптік құзырлықтың

жеткілікті деңгейі

Білім берудің жаңа мазмұны,

қазіргі парадигмасы

Білім беру және басқару

технологияларының әртүрлігі

Slide 9

Іс -әрекеттің приоритеті

Талантты

педагогтарға,

дарынды балаларға

кепілдік беру.

Дарынды оқушылардың,

талантты педагогтардың

өсуіне ғылыми -

әдістемелік көмек көрсету.

Бәсекеге қабілетті

шығармашыл

тұлғаның тәрбиесіне

бірлесе әрекет жасау.

Slide 10

Мәдени жинақылық

Жеке- тұлғалық бағыт

Білім берудің мазмұны мен түрлерін еркін таңдау

Өзектілік

Ғылымилық

Жүйелілік

Шығармашылық мінез-құлық

Іс- әрекеттің ұстанымдары

Slide 11

Мақсаты: Типтік “ортаға бейімделген” тұлғаны дамытудағы негізгі әсерлердің мазмұнын анықтау

Диагностикалық

іс- әрекет

Slide 12

Мақсаты: Жеке тұлғаны дамытудағы білім беру ортаның стратегияларын анықтау

Жобалау

іс- әрекеті

Slide 13

Мақсаты: -ортаның сапасын өзгерту; -кәсіби- педагогикалық ортаның потенциалын көтеру.

Өзгертушілік

іс- әрекеті

Slide 14

- “Педагогикалық шеберхана” - “Кіріктірілген технология” - Сын тұрғысын ойлау мен жазу арқылы дамыту - Модульдік технология - Ақпараттық технологиялар

Оқу үрдісінің озық технологиялары

Slide 15

Дидактикалық сабақ ортасы.

Оқу үрдісіндегі сыныптық - сабақтық жүйені жетілдірудің түрлері мен әдістері:

Мәселелі оқыту

Дәстүрден тыс түрлері

Озық технологиялар

Сабақтың дидактикалық жабдықталуы

Slide 16

-Педагогикалық кадрлардың білім беру мен біліктілік деңгейін көтеру.

-Қалалық сайыстардағы жоғары көрсеткіштер.

-Бастауыш буын оқушыларының жеке тұлғасын дамытудағы мүмкіндіктерді кеңейту.

-Мұғалімнің кәсіби шеберлігін көтерудегі білікті ортаны құру.

- Оқушылардың білім сапасын көтеру.

Нәтижелігі:

Slide 17

- педагогикалық құбылыстарды элементтер құрамына енгізу;

- педагогикалық құбылыстың әр қайсысын педагогикалық үрдістің барлық құрауыштарымен өзара қарым-қатынасқа байланыстыру;

- қарастырылып отырған құбылыстың ойлау қисынында психология-педагогикалық теорияларды, идеяларды, заңдылық тұжырымдарын табу;

- педагогикалық құбылысқа дұрыс дигностика жасау;

- негізгі педагогикалық міндетті белгілеп, оның оңтайлы шешімдерін анықтау;

-педагогиканың

мақсаттары мен міндеттерінің қозғалмалылығы

- педагогикалық мақсатқа жету тәсілдерін іріктеу;

-ауытқушылықтардың мүмкіндігін және керек емес құбылыстардың нәтижесін болжау;

- педагогикалық үрдістің сатыларын анықтау;

- уақытты бөлу;

- оқушылармен бірге өмір іскерлігінің тәсілдерін жоспарлау;

- мақсат пен мазмұнды нақты педагогикалық міндетке аудару;

- оқушылар іс-әрекетінің

мазмұнын іріктеу және міндеттерін анықтау барысында олардың қажеттіліктері мен қызығушылықтарын, материалдық базалық мүмкіндіктерін, өзінің тәжірибесі мен жеке ісінің сапасын ескеру;

-педагогикалық үрдістің әр сатысына арналған міндеттің кешенін анықтау;

- қойылған міндеттерге іс-әрекеттің түрін анықтау және ортақ шығармашылық істің жүйесін жоспарлау;

- кемшіліктерді түзету және шығармашылық күш пен дарындылық қабілеттерді дамыту мақсатында оқушылардың жеке жұмысын жоспарлау;


Ұқсас жұмыстар
Музыкалық қабылдау - әлеумет - мәдениеттік және психологиялық-педагогикалық мәселесі. Музыкалық қабылдаудың түрлері
Музыканы тыңдау әдістемесі
Анықтама сөздік. Музыкалық білім беруде педагогиканың психологиямен және философиямен байланыс
Музыка сабағындағы музыкалық іс-әрекет түрлері мен оқыту әдістемесі
Музыкалық білім беру педагогикасының маңызы және педагог музыканттың әдіснамалық мәдениеті
Музыка сабағындағы музыкалық іс-әрекет
Балалар және жастар шығармашылығының орталықтарындағы ерекшеліктер
Музыка. Музыка сабағындағы музыкалық іс-әрекет түрлері мен оқыту әдістемесі
Музыкалық ырғақты қимылдар
Балалардың музыкалық әрекеттерін ұйымдастырудың Музыкалық сабақтар формасы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz