Музыкалық қабылдаудың түрлері
Презентация қосу
Cемей қаласының шәкәрім
атындағы мемлекеттік үниверситет
Педагогика факултеті
Тақырып: Музыкалық қабылдаудың түрлері
Тексерген: Педагогика ғылымдарының кондидаты,
Доцент,қауымдастырылған профессор Султанова Н.К
Орындаған: Айтуған А
Музыкалық қабылдау
Музыкалық қабылдау адамның алдына бір-бірімен
байланыстылық мақсатты қойып отыр:
— парапар қабылдауының шарты бойынша музыкалық тіл
жетіктігін меңгеру;
— түрлі музыкалық сауаттылығын меңгеру кезінде есту
қабілетіне биіктік-ырғақтық қатынасының ұйымдастыру;
— музыканың тақырыптық дамуын байқауы, нұсқауы және
қорытынды бөлімдерін экспозициядан айыруы;
— музыкадағы өзгерістерді білу — тақырыптық ұқсастығы,
айырмашылығы, бағыттылығы және өзінің санасында
тыңдалған музыканың бейнесі.
Ағылшын психологы Вернон ЛИ: …
музыканы қабылдауда адамдардың
екі түрі болады:
«тыңдаушы» және «тыңдай
алатындар».
«Тыңдаушы», ол деген, адамның өзінде қабылдағаны
бір нәрсе сияқты жылжиды, өзгереді,қүрделі рухы мен
интелектуалды әрекетінің процесі.
Ал, «тыңдай алатындар» керісінше, өңде елестету,
зейіні музыкадан алыс кетуі.
Баланың музыка қабылдау зейіні екпініне,
динамикасына, бояуына, артикуляцияға, фразаларға …
қысқасы — орындаушылық құралдарға көп көңіл
бөлінеді. Ал, үлкен кісілер музыкалық дамуда ашық,
көрнекті бейнеге,
музыкалық тақырыпқа, динамикалық және бояу
кезеңдеріне көп көңіл бөледі.
Үлкен кісіге қарағанда балалардың музыканы қабылдауы
келесі ерекшеліктерде:
— есту сезімі музыка бейнесінде биіктік-ырғақтық
қатынасынан ерекше емес құралдардың басымдылығы;
— бейнелік сипатының синкреттік бөлінбегені, әуеннің
барлық аспектісі сана — сезімде тұрақтанып,
бір нәрседе қалыптасады (мысалы: музыканың бояуында; не
екпін — ырғақтық жағы);
— үзінділік (бөлімділік) – музыка жүйелі бүтіндей
қабылданады, бірақ жеке үзінділердің (бөлімдердің)
бірлестік ретінде;
— қысқа фразаларды қайталауға құштарлығы, ол
музыкалық ойдың бастысы және танымайтын шығармадан
қорыққаны.
Бұның бәрі, баланың музыка қабылдау қабілеттігінің кейбір
психологиялық — педагогикалық мәселесінің қалыптасуы.
Қорытынды
Музыканы тыңдап, қабылдауды үйрету, сабақтардың
түрлері мен әдістемелік амалдардың дұрыс
қолданылуын үнемі дамытып, жетілдіріп отыру
ұстаздың тәжірибенің үлесіне тиеді. Сонымен
музыка пәні мұғалімнің шығармашылық - кәсіби
сауаттылығы – бұл әрқашан тек өзінің жеке ойы,
жеке қатынасы, материалды топтастыру мен оларды
бағалауы. Жиналған материалдарды еңдіру бағыты,
өзіндік жаңа идеялардың пайда болуымен жаңа
сұрақтардың қорытындысы ретінде болады. Себебі
шығармашылық жұмыс – әрқашанда ізденіс.
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА
РАХМЕТ!
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz