Музыкалық-педагогикалық әрекет ізденістері

Қазақстан Республикасының Білім және Ғылым министрлігі Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университеті

Тақырыбы: Музыкалық-педагогикалық әрекет
ізденістері

Тексерген:п.ғ.к доцент Султанова Н.К Орындаған:Хавдирал К

« Бастауыш сынып мұғалімдерінің кәсіби құзырлығын, шеберлігін қалыптастыру негізінде бастауыш буын оқушыларының білім сапасын көтеру.»

Мақсаты:
Шығармашыл, қабілетті кәсіби өсу жолындағы тұлғаны қалыптастыру. Сапалы оқытуды жетілдірудің үздіксіз болуын қамтамасыз ету. Педагогикалық- психологиялық қолдау көрсету арқылы жеке тұлғаны тәрбиелеу.

№ 5 “А” бастауыш мектебінің әдістемелік жұмысының блоктық-деңгейдегі құрылымы
Жалпы мектептік деңгей
Тұлғалы бағдарлық блок Директордың ОТЖЖ орынбасары

Топтық деңгей

Жеке деңгей

ӘБ; кафедра, Үйірме жетекшілері

Шебер - мұғалімнің жеке тұлғасы

ҚызметтіІскерлікті блок Үрдістік блок

Әдістемелік кеңес

Топтық бірлесу ӘБ Кафедралар, секциялар Әдістемелік Ізденіс

Жекеше өзіндік білім алу Педагогикалық инновациялар Біліктілікті жоғарлату

Ақпарат

Мұғалімнің кәсіби мәдениеті

= әдістемелік құзыреттілік + басқарушылық құзыреттілік + зерттеушілік құзыреттілік + қатынастық құзыреттілік + білім беру құзыреттілігі + ақпараттық + әлеуметтік құзыреттілік

МІНДЕТТЕРІ:
Бастауыш сынып мұғалімдерінің кәсіптік құзырлығын қалыптастыра отырып, олардың кәсіптік деңгейінің өсуіне жағдай жасау. Білім беру мен тәрбие жүйесіндегі жаңашыл әдіс – тәсілдерді, оқыту құралдарын,жаңа педагогикалық және білім беру технологияларын ізденуге және қолдануға әдістендіру. Мұғалімнің кәсіптік жетістіктерін ескеру, бағалы тәжірибесін қолдай отырып, ұстаздар ұжымының практикалық жұмысына қолдануға ұсыну. Оқушының жеке тұлғалық дамуына, яғни оның өзін - өзі тануға және өзіндік өсуі бағытында мұғалімнің кәсіптік құзырлығын, шеберлігінің өсуін қалыптастыру. Оқушылардың жалпы білім мен дағды сапасын көтеру бағытында сабақтың құрылымдық сапасын көтеру.

Болу керек Білу керек

Кәсіптік құзырлықтың жеткілікті деңгейі Білім берудің жаңа мазмұны, қазіргі парадигмасы

Үйрену Білім беру және басқару керек технологияларының әртүрлігі

Талантты педагогтарға, дарынды балаларға кепілдік беру.

Дарынды оқушылардың, талантты педагогтардың өсуіне ғылыми – әдістемелік көмек көрсету.

Бәсекеге қабілетті шығармашыл тұлғаның тәрбиесіне бірлесе әрекет жасау.

Іс- әрекеттің ұстанымдары
Мәдени жинақылық Жеке- тұлғалық бағыт Білім берудің мазмұны мен түрлерін еркін таңдау Өзектілік Ғылымилық Жүйелілік Шығармашылық мінез-құлық

Диагностикалық іс- әрекет

Мақсаты: Типтік “ортаға бейімделген” тұлғаны дамытудағы негізгі әсерлердің мазмұнын анықтау

Жобалау іс- әрекеті

Мақсаты: Жеке тұлғаны дамытудағы білім беру ортаның стратегияларын анықтау

Өзгертушілік іс- әрекеті

Мақсаты: -ортаның сапасын өзгерту; -кәсіби- педагогикалық ортаның потенциалын көтеру.

Оқу үрдісінің озық технологиялары

- “Педагогикалық шеберхана” - “Кіріктірілген технология” - Сын тұрғысын ойлау мен жазу арқылы дамыту - Модульдік технология - Ақпараттық технологиялар

Дидактикалық сабақ ортасы. Оқу үрдісіндегі сыныптық - сабақтық жүйені жетілдірудің түрлері мен әдістері:
Мәселелі

оқыту

Дәстүрден тыс түрлері Озық технологиялар Сабақтың дидактикалық жабдықталуы

Нәтижелігі:
-Педагогикалық кадрлардың білім беру мен біліктілік деңгейін көтеру. -Қалалық сайыстардағы жоғары көрсеткіштер. -Бастауыш буын оқушыларының жеке тұлғасын дамытудағы мүмкіндіктерді кеңейту. -Мұғалімнің кәсіби шеберлігін көтерудегі білікті ортаны құру. - Оқушылардың білім сапасын көтеру.

-

Кәсіби құзыреттілік деңгейі іскерліктің нәтижелілігі

- педагогикалық құбылыстарды элементтер құрамына енгізу; - педагогикалық құбылыстың әр қайсысын педагогикалық үрдістің барлық құрауыштарымен өзара қарым-қатынасқа байланыстыру; - қарастырылып отырған құбылыстың ойлау қисынында психологияпедагогикалық теорияларды, идеяларды, заңдылық тұжырымдарын табу; - педагогикалық құбылысқа дұрыс дигностика жасау; - негізгі педагогикалық міндетті белгілеп, оның оңтайлы шешімдерін анықтау;

-педагогиканың мақсаттары мен міндеттерінің қозғалмалылығы - педагогикалық мақсатқа жету тәсілдерін іріктеу; ауытқушылықтард ың мүмкіндігін және керек емес құбылыстардың нәтижесін болжау; - педагогикалық үрдістің сатыларын анықтау; - уақытты бөлу; - оқушылармен бірге өмір іскерлігінің тәсілдерін жоспарлау;

- мақсат пен мазмұнды нақты педагогикалық міндетке аудару; - оқушылар іс-әрекетінің мазмұнын іріктеу және міндеттерін анықтау барысында олардың қажеттіліктері мен қызығушылықтарын, материалдық базалық мүмкіндіктерін, өзінің тәжірибесі мен жеке ісінің сапасын ескеру; -педагогикалық үрдістің әр сатысына арналған міндеттің кешенін анықтау; - қойылған міндеттерге іс-әрекеттің түрін анықтау және ортақ шығармашылық істің жүйесін жоспарлау; - кемшіліктерді түзету және шығармашылық күш пен дарындылық қабілеттерді дамыту мақсатында оқушылардың жеке жұмысын жоспарлау; - педагогикалық үрдістің әдістәсілдерін, нысандарын таңдау, мазмұнды іріктеу; - оқушылардың тәртібіндегі кері қылықтарды болдырмауын және олардың ынталану белсенділігін жоспарлау ; - тұлғаның даму ортасын ұйымдастыру тәсілдерін және олардың атааналармен, қоршаған ортамен байланысын жоспаралау;

Талдау: - мақсат қоюдың дұрыстылығын, олардың нақты міндетке «ауысуы» мен бастапқы шарттардың бағынышты және басымдылық міндеттерін шешкен кешеннің болуын; - тәрбиеленушілер ісәрекеттерінің мазмұны қойылған міндетке сәйкестілігін; - педагогикалық іс-әрекеттің қолданылатын әдістәсілдерінің әсерлілігі; - оқушылардың жас ерекшеліктеріне сай қолданылып, ұйымдастырылған нысандардың материал дық мазмұнына сәйкестілігі; - оқу-тәрбиеге қойылған міндеттердің орындалу барысындағы қиналу, қателіктер жіберу, жолболмаушылықтың және жетістіктердің себебі; - өз іскерлігінің тәжірибелілігін, өндірілген ғылым өлшемдері мен кепілдемелердің тұтастығын және сәйкестілігін;

Жас мамандармен жұмысты ұйымдастыру мақсаты:
Кәсіби іс-әрекетін ұйымдастыруда жас маманға қажетті көмек көрсету. Жас маманның кәсіби іс-әрекетін анықтап, дер кезінде көмек көрсету.

«Еліміздің ертеңі бүгінгі ұрпақтың қолында, ал ұрпақтың тағдыры ұстаздың қолында»

Н.Ә.Назарбаев.


Пән: Педагогика


Пәндер
Көмек / Помощь
Арайлым
Біз міндетті түрде жауап береміз!
Мы обязательно ответим!
Жіберу / Отправить


Зарабатывайте вместе с нами

Рахмет!
Хабарлама жіберілді. / Сообщение отправлено.

Сіз үшін аптасына 5 күн жұмыс істейміз.
Жұмыс уақыты 09:00 - 18:00

Мы работаем для Вас 5 дней в неделю.
Время работы 09:00 - 18:00

Email: info@stud.kz

Phone: 777 614 50 20
Жабу / Закрыть

Көмек / Помощь