Практикалық балалар психологының психологиялық білімін жетілдіру жолдары



ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ
СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ
ПЕДАГОГИКА ФАКУЛЬТЕТІ
Тақырыбы: Практикалық балалар психологының психологиялық білімін жетілдіру жолдары
Орындаған: Секенова Ә. С.
П-223
Тексерген: Жакпарова Г. А.
2015ж.

Психологиялық қызметтің
даму тарихы
АҚШ-та психологиялық
қызмет өз жұмысын 1800-
ші жылы бастады.
АҚШ-тағы алғашқы
Психолог-практиктер
өзін-өзі тәрбиелеу
мәселесін зерттеген
Экспериментальды
психологтар.
Мектеп психологиясы
АҚШ-та заңмен бекітілген,
білім беру департаменті
мектеп психологтарына
куәлік беруді қадағалайды.

Психологиялық қызметтің
даму тарихы
Бірақ
көп ұзамай мектеп
психологтарының негізгі
функциясындағы бастапқы
міндет арнайы бағдарламалар
бойынша балаларды
оқытуға дайындау.
60 жылдары мектеп психо-
логтарының кәсіптік ұйы-
мы құрылды. 80 жылдары
АҚШ-та мектеп психолог-
тарының ұлттық асоциа-
циясы құрылды (NAZP) .
Психологтың негізгі
күші - өлшемді стандарт-
талған тесттер арқылы қол-
дану дәстүрге айналған мек-
теп психологиясы эволю-
циясы және мектеп пси-
хологының қызметіндегі
теориялық және практикалық
елеулі жетістіктер соңғы
35-40 жылдары дамығанын
атап өту керек.

Білім беру жүйесіндегі
психологиялық қызмет -
тұтас білім беру
жүйесінің маңызды
компоненттерінің бірі.
қазіргі білім беру мекемелері
жағдайында жүзеге асыру
практикасын өзінің бойында
біріктіретін қызмет.

Психологиялық қызмет төрт
құрамдас бөліктен тұрады:
ғылыми;
ұйымдастырушылық.
практикалық;
қолданбалы;

Ғылыми аспект -
әдіснама және практикалық
психология мәселелері
бойынша ғылыми зерттеуді
жүргізуді көздейді.
Қолданбалы аспект -
білім беру қызметкерінің
психологиялық білімді қолдануын
көздейді, білім беру қызмет-
терінің психологиялық білім-
дерді қолдануын білдіреді.
Бұл бағыттың негізгі
өкілдері: тәрбиешілер,
педагогтар, әдіскерлер.
Ұйымдастыру аспектісі -
бұл білім берудегі психологиялық
қызметтің құрылымын жасау.
Практикалық психологтардың
білімін жетілдіру және олардың
кәсіби әрекетін қадағалау.
Практикалық аспект -
мұны балабақша, мектеп,
білім беру мекемелерінің
психологтары қамтамасыз
етеді.

Мұндағы міндеттің бірі: психодиаг-
ностикалық, психокорекциялық, психо-
профилактикалық немесе психологиялық
алдын алу және дамытушы бағдарлама-
ға психологиялық білімді қазіргі білім
берудің нақты жағдайында кәсіптік
қолдануға ғылыми негіз беру және
оларды жасау болып табылады.
Ғылыми аспект

Қолданбалы аспект
Олар өздері дербес немесе
психологпен біріге отырып,
жаңа психологиялық мәлімет-
терді оқу бағдарламасын, жос-
парын, оқулықтарын, дидакти-
калық және әдістемелік мате-
риалдарды жасауды, оқу
және тәрбие бағдарламасын
құруда қолданылады.

Практикалық аспект
Олардың міндеті - қандай
да бір нақтылы мәселелерді
шешу үшін балалар тобымен,
тәрбиешілермен, мұғалімдермен
және ата-аналармен жұмыстар
жүргізу. Олардың міндеті
жаңа әдістер құру емес,
керісінше, ғылыми түрде
бекітілген әдістер мен тәсіл-
дерді кәсіби түрде дұрыс
қолданып өңдей білу.

Ұйымдастыру
аспектісі
Тек түбегейлі түрде ұйымдас-
тырылған бөлім қызметкерлері
ғана білім беру жүйесіне білікті
психологиялық қызмет көрсете
алады. Балаларға, ата-аналарға,
мұғалімдер мен білім беру
орындарына нақтылы түрде
көмек көрсете біледі.

Психологиялық қызмет үш звенодан тұрады:
- нақты мекемедегі
практикалық психолог
(балабақша, мектеп,
гимназия, балалар үйі) ;
- психологиялық
кабинеттер мен
бөлімдер;
- психологиялқ
қызмет орталығы.

Практик-психологтардың кәсіби құзірет-
тіліктерін көтеруінің негізгі бағыттары
Экзистенциалды
психология,
экзистенциалды тіл табу
және экзистенциалды
терапия.
Топтық психотерапия/
топтық психокоррекция
Практикалық психология
негіздері
Кәсіби өсудің
шеберханасы үшін
психология
Психологиялық
тәжірибенің
құзырлығына
жеке сертификация

Кәсіби біліктілік:
Маманға лайық психологиялық бағытты тағдау
Тәжірибенің жобасын қорытынды зерттемесі
Жеке сессияны шынайы клиентпен қадағалау
және талқылау
Кәсіби интервенциялар дағдысын тестілеу

Пайдаланылған әдебиеттер:
1. Грановская Р. М. Элементы практической психологии. М., 1997.
2. Гудкина Н. И. Несколько случаев из практики школьного психолога. М., 1991.
3. Донченко Е. А., Титаренко Т. М. Личность: конфликт, гармония. Киев, 1989.
4. Дружинин В. В. и др. Введение в теорию конфликта. М, 1989.
5. Драгунова Т. В. Проблема конфликта в подростковом возрасте. Ж. «Вопросы психологии», 1972, № 2.

Назарларыңызға рахмет!!!
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz