Кәсіпкерлікті мемлекеттік қолдау



Тақырыбы :
Кәсіпкерлікті мемлекеттік қолдау

Кәсіпкерлерге мемлекеттік қолдау көрсетудің бұл құралдары бюджет заңнамасын жетілдіру шеңберінде өзгерістер мен толықтырулар енгізілген «Жеке кәсіпкерлік туралы» Қазақстан Республикасының Заңында көзделген.
Жаңа өндірістерді дамытуда кәсіпкерліктің бірінші кезекте, шағын және орта кәсіпкерліктің бастамаларын тежейтін негізгі проблемалар:
қаржыландыруға қол жеткізу және қарыз алу құнының жоғары болуы;
индустриялық инфрақұрылымның дамымауы;
кәсіпкерлікті қолдау инфрақұрылымының дамымауы.

«Қазақстан Республикасының кейбір заңнамалық актілеріне рұқсат беру құжаттарын қысқарту және мемлекеттік органдардың бақылау-қадағалау функцияларын оңтайландыру мәселелері бойынша толықтырулар мен өзгерістер енгізу туралы» ҚР Заңының жобасы. Астана 2012

Қазақстан Республикасы Президентінің бизнес климатты жақсарту жөніндегі тапсырмасы
Лицензияларды және рұқсаттарды 30%-ға қосымша қысқарту туралы (Мемлекет Басшысының 2011 жылғы 17 сәуірдегі тапсырмасы)
Азаматтардың өмірі мен денсаулығына тікелей тәуекелмен қатыссыз бизнес құру және жүргізу үшін хабарлама тәртібін енгізу бойынша шаралар қабылдау (лицензиялық рұқсаттық жүйесінің орнына) (Мемлекет Басшысының 2011 жылғы 17 сәуірдегі тапсырмасы)
«Тыйым салынбағанының барлығы рұқсат етілген» бизнестің толық еркіндігі қағидатын заңнамада жүзеге асыру (Мемлекет Басшысының 2011 жылғы 17 сәуірдегі тапсырмасы)
Бизнес қаумдастықты тартумен бизнес жүргізу үшін кедергілерді жою бойынша барлық заңнаманы тексеру туралы (Мемлекет Басшысының 2011 жылғы 17 сәуірдегі тапсырмасы)
Мемлекеттік органдар Қазақстан Республикасының заңнамасында бекітілмеген функцияларды орындауға тыйым салу бойынша шараларды қолдану, мемлекеттік органдардың бақылау-қадағалау функцияларының тізімін қысқарту және тексеру санын оңтайландыру (Мемлекет Басшысының 2011 жылғы 17 сәуірдегі тапсырмасы)
Құрылған мерзімінен бастап 3 жыл көлемінде жоспарлы тексерулер жүргізуге тыйым салуды енгізу туралы (Мемлекет Басшысының 2011 жылғы 1 қыркүйектегі тапсырмасы)
2012 жылдың аяғына дейін лицензиялардың барлық түрлерін электрондық нысанда беруді қамтамасыз ету (Президенттің Қазақстан халқына 2012 жылға арналған жолдауы)

Заң жобасының бағыттары
1. Рұқсат беру құжаттарын қысқарту және лицензияларды беруді электронды форматқа көшіруді қамтамасыз ету
2. Мемлекеттік органдардың бақылау-қадағалау қызметін оңтайландыру
3. Шағын, орта, ірі кәсіпкерлікті анықтау критерийлерін қайта қарау

1. Рұқсаттарды 30%-ға қысқарту
297 қысқартылады (лицензиялар 103, басқа рұқсаттар 194), олардың ішінде :
799 қалады (лицензиялар 339, басқа рұқсаттар 460)
40 хабарлама тәртібіне ауыстырылды
Рұқсат беру құжаттарды қысқарту нәтижелерін есептеу формуласы
(1096 - 81*) - 297 = 718
* халықаралық шарттармен реттелетін рұқсат беру құжаттары (81)
ҚОРЫТЫНДЫСЫНДА РҰҚСАТ БЕРУ ҚҰЖАТТАРЫНЫҢ САНЫ 30%-ға ҚЫСҚАРТЫЛАДЫ
!
257 қысқартылды
1
2
3
Барлығы анықталған 1096 (лицензиялар 442, басқа рұқсаттар 654), олардың ішінде:

Рұқсаттарды түрлері бойынша қысқартудың статистикасы
Қысқартылатын рұқсат беру құжаттарының саны
лицензиялау - 3 түрі, 28 кіші түрі және 72 ішкі кіші түрі, (қолданыстағының ішіндегі 51 түрінен, 206 кіші түрінен және 185 ішкі кіші түрінен) ;
сертификаттау - 3 түрі (қолданыстағының ішіндегі 26 түрінен) ;
аккредиттеу - 3 түрі (қолданыстағының ішіндегі 9 түрінен) ;
рұқсаттар - 36 түрі (қолданыстағының ішіндегі 157 түрінен) ;
келісу - 87 түрі (қолданыстағының ішіндегі 160 түрінен) ;
өзгелер (өтуге беретін рұқсат қағаздар, актілер, хаттамалар, аттестаттар және т. б. ) - 65 түрі (қолданыстағының ішіндегі 302 түрінен) .

Хабарлама тәртібі
Кәсіпкер:
Құжаттар топтамасын жинақтайды, қажет жағдайда көшірмлерін нотариалды куәлендіреді
Құжаттарды мемлекеттік органда қарастыру, басқа да мемлекеттік органдармен келісу
Кәсіпкер
Хабарлама жібереді
Мемлекеттік орган
субъектіні
Тізілімге қосады
Кәсіпкер:
Хабарламаны ХҚКО арқылы немесе электронды түрде ұсынуға;
Қыхметті хабарлама бергеннен кейін бірден бастауға құқылы болады
Хабарлама тәртібіне ауыстырылатын қызмет түрлеріне талаптар заңмен белгіленеді. Осыған байланысты, қауіпсіздікті қамтамасыз ету үшін қажетті мемлекеттік реттеу мен нарыққа кіру үшін бизнеске ауыртпалықтың төменгі деңгейін қамтамасыз етудің тиімді балансы сақталады
!
Құжаттарды мемлекеттік органға ұсынады
Рұқсат беру құжатын беру не беруден бас тарту

Барлық лицензиялар беруді электронды форматқа көшіру
Құжаттар топтамасы
Лицензия
15 жұмыс күні
Қазіргі күйі
Қалай болады
Нотариус
1-қадам: Меморганнан рұқсатты алу, келісу кезіндегі қосымша шығындар;
2-қадам: құжаттарды нотариалды куаландыру кезіндегі, оның ішінде уақытша қосымша шығындар;
3-қадам: қағаз тасығыштағы құжаттар меморганға табысталады, қарау рәсімі автоматтандырылмаған.
1-қадам: Өтініш беруші жақын маңдағы кез келген ХҚКО құжаттарын тапсырады. ХҚКО қызметкері құжаттың электрондық көшірмесін электронды цифрлы қолтаңбамен куаландырады. Құжаттарды нотариалды куаландыру жойылады. Осылайша куаландырылған құжаттар басқа да меморгандарға шектеусіз ұсынылады;
Барлық рәсімдер толықтай автоматтандырылған, мерзімдері және шығындар қысқартылған, қағазды құжат айналымы жойылған.
лицензиар
лицензиар
3-қадам
1-қадам
2-қадам
Келісуші меморган
Е-терезе
Құжаттар топтамасы
Лицензия
15 жұмыс күні
Келісуші меморган
1-қадам
Интернет
немесе

2. Мемлекеттік органдардың бақылау қадағалау қызметін оңтайландыру
Кәсіпкерлерге қатысты құқық бұзушылықтардың барлық құрамына әкімшілік өндіруді тек тексеру нәтижелері бойынша ғана салу туралы Әкімшілік құқық бұзушылық туралы кодекс нормаларының аясын кеңейту
Шағын кәсіпкерлік субъектілерін тіркелген мерзімінен бастап 3 жыл көлемінде жоспарлы тексерулер жүргізуге тыйым салуды енгізу
Бұл тыйым салудың күші қызметтері жоғары қауіппен байланысты шағын кәсіпкерлік субъектілеріне таратылмайтын болады. Мысалға, жарылғыш және улы заттардың қолданысы және айналымы саласына
ӘҚБК (634-бап) қолданыстағы редакциясы бойынша бұл қағида құқық бұзушылықтардың 10 % ғана таралады
Мемлекеттік органдармен теқ ғана заңнамада регламенттелген функцияларды жүзеге асыру мақсатында ҚР «Әкімшілік рәсімдер туралы» Заңының 9-2-бабы мемлекеттік органдарға оларға Қазақстан Республикасының заңдарында белгіленбеген функцияларды жүзеге асыруға тыйым салатын нормамен толықтырылды
Мемлекеттік органдарға олардың Қазақстан Республикасы заңнамасында бекітілмеген функцияларын жүзеге асуруға тыйым салынады

Көрсетілген ұсыныстарды іске асыру критерийлерді өзектендіруге,
синхрондауға, сондай-ақ құқықтық қолдану практикасын жетілдіруге бағытталған
2. Саны бойынша критерийлерді
өзгеріссіз қалдыру
Әлемдік тәжірибеге сәйкес
жұмыскерлер саны бойынша көрсеткіш
кәсіпкерлік субъектілерін саралауда
негізгі критерий болып табылады.
Осыған байланысты, оны
бұдан әрі де пайдалану мақсатқа сай
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz