Практикалық балалар психологының психологиялық білімін жетілдіру жолдары


Slide 1

ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ

СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ

ПЕДАГОГИКА ФАКУЛЬТЕТІ

Тақырыбы: Практикалық балалар психологының психологиялық білімін жетілдіру жолдары

Орындаған: Секенова Ә. С.

П-223

Тексерген: Жакпарова Г. А.

2015ж.

Slide 2

Психологиялық қызметтің

даму тарихы

АҚШ-та психологиялық

қызмет өз жұмысын 1800-

ші жылы бастады.

АҚШ-тағы алғашқы

Психолог-практиктер

өзін-өзі тәрбиелеу

мәселесін зерттеген

Экспериментальды

психологтар.

Мектеп психологиясы

АҚШ-та заңмен бекітілген,

білім беру департаменті

мектеп психологтарына

куәлік беруді қадағалайды.

Slide 3

Психологиялық қызметтің

даму тарихы

Бірақ

көп ұзамай мектеп

психологтарының негізгі

функциясындағы бастапқы

міндет арнайы бағдарламалар

бойынша балаларды

оқытуға дайындау.

60 жылдары мектеп психо-

логтарының кәсіптік ұйы-

мы құрылды. 80 жылдары

АҚШ-та мектеп психолог-

тарының ұлттық асоциа-

циясы құрылды (NAZP) .

Психологтың негізгі

күші - өлшемді стандарт-

талған тесттер арқылы қол-

дану дәстүрге айналған мек-

теп психологиясы эволю-

циясы және мектеп пси-

хологының қызметіндегі

теориялық және практикалық

елеулі жетістіктер соңғы

35-40 жылдары дамығанын

атап өту керек.

Slide 4

Білім беру жүйесіндегі

психологиялық қызмет -

тұтас білім беру

жүйесінің маңызды

компоненттерінің бірі.

қазіргі білім беру мекемелері

жағдайында жүзеге асыру

практикасын өзінің бойында

біріктіретін қызмет.

Slide 5

Психологиялық қызмет төрт

құрамдас бөліктен тұрады:

ғылыми;

ұйымдастырушылық.

практикалық;

қолданбалы;

Slide 6

Ғылыми аспект -

әдіснама және практикалық

психология мәселелері

бойынша ғылыми зерттеуді

жүргізуді көздейді.

Қолданбалы аспект -

білім беру қызметкерінің

психологиялық білімді қолдануын

көздейді, білім беру қызмет-

терінің психологиялық білім-

дерді қолдануын білдіреді.

Бұл бағыттың негізгі

өкілдері: тәрбиешілер,

педагогтар, әдіскерлер.

Ұйымдастыру аспектісі -

бұл білім берудегі психологиялық

қызметтің құрылымын жасау.

Практикалық психологтардың

білімін жетілдіру және олардың

кәсіби әрекетін қадағалау.

Практикалық аспект -

мұны балабақша, мектеп,

білім беру мекемелерінің

психологтары қамтамасыз

етеді.

Slide 7

Мұндағы міндеттің бірі: психодиаг-

ностикалық, психокорекциялық, психо-

профилактикалық немесе психологиялық

алдын алу және дамытушы бағдарлама-

ға психологиялық білімді қазіргі білім

берудің нақты жағдайында кәсіптік

қолдануға ғылыми негіз беру және

оларды жасау болып табылады.

Ғылыми аспект

Slide 8

Қолданбалы аспект

Олар өздері дербес немесе

психологпен біріге отырып,

жаңа психологиялық мәлімет-

терді оқу бағдарламасын, жос-

парын, оқулықтарын, дидакти-

калық және әдістемелік мате-

риалдарды жасауды, оқу

және тәрбие бағдарламасын

құруда қолданылады.

Slide 9

Практикалық аспект

Олардың міндеті - қандай

да бір нақтылы мәселелерді

шешу үшін балалар тобымен,

тәрбиешілермен, мұғалімдермен

және ата-аналармен жұмыстар

жүргізу. Олардың міндеті

жаңа әдістер құру емес,

керісінше, ғылыми түрде

бекітілген әдістер мен тәсіл-

дерді кәсіби түрде дұрыс

қолданып өңдей білу.

Slide 10

Ұйымдастыру

аспектісі

Тек түбегейлі түрде ұйымдас-

тырылған бөлім қызметкерлері

ғана білім беру жүйесіне білікті

психологиялық қызмет көрсете

алады. Балаларға, ата-аналарға,

мұғалімдер мен білім беру

орындарына нақтылы түрде

көмек көрсете біледі.

Slide 11

Психологиялық қызмет үш звенодан тұрады:

- нақты мекемедегі

практикалық психолог

(балабақша, мектеп,

гимназия, балалар үйі) ;

- психологиялық

кабинеттер мен

бөлімдер;

- психологиялқ

қызмет орталығы.

Slide 12

Практик-психологтардың кәсіби құзірет-

тіліктерін көтеруінің негізгі бағыттары

Экзистенциалды

психология,

экзистенциалды тіл табу

және экзистенциалды

терапия.

Топтық психотерапия/

топтық психокоррекция

Практикалық психология

негіздері

Кәсіби өсудің

шеберханасы үшін

психология

Психологиялық

тәжірибенің

құзырлығына

жеке сертификация

Slide 13

Кәсіби біліктілік:

Маманға лайық психологиялық бағытты тағдау

Тәжірибенің жобасын қорытынды зерттемесі

Жеке сессияны шынайы клиентпен қадағалау

және талқылау

Кәсіби интервенциялар дағдысын тестілеу

Slide 14

Пайдаланылған әдебиеттер:

1. Грановская Р. М. Элементы практической психологии. М., 1997.

2. Гудкина Н. И. Несколько случаев из практики школьного психолога. М., 1991.

3. Донченко Е. А., Титаренко Т. М. Личность: конфликт, гармония. Киев, 1989.

4. Дружинин В. В. и др. Введение в теорию конфликта. М, 1989.

5. Драгунова Т. В. Проблема конфликта в подростковом возрасте. Ж. «Вопросы психологии», 1972, № 2.

Slide 15

Назарларыңызға рахмет!!!


Ұқсас жұмыстар
Практикалық балалар психологының кәсіби әрекетінің негізгі бағыттары
Психологиялық тәрбие
Психологиялық кеңес беру
Оқушының мектепке қалыптасуы
Психологиялық-педагогикалық практикум пәніне кіріспе
Қазіргі кезеңдегі психологиялық қызметтің негізгі жұмыс бағыттары мен іс - құжаттарының түрлері
Балалардың практикалық психологиясы
Ата - аналарға арналған психологиялық кеңес беру пункті жұмысын ұйымдастыру
Бастауыш мектептегі педагогикалық коррекция
ДАРЫНДЫ БАЛАЛАРДЫҢ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz